отрицателни и положителни ка4ества на джанти 17 на купе 320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
отрицателни и положителни ка4ества на джанти 17 на купе 320
здравеите на вси4ки маниаци. искам да си купиа 17 но се колебаиа ,6те се нару6и ли не6тов кола от гледна то4ка на ускорение,макс.скорост,возиа,разход,как влиза в дупките,абе изоб6то по добре лие
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
След всяка дупка: 1. Спираш 2. Оглеждаш. 3. Псуеш 4. Ходиш на гумаджия.
А иначе ако не сме в БГ ще е много яко
А иначе ако не сме в БГ ще е много яко

- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Е36, 17 цола, нископрофилни гуми - готино е, но страда комфорта /возията/
. За повишения риск от трошене в дупките - колегите го казаха. За нашите пътища е най-разумно да се спреш на това което са написали хората отляво до ключалката
.


Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
-
разход +0,5 до 1 литър
ускорение - +0,5сек /може и повече/ до 100км/ч
гуми - по-трудно или са скъпи
кривят се много лесно
возията става твърда т.е. всяка неравност се усеща много повече заради нископрофилните гуми
+
завоите се взимат с по-голяма скорост т.е по стабилна е и в завои и при високи скорости
изглежда много по-добре
вдига +10-15к.с. в зависимост от въображението на зяпачите
разход +0,5 до 1 литър
ускорение - +0,5сек /може и повече/ до 100км/ч
гуми - по-трудно или са скъпи

кривят се много лесно
возията става твърда т.е. всяка неравност се усеща много повече заради нископрофилните гуми
+
завоите се взимат с по-голяма скорост т.е по стабилна е и в завои и при високи скорости
изглежда много по-добре
вдига +10-15к.с. в зависимост от въображението на зяпачите

- IVAN BAVARETZA
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 23.05.2006
Колегата с халогените е казал всичко много точно,споделям напълно неговото мнение
и аз съм с 17 на М-ка и много отварят колата,така че слагай ги и не се чуди 


Искаш ли бърза кола вземи си БМВ!
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Ама първо мини и провери чисто информативно цена на гума 17-ка от най-неизвестната марка и малко посмятай...
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
© написа:-
разход +0,5 до 1 литър
ускорение - +0,5сек /може и повече/ до 100км/ч
гуми - по-трудно или са скъпи![]()
кривят се много лесно
возията става твърда т.е. всяка неравност се усеща много повече заради нископрофилните гуми
+
завоите се взимат с по-голяма скорост т.е по стабилна е и в завои и при високи скорости
изглежда много по-добре
вдига +10-15к.с. в зависимост от въображението на зяпачите

Според мен лично си заслужава- няма такъв кеф като си видиш колата със 17-ки...
доста си зависи и какви джанти искаш да взимаш- нови/стари, оригинални/реплика

Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Mamouk написа:доста си зависи и какви джанти искаш да взимаш- нови/стари, оригинални/реплика
А някой може ли да разясни точно това!?
Каква е разликато от реплика и оригинал освен в здравината!?Тегло?
И каква е разликата в теглото между оригиналните 15' за Е36 и 17'?(то ясно че заради това се вдига разхода и страда ускорението)Коя според вас е най-добрата марка джанти 17'?(конкретно за Е36 17' нали такава е темата..)
Въобще тези въпроси си ги мисля отдавна и все още нямам решение и 'най-добър вариант'!
Няма да е зле някой,който разбира и има опит по конкретната тема да напише едно дълго мнение

Благодаря
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
друго си е 17-ката стойката на колата става много по готина
аз сега съм се спрял на BBS 17" само чакам да си продам 16-ките 



миналото лято карах 17 .. ама ми дойде акъла и се сетих че още съм в мизерията наречена BG .. и направих разумния избор .. взех си нови 16 с нови гуми ..
най-вече возията ме притеснява .. колата стана на трамвай с 17ките .. другото мн основно нещо е как се отразява на колата ти .. освен гумаджиите и страхотната гледка .. помисли че адски мн ти натоварва предницата .. смятай на провил на гумата 45 няма как .. предницата ти ще се разкърти мн барзо по тея дупки .. просто ще поема повече с ниски гуми .. и смятай рейката заминава
скъпо си е да караш 17ки в бг .. даже прекалено скъпо
най-вече возията ме притеснява .. колата стана на трамвай с 17ките .. другото мн основно нещо е как се отразява на колата ти .. освен гумаджиите и страхотната гледка .. помисли че адски мн ти натоварва предницата .. смятай на провил на гумата 45 няма как .. предницата ти ще се разкърти мн барзо по тея дупки .. просто ще поема повече с ниски гуми .. и смятай рейката заминава

скъпо си е да караш 17ки в бг .. даже прекалено скъпо

- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
супер красиво е но цената на гумите е сташна тук в Испания една от 17 те е 170€ а 205/60/15 мичелин е 90€ (нови)за какво да се охарчваш излично ще ги сложиш ще се радваш две седмици и после ще се ядосваш
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани