328 Гаснене в движение и на празен ход

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.04.2008

328 Гаснене в движение и на празен ход

Мнение от al3ks1nd3r » 27 Фев 2012, 22:16

Здравейте колеги

Прочетох няколко други теми с подобен проблем , но си мисля че моят е малко по-различен и затова пускам нова тема.
Колата ми е 328I Automatic и от известно време ми гасне когато си поиска.Първоначално се случваше 1 път на месец (гаснела е на светофар и в движение) ,но от вчера насам изгасна 2 пъти в движение (както си карах оборотите почнаха да падат като колата не реагираше при подаване на газ и така докато изгасне) (Понеже на предишната кола (316) ми играеха много оборотите искам да подчертая че при тази не мръдват) .След като изгасна нямах никакъв проблем с паленето .Още като купих колата светеше CHECK ENGINE , беше Oxygen sensor ,който уж ми го смениха и след две-три седмици светна отново CHECK ENGINE като майстора каза че този път друг Оxygen sensor се е скапал .Съответно попитах дали може да се кара така известно време (отговора беше "Да") и сега карам така.Преди месец ходих на диагностика и освен този Oxygen sensor компютъра не откри друг проблем. Аз съм в САЩ и в момента немога да си позволя да закарам колата в сервиз на БМВ ,нито смятам за удачен варианта да ходя при "разни" майстори които ми казват : Ще сменим сензора на коляновия вал , на разпределителният а ако не стане така и бензиновата помпа (Само срещу $80 на час) ...така че съм длъжен първо да пробвам да го оправям сам докъдето съм компетентен а ако не стане здраве да е :)

Дали има възможност проблема да е от този Оxygen sensor?

Ще съм много благодарен на всякакви съвети.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Фев 2012, 23:12

Това ти е ламбда сондата. По-точно една от двете, понеже при теб са 2 на брой. Щом изкарва грешка значи вероятно сондата не работи правилно или изобщо не работи. Смени проблемната и според мен проблема ще изчезне.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.04.2008

Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход

Мнение от al3ks1nd3r » 28 Фев 2012, 7:24

Здравей колега

Благодаря за съвета , още утре ще отида на диагностика за да видя точно коя е и ако е от това имаш една каса бира от мен :)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.04.2008

Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход

Мнение от al3ks1nd3r » 06 Мар 2012, 20:27

Здравейте.

Смених въпросният сензор , но отново светна Check engine ,след това майстора каза че на "Bank 1 " където компютъра отчита проблема има два сензора и можело да бъде и другият ,та прехвърлихме новият на това мястото на другият , но пак без успех.

Обмислям да купя и последния сензор ,но въпросът ми е каква е вероятността всички сензори да са отишли и възможно ли е компютъра да показва една грещка а проблема да идва от другаде ?

Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход

Мнение от Dirty M5 driveR » 06 Мар 2012, 20:37

Важно е да се знае каква е грешката в тая ламбда - може да не работи, може да е мудна. С размяна на двете сонди няма да стане нищо щом изкарва грешка на една от тях. Затова трябва да се гледат живи данни - коя ламбда как сработва. А мотора сега как работи, след като смени едната сонда?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: 328 Гаснене в движение и на празен ход

Мнение от C8699HX » 06 Мар 2012, 21:15

Мога да ти кажа от какво е на 90% и за това да не ти излиза и на диагностиката.........И междо другото към колегата ""Dirty M5 driver" много силно се съмнявам,че колата изведнъж ще гасне от сонда........

Та по въпроса колега имаш проблем с датчиците и по точно датчик на хол демек на коляновия вал (и сам ще си оправиш проблема),под смукателните колектори имаш 2 букси едната е за коляновия вал другата е за разпределителният......Виж коя е за коляновия вал като проследиш кабела,след като се убедиш че дадената букса е за датчика на хол откачи буксите и извади гуменото оплътнение на буксата от към датчика и ти гарантирам,че ще видиш 3 оголени кабела които се допират и дават на късо (дължи се на това,че там където са буксите е доста топличко и с течение на времето обвивката на кабелите започва да се разпада от топлината)

Кажи после какво е станало успех :yes: :yes: :yes:
ИзображениеИзображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook