Дали ЛАНЗАР 430 ще захранва два ПАЙНЕРА 305С-ПРОБЛЕМ

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

Car Audio Expert
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: София

Мнение от ProInstall » 21 Май 2006, 11:24

Помисли как ще вкараш звука в купето. Защото два суба 12" затворени в багажника свирят колкото един 10" в купето. Все едно си си дал парите на вятъра.

Пояснение:
Да ти изкърти багажника, да треска, да думка и да бумка това не са определеня за добър звук.
Вервайте ми...
R&B Audio.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 05 Юни 2006, 18:54

Значи Ланзара клати басовете поне според мен доста добре не спира да мирише на говорител :mhihi: но имам следния проблем
като усиля повече и в зависимост от типа бас :roll: усилвателя включва защитата има песни на които свири без проблем.Като го спра и пусна отново не увеличено до край свири и няма ядове.Ходих при разни майстори тук във Враца и казват,че усилвателя си е ок и според тях басовете товарят стъпалото защото ги захранвал повече :roll: :shock: което на мен ми е много странно та от какво може да е :?:
усилвателя е ЛАНЗАР ВАЙП 430
басовете са ПАЙНЕР 305С
дайте някакви мнения,че направо не се издържа вече :help:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 05 Юни 2006, 21:36

:help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 06 Юни 2006, 0:33

:shock: :shock: :shock: мани ги тия бе. или не си ги разбрал или са яко тъпи. може да са имали предвид че басовете са с нисък импеданс и затова усилвателя загрява, което особено през лятото е възможно. ако питаш мен помисли как да го сложиш за да се охлажда по-добре, или си сложи вентилаторче в багажника :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 06 Юни 2006, 0:38

сложил съм вентилатор директно на усилвателя от комп. така,че да духа директно срещу захранването и не загрява
Изображение

Car Audio Expert
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: София

Мнение от ProInstall » 08 Юни 2006, 21:45

The_Ancient написа:В една кутия с обратни фази. :mhihi:
Ако ги слагаш в една кутия е най-добре суба да ти е моно, т.е. да ги свържеш успоредно или последователно, защото иначе трептенията с обратни фази от двата канала може да се гасят.

Дали ще имам честа да се запозная някой ден с теб.

ПП Сори за офтопика :OT:
Вервайте ми...
R&B Audio.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 08 Юни 2006, 22:13

няма нищо за :OT: дай някакво мнение по моя въпрос онзи ден си купих сд-пайнер 4800 и с него като го увелича повечко и в зависимост от баса изключва още по често от колкото със старото сд :roll: :help:
Изображение

Car Audio Expert
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: София

Мнение от ProInstall » 08 Юни 2006, 22:49

Изцяло ли гасне или само звука изчезва?
Ако гасне и панела значи имаш ядове с power suplay-a (захранването на плеара)
Ако само звука се ти се губи има вероятност някой кабел да допира на маса. Примерно шасито на колоната е монтирано за метална част на колата а мустака на колоната в заисимост от Xmax-a (баса) опира на шасито на говорителя и защитата на плеара зацепва за малко.

NB Тази информация не е 100%. Винаги трябва да се проверява на живо.
Вервайте ми...
R&B Audio.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 08 Юни 2006, 23:02

то не изключва сд-то а усилвателя,включва защитата ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 09 Юни 2006, 8:58

възможно е наистина някой кабел да дава на късо както ти обясниха
при мен се получаваше съшото но не при басовете ами при колоните
усилвателя си включваше защитата и си мислех че нещо не е наред, преокабелих всичко до колоните и се оказа че единият кабел от усилвателя към едната от колоните просто опира на маса и за това се получаваше този ефект
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Car Audio Expert
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: София

Мнение от ProInstall » 09 Юни 2006, 17:16

Ако не прегрява, напрежението е добре (дори и при пиковете бас) и няма късо то тогава ще да е дефект на стъпалото в което твърде се съмнявам. Ако искаш мини да го оправя.
Вервайте ми...
R&B Audio.com

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от burkov » 10 Юни 2006, 1:51

ако имаш голям товар на ампа ще гасне при по силен бас, другия вариант е да не ти сработва защитата на амапа ами да не му стига ток, което е най-сериозния проблем ако кабелите са в ред

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 10 Юни 2006, 8:13

burkov написа:ако имаш голям товар на ампа ще гасне при по силен бас, другия вариант е да не ти сработва защитата на амапа ами да не му стига ток, което е най-сериозния проблем ако кабелите са в ред

ами кабелите са 10-квадрата и съм боднал и кондензатор-1фарат и би трябвало да няма пад в напрежението :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Юни 2006, 8:58

ProInstall написа:Помисли как ще вкараш звука в купето. Защото два суба 12" затворени в багажника свирят колкото един 10" в купето. Все едно си си дал парите на вятъра.

Пояснение:
Да ти изкърти багажника, да треска, да думка и да бумка това не са определеня за добър звук.
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Юни 2006, 9:09

БОРКО-ЧИПА написа:Значи Ланзара клати басовете поне според мен доста добре не спира да мирише на говорител :mhihi: но имам следния проблем
като усиля повече и в зависимост от типа бас :roll: усилвателя включва защитата има песни на които свири без проблем.Като го спра и пусна отново не увеличено до край свири и няма ядове.Ходих при разни майстори тук във Враца и казват,че усилвателя си е ок и според тях басовете товарят стъпалото защото ги захранвал повече :roll: :shock: което на мен ми е много странно та от какво може да е :?:
усилвателя е ЛАНЗАР ВАЙП 430
басовете са ПАЙНЕР 305С
дайте някакви мнения,че направо не се издържа вече :help:



тряя да го отвориш и да отвиеш рапидката която държи термодат4ика към радиатора стъпалото принципно е преоразмерено и ще поеме :) но трябва също да се понялеят с тенол вси4ки силови писти и спойки
така бях направил на моя стария VIBE 1000 и къртеше здраво на 2 ома 2бр 15-ки на кората, сега съм с Бошман той много прилича на ланзара само4е трансфертера му е една идея по-мощен и от там и изходната мощтност на стъпалото като цяло ставо по-голяма . С нарастването на изходната мощтност трябва да помислиш и за по-доброто захранване а именно мн. добра маса към купето и мн як кабел за + обикновенно хората използват късо кабел4е около 5см което се захваща кум конектора на стъпалото и от там ве4е 20-30 квадрата електроженски към акумулатора , ако и той (акумулатора де) не е много читав пак трудно ще извадиш здрав бас ,тряя да осигуриш стабилно захранване тоя 1 фарад кондензатор принципно помага но без задрав акумулатор не стаа загледай се във волтм,ера и кажи в кви граници се движи при запалена кола и усилено басово парче не трябжва д апада под 12 волта ако пада начи акумулатора не стаа

ПредишнаСледваща

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook