Питане за Е60 / с неработещ двигател /
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за Е60 / с неработещ двигател /
Здравейте!
Изпадна ми една оферта за БМВ Е60, 530Д / 2004г. / на 220.000 километра, като автомобила доколкото ми е известно се е сблъскал с проблема "пеперудки" / по темата изчетох всичко във форума / и двигателя не работи. Питането ми е струва ли си покупката на подобна кола с неработещ мотор, който в последствие да бъде ремонтиран в България. Цената на автомобила е 3800 евро, като по думите на моя приятел - търговец от Горубляне - като изключим проблема с мотора останалото е ОК. Автомобилът е в Киасо / границата между Италия и Швейцария /, ще пристигне в България тези дни и от мен се иска да реша дали да го взема в това състояние и на тази цена.
Изпадна ми една оферта за БМВ Е60, 530Д / 2004г. / на 220.000 километра, като автомобила доколкото ми е известно се е сблъскал с проблема "пеперудки" / по темата изчетох всичко във форума / и двигателя не работи. Питането ми е струва ли си покупката на подобна кола с неработещ мотор, който в последствие да бъде ремонтиран в България. Цената на автомобила е 3800 евро, като по думите на моя приятел - търговец от Горубляне - като изключим проблема с мотора останалото е ОК. Автомобилът е в Киасо / границата между Италия и Швейцария /, ще пристигне в България тези дни и от мен се иска да реша дали да го взема в това състояние и на тази цена.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Питане за Е60 / с неработещ двигател /
В най-лошия случай ще смениш двигателя. Сметни колко ще ти струва друг двигател плюс труд и ако те устройва общата цена - си ти.
В най-добрия случай ще е заминало едно бутало, пак можеш да сметнеш с някой майстор колко е отварянето на двигателя и смяната на чарковете около тва бутало.
Но предполагам че щом го дават за 3800 Евро, някой там вече е отворил двигателя и е видял вътре каква кочина е. В този случай отиваш към точка първа. Попитай това и оттам нататък си прави сметката.
В най-добрия случай ще е заминало едно бутало, пак можеш да сметнеш с някой майстор колко е отварянето на двигателя и смяната на чарковете около тва бутало.
Но предполагам че щом го дават за 3800 Евро, някой там вече е отворил двигателя и е видял вътре каква кочина е. В този случай отиваш към точка първа. Попитай това и оттам нататък си прави сметката.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Питане за Е60 / с неработещ двигател /
da6ip написа:В най-лошия случай ще смениш двигателя. Сметни колко ще ти струва друг двигател плюс труд и ако те устройва общата цена - си ти.
В най-добрия случай ще е заминало едно бутало, пак можеш да сметнеш с някой майстор колко е отварянето на двигателя и смяната на чарковете около тва бутало.
Но предполагам че щом го дават за 3800 Евро, някой там вече е отворил двигателя и е видял вътре каква кочина е. В този случай отиваш към точка първа. Попитай това и оттам нататък си прави сметката.
Възможно е да е точка първа. Относно цената от 3800 евро - горе долу толкова струват автомобили от този клас с проблем в мотора. Преди месец имах оферта за А6 / просто БМВ много повече ми харесва и затова не го взех /, 3.0 ТДИ, типтроник, комби, 2005г. за 4000 евро. Отново италианка и с проблем в двигателя. Доколкото знам за 2500 лева е направен ремонт в София и колата е шест. Или по същото време А8 / 2004г. / с шум в мотора и лошо работещ автомат - 5100 евро. Това са цените в Италия / частни лица / и повечето автомобили на Горубляне са такива, съответно печалбите от тях са сериозни. Впечатленията ми за тези цени са от mail-а на един от водещите търговци, до който имам достъп. Общо взето, в рамките на 4-5 хиляди евро е кола с проблем. Въпросът тук опира до чиста математика. Една Е60 с история и на малко километри е 35-40.000 лева. Без история и с някакъв проблем е 10 хиляди лева. Каквото и да се развали на една такава кола, след смяна на съответните агрегати пак купувача ще е на сметка. Та затова питам за конкретната кола с проблема с мотора. Просто, въпрос на сметки. Не че нямам пари за кола с история, ама малко съм скептик за това да платя едни 17-18.000 евро за кола, щото Ханс дава една година гаранция и с част от тези пари ще бъдат платени заплатите на личната му секретарка. Нещо от този род.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Питане за Е60 / с неработещ двигател /
За някои неща си прав. Ако имаш достъп до добър майстор и разбираш от материята, оправяне на кола с проблем може да ти излезе много изгодно.
Но в случая с пеперудите никой не може да ти каже колко ще струва, защото щетата може да варира от 1 бутало до половината двигател + турбо, което е икономически неефективно да се ремонтира. Така сметка можеш да направиш едва след като някой разбиращ е отворил двигателя.
Ако обаче въобще не е отварян, имаш шанс да попаднеш на доста изгодна оферта. Отделен е въпроса за да стигне двигателя до това състояние собственика италианец дали въобще някога е сменял дори маслото на тая кола - мен това би ме притеснявало повече от самата повреда!
Но в случая с пеперудите никой не може да ти каже колко ще струва, защото щетата може да варира от 1 бутало до половината двигател + турбо, което е икономически неефективно да се ремонтира. Така сметка можеш да направиш едва след като някой разбиращ е отворил двигателя.
Ако обаче въобще не е отварян, имаш шанс да попаднеш на доста изгодна оферта. Отделен е въпроса за да стигне двигателя до това състояние собственика италианец дали въобще някога е сменял дори маслото на тая кола - мен това би ме притеснявало повече от самата повреда!
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Питане за Е60 / с неработещ двигател /
За тези пари макар и с повреда в мотора си е оферта... според мен.. и 10бона да ти е ремонта (мн ме съмнява да е толкова .. е зависи откъде ще си вземеш чарколяците) пак ти идва на прилична цена колата а ако я правиш като хора за себе си , ще имаш реално кола с нов мотор
профилактично преглеждаш кутията и заспива 
Но за това си трябват нерви и време


Но за това си трябват нерви и време

- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Питане за Е60 / с неработещ двигател /
И според мен офертата си заслужава.
Миналата година бях докарал от Италия за 3500Е едно Е46 330d 2003г. със счупен автомат. И въпреки че после излязоха още един куп повреди , пак ми стъпи с 2000лв. под цената на нашия пазар. Лошото в такива ситуации е , че не може да се пробва колата /купуваш на тъмно/. Уж само проблем в двигателя , а после се оказва и още други неща.
Но за 3800Е Е60 , ако отвънка е добре и салона е запазен - за мен си е добре.
Успех
P.S. Не забравяй да споделиш какво се е получило в крайна сметка
Миналата година бях докарал от Италия за 3500Е едно Е46 330d 2003г. със счупен автомат. И въпреки че после излязоха още един куп повреди , пак ми стъпи с 2000лв. под цената на нашия пазар. Лошото в такива ситуации е , че не може да се пробва колата /купуваш на тъмно/. Уж само проблем в двигателя , а после се оказва и още други неща.
Но за 3800Е Е60 , ако отвънка е добре и салона е запазен - за мен си е добре.
Успех

P.S. Не забравяй да споделиш какво се е получило в крайна сметка

Re: Питане за Е60 / с неработещ двигател /
Кратко резюме за автомобила. Както колегата по-горе каза - възможно е да е точка първа, т.е. сериозен ремонт. Е, точка първа е - пълен леш е, както каза търговеца. И отказва да ми я продава, защото смята, че по добре е да бъде събрана и продадена на Горубляне, отколкото да я продава на приятел, т.е. на мен. Доколкото разбирам, турбото също не е съвсем наред. Да, вероятно след ремонтите ще влезе в цена за пазара, но според продавача не си струва да я купувам. Даде ми пример за една Е60 530D, която миналата година е купил за 5000 евро с проблем в мотора и чийто ремонт е бил за символични пари, т.е. струвала си е парите според него. Така, че ще изчакам. Интересното в този случай е едно мнение на мой приятел от Камор, който също смята, че никак не е изгодно да се купува кола от дилър / и от Камор също /, защото обикновено колите са много надценени и на практика част от цената отива за заплатите на служителите на фирмата. Примера, който ми даде е с една Е60 от 2005г. / на 59.000 реални километра /, купена и поддържана в Камор. Та според него тази кола / на цена от около 40 хиляди лева /, която наскоро се е продавала в Камор / може да е продадена вече, не знам / просто не си струва парите, особено като сравнение с цени от 8000-8500 евро за автомобил, купен от частно лице в Италия. Общо взето, чиста математика и необходимост от трезва преценка, доколкото не ми се струва разумно да се дадат едни хубави пари за кола, която има гаранция и струва повече от два пъти / дори повече / в сравнение с някоя, която се купува от частно лице и е без история.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани