Пали трудно след престой!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Пали трудно след престой!!!
здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Пали трудно след престой!!!
kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!
Някой има ли идея как да си проверим дали работи този регулатор на налягане ?
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Пали трудно след престой!!!
jakson написа:kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!
Някой има ли идея как да си проверим дали работи този регулатор на налягане ?
Ако на рейката имаш точка за мерене на налягането там, ако не някъде по захр. линия закачи манометър - желателно е да е между филтъра и рейката. Аз го мерих на помпата - като работи си има норм. налагане, но след като изгася дигателя на манометъра се вижда как с времето почва налягането да спада- това е признак че някъде изтича бензина!
в тази тема бях писал за проблема си и решението: viewtopic.php?f=8&t=194016
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Пали трудно след престой!!!
След почисване на дюзите всичко се оправи!!!
- misho06
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 26.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
Re: Пали трудно след престой!!!
kyna написа:jakson написа:kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!
Някой има ли идея как да си проверим дали работи този регулатор на налягане ?
Ако на рейката имаш точка за мерене на налягането там, ако не някъде по захр. линия закачи манометър - желателно е да е между филтъра и рейката. Аз го мерих на помпата - като работи си има норм. налагане, но след като изгася дигателя на манометъра се вижда как с времето почва налягането да спада- това е признак че някъде изтича бензина!
в тази тема бях писал за проблема си и решението: viewtopic.php?f=8&t=194016
Изчетох темата и аз започвам да си мисля че е от този клапан за регулиране на налягането на рейката, тъй като след трудното палене замирисва на бензин и после се оправя. Видях в горната тема, че налягането се измерва с винтила на рейката. Един колега е написал, че при запален двигател на празен ход, с откачено маркуче на регулатора, налягането трябва да е 3,0 бара, а със закачено - 2,5, дали е вярно?
- gadn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: Е36
Re: Пали трудно след престой!!!
misho06 написа:първия път пали лесно когато е студена, ако изгася и пак запаля пак пали лесно, но ако изчакам около 30-40 мин, (както е написал колегата) пали трудно и трябва да се подаде газ, за да нормализира оборотите, а също се усеща как мирише на бензин, все едно удавена, но след това си работи нормално.
Вчера обаче топло време, колата се беше напекла и като отидох да я запаля, още при първото палене направи същия номер, пали трудно с много въртене на стартера, а преди това не я бях палил. Заплетена история.
kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!
Абсолютно същите са симптомите и при мен, зимата обаче изчезнаха и зарязах следенето на темата, но сега пак се появиха, също и на диагностиката даде грешка в лабда сондата. Ако е от регулатора обаче как му влияе студеното време за да няма проблем, а в топлото го има? Разхода ми е добър и не мисля, че ламбдата е заминала, а и може ли тя по някакъв начин да го прави тоя номер с давенето и трудното палене след малък престой?
п.с. сега видях, че темата нещо станала за триене според автора, ще помоля модератора, ако може да я възродим по някакъв начин с адекватно заглавие и старите мнения. мерси
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Заключвай те!!!
Колега, напиши си първото име и поправи заглавието на темата както си е било за да заключа.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани