Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 03 Мар 2012, 21:54

acho.rs написа:С какво ходят на работа бе - с АЦР със трак сликове ли :idea: Те сигурно и децата си карат на детска градина с АЦР .
АЦРх имали разрешение за движение по пътищата :idea:
Или за СРТ10 говориш че последните 5 години кои го не хване , той няма да го сцепи на квото се не сетиш .
Енцото си мислиш че си казал нещо за червени номера , които си нямаш на идея за какво са , но си е факт че има и с черни номера и каквито искаш и официални данни за хомологацията и квото щеш :banghead:


на черното казваш бяло

всички знаят, че ФХХ не може да се регистрира

просто ферари не издават сертификат за съответствие за този модел, нямат и хомологационно удобрение, съгласно директивата за регистрация на нови автомобили на европейския съюз

някои енцота ги правят да изглеждат като ФХХ на външен вид и тези бройки объркват хората, че уж има регистрирани ФХХ

а за червените номера и техния български еквивалент, довери ми се, знам доста
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Boyadjiev » 03 Мар 2012, 22:11

Малко различно спорите ми се струва май...

Алекс си пали Вайпара, сипва му гориво до горе и отива да кара, кара и после се връща.
Ама било друсало навръщане... ОК
Кофти интериор... ОК
Кофти касетофон... ОК


Колко от вас си спомнят какво са слушали като карат (не просто се возят), колко от вас като карате изобщо имате време да си отделите погледа от пистата/пътя ?!?!?! Като караш и натискаш ти е все тая дали е пластмаса или злато вътре... Ако ще от станиол да е направено ти е толкова все тая...
Това го забелязваш накрая на деня като излезеш да пиеш кафенце... Но тогава се примиряваш защото това не ти е евридейка, а кола за каране и това е някъде след 5-6-7-ми номер в листата на нещата които искаш от кола за трак дей...


Ферарито... Всичко го има, да караш, после като спреш викаш ейй, да тая кола е наистина страшна....

Само че Евракис matters ;) Ако ще трябва да е Ферари (хипотетично) няма да караш 1-2-3 години докато си го вземеш... И е нормално после да не го караш на умиране... Няма човек който да си кара Ферарито на умирачка, пардон - няма нормален човек който да го кара така... Да го натиснеш да, но на изрод - никога... Просто Ферарито е повече от кола която ти е за газ до долу, то е бижу отчасти, не върви със Сваровски да влизаш в басейна - може принципно но не е правилно...

Адекватния пример е за 20к е46 м3 ли да си вземеш или да си направиш трак дей е36... е46-тицата ще е много по-всичко, докато другото ще е "дръгел" в сравнение с М3-то, но като караш на писта - Има ли значение алкантарата ?!?!?!?!? За мен не ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 03 Мар 2012, 23:00

acho.rs написа:Само да оспоря няколко абсурдни "факти" :
- понеже спомена , че говоря за пилоти камикадзета
Вайопър АЦР - трак изпълнението на Вайопър , първо дава едно време на ринга и след това мистериозно го подобрява с 10 секунди - както тука хамериканца казва - колата направи няколко много сериозни опита да убие пилота . Гимите ест. на въпорсната кола са трак дот сликове , които поради някаква извънземна причина се водят за стриит лигъл , кутията е малко модната .
След това - АЦРх - забранено за движение по пътищата , дало там малко над 7:00 - ами Зонда Р 6:47 ???
АМи Енцо ФХХ Ево - който е 110кс по-мощен ??? И има и стриит лигъл хомологация - предполагам към 6:35-6:40 ще дойде .

Но всеки опит за смислен пост в темата е опорочен , щот се обръща на - АМА ГОУФУ Е ПО-ЕВТИН .
Запомнете ей - нискобюджетни галоши , тип пластик-фантастик и тн са всичко друго , но не и по-автомобили и заради това са по-евтини . Не защото хамерикантие не са алчни , а защото знаят че за колите им НИКОЙ НЯМА ДА ДАДЕ ПОВЕЧЕ :idea:
Казаха го и по-горе - тва е като да имаш някаква смотана стара кола и като поради някакви стечения на обстоятелства ,да се доближаваш до нов автомобил и да си мислиш , че оня е балък та е дал повече пари пък ти си само на 100 метра зад него на магистралата . Ами не е балък! И хамериканите никой не ги слага при супер колите , щот НЯМАТ . Пък в тоя форум , нека 3 типа да се убеждават в някавки глупости в стил Бързи и Яростни , ПСП , междучасието в гимназията и ще натрия носа на оня Ламбото с тунингованата си супра и ще съм най-бързия супер спортист на света .

ПС:Аз опит в шофиране на супер коли нямам , но съм и силно резервиран в достоверността на опита и всеобхватите познания на някои писали в темата , имащи се за гурута в моторния спорт и констуирането на супер коли , пфффф




Пробвай да си видиш поста след 2 дена като не си толко афектиран, да видиш какви глупости си написал....

А американите са си супер алчни и точно заради това пазара диктува техните решения....правят коли каквито са сметнали ,че ще им донесат печалби... И точно заради това, дори и в криза фирма като Ферари е като беден студент сравнение с финансовия и производствен ресурс на ГМ. Не случайно всички супер скъпи италянски и британски марки са под крилото на някой концерн. Тва понеже са супер качествени и скъпи та за тва фалират.... А американците дето немогат да правят коли и никой не им ги копува са дали 890МЛН!!!! само за разработка на нов мотор. И кадилак само за реклама на година пръска сигурно толкова колктоо е печалбата на всички ЕУ екзотики взети накуп....
Я да се върнем 50 год назад. Супер проспериращата марка Ферари май замалко да я купят от Форд?? И после след като от гордост нестава форд вадят кола дето осира ферари години наред(ГТ40).Така ,че незнам какво могат и немогат американците ама решат ли да извадят кола за 500К дето да бие ферари и други еу екзотики, смятай ,че не ще ги бие ми ще лети около тях

През повечето време пишеш глупости, ОБАЧЕ по някой път пишеш НЕВЕРОЯТНИ глупости и още по странното е как си супер убеден в тях :?: и как и убеждаваш и останалите в тях.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ivan83 » 04 Мар 2012, 1:50

абе май мненията на всички започнаха да стават много крайни и само се дразним един друг

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Мар 2012, 3:46

BMW_RIDER написа:Пробвай да си видиш поста след 2 дена като не си толко афектиран, да видиш какви глупости си написал....

А американите са си супер алчни и точно заради това пазара диктува техните решения....правят коли каквито са сметнали ,че ще им донесат печалби... И точно заради това, дори и в криза фирма като Ферари е като беден студент сравнение с финансовия и производствен ресурс на ГМ. Не случайно всички супер скъпи италянски и британски марки са под крилото на някой концерн. Тва понеже са супер качествени и скъпи та за тва фалират.... А американците дето немогат да правят коли и никой не им ги копува са дали 890МЛН!!!! само за разработка на нов мотор. И кадилак само за реклама на година пръска сигурно толкова колктоо е печалбата на всички ЕУ екзотики взети накуп....
Я да се върнем 50 год назад. Супер проспериращата марка Ферари май замалко да я купят от Форд?? И после след като от гордост нестава форд вадят кола дето осира ферари години наред(ГТ40).Така ,че незнам какво могат и немогат американците ама решат ли да извадят кола за 500К дето да бие ферари и други еу екзотики, смятай ,че не ще ги бие ми ще лети около тях

През повечето време пишеш глупости, ОБАЧЕ по някой път пишеш НЕВЕРОЯТНИ глупости и още по странното е как си супер убеден в тях :?: и как и убеждаваш и останалите в тях.


Да бе... и на ГМ тия печалби са им от Корвета, Камарото и още две-три коли нали? И правят само тях?
Що не погледнеш Фиат както си тръгнал, щото с това е правилно да сравняваш такъв концерн? Що не го сравниш с ВАГ Груп? Защо не прочетеш какви ръстове бележат Ферари и Ламбо последните години? И какви пари инвестират особено първите за глезотии на клиентите и феновете си? Ферари беден студент? Наистина ли го мислиш? Я се сети сега за парите инвестирани във F1, Ferrari World Abu Dhabi...

Гелката няма да го коментирам, малък е още, зелен, ще се научи... ACR-X било нормална улична кола :mhihi: ти знаеш ли на ринга само от сликовете колко ще паднат времената на другите коли? На калояново разликата е 3 + сек... на обиколка от 1 мин :) сега го умножи по осем :) после сложи и рейсинг окачване - още 2-3 секунди на минута... аз лично стигнах до повече от 40 секунди на обиколка на ринга... дори и да засичаме на едно и също място, условията да са еднакви и пилота да е същия... айде сега махни не 40, 30 сек от времето на някоя бърза европейска кола на Ринга и виж какво става...
Никой от вас не мисли, че тия американски коли дето са толкова бързи по пистата идват с настроени за това окачвания... докато европейските си идват с компромисно окачване идеално за път/писта/магистрала/градско/комфорт... и правят и най-небрежния круиз приятен, и най-дългото пътуване удобно, и най-бързата обиколка възможна...
Та спрете да гледате на тези коли като състезателни...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Мар 2012, 5:39

DrivinGGoD написа:
steeN написа:е как да не са по-бързи или по-добри... все едно сега почваме темата.
...


А кога излезе наистина бързия CTS-V? Месеци преди да покажат новото М5. Стария беше сравним с Е60 :winky:
Сега вече сравняваме ZL1 и GT500 с М3ки те пак? После пак в класа на супер колите, после пак обратно! С кола на 6 години :roll: И с 200 коня по-слаба :mhihi:


да има разминаване все пак не могат всички да разкрият карти по едно време, а и голямото "завръщане" на американците за мен се случва в последните няколко години. нормално да няма по-стари модели. "новият" е 2008, не е чак толкова нов и пак само 4 секунди по-бавен от F10 М5 на ринга и то с автоматик (e60 е изобщо out of question), следващия е ясно... само да му вдигнат малко бууст-а и разлика няма да има.



zl1 аз не съм го бутал при коли от класа на corvette. друг пусна теста на road&track срещу gtr. в крайна сметка хем тука не било коректно, там не било. кво да направим с кола с такива характеристики? и с новото М3 да я сравним(което се очертава да е повече високотехнологична играчка от колкото спортна кола), мисля че мача е убедително загубен много преди да излезе (най-малкото ще е с порядък по-тежка и с голям недостиг на коне), въобще не виждам за какво го правиш на въпрос това? ся може да не съм карал топ версиите на тия американски коли, но и слабите (не са чак толкова слаби, все пак камарото почва от 300 и кусур коня) не са хич лоши колкото ги изкравате. иска ми се след 4-5 години пак да си поговорим на тази тема ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 04 Мар 2012, 7:17

Нито една от колите за които говориме не става да се кара всекидневно... Така че тая насока направо я забравете.

За сликове... несликове... Нито една от колите за които говориме няма нормални гуми. Всичките са я състезателни гуми с някакви символични шарки, я гуми специално правени за определената кола... Ма една няма със пълни сликове. А полусликовете ако не е под 10 тина градуса можеш да си ги краш съвсем нормално дори на мокро... даже возят по- меко от повечето "пърформанс" гуми.

Като за последно мога само да повторя, че като караш коли със собствени пари бързите европейци са направо обидни... Пък вие си говорете за коли по 400к... Били изпипани и високотехнологични... Ми.. Може... Ама нито са по- бързи а за да усетиш колко перфектни трябва да ги караш така както... Никога 99.999% от нас няма да са на тоя хал. Това е все едно да ми разправяте че секса в космоса е страшен... Ми..може... Ама...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Мар 2012, 9:51

DrivinGGoD написа:
Да бе... и на ГМ тия печалби са им от Корвета, Камарото и още две-три коли нали? И правят само тях?
Що не погледнеш Фиат както си тръгнал, щото с това е правилно да сравняваш такъв концерн? Що не го сравниш с ВАГ Груп? Защо не прочетеш какви ръстове бележат Ферари и Ламбо последните години? И какви пари инвестират особено първите за глезотии на клиентите и феновете си? Ферари беден студент? Наистина ли го мислиш? Я се сети сега за парите инвестирани във F1, Ferrari World Abu Dhabi...



Идеята ми не беше да сравнявам концерните и печалбите им. Затова не съм споменал ВАГ и т.н. Идеята ми беше ,че въпреки ,че действително като погледна и назад във времето европейците имат традиция, артистичност и т.н. , НО в крайна сметка в днешно време всичко опира до пари и това кой колко ще инвестира. И исках да кажа ,че ако някой като ГМ реши да инвестира в екзотична супер кола ще я направи! И ще я направи добре просто щото има ресурса.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Мар 2012, 11:29

DrivinGGoD написа:Гелката няма да го коментирам, малък е още, зелен, ще се научи... ACR-X било нормална улична кола :mhihi: ти знаеш ли на ринга само от сликовете колко ще паднат времената на другите коли? На калояново разликата е 3 + сек... на обиколка от 1 мин :) сега го умножи по осем :) после сложи и рейсинг окачване - още 2-3 секунди на минута... аз лично стигнах до повече от 40 секунди на обиколка на ринга... дори и да засичаме на едно и също място, условията да са еднакви и пилота да е същия... айде сега махни не 40, 30 сек от времето на някоя бърза европейска кола на Ринга и виж какво става...

колега, аз казах, че вайпъра може да се регистрира, а ФХХ - не

това е достатъчна разлика да се види коя кола пистова и коя, ако си ентусиаст можеш да си я возиш
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Мар 2012, 11:54

steeN написа:да има разминаване все пак не могат всички да разкрият карти по едно време, а и голямото "завръщане" на американците за мен се случва в последните няколко години. нормално да няма по-стари модели. "новият" е 2008, не е чак толкова нов и пак само 4 секунди по-бавен от F10 М5 на ринга и то с автоматик (e60 е изобщо out of question), следващия е ясно... само да му вдигнат малко бууст-а и разлика няма да има.


Е да де - стария нямаше шанс да се сравнява с Е60 М5 щото е 400 коня, от М3 също е по-бавен... Вървеше като производство успоредно с Е60 М5, спряха ги горе-долу по едно време.

2009-та пуснаха новия, а няколко месеца след това F10 М5, да съпоставими са на хартия, но познавайки F10... го слагам доста пред Кадилака ;)

steeN написа:zl1 аз не съм го бутал при коли от класа на corvette. друг пусна теста на road&track срещу gtr. в крайна сметка хем тука не било коректно, там не било. кво да направим с кола с такива характеристики? и с новото М3 да я сравним(което се очертава да е повече високотехнологична играчка от колкото спортна кола), мисля че мача е убедително загубен много преди да излезе (най-малкото ще е с порядък по-тежка и с голям недостиг на коне), въобще не виждам за какво го правиш на въпрос това? ся може да не съм карал топ версиите на тия американски коли, но и слабите (не са чак толкова слаби, все пак камарото почва от 300 и кусур коня) не са хич лоши колкото ги изкравате. иска ми се след 4-5 години пак да си поговорим на тази тема ;)


Още не е сигурно какво ще е новото М3... за това не го бутам никъде, старото е много старо вече, та да го сравняваме с такива коли от по 500 + коня на неговите килограми. Но това само що се отнася до динамиката. Иначе като изработка, качество и оборудване е класи над Камарото и Мустанга, та е по-добрата цялостна кола... уви страда в динамиката, не отричам.
Иначе за мен обикновеното Камаро и Мустанг са покъртително лоши... всъщност точно толкова лоши, колкото и евтини, което може би означава, че са добра сделка, но не и за мен. Камоли да ги мерим с европейските спортни коли в този клас. Камарото е адски красиво и до там. Мустанга даже и в това отношение не ми харесва. И с тия по 300 коня, поне това, което аз съм видял от тия коли нито поведение имат, нито вървене. Та независимо дали ще е в Европа или в Щатите, ако за тия пари търся кола, ще си купя някое Е46 М3 в перфектно състояние и ще съм по-бърз, колата ще е по-качествена и по-добре изработена и ще е мнооого по-фън.

BMW_RIDER написа:Идеята ми не беше да сравнявам концерните и печалбите им. Затова не съм споменал ВАГ и т.н. Идеята ми беше ,че въпреки ,че действително като погледна и назад във времето европейците имат традиция, артистичност и т.н. , НО в крайна сметка в днешно време всичко опира до пари и това кой колко ще инвестира. И исках да кажа ,че ако някой като ГМ реши да инвестира в екзотична супер кола ще я направи! И ще я направи добре просто щото има ресурса.


Аз те разбрах, ама Chevrolet не е целия GM ;) Както Ferrari не е целия Fiat, както и Lamborghini не е целия VAG... Та ако ще сравняваме половината американски марки (щото са под шапката на GM), нека да е голям концерн като тези два европейски ;)
И всички говорим, какво ще стане ако GM решат нещо си, защото до сега не сме виждали нито една изпипана от-до американска кола, та ясно е, че не са опитали, но дали и да опитат ще успеят толкова успешно колкото си мислите :dunno:

alx написа:Нито една от колите за които говориме не става да се кара всекидневно... Така че тая насока направо я забравете.


Какво означава за ежедневно каране за теб, така че да не става? Всички Ferrari-та имат достатъчен багажник за двамата пасажери, които могат да возят, вътре има предостатъчно място пак за толкова хора, комфорта на окачването е по-добър от този на доста от моите BMWта до сега (след разни модификации), при нормално каране в нормалните режими на мотор/трансмисия са и тихи и меки (особено тия с двата съединителя), достатъчно високи са (пак моите коли до сега са били по-ниски) климатика си работи чудно, навигации и т.н. оборудване не липсват. Та какъв е проблема? Дори и детето на училище можеш да закараш ако закъснява :mhihi: Та аз имайки предвид, че не съм семеен, досегашните ми коли са все купета/кабриота/роудстъри, една такава кола мога да си я карам без проблем навсякъде :driving: :twisted:

alx написа:За сликове... несликове... Нито една от колите за които говориме няма нормални гуми. Всичките са я състезателни гуми с някакви символични шарки, я гуми специално правени за определената кола... Ма една няма със пълни сликове. А полусликовете ако не е под 10 тина градуса можеш да си ги краш съвсем нормално дори на мокро... даже возят по- меко от повечето "пърформанс" гуми.


Всичките Ferrari-та излизат на разни Pirelli-та, дето са си съвсем нормални гуми :winky: или на подобни на Michelin Pilot Super Sport, дето са толкова далече от семислик или чист слик, че разликата пак е фрапираща.
Иначе знам как и къде можеш да си семитата, доближават се до нормални гуми на пътя, но на пистата дават много голяма разлика с тях. В нашите условия тук, на прашна писта с не кой знае колко добър асфалт дават 1-2 секунди на минутна обиколка 8) Та аз не говоря дали стават за пътя, а дали дават предимство на пистата. Щото до сега всичките европейски стриит коли дето са давали някви времена са карани както са от завода, без лепкавите гуми и вие почвате да говорите за ACR-X като състезателна кола на сликове и го мерите с обикновените гуми на другите. Както казах за мен тия клипове и сравнения на времена на ми правят никакво впечатление. Между две мои излизания на една и съща писта, с една и съща кола, в един ден съм давал по 1 секунда разлика от различна температура на въздуха и на асфалта, заради различна смес гуми или просто умора. Та да гледаме времето на ACR-X правено незнайно как, от кого и при какви условия и да го сравняваме с друго време на друга кола правено по съвсем друго време при съвсем различни условия е супер несериозно... Та вие си говорете.

alx написа:Като за последно мога само да повторя, че като караш коли със собствени пари бързите европейци са направо обидни... Пък вие си говорете за коли по 400к... Били изпипани и високотехнологични... Ми.. Може... Ама нито са по- бързи а за да усетиш колко перфектни трябва да ги караш така както... Никога 99.999% от нас няма да са на тоя хал. Това е все едно да ми разправяте че секса в космоса е страшен... Ми..може... Ама...


Добре де, ти не кара ли McLaren-а на пистата така както трябва? Та говориш, че никой не ги карал така... И какви са тия хора по пистите дето ги виждаме непрекъснато да им дават газ? Пусни камерата на Ринга и гледай... ще се очудиш колко скъпи коли се карат яко. Пак казвам има разлика дали ще я караш да минаваш някой, да се състезаваш или просто, за да си начешаш крастата - безопасно но пак много бързо. Всяка едно от тези коли е направена за последното. За по-големите рейсинг ентусиасти Ferrari например предлагат Corse Clienti, Porsche предлагат Porsche Cup - купуваш си състезателна кола, караш я на 10/10 ако можеш и побеждаваш, но това е състезание и изисква състезателна кола, дето вече излизаш с ясната идея, че трябва да си възможно най-бърз. За возене (наблягам на това) има трети коли. По средата са супер спортните коли (супер колите) те трябва да стават и за двете и европейците са го постигнали перфектно. Американците правят само коли за трак дей, които на пътя не работят толкова добре, по-евтини са и това е... за повече трябва да се изръсите повече :smoke:

BadAngel написа:колега, аз казах, че вайпъра може да се регистрира, а ФХХ - не

това е достатъчна разлика да се види коя кола пистова и коя, ако си ентусиаст можеш да си я возиш


Само дето ако искаш да си "возиш" Viper-а, трябва да му махнеш сликовете, а тогава ще е много малко по-бърз от другия ACR :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Мар 2012, 12:36

ма как си ги нагласяш :) клипчето с рекорда на ринга с cadillac-a е от средата на 2008.

CTS-V First generation (2004-2007)
CTS-V Second generation (2009-)

The 2009 CTS-V has a base price of US$59,995, and was available for purchase as of November 1, 2008.


E60 M5 (2005–2010)
F10 M5 (2011-)

The F10 M5 was released to the public at the 2011 Frankfurt Motor Show, and went on sale in November 2011


3 години ги направи на няколко месеца ;)

другото мисля, че го изчерпахме.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Мар 2012, 12:45

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:колега, аз казах, че вайпъра може да се регистрира, а ФХХ - не

това е достатъчна разлика да се види коя кола пистова и коя, ако си ентусиаст можеш да си я возиш


Само дето ако искаш да си "возиш" Viper-а, трябва да му махнеш сликовете, а тогава ще е много малко по-бърз от другия ACR :winky:

зацикляш вече

на вайпър ацр-ха изправяш кола, която е 6 пъти по-скъпа от него, която не може да се регистрира и която не може да се купи..
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Мар 2012, 12:47

steeN написа:ма как си ги нагласяш :) клипчето с рекорда на ринга с cadillac-a е от средата на 2008.

CTS-V First generation (2004-2007)
CTS-V Second generation (2009-)

The 2009 CTS-V has a base price of US$59,995, and was available for purchase as of November 1, 2008.


E60 M5 (2005–2010)
F10 M5 (2011-)

The F10 M5 was released to the public at the 2011 Frankfurt Motor Show, and went on sale in November 2011


3 години ги направи на няколко месеца ;)

другото мисля, че го изчерпахме.


Според http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html, такова време има само новата версия, която е със 160 коня по-силна :roll: А ако това време е объркано, би означавало, че новата версия трябва да лети по-бързо от доста коли с по 300-400 кила по-леки на същата мощност, което е меко казано абсурдно...
Малко невъзможно ми се струва да има такова време тази кола, но ОК... няма да споря, казах за мен какво означават тези времена и клипове. Бил съм в М5 по време на бърза обиколка на пистата и знам колко огромно значение имат гумите и условията...

BadAngel написа:зацикляш вече

на вайпър ацр-ха изправяш кола, която е 6 пъти по-скъпа от него, която не може да се регистрира и която не може да се купи..


Аз със FXX и 599ХХ никъде не съм го мерил, но ако ще гледаме времена, нека е обективно, щото вие влизате в нет-а и взимате некви рекорди, супер-мега-хипер времена дето как са направени няма значение, важното е да извадим някви времена. Дадох ви пример с кола която е 140коня по-слаба от ACR-X-а пак е на сликове и то BMW...
Последна промяна DrivinGGoD на 04 Мар 2012, 12:52, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Мар 2012, 12:49

acr-x е с michelin sport cup, същите гуми като acr, които на всичкото отгоре са позволени за ползване по улиците...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Мар 2012, 12:51

steeN написа:acr-x е с michelin sport cup, същите гуми като acr.


Което вади и двете коли от класацията, защото това е семислик :winky: С такива гуми разликата за такава обиколка може да е повече от 20 секунди :mrgreen: Ferrari-тата са на Pirelli P-Zerro...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook