Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Мар 2012, 12:57

DrivinGGoD написа:
Според http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html, такова време има само новата версия, която е със 160 коня по-силна :roll: А ако това време е объркано, би означавало, че новата версия трябва да лети по-бързо от доста коли с по 300-400 кила по-леки на същата мощност, което е меко казано абсурдно...
Малко невъзможно ми се струва да има такова време тази кола, но ОК... няма да споря, казах за мен какво означават тези времена и клипове. Бил съм в М5 по време на бърза обиколка на пистата и знам колко огромно значение имат гумите и условията...


да обиколката е с втората генерация CTS-V, просто е от преди да бъде пуснат в продажба. мисълта ми е, че тази кола не е от толкова скоро. нещо не сме се разбрали явно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Мар 2012, 12:58

DrivinGGoD написа:
steeN написа:acr-x е с michelin sport cup, същите гуми като acr.


Което вади и двете коли от класацията, защото това е семислик :winky: С такива гуми разликата за такава обиколка може да е повече от 20 секунди :mrgreen: Ferrari-тата са на Pirelli P-Zerro...


:kuku: :kuku: :kuku:
GTR-a също е със семисликове бриджстоун, това от къде го вади?
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Мар 2012, 13:03

steeN написа:да обиколката е с втората генерация CTS-V, просто е от преди да бъде пуснат в продажба. мисълта ми е, че тази кола не е от толкова скоро. нещо не сме се разбрали явно.


:ok: Аз не съм те разбрал значи... така съм напълно съгласен :yes: Просто мислех, че малко по-късно са го пуснали...

BadAngel написа:
DrivinGGoD написа:
steeN написа:acr-x е с michelin sport cup, същите гуми като acr.


Което вади и двете коли от класацията, защото това е семислик :winky: С такива гуми разликата за такава обиколка може да е повече от 20 секунди :mrgreen: Ferrari-тата са на Pirelli P-Zerro...


:kuku: :kuku: :kuku:
GTR-a също е със семисликове бриджстоун, това от къде го вади?


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Ти верно ли?
GTR-a идва на Bridgestone Potenza RE-070 или Dunlop SP Sport Maxx GT600, които освен, че не са семита, са и Run-Flat :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Мар 2012, 13:04

да, сега проверих, прав си за гумите на нисана :yes:

но за другото не си :ok:
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Мар 2012, 13:08

DrivinGGoD написа:Аз те разбрах, ама Chevrolet не е целия GM ;) Както Ferrari не е целия Fiat, както и Lamborghini не е целия VAG... Та ако ще сравняваме половината американски марки (щото са под шапката на GM), нека да е голям концерн като тези два европейски ;)
И всички говорим, какво ще стане ако GM решат нещо си, защото до сега не сме виждали нито една изпипана от-до американска кола, та ясно е, че не са опитали, но дали и да опитат ще успеят толкова успешно колкото си мислите :dunno:



Така е, но пак се сещам за Кадилак Сикстийн и Сиен. И двата модела според мен са показателни за това какво могат да направят американците с много пари. Вярно ,че са само концепции, но и двата са работещи модели, даже едното го караха в Топ Гиър а другото в един филм. Защо не са пуснати в някаква лимитирана сериз незнам, може би служат само за реклама. Сега се сетих ,че и Крайслер имаха модел с 4 турбота в 12 дето мислеха да го изкрат като конкуренция на Вейрона. Та така, вярно ,че и ти си прав ,че едно нещо докато не го направят реално на пазара, все едно го няма но все пак....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Мар 2012, 13:09

BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:Аз те разбрах, ама Chevrolet не е целия GM ;) Както Ferrari не е целия Fiat, както и Lamborghini не е целия VAG... Та ако ще сравняваме половината американски марки (щото са под шапката на GM), нека да е голям концерн като тези два европейски ;)
И всички говорим, какво ще стане ако GM решат нещо си, защото до сега не сме виждали нито една изпипана от-до американска кола, та ясно е, че не са опитали, но дали и да опитат ще успеят толкова успешно колкото си мислите :dunno:



Така е, но пак се сещам за Кадилак Сикстийн и Сиен. И двата модела според мен са показателни за това какво могат да направят американците с много пари. Вярно ,че са само концепции, но и двата са работещи модели, даже едното го караха в Топ Гиър а другото в един филм. Защо не са пуснати в някаква лимитирана серия незнам, може би служат само за реклама. Сега се сетих ,че и Крайслер имаха модел с 4 турбота в 12 дето мислеха да го изкрат като конкуренция на Вейрона. Та така, вярно ,че и ти си прав ,че едно нещо докато не го направят реално на пазара, все едно го няма но все пак.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Мар 2012, 13:19

BadAngel написа:но за другото не си :ok:


Ти карал ли си кола с нормални гуми и след това със семи сликове да видиш каква е разликата... и не на пътя а на пистата? Щото аз съм... и съм хващал и хронометъра и съм мерил... на нашето мижаво Калояново разликите в зависимост от колата могат да стигнат до 3 секунди на обиколка около 1 минута време... ай' сега сметни за 8 минути колко ще се увеличи разликата при сериозно подготвени коли... повтарям се, но като добавим и рейсинг окачването до къде стигаме? Защо не сравнявате обикновения Viper с обикновеното 458? И Challenge 458 с ACR-X? Щото май няма толкова в полза на Америка да са нещата... Ако искаш дори нека оставим Challenge-a... Сложи семита и окачването на Challenge-a на обикновена Italia и пак ще говорим. Щото всичките говорите - промените по ACR-X били само окачване, гуми, мотор, окачване и кутия :mhihi: САМО... та САМО това прави една кола състезателна + олекотяването :winky:

Е46 М3 на Калояново - сток около 1:02, с окачване около 1:00, с окачване и сликове - около 58 сек. Говоря приблизителни цифри на едно и също тегло, условия и шофьор... Айде сега мятайте тия неща на Ринга, нали сте добри в сметките...

BMW_RIDER написа:Така е, но пак се сещам за Кадилак Сикстийн и Сиен. И двата модела според мен са показателни за това какво могат да направят американците с много пари. Вярно ,че са само концепции, но и двата са работещи модели, даже едното го караха в Топ Гиър а другото в един филм. Защо не са пуснати в някаква лимитирана серия незнам, може би служат само за реклама. Сега се сетих ,че и Крайслер имаха модел с 4 турбота в 12 дето мислеха да го изкрат като конкуренция на Вейрона. Та така, вярно ,че и ти си прав ,че едно нещо докато не го направят реално на пазара, все едно го няма но все пак.


И на мен винаги ми е било странно, защо при положение, че последните години направиха страшен скок в стоенето, завиването и технологиите, защо не си вземат някой читав дизайнер, да пробват хубави материали, сглобка и мисъл и нещата трябва да се получат... щото да показваш някви концепти дето дали работят извън залата продъжително време не се знае е безмислено, щото те са адски скъпи и може да се окаже, че за да станат читави във всяко отношение не си заслужава... та ще поживеем ще видим... за сега нещата са така - нямат реален продукт, който да се конкурира освен по цена и бързина...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 04 Мар 2012, 14:57

DrivinGGoD написа:И на мен винаги ми е било странно, защо при положение, че последните години направиха страшен скок в стоенето, завиването и технологиите, защо не си вземат някой читав дизайнер, да пробват хубави материали, сглобка и мисъл и нещата трябва да се получат... щото да показваш някви концепти дето дали работят извън залата продъжително време не се знае е безмислено, щото те са адски скъпи и може да се окаже, че за да станат читави във всяко отношение не си заслужава... та ще поживеем ще видим... за сега нещата са така - нямат реален продукт, който да се конкурира освен по цена и бързина...

Вероятно защото средностатистическия американец е консервативен и няма да хареса рязката промяна в стайлинга и въобще във всичко... ще си искат старите евтини кочини масиво производство. Другиото, което ми хрумва е, е американския пазар като цяло е по-голям от европейския и ако заради това загубят позиции там няма да успеят да наваксат с европейските продажби... а японците ще се наместят комфортно и вече няма да има мърдане.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Мар 2012, 23:48

steeN написа:acr-x е с michelin sport cup, същите гуми като acr, които на всичкото отгоре са позволени за ползване по улиците...

- OEM Michelin Pilot Sport Cup R compound track DOT competition tires .
Това са гумите от прословутото време на АЦР .
И за да не спориш с мене че говоря глупости за пилоти камикадзета :
- Chevrolet Corvette ZR1 (2012) - 7:19
- Chevrolet Corvette Z06- 7:22
Сам се сети как така при 130-140 кс и много по-спортни настройки на купето , колите дават почти еднакви времена (разлика около 0,4 сек на минута пистово каране) ... а , да и двете коли са със Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure (super-slick track DOT competition tires Michelin Pilot Sport Cup Zero Pressure) , ако според теб има значение .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 05 Мар 2012, 5:41

ми да тва са гумите. аз това което казах е, че са street legal тия гуми, щото някой каза по-горе, че трябва да ги свалиш за да можеш да търкаляш по улиците. а това zero pressure, значи че са и run-flat гуми на всичкото отгоре (тези на corvette). за друго не споря.

Изображение


http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ort+Cup+ZP

и не са някви гуми специално за ринг-а, както го изкарвате...

NOTE: Pilot Sport Cup ZP tires will be available as Original Equipment beginning with 2012 Corvette models as part of Chevrolet's ZO7 package for the ZO6 and PDE for the ZR1.


имам спомен, че този z06 имаше нещо z07 package (z07 е следващото поколение, което още се разработва. нямам идея дали има някаква връзка) към него, трябва да видя подробности. тая теория със самоубийците трябва да признаеш, че е леко откачена.

edit:
намерих. ето тука кви са стандартните гуми, специално разработени за corvette. не са много по-различни.



казват и какво има и в z07 package-а.

- брембо керамични спирачки от zr1
- някви позьорски джанти ;)
- michelin гумите
- magnetic ride control
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Мар 2012, 9:50

Така, отново да уточня горе за какво говорих - при положение, че ACR и ACR-X са с Michelin Pilot Sport Cup, този семи слик им дава преимущество от поне 15-20 секунди, само от гумите. Този Мишелин е изключително лепкав и има страхотни характеристики. Не случайно BMW-джии и Porsche-джии дават мило и драго да си намерят някой и друг комплект за трак дейовете, по които ходят. Нито едно от Ferrari-тата не излизa фабрично с подобни гуми, дори 599 GTO. На последната слагат Michelin Pilot Super Sport, което си е просто супер спортна гума...
Още повече, както споменах още 100 пъти по-горе - едно е и окачване работещо еднакво добре на пътя и на пистата (т.е. някакъв компромис), друго е рейсингово окачване, работещо добре само на пистата както при ACR-X...

Семи сликовете са легални за улицата, но дават много голямо преимущество на пистата и не е коректно да се сравняват коли с такива с другите без :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от GaD » 05 Мар 2012, 10:06

Истина е следната ако сега имах 100к за кола ( втора кола спортна) бих се метнал веднага на един з06 вместо м6/м3 и т.н. не просто защото върви повече, а най-вече защото знам, че няма какво да му се счупи...

И с подобна кола мога хем да съм си дупе - щото виж ти си е екзотика в бг и са доста по-малко отколкото м6/м3-ките и второ мога да и давам съвсем спокойно газ (колкото ми стиска) на писти без да се тревожа от скъпа поддръжка, скъпи части и джаджи дето могат да дадат дефект...

туй то...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Мар 2012, 10:09

казват и какво има и в z07 package-а.

- брембо керамични спирачки от zr1
- някви позьорски джанти
- michelin гумите
- magnetic ride control

До колкото знам тези неща ги има и във ЗР1 - значи със 140коня и 160 НМ по-силен мотор , на практически едно и също купе , ЗР1 дава време равно със З06 - и на теб това ти изглежда нормално :roll: Ами съжалявам - теорията ми за обиколки тип "ду ит ор дай" се вижда правоверна .
GaD написа:Истина е следната ако сега имах 100к за кола ( втора кола спортна) бих се метнал веднага на един з06 вместо м6/м3 и т.н. не просто защото върви повече, а най-вече защото знам, че няма какво да му се счупи...

И с подобна кола мога хем да съм си дупе - щото виж ти си е екзотика в бг и са доста по-малко отколкото м6/м3-ките и второ мога да и давам съвсем спокойно газ (колкото ми стиска) на писти без да се тревожа от скъпа поддръжка, скъпи части и джаджи дето могат да дадат дефект...

туй то...

Защо сравняваш Корвет със 6ца и най-вече 3ка :roll: Цените не знам дали си гледал как са за БГ , но един Мустанг Босс 302 (или там както се води) идваше към 60 000 евро в Европа, без да е по-бързо то М3 и Ц63.. и пак е не е в класа на
европейските вълци в овча кожа . Аз си мисля , че масълите никъде по света нямата пълен аналог .
Корвет и Вайпър - имат , но разликата в качеството е огромна ... в цената още повече . А дори в БГ един Корвет отдавна не е атракция .

И на сравняващите постоянно цени - един още по-прост пример . Пасат АВД предлага много по-добро съотншение цена-продукт (валю фор мъни) от една 3ка - и заради това се продава по-добре от 3та серия - това означава ли че е по-добър автомобил :roll:
И Е46 М3 ЦСЛ има време на писта съизмеримо и по-добро от това на Порше турбо (996) , Ферари (Ф430) , Ламбо Мурсиелаго и Галардо . Освен това много хубаво се разбира с компресор - това прави ли го мнооооооого по-добра кола от екзотиките ? Дори СЛР Макларън даваше по-бавно време от ЦСЛа в началото - и какво ? Излиза ли че някой се е прекарал зверски да си купи нещо различно от трак кар-а на БМВ ...
Последна промяна acho.rs на 05 Мар 2012, 10:17, променена общо 1 път

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от GaD » 05 Мар 2012, 10:41

Ачо, не четеш каво пиша...

Ако имам 100к лева (за нова спорта кола изобщо не говорим) бих предпочел з06 (щото за 50к евра има много такива екземпляри) вместо м6 която е подобна година или м3 което е малко по-новичко...но пак се върти около 100к лева...

Може би сега като се замисля друга опция е е46 м3 цсл или м3 е90 няква по старичка + компресор...Но си е занимавка и не е хич толкова екзотика колкто корвета...а за мен то си е екзотика..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 05 Мар 2012, 11:07

DrivinGGoD написа:...


това не го оспорвам. за гумите беше интересно, иначе не бих се разровил толкова. ма се съмнявам другите коли да са с много по-различни ;) примерно гледам, че поршетата карат точно с тях...

acho.rs написа:...


тва с do or die звучи доста тъпо (май се повтарям). не ги познавам толкова добре колите за да кажа точно каква е разликата между тях. zr1 e по-тежък с 100кг, сигурно има и други разлики. на всичкото отгоре ги кара и един и същи човек.


едит:

бе явно не са толкова обикновенни гуми колкото ги изкарваш --

http://www.tirerack.com/tires/tests/cha ... p?ttid=148
мързи ме да гледам г-тата на другите... ако на теб ти се занимава ;)
Последна промяна steeN на 05 Мар 2012, 11:15, променена общо 4 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook