Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ф10 е много добра, но за да приключа дискусията си за мен ще ви дам една малка хронология...
Преди години имах възможност да купя перфектна Е28 М5 в Диамантено Черно. Карах я за 15мин по Лондонските улици. Останах влюбен в колата. Цената беше смешна - £6000 - но жена ми не може да кара ръчни скорости. И досега се проклинам, че не се заинатих и не я купих, най-малкото щях да съм си утроил парите. След това карах Е34 М5 ЛЕ на Ринг-а. Няма такава кола, да сега Ф10 535д е по-бърза, но звукът от С38, деликатното шаси, механичното усещане по лостчетата на фарове, мигачи; просто мечта. Проблемът, е че да намериш читава такава е трудно, да не говорим, че ЕДЦ-то струва колкото колата. Е39 - кумът ми има най-мощната атмосферна М5-ца - 485кс на вала - и ми я предложи за добри пари. Карах я и нея на Ринг-а - прекрасна кола, но ме остави студен. По-добра кола е от Е34 - лесно се кара, няма смисъл да юркаш магарето, по-спокойно стои на пътя, но си е загубила малко от душицата. Е60 - хехе, когато се появиха, бях отвратен, исках Бангъл удушен и разчекнат. Сега естествено пея друга песен. Карах първата си Е60 през 2010 - просто до тогава не ми беше приоритет. Същото усещане като Е28/Е34, но и малко модерен всекидневен елемент от Е39. Когато аз съм в нея колата си хапе каишката постояно, но на П400 и Д2 жена ми я кара навсякъде с бебешкото столче, и 20 месечната ни дъщеря. Е60/Е61 М5 има ужасно много недостатъци, но има ДУША. Исках да имам тази кола, от мига в който слезнах след тест драйв-а. От там насетне беше въпрос БМВ да намерят туринг в правилния цвят и екстри. Ф10 - много ми напомня за Е39. Не я исках, остави ме студен. Да, по-икономична е, ДЦТ-то е много по-добро от СМГ, има джиджани спирачки отпред - най-сетне!, има още повече играчки от Е60 (още не знам как се настройва климата
на моята ), но ме оставя студен. Да, ще е прекрасен употребяван автомобил. Но, и това е голямо Но, докато при вътрешния дебат Е61/Е63 АМГ Комби имаше само един победител, съм сигурен, че като ми писне да спонсорирам Шел, ще се ориентирам към Ягуар ХФ-Р Шутинг Брейк или Е63 АМГ Комби...
Преди години имах възможност да купя перфектна Е28 М5 в Диамантено Черно. Карах я за 15мин по Лондонските улици. Останах влюбен в колата. Цената беше смешна - £6000 - но жена ми не може да кара ръчни скорости. И досега се проклинам, че не се заинатих и не я купих, най-малкото щях да съм си утроил парите. След това карах Е34 М5 ЛЕ на Ринг-а. Няма такава кола, да сега Ф10 535д е по-бърза, но звукът от С38, деликатното шаси, механичното усещане по лостчетата на фарове, мигачи; просто мечта. Проблемът, е че да намериш читава такава е трудно, да не говорим, че ЕДЦ-то струва колкото колата. Е39 - кумът ми има най-мощната атмосферна М5-ца - 485кс на вала - и ми я предложи за добри пари. Карах я и нея на Ринг-а - прекрасна кола, но ме остави студен. По-добра кола е от Е34 - лесно се кара, няма смисъл да юркаш магарето, по-спокойно стои на пътя, но си е загубила малко от душицата. Е60 - хехе, когато се появиха, бях отвратен, исках Бангъл удушен и разчекнат. Сега естествено пея друга песен. Карах първата си Е60 през 2010 - просто до тогава не ми беше приоритет. Същото усещане като Е28/Е34, но и малко модерен всекидневен елемент от Е39. Когато аз съм в нея колата си хапе каишката постояно, но на П400 и Д2 жена ми я кара навсякъде с бебешкото столче, и 20 месечната ни дъщеря. Е60/Е61 М5 има ужасно много недостатъци, но има ДУША. Исках да имам тази кола, от мига в който слезнах след тест драйв-а. От там насетне беше въпрос БМВ да намерят туринг в правилния цвят и екстри. Ф10 - много ми напомня за Е39. Не я исках, остави ме студен. Да, по-икономична е, ДЦТ-то е много по-добро от СМГ, има джиджани спирачки отпред - най-сетне!, има още повече играчки от Е60 (още не знам как се настройва климата

Power is Nothing Without Insanity
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4197
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Излизаме днес от Баумакса в Плевен с бащата и познайте, M5-цата спряна отпред.. Да на снимки беше красива, но на живо няма нищо общо.. ебати джантите, ебати дисковете, ебати задницата, ебати предницата, ебати салона, ебати КОЛАТА..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
за другите хора не мога да говоря, но аз ако съм някакъв критерии за м5-фанатик (щото за последните 11 години все съм ги взимал първите дето за идвали тука) тази година ще пропусна
съчувствам ти
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Лелелелелелеле. Моля ви се спрете ги тия ботове, че вече от смешни стават банални ! На единия му била "студена" колата, на другия приятелите му не я харесвали затова и той
и става яко надлъгване и мерене.
F10 M5:
650 Нм от 1500 оборота !
560 к.с при 7000 със среден разход 9.9 л/100км.
Шаси директно закачено за моста.
Колата се дрифти с един пръст.
Единствения "недостатък" (за мен лично) е липсата на механична скоростна кутия.
В момента F10 M5 е най-добрата кола която може да си купи човек за "скромните" 200 000 лв. И най-доброто BMW правено досега.

F10 M5:
650 Нм от 1500 оборота !
560 к.с при 7000 със среден разход 9.9 л/100км.
Шаси директно закачено за моста.
Колата се дрифти с един пръст.
Единствения "недостатък" (за мен лично) е липсата на механична скоростна кутия.
В момента F10 M5 е най-добрата кола която може да си купи човек за "скромните" 200 000 лв. И най-доброто BMW правено досега.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ти карал ли си колата та така крайно се изказваш? Или за теб гръмките новини за всеки един автомобил означават, че ще ти хареса и на теб... На хартия е едно, в реалността е съвсееем друго. Да не говорим, че различните хора търсят различни неща и по различен начин усещат колите
Та... може да се окаже, че не "ботовете" са смешни нито банални...
И най-доброто BMW викаш
Според кой? И по какви критерии? Сравнено с какво?
Никой никъде не е казал, че колата е гадна, че не ни харесва или нещо подобно... Със сигурност днес в този клас, на тази цена поне за мен е най-доброто... Но това не означава автоматично, че колата е най-доброто правено от BMW и че се усеща толкова истинска и емоционална, и че дава на всеки това, което търси от подобна кола
И точно това е въпроса в темата и би било приятно за тези, които не са карали колата да чуят мненията на тези, които са го направили, били те различни, продиктувани от различни приоритети, вкусове и усещания 
Смятам, че до сега почти всеки писал за колата се е обосновал защо е така според него и има право на това. Ясно е че колата е на върха и е дяволски добра, но не това е най-важното

И най-доброто BMW викаш

Никой никъде не е казал, че колата е гадна, че не ни харесва или нещо подобно... Със сигурност днес в този клас, на тази цена поне за мен е най-доброто... Но това не означава автоматично, че колата е най-доброто правено от BMW и че се усеща толкова истинска и емоционална, и че дава на всеки това, което търси от подобна кола


Смятам, че до сега почти всеки писал за колата се е обосновал защо е така според него и има право на това. Ясно е че колата е на върха и е дяволски добра, но не това е най-важното

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
straight six power написа:560 к.с при 7000 със среден разход 9.9 л/100км.
хо-хо, че тая м5-ца била много икономична

No bling at the Ring
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
straight six power написа:Лелелелелелеле. Моля ви се спрете ги тия ботове, че вече от смешни стават банални ! На единия му била "студена" колата, на другия приятелите му не я харесвали затова и тойи става яко надлъгване и мерене.
F10 M5:
650 Нм от 1500 оборота !
560 к.с при 7000 със среден разход 9.9 л/100км.
Шаси директно закачено за моста.
Колата се дрифти с един пръст.
Единствения "недостатък" (за мен лично) е липсата на механична скоростна кутия.
В момента F10 M5 е най-добрата кола която може да си купи човек за "скромните" 200 000 лв. И най-доброто BMW правено досега.
Аве смешник, ти 'га я кара тази кола? Или от висотата на твоя курник може да раздаваш мнения за неща 'дето си ги гледал на картинки от дъвка "Турбо"? Гоуем си дрифтач, с един пръст се правило туй нещо. Задният мост бил директно закачен на купето, разби'шли. Революционно било туй решение. Бафти, тия от Порше дето го правят туй нещо от 1970-те сигурно са мноу прости, че не са го публикували. И гори 9.9л/100км - 'оди се прегледай. Това е толкова вярно, колкото, че средният разход на Е60/Е61 М5 е 15/100км. Чай' ся да та питам - ти нявга карал ли си ///М кола освен на ГТ5, че даваш мнения или само така, да трупаш постове? Аз за себе си знам - досега само М1 не съм карал и М3 ГТС...
Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ето едно заключение, от един малко по-различен тест:
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=667178
Yet, something felt like it was missing from the BMW M5. In all likelihood it is purely my personal opinion but I enjoy cars with a bit of character. There has to be a fun factor in a certain part of my car that will make me miss driving my cars after I have been away for a long while. The M5 lacked that soul in the car, perhaps due to its level of refinement. No doubt it is a fantastic car. My vocabulary fail me in trying to put across how great this car handles and performs in all aspects of a day of driving it. It was build by a bunch of German engineers that developed it on a track. It was scientifically engineered to be quick on the track yet adaptable to daily usage. In a sense it is actually a race car build for the road. All this scientific mambo jambo however causes the lack of presence of a car’s soul. Even the sound you hear resonating from those exhausts have been engineered specifically to emerge from the speakers within the car.
If you are the type of guy that will buy a car purely based on the figures that car can produce and all the marvelous groundbreaking technology they can shove into a car to make it amazing, you can look no further for an all rounded car.
Don’t get me wrong, I have nothing against the M5. In fact I struggled to look for a flaw within the M5 to disprove that untouchable claim. The best I could come up with was the front seats were too high and restricted the view of passengers behind. If I had that kind of money to spend on just ONE car for every day use including ferrying the family around, the M5 would be without a doubt the car I would buy. The M5 was such an amazing drive but the car was so well engineered and refined and quick but it lacked that little sense of emotional connection I generally like to have with the cars I drive. But that’s just probably me because the sales of the M5 have been quite amazing based on the number of M5′s we have seen going in and out of Munich Auto. Testament that it is indeed quite untouchable as the BMW engineers have claimed.
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=667178
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
В някво тъпо сравнение на Аутобилд между М5 и 520д
разликите в спирачният път ми направи силно впечатление че е около и по-малко от 1м....при топли и студени спирачки.
Да, реално 1м или около 1м би означавало да се спаси живота реално на не дай си боже някой пешеходец или друга ситуация, но реално тази разлика не е ли прекалено малка имайки предвид 2те коли и спирачните им карантии



Да, реално 1м или около 1м би означавало да се спаси живота реално на не дай си боже някой пешеходец или друга ситуация, но реално тази разлика не е ли прекалено малка имайки предвид 2те коли и спирачните им карантии


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
xerial написа:В някво тъпо сравнение на Аутобилд между М5 и 520д![]()
разликите в спирачният път ми направи силно впечатление че е около и по-малко от 1м....при топли и студени спирачки.
Да, реално 1м или около 1м би означавало да се спаси живота реално на не дай си боже някой пешеходец или друга ситуация, но реално тази разлика не е ли прекалено малка имайки предвид 2те коли и спирачните им карантии![]()
Те в ауто билд бяха дали че спирачния път на Шкоа Фабия е колкото на 335и , та не се учудвам

Големите разлики са 200-0 . Там вече са нещо от сорта на 10-15 метра .
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
тея електроники на хубаво място са положени
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Харесва ми как спир.диск изпълва цялата джанта
1.Подглавниците що имат такава странна форма?
2.Колко радиатора има това нещо? За ДВГ-то,за клима,за кулерите,за масло на ДВГ,за ск.кутия?
3.Къде има леки сплави по купето(алюмин)?

1.Подглавниците що имат такава странна форма?
2.Колко радиатора има това нещо? За ДВГ-то,за клима,за кулерите,за масло на ДВГ,за ск.кутия?
3.Къде има леки сплави по купето(алюмин)?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Много красив баварец
какви американски спортисти и прочие, ако мога да си я купя и потдържам на друго няма да се кача
Тоя параход има само един минус - цената..,


Тоя параход има само един минус - цената..,

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Много ми е интересно как определяте цената като висока ? Порше Панамера Турбо е малко по-бавна и струва 100 000 отгоре . Ауди РС6 (ако още се произвежда) е по-скъпо , Е63 АМГ е няколко хилки по-скъпо , Ягуар ХФ-Р който е много по-слаб е по-евтин 20ина хил ЛЕВА . Накрая излиза че колата , не само е най-бърза в класа си , но и най-евтина . Имало там някакъв евтин кадилак - хубаво , остава някой да успее да го пробутна и на не-американци , белкем света чуе нещо за него .
Хайде още една слаба снимка от телефон

Балгодаря от името на всички семкаджии, за личните впечатленията и снимки от хората карали този автомобил .
Аз успях да го засека на една бензиностанция - наистина трябва да се види наживо за да се добие представа за внушителните размери и мощта която излъчва Ф10 М5 . Звука му не е това което сме свикнали да чуваме от БМВ , но пък приляга на такъв голям автомобил . Седалките са произведение на изкуството .Интериора както и при другите Ф10 мирише на скъпарско , много скъпарско . Късмет от американец да видиш подобно качество ... Спирачните дискове отзад за ГИГАНТСКИ ...
Хайде още една слаба снимка от телефон

Балгодаря от името на всички семкаджии, за личните впечатленията и снимки от хората карали този автомобил .
Аз успях да го засека на една бензиностанция - наистина трябва да се види наживо за да се добие представа за внушителните размери и мощта която излъчва Ф10 М5 . Звука му не е това което сме свикнали да чуваме от БМВ , но пък приляга на такъв голям автомобил . Седалките са произведение на изкуството .Интериора както и при другите Ф10 мирише на скъпарско , много скъпарско . Късмет от американец да видиш подобно качество ... Спирачните дискове отзад за ГИГАНТСКИ ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани