525d моля за помощ !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Andrey.Savov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: Italy
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d 2000g
- Мечтае да кара: Самолет
525d моля за помощ !
Здравейте !
Колеги от една година карам 525д 00г и зимата ми направи впечатление че колата загрява супер бавно.. като казвам бавно имам в предвид че колата имаше нужда от 15-20 км пробег за да достигне оптимална температура на работа при –7 . Оказа се че виското на колата е постоянно зацепено и работи заедно с оборотите на колата в следствие на което работи при всякакви температури, не изключва на 2400 оборота и двигателя работи като самолет. Аз си мислех че така си работи двигателя и никога не ми е правило впечатление, даже и се радвах. Радостта ми приключи днес когато чух същия автомобил колко по–тихо работи. Предишния собственик на колата е мой приятел и знам че виското и водната помпа са сменени преди да я купя. Стрелката на температурата не е мърдала никога от 12ч при всякакви натоварвания. Намирам се в Италия и за една година съм изминал около 40000 км с този проблем. Ако може някой да ме опъти какво да правя ще съм много благодарен. Обичам си колата, доволен съм от нея и се радвам много че съм част от вас ! Не съм пускал други теми, защото до сега успявах да намеря отговор на всички въпроси, които ме интересуваха, но за сегашния ми проблем не успях да намеря нищо конкретно.
Бъдете здрави !
Колеги от една година карам 525д 00г и зимата ми направи впечатление че колата загрява супер бавно.. като казвам бавно имам в предвид че колата имаше нужда от 15-20 км пробег за да достигне оптимална температура на работа при –7 . Оказа се че виското на колата е постоянно зацепено и работи заедно с оборотите на колата в следствие на което работи при всякакви температури, не изключва на 2400 оборота и двигателя работи като самолет. Аз си мислех че така си работи двигателя и никога не ми е правило впечатление, даже и се радвах. Радостта ми приключи днес когато чух същия автомобил колко по–тихо работи. Предишния собственик на колата е мой приятел и знам че виското и водната помпа са сменени преди да я купя. Стрелката на температурата не е мърдала никога от 12ч при всякакви натоварвания. Намирам се в Италия и за една година съм изминал около 40000 км с този проблем. Ако може някой да ме опъти какво да правя ще съм много благодарен. Обичам си колата, доволен съм от нея и се радвам много че съм част от вас ! Не съм пускал други теми, защото до сега успявах да намеря отговор на всички въпроси, които ме интересуваха, но за сегашния ми проблем не успях да намеря нищо конкретно.
Бъдете здрави !Андрей Савов
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: 525d моля за помощ !
Щом е постоянно зацепено, няма да е лошо да го смениш. Ако проблема остане се замисли за термостат. Не е полезно за мотора да продължаваш да караш така. Поздрави!!!
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: 525d моля за помощ !
Колега смени си двата термостата !
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: 525d моля за помощ !
ако термостатите са напед, виското изобщо не го е*е дали е постоянно зацепрно или не. когато термостата е затворен и не позволява циркулация през челния радиатор (големия кръг) виското не участва.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 525d моля за помощ !
NAPSTERS написа:ако термостатите са напед, виското изобщо не го е*е дали е постоянно зацепрно или не. когато термостата е затворен и не позволява циркулация през челния радиатор (големия кръг) виското не участва.
(само да преведа)
Както ми е казвал Милен, виското ментак стои зацепено много по-дълго от оригиналното, но това не е проблем.

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Andrey.Savov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: Italy
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d 2000g
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 525d моля за помощ !
Благодаря за бързите отговори! Вчера направих тест и изчаках колата да загрее до работна температура (12 ч ) брат ми през цялото време държеше долния маркуч на радятора и чакаше да види кога ще отвори термостата, отвори малко след като колата достигна работната температура. Как да разбера дали повредата е в термостатите при положение че никога при каквото и да е натоварване с или без климатик стрелката не е мърдала от 12ч ? От това което четох вчера във форума разбрах че виското се ръководи от някакав вакум, който пропуска въздух и виското се зацепва, когато температурата на въздуха достигне дадени стойности, термостатите по какав начин влияят на перката ? Предпочитам да разбера до колкото мога аз какво да правя защото в сервиза на БМВ ще ми откъснат главата тука..


Андрей Савов
- Andrey.Savov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: Italy
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d 2000g
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 525d моля за помощ !
Днес направихме нов тест при първо палене на колата баща ми държеше перката при 10 градуса външна температура перката не тръгна да се върти, но като я пусна, тръгна да се върти с пълна сила заедно с оборитите на колата и издава звук като на излитащ самолет.. При опит перката да се спре принудително с вестник се спира с много усилие и натискане... Има ли възможност при монтирането на новото виско да е допусната някаква грешка при сглобяването ?


Андрей Савов
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: 525d моля за помощ !
Колега, ако си с двигател М57D25, т.е. колата е произведена след септември 2000 година и е с ръчни скорости, значи имаш само един термостат (само автоматиците след фейса са с два)
С един термостат е и двигателя М51D25 (TDS) произвеждан преди това.
Моето мнение е да смениш термостата.
П.С няма да е лошо да напишеш в профила си малко повече инфо за колата.
С един термостат е и двигателя М51D25 (TDS) произвеждан преди това.
Моето мнение е да смениш термостата.
П.С няма да е лошо да напишеш в профила си малко повече инфо за колата.
- Andrey.Savov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: Italy
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d 2000g
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 525d моля за помощ !
Колата е произведена април 2000 година ... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 ако съдиме по тази схема която съм изкарал със номера на рамата, 14 номер от схемата го няма, което означава че имам само един инсталиран термостат... така и не разбрах защо тъпата перка работи постоянно..
Андрей Савов
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: 525d моля за помощ !
Смени термостата пък после ще го мислиш виското. 
- Andrey.Savov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: Italy
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d 2000g
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 525d моля за помощ !
Добре но каква връзка има термостата с това че перката върти заедно с оборотите на колата още от първия старт ? Просто се надявам някой достатачно запознат да ми обясни каква е връзката между двата компонента... зацепено виско трябва доколкото знам аз да не се форсира повече от 2400 оборота, а при мене се форсира до прекъсвач
Изка ми се да се получи полезна тема която да помага и на други като мен, вече съм изминал 40000х км така че ако мина още малко няма да е фатално..
Андрей Савов
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 525d моля за помощ !
За виското си има обширна тема с обяснено абсолютно всичко в нея. Ти още не си уточнил за ръчна или автоматична кутия става въпрос, защото първата е с един термостат, а втората е с два термостата.
За да ти загрява бавно зимата има два варианта: неработеща печка и (или) термостати. Щом можеш да спреш виското с ръка, значи никой не се е опитвал да го побългарява.
А как пък разбра, че оборотите на перката са като оборотите на двигателя....е това ако ми го обясниш логично, ще те призная
Както ти казаха всички в тази тема, смени си термостата (или термостатите, ако е автомат), а аз ти казвам да си провериш и печката. Ако не ни вярваш, няма какво повече да ти кажем
За да ти загрява бавно зимата има два варианта: неработеща печка и (или) термостати. Щом можеш да спреш виското с ръка, значи никой не се е опитвал да го побългарява.
А как пък разбра, че оборотите на перката са като оборотите на двигателя....е това ако ми го обясниш логично, ще те призная
Както ти казаха всички в тази тема, смени си термостата (или термостатите, ако е автомат), а аз ти казвам да си провериш и печката. Ако не ни вярваш, няма какво повече да ти кажем

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 525d моля за помощ !
Само автоматите ли са с два термостата? Моята е ръчка и е с два
Имам го и този на АГР-а. Дали защото съм с М47? На М57 не са ли пак така?

- shumi66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 22.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320Д или Х3 - 3.0Д
Re: 525d моля за помощ !
Колега от личен опит искам да споделя,че стрелката за температурата стои на 12 в диапазон от 70 до 110 градуса. Винаги имай едно на ум за това!
Установих го, като пуснах тест на борд-компютъра(многократно).
Установих го, като пуснах тест на борд-компютъра(многократно).- Andrey.Savov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: Italy
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d 2000g
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 525d моля за помощ !
mad_presley написа:За виското си има обширна тема с обяснено абсолютно всичко в нея. Ти още не си уточнил за ръчна или автоматична кутия става въпрос, защото първата е с един термостат, а втората е с два термостата.
За да ти загрява бавно зимата има два варианта: неработеща печка и (или) термостати. Щом можеш да спреш виското с ръка, значи никой не се е опитвал да го побългарява.
А как пък разбра, че оборотите на перката са като оборотите на двигателя....е това ако ми го обясниш логично, ще те призная![]()
Както ти казаха всички в тази тема, смени си термостата (или термостатите, ако е автомат), а аз ти казвам да си провериш и печката. Ако не ни вярваш, няма какво повече да ти кажем
Относно оборотите мога да го обясня с факта че двигателя работи като самолет от 2000 до 5000 оборота и работи съвсем нормално когато някой държи перката с ръка в същия диапазон . Разликата в шума на двигателя е огромна при всякакви обороти. Колата не е автомат. Печката отдавна съм установил че не работи, но нея ще я мисля за другата зима. Сега главната ми цел е шума който създава перката и желанието да разбера какво не е в ред. Всички казвате че термостата е за смяна, ок ! Какви други симптоми мога да очаквам от повреден термостат ?
Андрей Савов
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


