E38

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 07 Юни 2006, 17:43

edrabuca написа:както казва един тип :
Не знам дали под "адаптивно" окачване имаш предвид разните видове активно окачване, което се монтира на Mercedes, Audi A6/A8 и пр. или просто спортно окачване с амортисьори и пружини с прогресивно променящо се поведение? Първият тип окачвания са ОК за лимузини и гъзарски спортни коли, но не и за истински бегачки. Причината е проста - много електроника, бавна реакция и много условности насочени към безопасност и комфорт, но не и към производителност Към вторият тип могат да се причислят повечето racing китове на Koni / Eibach / Bilstein, които имат прогресивни пружини и в зависимост от натоварването на всяка пружина поведението и е променливо (например в завой като напънеш пружината става по-твърда и по-бърза).

bmw е 38 е с контролирано хидравлично окачване което се регулира по твърдост от бутон на таблото а фаровете му се настройват с помоща на съвсем друго устройство, без на него да му пука дали е адаптивно или неактивно окачването. май :)


Така е, EDCто контролира окачването зависимост от начина на шофиране, а си има и S (спорт) EDC бутон.
Мислъта ми беше друга, при някои Е34 с активно окачване няма бутон за регулиране на форавете (макар, че има машинки отпред (като заготовка)) защото няма значение дали колата е наторавена или не, окачването си стабилизира колата и фаровете светят където трябва. ;)
Е38 е друга бира найстина.. 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.06.2006
Мечтае да кара: kon

Мнение от edrabuca » 07 Юни 2006, 23:22

е 38 е друга бира, защото заради хидравличното и окачване , се стреми да поддържа нивото на купето винаги водоравно, независимо от положението на колелата :) мдаа...
е...абе бира, ама скъпа

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 08 Юни 2006, 22:01

Добре де, защо сте решили, че регулирането на фаровете е нужно само при натоварване на задницата и респективно като се вдигне предницата?! Аз например докато търкалях една Е36-ца си ги регулирах фаровете в зависимост от пътя и осветлението му. Като излизах на дълъг път ги вдигах макс нагоре, а в града ги бутах да са по-надолу.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.06.2006
Мечтае да кара: kon

Мнение от edrabuca » 08 Юни 2006, 22:13

ами
ние не сме решили
ами инженерите от бмw са го.
а що се отнася до идиотската екстра да ти се пускат чистачките сами ако капнат 7 капки дъжд на предното стъкло....е нещо подобно на саморегулиращите ce фарове.
просто е факт, така са го измислили за този модел да става. а то може и на ръка. на самите фарове има болтове за реглаж.

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook