Разяснение относно работата на motronik - а ? , дебитомер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Разяснение относно работата на motronik - а ? , дебитоме
s_kolev написа:....като понатегна пружинката да изчисти свещите няма вървеж
Колкото до лампичките те винаги са били свързани и при разкачена сонда на ниски обороти светят доста(почти всички около 0.при ускорение намалят и на 6000 оборота светят 2 - 3(не че на 6000 оборота ги гледам много много
)
колега долу горе за какво натягане говориш? 2-3 зъба? или повече?
а това за лампичките не го разбрах, кога колко? и на пулсации ли е сигнала като си разкачил сондата или постоянен?

- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Разяснение относно работата на motronik - а ? , дебитоме
и малко и много зъби, тва 0 е от 0.8в, само че със скобата се комбинирало като човече с цайс, сигнала без ламбда е постоянен
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Разяснение относно работата на motronik - а ? , дебитоме
Сега съм със старата ламбда сонда , изглежда в кондиция(явно е изсъхнала). Но не мога да се оправя с настройката на дебитомера. Разполагам с кабел за диагностика и четене на живи данни- DIS , INPA.
Пробвах да настроя пустия дебитомер като гледам адаптационните стойнасти на колата и се постарах да ги докарам по близко до 0. но уви - резултата е разход 12/100 с внимателно каране и черни свещи(през топло време)...
Направи ми впечетление че показанията за дебит на въздух зависят от температурата на въздуха - а днес , при загрят мотор ми показваше 37 градуса, а навън е около 20-25.
Поразгледах и ДИС, там има някакъв парасметър за дебитомер който не мога да го разгадая и затова прилагам снимка някой ако може да ми каже какво значи и защо бяга от предписаната стойност:
Пробвах да настроя пустия дебитомер като гледам адаптационните стойнасти на колата и се постарах да ги докарам по близко до 0. но уви - резултата е разход 12/100 с внимателно каране и черни свещи(през топло време)...
Направи ми впечетление че показанията за дебит на въздух зависят от температурата на въздуха - а днес , при загрят мотор ми показваше 37 градуса, а навън е около 20-25.
Поразгледах и ДИС, там има някакъв парасметър за дебитомер който не мога да го разгадая и затова прилагам снимка някой ако може да ми каже какво значи и защо бяга от предписаната стойност:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани