БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Носят се слухове че вече има член на БМВ Клуб България със Ф30ка - ще чакаме да си я покаже 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
330i атмосферка ли е или е назобен турбобензин? И въобще има ли атмосферен бензинов мотор в гамата?
Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Не, а няма и 330i
Абсолютно всички мотори са TwinPower Turbo 


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Ебаси... разочарован съм... можеше поне 330i атмосферка да оставят - заради добрите стари времена.
Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
И аз така викам... ама 
Не се и очаква да има

Не се и очаква да има

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Още нещо - интересно ми е какви са разликите в различните моторизации на Ф30-ката - мотора е един и същ (май всичко бензиново до 328и) - дали е само в софта или има и хардуерни препъникамъни? 

Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Никога разликата не е била само в софта . Тази идея май започна да се прокламира от диджитал тунинг , преди време основно за 1,9тди на който реално всичките 10ина варианта има големи разлики .
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Не е точно така... често разликите са минимални и мотора е рестриктиран с електрониката, но има голям запас... При BMW често са правени такива мотори - 318d, 325d, 323i моторите и т.н. Тук според мен разликите също са минимални - основно електроника, може би малки разлики в турбото и колекторите, но 320i например 100% има много повече ресурс в запас от тези 184 коня... Докато при 328i просто потенциала на платформата е използван в по-голяма степен...
Ще задам този въпрос и ще пиша като имам инфо
Ще задам този въпрос и ще пиша като имам инфо

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
DrivinGGoD написа:Не е точно така... често разликите са минимални и мотора е рестриктиран с електрониката, но има голям запас... При BMW често са правени такива мотори - 318d, 325d, 323i моторите и т.н. Тук според мен разликите също са минимални - основно електроника, може би малки разлики в турбото и колекторите, но 320i например 100% има много повече ресурс в запас от тези 184 коня... Докато при 328i просто потенциала на платформата е използван в по-голяма степен...
Ще задам този въпрос и ще пиша като имам инфо
Това не е малко . По-голямо/по-малко турбо , различен кулер , колектор ... А при атмосферните мотори - няма как да е само софтуер , защото 323ката ми с чип не достига динамиката на 328ца .
но 320i например 100% има много повече ресурс в запас от тези 184 коня... Докато при 328i просто потенциала на платформата е използван в по-голяма степен...
320и - brake mean effective pressure 1699 kPa (246.4 psi)
328и - brake mean effective pressure 2202.4 kPa (319.4 psi)
Само че така са го направили , че дупката не нараства , въпреки много по-голямата разлика в налягането .
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
acho.rs написа: А при атмосферните мотори - няма как да е само софтуер , защото 323ката ми с чип не достига динамиката на 328ца .
Не я достига, защото 328 е 2800 см2 обем все пак. По-близко ще е сравнението на 323ката с чип със М50В25 с ванос на Е36. Там вече нещата ще са на кантар

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
има ли тема в която да не се спомене М50
то той е горе долу наравно с тия новите турбо мотори не им знам даже буквичките 


- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Не разбирам от двигатели, но нещото , което ми направи лошо впечатление, е...
начина, по който изглеждаше двегателния отсек. Всичко изглежда някак нахвърляно, неподредено и набързо сглобено. Някакви тънки жички, непокрити с кутии, които с времето не знам какво ще им се случи. Омотавано здраво с изулир банд, абе изобощо като цяло... толкова да се пести от материали?!? Казанчето за чистачките пък е едно клъгло и грозно, чучнато ин дъ мидъл оф дупката, никаква подредба ... отстрани по ръбовете огъната ламарина, все едно е свалена някаква кора, а то наистина няма... Някак не вдъхва доверие двигателя като отвориш капака, не изгледжда масивно, покрито и достолепно, ако мога така да се изразя. Имаше коментар във фейса, че така ги правят вече най-новите модели, да свикваме




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
И наистина доста изолир банд са сложили .. толкова пък пестене ...
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Alexi написа:има ли тема в която да не се спомене М50то той е горе долу наравно с тия новите турбо мотори не им знам даже буквичките
Всъщност е съвсем нормално да се сравняват като характер и динамика последните генерации 6-цилиндрови атмосферни мотори(никой никъде не говори за М50) с новите и съизмерими като характеристики 4-цилиндрови турбо агрегати... Все пак е нещо ново и от фенска гледна точка тепърва предстои да се уточнява кое носи повече характер, емоция и дух

Имайте предвид, че що се отнася до окомплектоването на различните не толкова видими детайли се гони ниско тегло, а от там и с доста неща се правят компромиси оформление/тегло... При F30 такъв компромис е направен и с тапицериите на багажника, както казахте двигателния отсек и т.н. Малко по-недодялани изглеждат от Е90, какво да говорим за Е46 където коша е аптека... та, всичко с времето си - плюса на всичко това е запазване на крайното тегло при по-богато оборудване и активна и пасивна безопасност, а от там повишаване на динамиката, подобряване на поведението и т.н.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани