Пали трудно след престой!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от kyna » 31 Май 2011, 13:14

здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от jakson » 01 Юни 2011, 1:16

kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!

Някой има ли идея как да си проверим дали работи този регулатор на налягане ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от kyna » 01 Юни 2011, 7:31

jakson написа:
kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!

Някой има ли идея как да си проверим дали работи този регулатор на налягане ?


Ако на рейката имаш точка за мерене на налягането там, ако не някъде по захр. линия закачи манометър - желателно е да е между филтъра и рейката. Аз го мерих на помпата - като работи си има норм. налагане, но след като изгася дигателя на манометъра се вижда как с времето почва налягането да спада- това е признак че някъде изтича бензина!

в тази тема бях писал за проблема си и решението: viewtopic.php?f=8&t=194016
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от jujko88 » 02 Юни 2011, 13:04

След почисване на дюзите всичко се оправи!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 26.02.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от misho06 » 05 Юни 2011, 1:51

kyna написа:
jakson написа:
kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!

Някой има ли идея как да си проверим дали работи този регулатор на налягане ?


Ако на рейката имаш точка за мерене на налягането там, ако не някъде по захр. линия закачи манометър - желателно е да е между филтъра и рейката. Аз го мерих на помпата - като работи си има норм. налагане, но след като изгася дигателя на манометъра се вижда как с времето почва налягането да спада- това е признак че някъде изтича бензина!

в тази тема бях писал за проблема си и решението: viewtopic.php?f=8&t=194016


Изчетох темата и аз започвам да си мисля че е от този клапан за регулиране на налягането на рейката, тъй като след трудното палене замирисва на бензин и после се оправя. Видях в горната тема, че налягането се измерва с винтила на рейката. Един колега е написал, че при запален двигател на празен ход, с откачено маркуче на регулатора, налягането трябва да е 3,0 бара, а със закачено - 2,5, дали е вярно?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.07.2008
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: Е36

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от gadn » 28 Мар 2012, 14:34

misho06 написа:първия път пали лесно когато е студена, ако изгася и пак запаля пак пали лесно, но ако изчакам около 30-40 мин, (както е написал колегата) пали трудно и трябва да се подаде газ, за да нормализира оборотите, а също се усеща как мирише на бензин, все едно удавена, но след това си работи нормално.
Вчера обаче топло време, колата се беше напекла и като отидох да я запаля, още при първото палене направи същия номер, пали трудно с много въртене на стартера, а преди това не я бях палил. Заплетена история.


kyna написа:здравей
и аз имах същия проблем и се оказа клапана за регулиране на налягането на рейката. След изгасване на двигателя клапана почва да изпуска бензина през мембраната в смукателните колектори ( защото има налягане в рейката ) и така обогатява входния въздух с бенз. пари и от там трудния старт и давене и грешка в лабда сондата - преобогатена смес! Смени го и ще видиш - взех нов от еуро07 за 60 лв!


Абсолютно същите са симптомите и при мен, зимата обаче изчезнаха и зарязах следенето на темата, но сега пак се появиха, също и на диагностиката даде грешка в лабда сондата. Ако е от регулатора обаче как му влияе студеното време за да няма проблем, а в топлото го има? Разхода ми е добър и не мисля, че ламбдата е заминала, а и може ли тя по някакъв начин да го прави тоя номер с давенето и трудното палене след малък престой?

п.с. сега видях, че темата нещо станала за триене според автора, ще помоля модератора, ако може да я възродим по някакъв начин с адекватно заглавие и старите мнения. мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Заключвай те!!!

Мнение от bum_bum » 28 Мар 2012, 15:31

Колега, напиши си първото име и поправи заглавието на темата както си е било за да заключа.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook