Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bavar4o.70 » 12 Мар 2012, 20:13

Здравейте колеги!Днес запалих мотора си след строукване от 2.0 на 2.5.и се появи равномерно чукане следващо оборотите,без значение от режима на работа на мотора.Мотора беше м52в20.Главата,картера и електрониката са си неговите.Блока е от м50 в20 ванос с буталата по цилиндри.Блока замерен има 1 стотна износване в елипса.Сигментите-нови гьотце.Биели от м50 в20 без ванос-135 мм. със сменени втулки.Нови основни и биелни лагери.Колянов вал от тдс -замерен-С по 2 стотни износване на биелните шийки,основните без.Разпределителен вал изпускателен-сменен с смукателен он м50в25 без ванос -зацепен перфектно.Смукателен колектор от м50 в20-преправен перфектно.Мотора работи равномерно без никакво прекъсване,изрязва се много бързо,направо чудесно.Проблема е чукането,което се чува от картера.При въртене на стартер се чува като леко пристъргване.Като въртя на ръка к.в. на 60 гр. след белега за центровка се чува леко изцъкване-1път на всеки оборот и на същото място.Съмненията ми са,че някоя биела опира леко в дъното на цилиндъра си при 45 гр. спрямо блока.Мотора е сглобен по учебник на бмв.Нека някой,който е правил това да пише !Мисля,че ако го оставя да работи малко така ще си свали излишното.Някакви предложенея! :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bum_bum » 13 Мар 2012, 8:06

Биелата опира или поне така се твърди, че 135 милиметровата биела с бутала от М52 закача. Май никой не го е правил с буталата с които си ти, но най-вероятно ще е от това. Аз бих го разглобил пак и като видиш къде закача може да им вземеш по малко на биелите там за да нямаш яд.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от Dirty M5 driveR » 13 Мар 2012, 19:17

А така чрез снемане на материал от биелата тя не се ли разбалансира? Или в такива малки мащаби на практика е несъществено :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bum_bum » 13 Мар 2012, 19:43

Предполагам, че се разбалансира но след като допира само на някакви микрони отнемането ще е съвсем минимално и едва ли ще е проблем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bavar4o.70 » 13 Мар 2012, 20:23

Аз съм с блок и бутала-комплект,вкарани в съответните цилиндри от м50в20 ванос.Но като ги сравних-буталата от м52в20 и м 50в20 са абсолютно еднакви на външен вид и ползват един размер сигменти.А по повод пиленето,ако е това аз ще пилна блока.Днес говорих с един колега и той каза,че може да е дефлекторната ламарина,която е от м50в20.А току що говорих с друг и той ми каза,че е правил от м50в25-м50в28 с тдс-ков вал и една от биелите леко е стържела в ламарината и я е изтърбушил.Проблемацията е че колата е на 4 палета на гуми и ще видя зор да отворя картера без да вадя мотора.Но няма начин-ще се пробвам,ако трябва ще вдигна колата и пусна моста.Първо обаче ще пробвам да повдигна мотора без да пускам моста.Някой може ли със сигурност да каже със сигурност,възможно ли е така? :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от BiTurbo » 13 Мар 2012, 20:30

трудно ще стане само с повдигане на мотора, ще трябва и моста да се бутне, ама не виждам проблем в това........

На 4цил става само с повдигане на мотора....... 6-така е друга бира.......... ама може пък и някой да го е правил......

Иначе хвала за ентусиазма, кажи поне доволен ли си от постигнатото и струваше ли си :?:
Струва ми се, че ако някой по-разбиращ мапер го пипне тва дето си сътворил ще има още по-осезаем ефект...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bavar4o.70 » 13 Мар 2012, 20:43

Не я свалих от палетите да я тествам,защото чукаше и предположих,че пак трябва да лягам отдолу.Освен това я няма предната греда с всичко по нея.Като я подкарам ще пиша.Иначе задължително после ще има чипс :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bum_bum » 13 Мар 2012, 21:33

bavar4o.70 написа:.А по повод пиленето,ако е това аз ще пилна блока.



:banghead: да се еб@ и аз в разбирача :mhihi: Ти стигнеш ли до отваряне то ще стане ясно къде закача.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bavar4o.70 » 14 Мар 2012, 7:06

Мисля да не се стига до отваряне.Ще пробвам на място само картера. :ok:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от vld » 14 Мар 2012, 13:54

А при такъв подбор на частите какво става с хода на буталата има ли недоход или да стърчът над блока или всичко е точно?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 9.05.2008
Кара: м50б28

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от митко-бмв1 » 14 Мар 2012, 14:44

Колега според мен това чукане е от противотежестите на кол.вал сигорно упират в тавичката на картера която предпазва от пличкане на маслото поне при мен се получи това тъи като кол.вал слиза по на долу аз подложих по някоя шаиба и с по-дъли болчета стана Обаче моят проект беше б25<б28 иначе браво за ентусиазма :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 8.03.2008

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от chirenski » 14 Мар 2012, 16:07

Само да добавя ако ти опират биелите изпили блока по този начин
Изображение

Това за мен е правилния вариант, не да дялкаш биелата :nono:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bavar4o.70 » 14 Мар 2012, 20:03

vld написа:А при такъв подбор на частите какво става с хода на буталата има ли недоход или да стърчът над блока или всичко е точно?

Нищо не стърчи.Буталата имаха 2 мм. недоход и се наложи да челосам блока 1 мм. за да докарам 11.6 с.с. :yes:
митко-бмв1 написа:Колега според мен това чукане е от противотежестите на кол.вал сигорно упират в тавичката на картера която предпазва от пличкане на маслото поне при мен се получи това тъи като кол.вал слиза по на долу аз подложих по някоя шаиба и с по-дъли болчета стана Обаче моят проект беше б25<б28 иначе браво за ентусиазма :yes:

В събота ще сваля картера и ще разбера,но и аз си мисля същото. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от mladfen » 16 Мар 2012, 19:39

chirenski написа:Само да добавя ако ти опират биелите изпили блока по този начин
Изображение

Това за мен е правилния вариант, не да дялкаш биелата :nono:

Това е начина който предотвратява чукането
Правил съм няколко пъти строукването и винаги чукало и на М50 и на М52
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Строук-2.0-2.5 с тдс вал-чукане

Мнение от bavar4o.70 » 16 Мар 2012, 20:03

:yes:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook