Избор между тези две коли
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Избор между тези две коли
da6ip написа:Въпросният отговор е доста пресилен.

А дали си струва или не,всеки сам преценява за себе си.Както една част от вас са преценили да дадат надценка от 10-15к лв и да се вземат Е60 вместо фейса на Е39,така и други са преценили да си купят нов автомобил с надценка от 30-50к лв,вместо екземпляр от СЪЩИЯТ модел на 2-3 год!
За мен лично надценката в този конкретен случай си заслужава!Евентуално,колегата ще спести 10к лв,но ще кара автомобил който след някой месец ,не дай боже, ще почне да го дразни с недостатъци и ще остане горчивина ,че не е избрал по-модерният и доставящ по-голямо удоволствие....
П.П.някой запознат да каже дали проблема с ранното разбиване на кормилната рейка е решен при фейслифта?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: Избор между тези две коли
stankata777 написа:Твърдо ЗА фейслифта!Надценката си заслужава,изглежда 11к лв,но всъщност е по-малко защото фейската е:
- с по-малък пробег
- автоматик
- с все още най-красивите стопове сред седаните в цялата автомобилна индустрия
- по-модерни фарове с дейлайт рингове
- по-висока мощност от 14кс
- по-нисък разход градски цикъл
- по-нисък разход извънгр.цикъл
- нови ел.модули
- няма да се занимаваш с премахване пеперуди
- няма да се занимаваш със смяна колектори
- малко по-качествен интериор
- няма да следиш на ай драйва състоянието на ДПФ(усъвършенстван е)
- като отидеш някъде за ъпдейт на софтуер няма опасност да ти изгори модул
колега, забелязвам че фейсовите стопове и фарове много ти харесват и се опитваш да убедиш някого да даде 11 бона за тях

от всичко дето си написал, единствената съществена екстра е автоматичната скоростна кутия.
всичко друго е абсолютно относително, а някои неща са невярни.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Избор между тези две коли
[color=#400040][/color]
Вярно е,че много ми харесват!
Не забравяйте по-малкото км и оптимизирания двигател!Кое не е вярно,за да не заблудим колегата неволно?
@ndro написа:stankata777 написа:Твърдо ЗА фейслифта!Надценката си заслужава,изглежда 11к лв,но всъщност е по-малко защото фейската е:
- с по-малък пробег
- автоматик
- с все още най-красивите стопове сред седаните в цялата автомобилна индустрия
- по-модерни фарове с дейлайт рингове
- по-висока мощност от 14кс
- по-нисък разход градски цикъл
- по-нисък разход извънгр.цикъл
- нови ел.модули
- няма да се занимаваш с премахване пеперуди
- няма да се занимаваш със смяна колектори
- малко по-качествен интериор
- няма да следиш на ай драйва състоянието на ДПФ(усъвършенстван е)
- като отидеш някъде за ъпдейт на софтуер няма опасност да ти изгори модул
колега, забелязвам че фейсовите стопове и фарове много ти харесват и се опитваш да убедиш някого да даде 11 бона за тях![]()
от всичко дето си написал, единствената съществена екстра е автоматичната скоростна кутия.
всичко друго е абсолютно относително, а някои неща са невярни.
Вярно е,че много ми харесват!

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Избор между тези две коли
- няма да следиш на ай драйва състоянието на ДПФ(усъвършенстван е )
И двата модела имат ДПФ който се задръства накрая. Единствената разлика е че на фейса светва една лампа когато е окончателно задръстен, а преди фейса излиза на диагностика. Това не му спестява пари и не му улеснява грижата за колата. Не знам защо мислиш че на фейса ДПФ-а не трябва да се следи.
- няма да се занимаваш с премахване пеперуди
На 70-90 хил. км не виждам пеперудите какъв проблем са. На много колеги тук пеперудите не са премахнати изобщо, дори на много повече км. Важното е само да се проверят дали са здрави. Отделно че не съм срещал много случай на глътнати пеперуди на 520д (на Е46 320д е друго). Реално погледнато може майстора като му сменя свещи на 130-140 хил. км да погледне и пеперудите как са и това е.
- няма да се занимаваш със смяна колектори
Причината за смяна на всмукателен колектор на 3.0д е теч на масло или занемарени пеперуди или и двете. За 2.0д не съм чувал за теч на масло от колектора, ако греша нека някой ме поправи. Дори и да има такъв случай, на 70-90 хил. км това със сигурност няма да е проблем. Отделно че в повечето случаи при 3.0д смяна на уплътнения за 70 лв. решава проблема с теча.
За изпускателен колектор на 2.0д не знам досега някой да е сменял!!
- нови ел.модули
Това не разбирам какво значи, и не разбирам защо е предимство. Иначе някои модули сигурно са различни от старите. Може би си имал предвид долното?
- като отидеш някъде за ъпдейт на софтуер няма опасност да ти изгори модул
Това за пръв път го чувам да важи за фейслифта, т.е. да няма опасност от изгаряне на модул. Нека някой ме поправи ако бъркам. Отделно че при ъпдейт досега мисля че имаше един единствен случай преди няколко месеца тук във форума на изгорял модул, и ако не се лъжа тогава сервизът в крайна сметка го плати. Т.е. за това изгаряне много се говори защото е скъп риск, но реално много рядко се случва.
Рейката мисля е същата. Стопове и фарове са по-хубави, но се сменят и са въпрос на вкус. Автоматикът е по-добър избор за много хора (и за мен), но колегата вече каза че е свикнал на ръчка така или иначе. Разходът им подобрения двигател са валидни предимства. Но ако 14 кс. са му проблема, ремап го решава за нула време и за 300-400 лв. Интериорът е по-качествен, но пак е въпрос на вкус и на налични екстри!
И двата модела имат ДПФ който се задръства накрая. Единствената разлика е че на фейса светва една лампа когато е окончателно задръстен, а преди фейса излиза на диагностика. Това не му спестява пари и не му улеснява грижата за колата. Не знам защо мислиш че на фейса ДПФ-а не трябва да се следи.
- няма да се занимаваш с премахване пеперуди
На 70-90 хил. км не виждам пеперудите какъв проблем са. На много колеги тук пеперудите не са премахнати изобщо, дори на много повече км. Важното е само да се проверят дали са здрави. Отделно че не съм срещал много случай на глътнати пеперуди на 520д (на Е46 320д е друго). Реално погледнато може майстора като му сменя свещи на 130-140 хил. км да погледне и пеперудите как са и това е.
- няма да се занимаваш със смяна колектори
Причината за смяна на всмукателен колектор на 3.0д е теч на масло или занемарени пеперуди или и двете. За 2.0д не съм чувал за теч на масло от колектора, ако греша нека някой ме поправи. Дори и да има такъв случай, на 70-90 хил. км това със сигурност няма да е проблем. Отделно че в повечето случаи при 3.0д смяна на уплътнения за 70 лв. решава проблема с теча.
За изпускателен колектор на 2.0д не знам досега някой да е сменял!!
- нови ел.модули
Това не разбирам какво значи, и не разбирам защо е предимство. Иначе някои модули сигурно са различни от старите. Може би си имал предвид долното?
- като отидеш някъде за ъпдейт на софтуер няма опасност да ти изгори модул
Това за пръв път го чувам да важи за фейслифта, т.е. да няма опасност от изгаряне на модул. Нека някой ме поправи ако бъркам. Отделно че при ъпдейт досега мисля че имаше един единствен случай преди няколко месеца тук във форума на изгорял модул, и ако не се лъжа тогава сервизът в крайна сметка го плати. Т.е. за това изгаряне много се говори защото е скъп риск, но реално много рядко се случва.
Рейката мисля е същата. Стопове и фарове са по-хубави, но се сменят и са въпрос на вкус. Автоматикът е по-добър избор за много хора (и за мен), но колегата вече каза че е свикнал на ръчка така или иначе. Разходът им подобрения двигател са валидни предимства. Но ако 14 кс. са му проблема, ремап го решава за нула време и за 300-400 лв. Интериорът е по-качествен, но пак е въпрос на вкус и на налични екстри!
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Избор между тези две коли
пичове, незнам какво толкова дискутираме тази тема.
ако и двете коли са в приблизително едно и също състояние и еднакво амортизирани, годината няма никакво значение, а за 11 бона старата ще стане в пъти по-готина от оригиналната фейслифтова - ще има и стопове и фарове и чип и каквото си искате...
единственото нещо, което няма да има е автоматичната скоростна кутия.
ако и двете коли са в приблизително едно и също състояние и еднакво амортизирани, годината няма никакво значение, а за 11 бона старата ще стане в пъти по-готина от оригиналната фейслифтова - ще има и стопове и фарове и чип и каквото си искате...

единственото нещо, което няма да има е автоматичната скоростна кутия.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Избор между тези две коли
Да доуточня за Дашип:
- никога не съм си и помислял,че пеперудите може да са проблем преди 150-200к км,но при фейса са от друг тип, няма реален риск от счупването им и след този пробег...
- ДПФ при фейса е от ново поколение и причината,поради която не се следи от ай драйва,е че според БМВ е лайфтайм и няма нужда от смяна.Тоест,ако преди фейса филтърът се запушва на 200-230к км,при фейса живота на филтъра според някои специалисти е прогнозиран за 300-400к км,което според БМВ изглежда е лайфтайм.
- никога не съм си и помислял,че пеперудите може да са проблем преди 150-200к км,но при фейса са от друг тип, няма реален риск от счупването им и след този пробег...
- ДПФ при фейса е от ново поколение и причината,поради която не се следи от ай драйва,е че според БМВ е лайфтайм и няма нужда от смяна.Тоест,ако преди фейса филтърът се запушва на 200-230к км,при фейса живота на филтъра според някои специалисти е прогнозиран за 300-400к км,което според БМВ изглежда е лайфтайм.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Избор между тези две коли
Не мога да не се намеся:
Значение за вида на DPF и Swirl Flaps има генерацията на двигателя, а не дали е пре или фейслифт. За 6 цилиндровия дизел например - M57TUD и M57TU2D, т.е. при technical update 2 версията която си я има от 2005г някъде DPF-а и катализатора са в едно тяло, а "пеперудките" са на по-дебела ос. Това обаче въобще не означава, че и едното и другото са вечни. Аз съм с M57TU2D30 и мога да кажа, че съм махнал и пеперудките и съм чистил и смотания DPF... Няма нищо вечно, само смели обещания и еко норми
Ако за нещо си заслужава фейслифта, то това е ЛЕКО подобрения автомат с електронното превключване, другото е ала бала - интериор, екстериор - въпрос на вкус.
Така или иначе съм за фейслифт ако ще се купува сега.
П.С. А това за горящите модули ... може би 2003г е било проблем, ама никой не казва че до 2009-2010 се е работило с онзи софтуер "динозавър" SSS Progman - дето си крашва като пич докато работи, ама на дилърите им утърва да кажат, че модула е изгорял, а не че програмата го е скапала като е крашнала при ъпдейта...
Значение за вида на DPF и Swirl Flaps има генерацията на двигателя, а не дали е пре или фейслифт. За 6 цилиндровия дизел например - M57TUD и M57TU2D, т.е. при technical update 2 версията която си я има от 2005г някъде DPF-а и катализатора са в едно тяло, а "пеперудките" са на по-дебела ос. Това обаче въобще не означава, че и едното и другото са вечни. Аз съм с M57TU2D30 и мога да кажа, че съм махнал и пеперудките и съм чистил и смотания DPF... Няма нищо вечно, само смели обещания и еко норми

Ако за нещо си заслужава фейслифта, то това е ЛЕКО подобрения автомат с електронното превключване, другото е ала бала - интериор, екстериор - въпрос на вкус.
Така или иначе съм за фейслифт ако ще се купува сега.
П.С. А това за горящите модули ... може би 2003г е било проблем, ама никой не казва че до 2009-2010 се е работило с онзи софтуер "динозавър" SSS Progman - дето си крашва като пич докато работи, ама на дилърите им утърва да кажат, че модула е изгорял, а не че програмата го е скапала като е крашнала при ъпдейта...
Only dead fish follow the stream...
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Избор между тези две коли
stankata777 написа: - ДПФ при фейса е от ново поколение и причината,поради която не се следи от ай драйва,е че според БМВ е лайфтайм и няма нужда от смяна.Тоест,ако преди фейса филтърът се запушва на 200-230к км,при фейса живота на филтъра според някои специалисти е прогнозиран за 300-400к км,което според БМВ изглежда е лайфтайм.
това не го знаех, ако е така ще е супер
той ай драйва след 200к вече не е от значение, освен ако не е сложен нов дпф

при мен с почистен дпф ай драйва въобще не знае къде се намира
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- baholino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
- Мечтае да кара: i3
- Детайли за колата: M-пакет
Re: Избор между тези две коли
+1 за автомата и от мен . За мен автомата(след климатика) е най-великата екстра която една кола може да има
Ако наистина колите са в еднакво техническо състояние и километри- взимай автоматика. Наистина, 11к. не са малко пари, но ако мислиш да караш колата по-дълго време, ще разбереш че си е струвало(особено ако караш основно градско). Аз лично кола от този клас с р.ск кутия не бих взел(освен ако не е за 5-10к.лв
)

Ако наистина колите са в еднакво техническо състояние и километри- взимай автоматика. Наистина, 11к. не са малко пари, но ако мислиш да караш колата по-дълго време, ще разбереш че си е струвало(особено ако караш основно градско). Аз лично кола от този клас с р.ск кутия не бих взел(освен ако не е за 5-10к.лв

Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани