Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
И внимавайте как ги зацепвате тия валчета, че няколко градуса предварение/закъснение влияят не малко на поведението на двигателя. 


Driver's Racing Team
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
bavar4o.70 написа:В тоя ред на мисли ми дойде една идейка,разбира се след като отстраня чукането в мотора.Та ще ми изпадне в събота един смукателен вал от м50 в20 и понеже вече имам такъв за изпускателен,ще го преправя такаче да сложа ваноса и ще ще имам смукателен и изпускателен с тези параметри.Въпроса е какъв ще е ефекта,заедно с ваноса?
Ако успееш да сложиш два 240 градусови вала на вануса и се РЕМАПНЕ ефекта ще е бих казал приятен.
Що се отнася до стугарите и те са хора а не магьосници. Имаше отдавна проект по този въпрос но е много деликатна преработката и почти никой не се нави затова я изоставихме.
Поне мойта идея беше:
А що се отнася до това дали има смисъл да се слагат валове на стоков мотор, мога да ви споделя моя опит.
След като се направи това:

после това:

и накрая това:

Ще се окайе че то не е сувсем евтино и резултатът ще е загуба от порядъка на 10% до 4000Rpm и печалба от 10% от 4500Rpm до на ко колкото му стиска душата,
ма до 7200Rpm няма грижи (на М50 без ванус, вануса дъни тарелки над 7000Rpm).
Та заключението е ако за някой 500+лв за 15коня е оправдан разход да се гмурка в схемата.
За мен тази конверсия беше прелюдия към:

Успех с проектите

Ауууу забравих да добавя че ако някой мисли да мине без ремап да не се хваща въобще

Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
TheUbo написа:Ауууу забравих да добавя че ако някой мисли да мине без ремап да не се хваща въобще
Без ремап vs. с ремап

Апропо, графиката е точно от М50Б20 с два всмукателни вала + някои други модове.
П.С. И понеже ще има и въпроси от този род, обяснявам предварително - на места графиката (свалена е от G-Tech) е прекалено "накъдрена", в резултат на доста твърдо окачване и не перфектно равна пътна настилка...Но се добива представа за какво иде реч.

Driver's Racing Team
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
Еййй ейй... еййй...
Красота 





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
Колегата The Ubo е прав,че преработката ще е много скъпа и не си заслужава. 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
Boyadjiev написа:Избийте си идеята за валове от без ванос на ванос... Хората са го измислили, за без ванос - 2 смукателни, за ванос -> смукател от 330-ска и за изпускател, смукателя от без ванос... Айде пак за без пари сетъпи разказвамДерзайте
Добре, че си купих вала от 330ката, че сега ще има рязко повишение в цените след тази информация

http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=577399
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
maxpower написа:Boyadjiev написа:Избийте си идеята за валове от без ванос на ванос... Хората са го измислили, за без ванос - 2 смукателни, за ванос -> смукател от 330-ска и за изпускател, смукателя от без ванос... Айде пак за без пари сетъпи разказвамДерзайте
Добре, че си купих вала от 330ката, че сега ще има рязко повишение в цените след тази информация![]()
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=577399
Хехех, след малко чакам някой да помоли за снимка на зацепени валове

П.С. продавам вал разпределителен от 330-ска - 600лв. а колянов за 1000 !






Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
bavar4o.70 написа:Колегата The Ubo е прав,че преработката ще е много скъпа и не си заслужава.
Че си заслужава си заслужава, просто имам наблюдение, че хората които тръгват да правят туниг не им достигат доста повече от 15коня и
крайния резултат няма да оправдае очакванията.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Валове от м50б25 на м50б25 без ванус
Абе 15 коня са си 15 коня. Аз си мислех, че няма и 10 да има. За тия пари 15 коня са си безплатни направо.
Тва дето викаш, че няма много загуба в ниските за сметка на високите за повечето хора си е добре.
Другото е вече бая пари ама на 4-5000 оборота викаш "бах мааму"
Сега се сетих Анатоли за какво търси тия валове с колелото ама аз по тва време бях съвсем изключил, че мойте дойдоха без такова и го свалих от тях за да го сложа на колата.
Тва дето викаш, че няма много загуба в ниските за сметка на високите за повечето хора си е добре.
Другото е вече бая пари ама на 4-5000 оборота викаш "бах мааму"

Сега се сетих Анатоли за какво търси тия валове с колелото ама аз по тва време бях съвсем изключил, че мойте дойдоха без такова и го свалих от тях за да го сложа на колата.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани