BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Didaka_Madafaka
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: München,Germany
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
- Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.
BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Здравейте колеги!
Значи колата е 525-ца дизел, на 170,000 км. Взех я от мой близак преди около 4 месеца, живея в Германия и колата се кара тук ...
Почти незнам какво е сменяно по колата ...
От както съм я взел съм сменил:
-Въздушен Филтър
-Маслен филтър + Масло
-Филтрите на климатика
-Горивен филтър
-Предни, задни накладки (макар че имаха още вътък по тях но реших да ги сменя)
И това е всичко .. Преди тръгването ми за Германия, сложих зимните гуми .. И по пътя предницата се разхлопа .. Казах си, може да е от гумите ..
Като дойдох, правих баланс .. Предни, задни джанти .. Всичко бе тип-топ .. Но продължаваше да си лопа .. Тогава реших, че пък може да е бито спирачка на зимните гуми и да са несиметрични спрямо една друга и да лопа от тях .. Но уви .. До ден днешен колата лопа .. чува се туп-туп-туп-туп и се усеща и на купето и на волана дори,увеличава се с увеличението на скороста, а след 150 км/ч става страшно, дето се вика неможеш да си чуеш приказката в колата от лопане .. Смених гумите със летните, и летните джанти с надеждата, че проблема ще изчезне, но НЕ ... Проблема все още е на лице и колата си лопа ... Дисковете са си Ок ... Нито са пукнати, нито нищо ... Чета форума всеки ден, и стигнах до някакви заключения, че проблема може би е от НОСАЧИ, Тампони и някакви такива работи по ходовата част ... ?? Не разбирам от коли, затова се обръщам тук към вас ... Какво може да е това въпросното хлопане ?? Също така, след сменянето на филтрите ... забелязах едно малко несъответствие със натискането на педала и поведението на колата ... Сякаш няма толкова мощност като преди ... Колектори, нито съм сменял ... дори нито знам какво е това нещо КОЛЕКТОР ... Всмукателни , изпусквателни ... Лампичката за газовете във компютъра вече е на МИНУС няколко хиляди километра ... Молбата ми към вас е, какво ще ме посъветвате да направя, от какво може да са тия проблеми които ви споменах досега ??? И какви може да са последствията от дълго неоправените проблеми ??? Ще съм много благодарен за отговорите ви
Благодаря!

Значи колата е 525-ца дизел, на 170,000 км. Взех я от мой близак преди около 4 месеца, живея в Германия и колата се кара тук ...
Почти незнам какво е сменяно по колата ...
От както съм я взел съм сменил:
-Въздушен Филтър
-Маслен филтър + Масло
-Филтрите на климатика
-Горивен филтър
-Предни, задни накладки (макар че имаха още вътък по тях но реших да ги сменя)
И това е всичко .. Преди тръгването ми за Германия, сложих зимните гуми .. И по пътя предницата се разхлопа .. Казах си, може да е от гумите ..
Като дойдох, правих баланс .. Предни, задни джанти .. Всичко бе тип-топ .. Но продължаваше да си лопа .. Тогава реших, че пък може да е бито спирачка на зимните гуми и да са несиметрични спрямо една друга и да лопа от тях .. Но уви .. До ден днешен колата лопа .. чува се туп-туп-туп-туп и се усеща и на купето и на волана дори,увеличава се с увеличението на скороста, а след 150 км/ч става страшно, дето се вика неможеш да си чуеш приказката в колата от лопане .. Смених гумите със летните, и летните джанти с надеждата, че проблема ще изчезне, но НЕ ... Проблема все още е на лице и колата си лопа ... Дисковете са си Ок ... Нито са пукнати, нито нищо ... Чета форума всеки ден, и стигнах до някакви заключения, че проблема може би е от НОСАЧИ, Тампони и някакви такива работи по ходовата част ... ?? Не разбирам от коли, затова се обръщам тук към вас ... Какво може да е това въпросното хлопане ?? Също така, след сменянето на филтрите ... забелязах едно малко несъответствие със натискането на педала и поведението на колата ... Сякаш няма толкова мощност като преди ... Колектори, нито съм сменял ... дори нито знам какво е това нещо КОЛЕКТОР ... Всмукателни , изпусквателни ... Лампичката за газовете във компютъра вече е на МИНУС няколко хиляди километра ... Молбата ми към вас е, какво ще ме посъветвате да направя, от какво може да са тия проблеми които ви споменах досега ??? И какви може да са последствията от дълго неоправените проблеми ??? Ще съм много благодарен за отговорите ви

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Това не го ли обсъждахме вече
viewtopic.php?f=116&t=275835&p=3052291#p3052291
А иначе относно "лампичката за газовете", това най-вероятно е твоя Dieselpartikelfilter (DPF), и тогава ето така можеш да го решиш този проблем: viewtopic.php?f=116&t=273983
Дори и "несъответствието" между педала и вървенето може да е от там, ако вече се е задръстил тоя филтър. Особено ако не вдигаш високи скорости по аутобана заради "лупането"
. Филтърът принципно се поотпушва при високи скорости.
Имай предвид че ако филтърът е позапушен и ако го оставиш така, скоро колата съвсем ще спре да върви - ще влезе в авариен режим. Но разбира се, най-добре е ако майстор я прегледа на диагностика, иначе всички тук можем да гадаем само.


А иначе относно "лампичката за газовете", това най-вероятно е твоя Dieselpartikelfilter (DPF), и тогава ето така можеш да го решиш този проблем: viewtopic.php?f=116&t=273983
Дори и "несъответствието" между педала и вървенето може да е от там, ако вече се е задръстил тоя филтър. Особено ако не вдигаш високи скорости по аутобана заради "лупането"

Имай предвид че ако филтърът е позапушен и ако го оставиш така, скоро колата съвсем ще спре да върви - ще влезе в авариен режим. Но разбира се, най-добре е ако майстор я прегледа на диагностика, иначе всички тук можем да гадаем само.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Didaka_Madafaka
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: München,Germany
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
- Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Колега, именно там обсъждахме проблема .. Но уви
Нито дисковете са криви, нито са спукани, нито имам криви джанти ... а, гумите си купих чисто нови летни .. Джантите са оригинални на БМВ 18-ки с рънфлет гуми Дънлоп предни , а задни Пирели ... Проблема още е на лице ... Колата си лопа брат ... направо се побърках ... Хич не е смешно да ти кажа откровенно, а е трагично ... Незнам на къде да се насоча да търся проблема ... Не ми се дават излишни пари за инспекция, понеже тук в Мюнхен струва 250 евро, да ти прегледат колата за 1 час и да ти кажат кво й има ... Партикъл филтъра на боард-компа показва че има още 170к км. живот ... Инспекцията на газовете свети вече червено ... в предния пост не се изразих правилно ...
Какво може да ми кажете за тези носачи, тампони, рейки ?? Дали могат да оказват значение по дадения проблем ?? Мерси! 



- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Aко лампата за Аbgasuntersuchung свети червено, просто настрой датата отгоре за след 1 година. Това е всичко.
Иначе за рейки и носачи - единственото което мога да те посъветвам, е като идваш в България да я закараш на майстор тук. Това е.
А за DPF-a да ти дава 170к км
твоя близък или е дал 2000-2500 Евро да го смени (преждевременно!) тоя DPF, или просто е занулил индикацията без да пипа нищо, или пък колата ти не е на 170к км, а е на 270 и ДПФ-а наистина е сменен, или последните 2 наведнъж. Прави си изводите и иди някъде да я прегледат да знаеш какво и е всъщност.
Иначе за рейки и носачи - единственото което мога да те посъветвам, е като идваш в България да я закараш на майстор тук. Това е.
А за DPF-a да ти дава 170к км

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Само не разбрах това лупане от къде го чуваш? В първата тема казваш, че е отзад а сега разбрах че е отпред. Би ли уточнил по-добре?
- Didaka_Madafaka
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: München,Germany
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
- Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Лупкането идва от предната част на автомобила ... вече доста се усеща и по волана при каране с каквато и да е скорост ...
При намалянето от 150 км/ч с натискането на спирачката волана потреперва, купето също ... и дори се усеща на педала на спирачката това лупкане при намалянето от тази скорост ...
Един ми казва лагери, друг ми казва Носачи - Тампони - Рейки, 3-ти ми казва дискове-накладки, а 4-ти ми казва криви джанти ( несиметрични гуми ) ( което го изключвам понеже гумите са чисто нови, а джантите са оригинални 18-ки на БМВ ) 



- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Възможно да е от дисковете - ако имат сериозен ръб от износване... нищо чудно да ти вибрира цялата кола при по силно спиране.
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Провери си предните лагери-главини, може да е от там ,разбит лагер.
- Didaka_Madafaka
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 21.11.2011
- Местоположение: München,Germany
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
- Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Утре съм на майстор ... вече знам поне на къде да го насоча като цяло ...
Благодаря за мненията колеги

Благодаря за мненията колеги


- venciev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 12.03.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: BMW 525d , Bj 2005 , 170k km
Имах същият проблем/тресене при спиране от 150км,при малка скорост не се усещаше въобще/,реших го със смяна на дисковете и накладките отпред!Дисковете може да не изглеждат криви и надрани,но без да се замерят,няма как да се установи дефекта им!В Бг това ми струваше:200 лв комплект дискове,130 лв накладки и 50лв труд.
Свищов-градът на 100-те първи неща в България!!!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани