Избор между тези две коли

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Избор между тези две коли

Мнение от stankata777 » 29 Мар 2012, 9:19

da6ip написа:Въпросният отговор е доста пресилен.


:nono: Съвсем нормално е консервативните отговори да не се избере по-красивото,по-модерното и с по-добра техника да идва от собственици на преди фейса!Ние говорим за 2 различни модела,единият от които е на базата на другия с усъвършенствена техника във всеки един възможен аспект(това е идеята на фейслифта),тоест отсраняване на всички познати слабости и замяната им с по-надеждни детайли,+ "доста" по-модерна визия,+"доста" плавно превключващ автомат на ЗФ,и .т.н.Фактите не могат да бъдат "пресилени",или са вярни или не са.По отношение на визията,нека поне 1 собственик на Е60 ЛСИ да каже кои седански стопове са по-красиви.
А дали си струва или не,всеки сам преценява за себе си.Както една част от вас са преценили да дадат надценка от 10-15к лв и да се вземат Е60 вместо фейса на Е39,така и други са преценили да си купят нов автомобил с надценка от 30-50к лв,вместо екземпляр от СЪЩИЯТ модел на 2-3 год!
За мен лично надценката в този конкретен случай си заслужава!Евентуално,колегата ще спести 10к лв,но ще кара автомобил който след някой месец ,не дай боже, ще почне да го дразни с недостатъци и ще остане горчивина ,че не е избрал по-модерният и доставящ по-голямо удоволствие....

П.П.някой запознат да каже дали проблема с ранното разбиване на кормилната рейка е решен при фейслифта?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Избор между тези две коли

Мнение от @ndro » 29 Мар 2012, 9:31

stankata777 написа:Твърдо ЗА фейслифта!Надценката си заслужава,изглежда 11к лв,но всъщност е по-малко защото фейската е:
- с по-малък пробег
- автоматик
- с все още най-красивите стопове сред седаните в цялата автомобилна индустрия
- по-модерни фарове с дейлайт рингове
- по-висока мощност от 14кс
- по-нисък разход градски цикъл
- по-нисък разход извънгр.цикъл
- нови ел.модули
- няма да се занимаваш с премахване пеперуди
- няма да се занимаваш със смяна колектори
- малко по-качествен интериор
- няма да следиш на ай драйва състоянието на ДПФ(усъвършенстван е :D)
- като отидеш някъде за ъпдейт на софтуер няма опасност да ти изгори модул

колега, забелязвам че фейсовите стопове и фарове много ти харесват и се опитваш да убедиш някого да даде 11 бона за тях :mhihi:
от всичко дето си написал, единствената съществена екстра е автоматичната скоростна кутия.
всичко друго е абсолютно относително, а някои неща са невярни.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Избор между тези две коли

Мнение от stankata777 » 29 Мар 2012, 10:10

[color=#400040][/color]
@ndro написа:
stankata777 написа:Твърдо ЗА фейслифта!Надценката си заслужава,изглежда 11к лв,но всъщност е по-малко защото фейската е:
- с по-малък пробег
- автоматик
- с все още най-красивите стопове сред седаните в цялата автомобилна индустрия
- по-модерни фарове с дейлайт рингове
- по-висока мощност от 14кс
- по-нисък разход градски цикъл
- по-нисък разход извънгр.цикъл
- нови ел.модули
- няма да се занимаваш с премахване пеперуди
- няма да се занимаваш със смяна колектори
- малко по-качествен интериор
- няма да следиш на ай драйва състоянието на ДПФ(усъвършенстван е :D)
- като отидеш някъде за ъпдейт на софтуер няма опасност да ти изгори модул

колега, забелязвам че фейсовите стопове и фарове много ти харесват и се опитваш да убедиш някого да даде 11 бона за тях :mhihi:
от всичко дето си написал, единствената съществена екстра е автоматичната скоростна кутия.
всичко друго е абсолютно относително, а някои неща са невярни.


Вярно е,че много ми харесват! :yes: Не забравяйте по-малкото км и оптимизирания двигател!Кое не е вярно,за да не заблудим колегата неволно?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Избор между тези две коли

Мнение от da6ip » 29 Мар 2012, 11:34

- няма да следиш на ай драйва състоянието на ДПФ(усъвършенстван е )
И двата модела имат ДПФ който се задръства накрая. Единствената разлика е че на фейса светва една лампа когато е окончателно задръстен, а преди фейса излиза на диагностика. Това не му спестява пари и не му улеснява грижата за колата. Не знам защо мислиш че на фейса ДПФ-а не трябва да се следи.

- няма да се занимаваш с премахване пеперуди
На 70-90 хил. км не виждам пеперудите какъв проблем са. На много колеги тук пеперудите не са премахнати изобщо, дори на много повече км. Важното е само да се проверят дали са здрави. Отделно че не съм срещал много случай на глътнати пеперуди на 520д (на Е46 320д е друго). Реално погледнато може майстора като му сменя свещи на 130-140 хил. км да погледне и пеперудите как са и това е.

- няма да се занимаваш със смяна колектори
Причината за смяна на всмукателен колектор на 3.0д е теч на масло или занемарени пеперуди или и двете. За 2.0д не съм чувал за теч на масло от колектора, ако греша нека някой ме поправи. Дори и да има такъв случай, на 70-90 хил. км това със сигурност няма да е проблем. Отделно че в повечето случаи при 3.0д смяна на уплътнения за 70 лв. решава проблема с теча.
За изпускателен колектор на 2.0д не знам досега някой да е сменял!!

- нови ел.модули
Това не разбирам какво значи, и не разбирам защо е предимство. Иначе някои модули сигурно са различни от старите. Може би си имал предвид долното?

- като отидеш някъде за ъпдейт на софтуер няма опасност да ти изгори модул
Това за пръв път го чувам да важи за фейслифта, т.е. да няма опасност от изгаряне на модул. Нека някой ме поправи ако бъркам. Отделно че при ъпдейт досега мисля че имаше един единствен случай преди няколко месеца тук във форума на изгорял модул, и ако не се лъжа тогава сервизът в крайна сметка го плати. Т.е. за това изгаряне много се говори защото е скъп риск, но реално много рядко се случва.

Рейката мисля е същата. Стопове и фарове са по-хубави, но се сменят и са въпрос на вкус. Автоматикът е по-добър избор за много хора (и за мен), но колегата вече каза че е свикнал на ръчка така или иначе. Разходът им подобрения двигател са валидни предимства. Но ако 14 кс. са му проблема, ремап го решава за нула време и за 300-400 лв. Интериорът е по-качествен, но пак е въпрос на вкус и на налични екстри!
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Избор между тези две коли

Мнение от @ndro » 29 Мар 2012, 12:04

пичове, незнам какво толкова дискутираме тази тема.
ако и двете коли са в приблизително едно и също състояние и еднакво амортизирани, годината няма никакво значение, а за 11 бона старата ще стане в пъти по-готина от оригиналната фейслифтова - ще има и стопове и фарове и чип и каквото си искате... :smoke:
единственото нещо, което няма да има е автоматичната скоростна кутия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Избор между тези две коли

Мнение от stankata777 » 29 Мар 2012, 16:12

Да доуточня за Дашип:
- никога не съм си и помислял,че пеперудите може да са проблем преди 150-200к км,но при фейса са от друг тип, няма реален риск от счупването им и след този пробег...
- ДПФ при фейса е от ново поколение и причината,поради която не се следи от ай драйва,е че според БМВ е лайфтайм и няма нужда от смяна.Тоест,ако преди фейса филтърът се запушва на 200-230к км,при фейса живота на филтъра според някои специалисти е прогнозиран за 300-400к км,което според БМВ изглежда е лайфтайм.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Избор между тези две коли

Мнение от MadChicken » 29 Мар 2012, 17:33

Не мога да не се намеся:

Значение за вида на DPF и Swirl Flaps има генерацията на двигателя, а не дали е пре или фейслифт. За 6 цилиндровия дизел например - M57TUD и M57TU2D, т.е. при technical update 2 версията която си я има от 2005г някъде DPF-а и катализатора са в едно тяло, а "пеперудките" са на по-дебела ос. Това обаче въобще не означава, че и едното и другото са вечни. Аз съм с M57TU2D30 и мога да кажа, че съм махнал и пеперудките и съм чистил и смотания DPF... Няма нищо вечно, само смели обещания и еко норми :mrgreen:

Ако за нещо си заслужава фейслифта, то това е ЛЕКО подобрения автомат с електронното превключване, другото е ала бала - интериор, екстериор - въпрос на вкус.
Така или иначе съм за фейслифт ако ще се купува сега.

П.С. А това за горящите модули ... може би 2003г е било проблем, ама никой не казва че до 2009-2010 се е работило с онзи софтуер "динозавър" SSS Progman - дето си крашва като пич докато работи, ама на дилърите им утърва да кажат, че модула е изгорял, а не че програмата го е скапала като е крашнала при ъпдейта...
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Избор между тези две коли

Мнение от da6ip » 29 Мар 2012, 18:03

stankata777 написа: - ДПФ при фейса е от ново поколение и причината,поради която не се следи от ай драйва,е че според БМВ е лайфтайм и няма нужда от смяна.Тоест,ако преди фейса филтърът се запушва на 200-230к км,при фейса живота на филтъра според някои специалисти е прогнозиран за 300-400к км,което според БМВ изглежда е лайфтайм.

това не го знаех, ако е така ще е супер
той ай драйва след 200к вече не е от значение, освен ако не е сложен нов дпф :mhihi:
при мен с почистен дпф ай драйва въобще не знае къде се намира
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535d
Мечтае да кара: i3
Детайли за колата: M-пакет

Re: Избор между тези две коли

Мнение от baholino » 29 Мар 2012, 23:56

+1 за автомата и от мен . За мен автомата(след климатика) е най-великата екстра която една кола може да има :yes:
Ако наистина колите са в еднакво техническо състояние и километри- взимай автоматика. Наистина, 11к. не са малко пари, но ако мислиш да караш колата по-дълго време, ще разбереш че си е струвало(особено ако караш основно градско). Аз лично кола от този клас с р.ск кутия не бих взел(освен ако не е за 5-10к.лв :mhihi:)
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook