осветлението на приборите?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
осветлението на приборите?
Ето така ми свети таблото
Сигурно има 2 крушки за двете половини, и едната е изгоряла! Някои може ли да ми каже как да се добера до изгорялата крушка? вероятно трябва да сваля таблото с уредите??? Как става тва? гледам, че отгоре има два болта. От там ли се сваля? Питам щото да не счупа пак нещо както става обикновено! Та ако може някой да ме светне по тоя въпрос. Благодаря предварително!


Сигурно има 2 крушки за двете половини, и едната е изгоряла! Някои може ли да ми каже как да се добера до изгорялата крушка? вероятно трябва да сваля таблото с уредите??? Как става тва? гледам, че отгоре има два болта. От там ли се сваля? Питам щото да не счупа пак нещо както става обикновено! Та ако може някой да ме светне по тоя въпрос. Благодаря предварително!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: осветлението на приборите?
^Joreto написа:Ето така ми свети таблото![]()
Сигурно има 2 крушки за двете половини, и едната е изгоряла! Някои може ли да ми каже как да се добера до изгорялата крушка? вероятно трябва да сваля таблото с уредите??? Как става тва? гледам, че отгоре има два болта. От там ли се сваля? Питам щото да не счупа пак нещо както става обикновено! Та ако може някой да ме светне по тоя въпрос. Благодаря предварително!
ами да отвиваш двата болта после в зависимост от типа волан може д ас еналожи да свалиш и волана , вадиш внимателно таблото и отзад има фасонки мисля 4е лампите са 4-ри бр
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
И аз наскоро правих една гъзария/цигания по таблото и ми е още прясно. При положение че ще сменяш крушки работата ти се улеснява, защото няма да го разглобяваш. Те русите шваби са ги сложили на удобно място и могат да се извадят, само дето трябва да се сдобиеш с точно такава крушка. Не че не може и друга да побългариш ама...
1. Развиваш двата болта дето се виждат горе в дупката на таблото. То се държи само на тях. От годините поне при мене беше невъзможно да го извадя с дърпане, да не говорим че няма къде да го хванеш. Пробвах и с отверката да издърпам за шайбите, за които се завива таблото за конзолата ама не стана или поне мен ме достраша да го напъна
Поради тази причина си спестих доста главоболия като отвих кората под волана, махнах яи оттам си проврях ръката покрай всичките кабеляци и пущиняци дето онея русите са нахакали вътре
и бутнах таблото изотзадзе
Излезна си самично без бой.
2. Издърпваш го малко, но не силно, щото се държи на 3 куплунга с много странно, но здраво закрепване. Имай предвид, че няма много място за маневриране, така че ще требва някои работи да ги вършиш опипом тука, ако не ти се маха волан. При мен не се наложи - успях да го изкарам, при все че не може да се регулира моя. Но не се притеснявай - всичко СТАВА
. Добре поне че са го направили дигитално и няма да се занимаваш с разкачване на жила и тем подобни
повече време за бира
.
Да не забравиш да откачиш акумулатора, щото после светва лампата на еърбега, като откачиш куплунзите и просто дразни - поне да си спестиш един дразнител
Ето и как се вадят куплунзите
Това е начинът на захващане и на трите букси. На снимката горе е в затворено положение.
Тук със стрелка е отбелязан чепът, който трябва да натиснеш надолу, за да освободи големия бял плъзгач. Тази работа и с нокът се върши идеално
А сега просто плъзгаш бялата джиджавка и буксата излиза сама.
3. Сега опитай с малко маневриране да извадиш таблото, което вече не се крепи на нищо. Аз успях да го промуша без да барам волана, дано и ти да успееш.
4. И сега с геройски усилия дано си успял да извадиш таблото
Сложи го на масата и можеш да го разгледаш. Подсветките на таблото са 3. Изглеждат отзад като гайки с процеп за отверка в средата. Препоръчвам ти да използваш малки клещи, щото не се знае как ще реагира 10-годишна пластмаса ако я помъчиш с отверката - я ще е спекло, я друго нещо. Хващай с клещите и пей
Завърташ на дясно, докато не усетиш, че може да се извади и готово. Остава само да се сдобиеш със същата крушка, да я смениш и си готов отново да си гледаш оборотите и температурата
Сглобяването е по обратния начин
Айде много поздрави и успех
Наздраве

1. Развиваш двата болта дето се виждат горе в дупката на таблото. То се държи само на тях. От годините поне при мене беше невъзможно да го извадя с дърпане, да не говорим че няма къде да го хванеш. Пробвах и с отверката да издърпам за шайбите, за които се завива таблото за конзолата ама не стана или поне мен ме достраша да го напъна



2. Издърпваш го малко, но не силно, щото се държи на 3 куплунга с много странно, но здраво закрепване. Имай предвид, че няма много място за маневриране, така че ще требва някои работи да ги вършиш опипом тука, ако не ти се маха волан. При мен не се наложи - успях да го изкарам, при все че не може да се регулира моя. Но не се притеснявай - всичко СТАВА



Да не забравиш да откачиш акумулатора, щото после светва лампата на еърбега, като откачиш куплунзите и просто дразни - поне да си спестиш един дразнител

Ето и как се вадят куплунзите


Това е начинът на захващане и на трите букси. На снимката горе е в затворено положение.

Тук със стрелка е отбелязан чепът, който трябва да натиснеш надолу, за да освободи големия бял плъзгач. Тази работа и с нокът се върши идеално


А сега просто плъзгаш бялата джиджавка и буксата излиза сама.
3. Сега опитай с малко маневриране да извадиш таблото, което вече не се крепи на нищо. Аз успях да го промуша без да барам волана, дано и ти да успееш.
4. И сега с геройски усилия дано си успял да извадиш таблото





Сглобяването е по обратния начин

Айде много поздрави и успех








Наздраве

---
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Мерси много!
След това обяснение няма начин да не се справя! Само, че викам парво да потърся такава крушка и тогава да разглобявам




- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Крушките са същите като за габарит (без цокъл) само че са 2-3W. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
^Joreto написа:Мерси много!След това обяснение няма начин да не се справя! Само, че викам парво да потърся такава крушка и тогава да разглобявам
![]()
Аз благодаря че вкара мозъка ми в работен режим за деня, че се бях поотпуснал




P.S. "Мозък" ли казах



---
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Забравих!
Абе Жорка, не забравяй като направиш цялата работа да пуснеш снимчоци как е станало
Поздрави, Митака!

Абе Жорка, не забравяй като направиш цялата работа да пуснеш снимчоци как е станало

Поздрави, Митака!


---
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Днес си взех крушки и започнах да разглобявам по стъпките горе
Все пак се наложи да сваля и волана, защото иначе не излизаше панела с уредите. както и да е
Видях малко зор с една тъпа пластмаса до ключовете за мигачите и чистачките и накрая нямаше как ( счупи се малко
) ама нито се вижда, нито е станала неизползваема, така че не се брои
Всичко друго беше ОК благодарение на theraven_nz, за което благодаря! Не е истина колко разправия имаше за една тъпа крушка, която макар не светеше ми вадеше очите
Обаче вече всичко е както трябва да е
, и таблото ми вече свети ето така:








- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
защо ми се струва че си сложил по-силни крушки
гледа ли да са същите W като оригиналните, че ако си сложил по-силни има голяма опасност да ти се стопят светловодите 



- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Според мен са същите, щото не се вижда осезаема разлика в силата на осветяване на лявата и дясната част, освен ако не е сменял и трите крушки с нови 

---
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Волана е без airbag! 2-те крушки са ми по 3W а тази в средата е 5W! За снимката съм осилил осветлението до край, иначе си го намалям от потенциометъра, така че едва ли ще нагрява повече от нормалното! 

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
усетих аз че свети прекалено ярко за стандартните крушки ама я разкарай тая 5W-товата че ще ядеш калая 


26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани