Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Явно нямаш БК и цъкаш 2те малки копченца на таблото
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Чета сега в другата тема че копчето под оборотомера се върти обратно на часовниковата стрелка и едновременно се държи натиснато?
Това не съм го правил и ще пробвам след малко - ако не стане явно нямам борд комп
Това не съм го правил и ще пробвам след малко - ако не стане явно нямам борд комп
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Демирев написа:Чета сега в другата тема че копчето под оборотомера се върти обратно на часовниковата стрелка и едновременно се държи натиснато?
Това не съм го правил и ще пробвам след малко - ако не стане явно нямам борд комп
99 год няма борд ако не епоръчван допълнително,но копчето не се натиска за часовника са само се задържа наляво/дясно при натискане променя от 12 към 24 часов режим
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Някой има ли представа защо когато отворя багажника почти вертикално нагоре светват светлините за задния ход. Като го наклоня малко изгасват, а след това като го вдигна нагоре отново започват да светят. Става въпрос за седан.
При вас така ли е? Някой има ли представа за какво е тази функция
При вас така ли е? Някой има ли представа за какво е тази функция
- marto853.
- ентусиаст
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Прекъснали са ти се кабелите на багажника.
новият ми номер: 0877787835
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Може ли да се прекодира light модула на е46 да НЕ светва плафоните в купето при отключване ?
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
pimpo написа:Може ли да се прекодира light модула на е46 да НЕ светва плафоните в купето при отключване ?
Задръж копчето на централния плафон за повече от 3сек. и няма да светват вече
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
DoesNot написа:pimpo написа:Може ли да се прекодира light модула на е46 да НЕ светва плафоните в купето при отключване ?
Задръж копчето на централния плафон за повече от 3сек. и няма да светват вече
Да, но все пак би било добре да светят при отворена врата... Явно трябва да избирам по малкото зло.
Просто светенето при отключване ми пречи на опцията на алармата "самозаключване", която заключва колата ако след отключване не се отвори врата до 15 сек.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- iv4o9999
- ентусиаст
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
вчера установих нещо ново за себе си , че когато клуча за фаровете е на автомат (имам сензор за светлина и дъжд) и натисна копчето за халогените светват кусите и халогените оже вече да е коментирано но аз не го намерих
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
А аз едва днес, след прочитане на тази тема, открих че бараката ми преди фейс също вдига дистанционно от ключа за палене ел.стъклата от 20 метра
Кой да ти знае че се задържал 6-7 сек. бутона и вдигат и съответно свалят
Кой да ти знае че се задържал 6-7 сек. бутона и вдигат и съответно свалят
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Всеки, който си е направил труда да попрочете знае
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
Мислех, че я нямам тази екстра с дист. вдигане/сваляне на всички ел.стъкла, като се има предвид че нямам електронни показания за разход гориво.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- kalo74
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: X3 xDrive 30D
- Детайли за колата: 2005 Е46 320D Touring
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
pazokolarov написа:Рестартиране на сървис-интервала Service Interval Display (SIA)
За коли с диагностична букса в двигателния отсек Service Interval Display (SIA) се нулира/рестартира чрез сервизен прибор. След елиминирането на диагностичната букса в двигателния отсек и заместването й с OBD-II рестартирането на SIA може да се извършва и от левият бутон на таблото (за нулиране на километрите - trip distance recorder) в съответствие с определена последователност.
SIA-дисплея служи на шофьора и на механиците да определят момента, когато на автомобила трябва да бъде извършено обслужване, базирайки се на изминати километри (distance-based inspection) или времеви интервал (time-based inspection). Сервизните интервали се изчисляват не само на основата на изминатите километри, но и в зависимост от консумацията на гориво.
Оставащо разстояние и оставащо време до следващото обслужване:
Когато контактния ключ бъде поставен в положение 1, на таблото се изобразява за няколко секунди оставащото разстояние до следващото обслужване или до следващата смяна на маслото на двигателя. С всяко натискане на десният бутон на таблото (бутона за часовника), докато все още се вижда оставащото разстояние до следващото обслужване или до следващата смяна на маслото на двигателя, се превключва към/изобразява текущия времеви интервал - оставащото време за смяна на спирачната течност и обслужване на автомобила, и обратно.
Докато на дисплея се изобразява сервизнияt интервал, общия километраж, изминатите километри и показанията на борд-компютъра са скрити. Ако показваната стойност на SIA е със знак минус, това показва че километрите до обслужване на автомобила са вече надвишени/прехвърлени.
Данните за SIA се записват също и в light switch centre (LSZ). Ако таблото бъде заменено, което следва процедура на кодиране и присвояване на VIN, то данните за SIA ще се изобразят след включването му с актуалната си стойност.
Рестартиране на SIA
За автомобили с диагностична букса в двигателния отсек: SIA се рестартира чрез пулсови сигнали с различна дължина от специален сервизен прибор. Времево-основаното и основаното на изминато разстояние обслужване се извършват индивидуално и независимо едно от друго, при условие че зададените количество гориво или разстояние са били достигнати. Последващо рестартиране може да се извърши най-рано след изразходване на 1/5 от зададената консумация на гориво (за oil service) или след 20 дни (за времево-основаното обслужване).
Ако си сменяте сами маслото и не ви се ходи посервизи:
- Отворете капачката на буксата;
- Поставете контактния ключ в положение 2 (на контакт) без да задействате стартера;
- За OIL SERVICE свържете на късо с подходящо парче проводник клеми 7 и 19 за 3 (три) секунди;
- За ENGINE SERVICE свържете на късо с подходящо парче проводник клеми 7 и 19 за 9 (девет) секунди.
Ако процедурата се окаже неуспешна (което е слабо вероятно) повторете желаната процедура като спазвате точно времето за свързване на двете букси.
За автомобили без диагностична букса в двигателния отсек (с OBD-II) (произведени след 9/99): рестартирането на SIA може да се извършва от левият бутон на таблото (за нулиране на километрите - trip distance recorder). Двата вида брояча за обслужване могат да се рестартират индивидуално и независимо един от друг. Повторното рестартиране може да се извършва след изразходване на зададеното минимално количество изразходвано гориво, което за Е46, Е85 и Е83 е 10 литра. Това прави възможно да се коригира неправилно зададен интервал между инспекциите, в следствие на рестартиране без да се изчака изразходване на 1/5 от резервоара, ако рестартирането е било извършено с диагностична система. Тime-based inspection може да се извърши само след изтичане на минимум 20 дни.
В случай, че се налага рестартиране и на двата вида инспекции, първо се извършва базираната на изминати километри (distance-based inspection).
Рестартиране на SIA - distance-based inspection (масло двигател):
1. Поставете контактният ключ в положение 0 – „изключено”.
2. Натиснете и задръжте левият бутон на таблото, след което завъртете ключ в положение 1. На дисплея се появява менюто за тест-функциите. Отпуснете бутона.
3. Натиснете отново и задръжте за 5 секунди левия бутон на таблото. На дисплея се изобразява SIA OIL SERVICE или INSPECTION и оставащото разстояние. Заедно с това се появява и надписа ”reset” ако е било изразходвано минималното кодирано количество гориво. Ако надписа ”reset” не се вижда, значи минималното кодирано количество гориво все още не е изразходвано и рестартирането не може да се извърши.
4. За рестартиране:
- Ако виждате надписа ”reset” натиснете и задръжте за 5 секунди левия бутон на таблото.
- Надписа ”reset” ще мига в продължение на 5 секунди. SIA OIL SERVICE може да се рестартира като отпуснете и отново натиснете еднократно левия бутон, докато надписът ”reset” мига. След рестартиране новият интервал се изобразява за 5 секунди.
- Ако не е необходимо да се рестартира интервала, след като надписа ”reset” започне да мига просто отпуснете бутона без да го натискате повече и изчакайте мигането да спре. Старият интервал ще се изобрази на дисплея за 5 секунди.
Рестартиране на SIA - time-based inspection (спирачна течност):
Ако се извършват едновременно, Рестартиране на SIA - distance-based inspection трябва да се извърши първа.
1.Ако time-based inspection не е била зададена, на дисплея ще се появи надписа „End SIA” заедно със старото оставащо разстояние (ако не е било променяно) или с новото оставащо разстояние за distance-based inspection (ако е било рестартирано).
2. Ако интервала time-based inspection е бил зададен (кодиран), то зададената дата се появява заедно или без (ако не са изминали минимум 20 дни от предното рестартиране) надписа ”reset”.
3. За рестартиране:
- Ако виждате надписът ”reset”, натиснете и задръжте левия бутон на таблото най-малко за 5 секунди.
- След 5 секунди надписът ”reset” на дисплея ще започне да мига за 5 секунди.
- Тime-based inspection може да се рестартира като отпуснете и отново натиснете еднократно левия бутон, докато надписът ”reset” мига.
- След рестартиране новият интервал се изобразява за 5 секунди, последван от надписа End SIA с новият интервал.
- Ако не е необходимо да се рестартира интервала, след като надписа ”reset” започне да мига просто отпуснете бутона без да го натискате повече и изчакайте мигането да спре. Старият интервал ще се изобрази на дисплея за 5 секунди, последван от надписа End SIA с новият интервал.
Здравейте колеги,
смених маслто и филтрите преди десетина дни, и се опитах няколко пъти да "нулирам" интервала за следваща смяна на маслото, но за съжаление нищо не става ?
Спазвам алгоритъма, който си дал колега, но не ми излиза след test менюто reset-a, а обичайните данни (километраж + температура), като съм изразходвал вече поне 30литра дизел.
На какво се дължи според вас ?
Поздрави,
kalo74
P.S. Все още ми показва 400km до следваща инспекция. Да не би това да е причината ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46
kalo74 написа:pazokolarov написа:Рестартиране на сървис-интервала Service Interval Display (SIA)
За коли с диагностична букса в двигателния отсек Service Interval Display (SIA) се нулира/рестартира чрез сервизен прибор. След елиминирането на диагностичната букса в двигателния отсек и заместването й с OBD-II рестартирането на SIA може да се извършва и от левият бутон на таблото (за нулиране на километрите - trip distance recorder) в съответствие с определена последователност.
SIA-дисплея служи на шофьора и на механиците да определят момента, когато на автомобила трябва да бъде извършено обслужване, базирайки се на изминати километри (distance-based inspection) или времеви интервал (time-based inspection). Сервизните интервали се изчисляват не само на основата на изминатите километри, но и в зависимост от консумацията на гориво.
Оставащо разстояние и оставащо време до следващото обслужване:
Когато контактния ключ бъде поставен в положение 1, на таблото се изобразява за няколко секунди оставащото разстояние до следващото обслужване или до следващата смяна на маслото на двигателя. С всяко натискане на десният бутон на таблото (бутона за часовника), докато все още се вижда оставащото разстояние до следващото обслужване или до следващата смяна на маслото на двигателя, се превключва към/изобразява текущия времеви интервал - оставащото време за смяна на спирачната течност и обслужване на автомобила, и обратно.
Докато на дисплея се изобразява сервизнияt интервал, общия километраж, изминатите километри и показанията на борд-компютъра са скрити. Ако показваната стойност на SIA е със знак минус, това показва че километрите до обслужване на автомобила са вече надвишени/прехвърлени.
Данните за SIA се записват също и в light switch centre (LSZ). Ако таблото бъде заменено, което следва процедура на кодиране и присвояване на VIN, то данните за SIA ще се изобразят след включването му с актуалната си стойност.
Рестартиране на SIA
За автомобили с диагностична букса в двигателния отсек: SIA се рестартира чрез пулсови сигнали с различна дължина от специален сервизен прибор. Времево-основаното и основаното на изминато разстояние обслужване се извършват индивидуално и независимо едно от друго, при условие че зададените количество гориво или разстояние са били достигнати. Последващо рестартиране може да се извърши най-рано след изразходване на 1/5 от зададената консумация на гориво (за oil service) или след 20 дни (за времево-основаното обслужване).
Ако си сменяте сами маслото и не ви се ходи посервизи:
- Отворете капачката на буксата;
- Поставете контактния ключ в положение 2 (на контакт) без да задействате стартера;
- За OIL SERVICE свържете на късо с подходящо парче проводник клеми 7 и 19 за 3 (три) секунди;
- За ENGINE SERVICE свържете на късо с подходящо парче проводник клеми 7 и 19 за 9 (девет) секунди.
Ако процедурата се окаже неуспешна (което е слабо вероятно) повторете желаната процедура като спазвате точно времето за свързване на двете букси.
За автомобили без диагностична букса в двигателния отсек (с OBD-II) (произведени след 9/99): рестартирането на SIA може да се извършва от левият бутон на таблото (за нулиране на километрите - trip distance recorder). Двата вида брояча за обслужване могат да се рестартират индивидуално и независимо един от друг. Повторното рестартиране може да се извършва след изразходване на зададеното минимално количество изразходвано гориво, което за Е46, Е85 и Е83 е 10 литра. Това прави възможно да се коригира неправилно зададен интервал между инспекциите, в следствие на рестартиране без да се изчака изразходване на 1/5 от резервоара, ако рестартирането е било извършено с диагностична система. Тime-based inspection може да се извърши само след изтичане на минимум 20 дни.
В случай, че се налага рестартиране и на двата вида инспекции, първо се извършва базираната на изминати километри (distance-based inspection).
Рестартиране на SIA - distance-based inspection (масло двигател):
1. Поставете контактният ключ в положение 0 – „изключено”.
2. Натиснете и задръжте левият бутон на таблото, след което завъртете ключ в положение 1. На дисплея се появява менюто за тест-функциите. Отпуснете бутона.
3. Натиснете отново и задръжте за 5 секунди левия бутон на таблото. На дисплея се изобразява SIA OIL SERVICE или INSPECTION и оставащото разстояние. Заедно с това се появява и надписа ”reset” ако е било изразходвано минималното кодирано количество гориво. Ако надписа ”reset” не се вижда, значи минималното кодирано количество гориво все още не е изразходвано и рестартирането не може да се извърши.
4. За рестартиране:
- Ако виждате надписа ”reset” натиснете и задръжте за 5 секунди левия бутон на таблото.
- Надписа ”reset” ще мига в продължение на 5 секунди. SIA OIL SERVICE може да се рестартира като отпуснете и отново натиснете еднократно левия бутон, докато надписът ”reset” мига. След рестартиране новият интервал се изобразява за 5 секунди.
- Ако не е необходимо да се рестартира интервала, след като надписа ”reset” започне да мига просто отпуснете бутона без да го натискате повече и изчакайте мигането да спре. Старият интервал ще се изобрази на дисплея за 5 секунди.
Рестартиране на SIA - time-based inspection (спирачна течност):
Ако се извършват едновременно, Рестартиране на SIA - distance-based inspection трябва да се извърши първа.
1.Ако time-based inspection не е била зададена, на дисплея ще се появи надписа „End SIA” заедно със старото оставащо разстояние (ако не е било променяно) или с новото оставащо разстояние за distance-based inspection (ако е било рестартирано).
2. Ако интервала time-based inspection е бил зададен (кодиран), то зададената дата се появява заедно или без (ако не са изминали минимум 20 дни от предното рестартиране) надписа ”reset”.
3. За рестартиране:
- Ако виждате надписът ”reset”, натиснете и задръжте левия бутон на таблото най-малко за 5 секунди.
- След 5 секунди надписът ”reset” на дисплея ще започне да мига за 5 секунди.
- Тime-based inspection може да се рестартира като отпуснете и отново натиснете еднократно левия бутон, докато надписът ”reset” мига.
- След рестартиране новият интервал се изобразява за 5 секунди, последван от надписа End SIA с новият интервал.
- Ако не е необходимо да се рестартира интервала, след като надписа ”reset” започне да мига просто отпуснете бутона без да го натискате повече и изчакайте мигането да спре. Старият интервал ще се изобрази на дисплея за 5 секунди, последван от надписа End SIA с новият интервал.
Здравейте колеги,
смених маслто и филтрите преди десетина дни, и се опитах няколко пъти да "нулирам" интервала за следваща смяна на маслото, но за съжаление нищо не става ?
Спазвам алгоритъма, който си дал колега, но не ми излиза след test менюто reset-a, а обичайните данни (километраж + температура), като съм изразходвал вече поне 30литра дизел.
На какво се дължи според вас ?
Поздрави,
kalo74
P.S. Все още ми показва 400km до следваща инспекция. Да не би това да е причината ?
Понякога не става,случва се мини 100-а километра и пробвай пак
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани