Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:не мисля. мкларена е това което е защото просто беше най-бързото нещо за времето си. с в12 или 4 в редица с голямо турбо- мисля, че щеше да е все тая. пример е ф40- малък в8 насвирен с две турбини..
такива коли можеш да ги познаеш по това дали им върви цената нагоре - мкларена беше $970к нов, сега хубавите екземпляри са по 1.5 милиона. ф40 бяха $400к нови, запазени сега са по $600к. та.. процентно оценяването им е еднакво горе долуа едната е атмосферка, другата сериозно турбинирана...
култовия статус на една кола е амалгама на няколко неща - начална цена (трябва да е скъпа), бройки произведени (трябва да са малко), динамика (трябва да цепи всичко наред), визия (трябва да не изглежда като нищо друго на пътя) и това е.
абсолютно си прав за всичко

какви са твойте прогнози.. някои от сегашните екзотики има ли потенциал за такъв култ?
иначе.. ако макларъна беше турбо, а не атм, щеше да е по-евтин за производство и съответно по-евтин за първоначално купуване
макар че.. при тези коли до голяма степен цената е статус и се спекулира, може би примера ми не беше много акуратен
не знам, аз лично съм като тока - избирам най-краткия път.. а куплирането на спортен автомобил с втория най-евтин и успешен като концепция мотор ми бяга от идеята
No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:И ще питам, човек дето сигурно е чувал как е - alx, ти от кое би слязъл по-задоволен, кое би те предизвиквало повече, кое би те накарало да се почувстваш по-специален и би се чувствал по-добре на пистата, така емоционално просто, без да гониш да минаваш някого - с McLaren F1 или Viper ACR? Не говорим за състезания тук нали, та става въпрос за улични коли, колкото тези двете могат да са такива... И ако не мислим ако ги ударим какво става...
"ако не мислим" - няма такова положение. винаги мислиш. ще ти обясня защо- защото тоя мкларен като го удариш и счупиш нещо на което му пише номера на рамата-а (а такива места са няколко) - край. няма правене защото моторшпорт не могат да ти продадат част на която пише номера на рамата. и затова такова положение "не го мислиш"- няма. защото тия коли само като помиришат бетонната мантинела и са пълна загуба. като ми изкривиш рамата и строшиш втулките дето е щампован номера - забравяш за тая кола и цял живот после те е срам от себе си.
затова и на състезания почти никога няма да видиш екзотики. защото- като ги блъснеш и... край. а ти може и да си мислиш че парите растат по дърветата и като имаш брада ще си имаш и гребенче, ама реално тия неща не седят така. щото дори да правиш по милион на година, като измааш $400к колата и си на "0" защото на писта застраховка няма и я продадеш за $35к след това... ще си морално изнасилен независимо от дохода ти. вярвай ми.
а като говориме за кеф- на мене ще ми е много по-гот да карам един ацр на 10/10 от колкото да карам някоя екзотика на 7/10 и непрекъснато да имам едно на ум.
а между другото за това кой колко е бърз на ринга- на ацр-а нали знаеш че има още една модификация- ацр-х. промените са хедъри и генерация, въздушни филтри и рефлаш на компа за още 40 коня (640). иди виж какво време е дал на ринга

http://www.autoblog.com/2012/02/22/srts ... -7-03-058/
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:а между другото за това кой колко е бърз на ринга- на ацр-а нали знаеш че има още една модификация- ацр-х. промените са хедъри и генерация, въздушни филтри и рефлаш на компа за още 40 коня (640). иди виж какво време е дал на ринга![]()
http://www.autoblog.com/2012/02/22/srts ... -7-03-058/
глобен си 1 бира, за постван линк

на предишната страница го сложих, но елегантно специалистите по европейски бегачки го подминаха
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
те от американците скоро научиха за ринга и какво правят. ако вземе някой да ги светне и за кутиите с двоен съединител... (това в рамките на шегата естествено). нещо пак предавките обаче не са както трябва за тази писта... интересно.
ето ги и тука тия дето ги обвиних, че трябва да правят само пикапи
dodge charger srt8 - 470hp = 477 нашенски конски сили.
ето ги и тука тия дето ги обвиних, че трябва да правят само пикапи

dodge charger srt8 - 470hp = 477 нашенски конски сили.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:"ако не мислим" - няма такова положение. винаги мислиш. ще ти обясня защо- защото тоя мкларен като го удариш и счупиш нещо на което му пише номера на рамата-а (а такива места са няколко) - край. няма правене защото моторшпорт не могат да ти продадат част на която пише номера на рамата. и затова такова положение "не го мислиш"- няма. защото тия коли само като помиришат бетонната мантинела и са пълна загуба. като ми изкривиш рамата и строшиш втулките дето е щампован номера - забравяш за тая кола и цял живот после те е срам от себе си.
затова и на състезания почти никога няма да видиш екзотики. защото- като ги блъснеш и... край. а ти може и да си мислиш че парите растат по дърветата и като имаш брада ще си имаш и гребенче, ама реално тия неща не седят така. щото дори да правиш по милион на година, като измааш $400к колата и си на "0" защото на писта застраховка няма и я продадеш за $35к след това... ще си морално изнасилен независимо от дохода ти. вярвай ми.
Нещо явно не можем да се разберем. Идеята ми беше, процентно дали ще счупиш кола за 15 от 50 или 1,5 от 5 е все тая. Та, ако тази 1/3та те притеснява не я изкарваш на пистата, ако вече си я изкарал значи си си поел риска и няма да ревеш на никого, нито да се самосъжаляваш


За състезания въобще не говорим тук. За там казахме, че има специални коли

alx написа:а като говориме за кеф- на мене ще ми е много по-гот да карам един ацр на 10/10 от колкото да карам някоя екзотика на 7/10 и непрекъснато да имам едно на ум.
Иначе, за това съм съгласен, говорим ако караш и двете еднакво


Говорим да караш ACR на 7/10 щото все пак имаш инстинкт за самосъхранение и все пак до някъде да се предпазиш и от загуба на техниката. Същото и с другата кола. Та за това въпроса ми беше реторичен

alx написа:а между другото за това кой колко е бърз на ринга- на ацр-а нали знаеш че има още една модификация- ацр-х. промените са хедъри и генерация, въздушни филтри и рефлаш на компа за още 40 коня (640). иди виж какво време е дал на ринга![]()
http://www.autoblog.com/2012/02/22/srts ... -7-03-058/
И какво с тоя клип? Състезателна кола върти ринга за 7 минути?
Ето ти още една такава, и то BMW от GT3. Рестриктирано на 140 коня по-малко...
http://www.youtube.com/watch?v=gKq4Bpx-wbc
Има още много такива с трафик, без трафик, при различни условия. С Porsche-та, Ferrari-та и т.н. и то в Endurance състезание, дето се пази техниката, все коли около 500 коня

Та спрете да намесвате някви субективни времена на ускорения, обиколки и т.н. Това няма никакво значение при коли за улиците и за удоволствие. Ако вие се опитвате да се докажете на някой на пътя си е ваш проблем. Ако пък с такава кола се опитвате да се докажете на пистата - пак грешна концепция, защото тя не е правена само за това

steeN написа:е как да не са по-бързи или по-добри... все едно сега почваме темата.
колко големи седана бяха по-бързи от CTS-V преди излизането на M5 (то и сега не е ясно дали е по-бързо) ?
колко малки седана са по-бързи на ринга от ZL1 или ще бъдат от GT500 ?
колко коли са по-бързи на ринга от viper acr ("меката" на европейските коли) ? или не той пилота е самоубиец и за това го направи това време със доста стара кола с малко променени предавателни числа...
имаше ли нещо по-бързо от ZR1 версията на C6 когато излезе ?
има много истина в това, че ако вземат да направят кола за $400К някоя от големите американски компании, не в космоса ще я изстрелят, а ми сигурно ще може и да пътува във времето
А кога излезе наистина бързия CTS-V? Месеци преди да покажат новото М5. Стария беше сравним с Е60

Сега вече сравняваме ZL1 и GT500 с М3ки те пак? После пак в класа на супер колите, после пак обратно! С кола на 6 години


За ринга се разбрахме, на 8 минутна обиколка на тази писта гуми, време, трафик и карач могат да направят половин минута разлика. Та докато не седне един и същ човек да ги кара при едни и същи условия, сравненията там са безпочвени. Служат за ориентир, но нищо повече


Иначе за $400К наистина не се знае кой кого. За сега имат бързината и емоцията, остава да ги допълнят.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Не бе адаш... Пиша ти го защото един обикновен сериен американец с тръби и филтри Дето влизаш в първия додж дилър и си го поръчваш прави смешни европейските супер спортисти. Сток двигател, трансмисия и окачване.
Говориш за удоволствието от карането- за мене то при един спортист е това всичко да работи както трябва в него. Е щом са бързи, значи всичко работи перфектно- не? да- европейците отвътре са по- лъскави, но за нормалния човек с пари страха да не стане сакатлъка е голям и затова удоволствието от карането никога не може да бъде пълно. Ти се радвай на алкантара интериора и тавана, аз ще съм с адреналина на 100. От кеф. И ти ще си на 100. Ама от финансов страх
Като направиш големите пачки и можеш да си позволиш да караш ф40 на трак дей бе да умираш от страх- можеме още да чоплиме темата ако искаш. Аз не съм на тоя етап и да ти кажа познавам доста с хора дето могат да купят българия и все още са с моето разбиране. Успех
Та с две думи- ако искаш да си истински бърз на трак дей - взимаш си американец и газиш наред. Ако искаш да се фукаш- взимаш си европейски суперспортист. Ако искаш лукс- взимаш си лексус. И така.
Говориш за удоволствието от карането- за мене то при един спортист е това всичко да работи както трябва в него. Е щом са бързи, значи всичко работи перфектно- не? да- европейците отвътре са по- лъскави, но за нормалния човек с пари страха да не стане сакатлъка е голям и затова удоволствието от карането никога не може да бъде пълно. Ти се радвай на алкантара интериора и тавана, аз ще съм с адреналина на 100. От кеф. И ти ще си на 100. Ама от финансов страх

Като направиш големите пачки и можеш да си позволиш да караш ф40 на трак дей бе да умираш от страх- можеме още да чоплиме темата ако искаш. Аз не съм на тоя етап и да ти кажа познавам доста с хора дето могат да купят българия и все още са с моето разбиране. Успех

Та с две думи- ако искаш да си истински бърз на трак дей - взимаш си американец и газиш наред. Ако искаш да се фукаш- взимаш си европейски суперспортист. Ако искаш лукс- взимаш си лексус. И така.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз ли бъркам или не говорим за трак дей/състезателни коли, а за супер коли?
Тия коли макар и много бързи по пистите, не са само за там. Та ако искам кола хем да е бърза по пистите, хем да я карам бързо по пътищата, и в двата случая за удоволствие, а понякога и да се возя кротко по някое приятно пътче на някъде... тогава тя трябва да е така направена, че да става всяко едно от тези неща еднакво добре. Американските коли стават за пистите, колкото и европейските когато искаш и ти стиска да ги караш бързо. Но не стават за позьорщина и приятни пътувания тип Gran Turismo... Та европейските в такъв случай, съвсем обективно са по-добрите и по-комплексни коли! Или бъркам
Както казах - ако ще търсим специално ориентирана и насочена към една цел кола - била тя писта или пътуване избора в нито един от двата случая не е супер кола. Нито си заслужава да си дадеш парите и да я счупиш, нито ще дава резултатите, които ще даваш с една специално пригодена за това кола.
И на европейските коли също всичко работи хубаво и са толкова бързи, това не ги ли включва в групата автомобили за удоволствие, за които говориш? Моята състезателна кола съм я карал така, както никоя супер кола, която съм карал, но не я прави по-добра или носеща повече удоволствие.
За F40-то - от твоята уста в божиите уши. Купя ли си такава кола ще се похваля
Но аз лично не бих си я купил, за да и давам газ, не точно на нея. Но едно GTO, 458, 430 Scuderia или подобна - с удоволствие
Има коли дето трябва да се пазят, защото са толкова редки и емоционално скъпи, че не си струва. Ти сам го каза, не че хората не са го правили. Ако имам две такива (или пари за две) обаче, едната ще я счупя от каране
Има други коли (които сравняваме в темата) дето нищо не пречи да си им дава човек газ за кеф ако си ги е купил и изпитва удоволствие от карането на пистата. Аз лично ако нямам претенции да се състезавам с някой, а искам трак дей кола за удоволствие бих си купил BMW, ако имам малко повече пари бих си купил няква американска кола, ако имам много пари ще си купя по-скъпа и също толкова бърза европейска. И в двата случая ще и давам цялата газ по много от европейските писти
А ако както казваш искам да съм истински бърз на трак дей, си купувам кола подготвена за трак дей, а такава не е задължително да е супер кола, за да е адски бърза
Това за лукса и лексуса ще го пропусна, щото ме избива на смях

Тия коли макар и много бързи по пистите, не са само за там. Та ако искам кола хем да е бърза по пистите, хем да я карам бързо по пътищата, и в двата случая за удоволствие, а понякога и да се возя кротко по някое приятно пътче на някъде... тогава тя трябва да е така направена, че да става всяко едно от тези неща еднакво добре. Американските коли стават за пистите, колкото и европейските когато искаш и ти стиска да ги караш бързо. Но не стават за позьорщина и приятни пътувания тип Gran Turismo... Та европейските в такъв случай, съвсем обективно са по-добрите и по-комплексни коли! Или бъркам

Както казах - ако ще търсим специално ориентирана и насочена към една цел кола - била тя писта или пътуване избора в нито един от двата случая не е супер кола. Нито си заслужава да си дадеш парите и да я счупиш, нито ще дава резултатите, които ще даваш с една специално пригодена за това кола.
И на европейските коли също всичко работи хубаво и са толкова бързи, това не ги ли включва в групата автомобили за удоволствие, за които говориш? Моята състезателна кола съм я карал така, както никоя супер кола, която съм карал, но не я прави по-добра или носеща повече удоволствие.
За F40-то - от твоята уста в божиите уши. Купя ли си такава кола ще се похваля




Има други коли (които сравняваме в темата) дето нищо не пречи да си им дава човек газ за кеф ако си ги е купил и изпитва удоволствие от карането на пистата. Аз лично ако нямам претенции да се състезавам с някой, а искам трак дей кола за удоволствие бих си купил BMW, ако имам малко повече пари бих си купил няква американска кола, ако имам много пари ще си купя по-скъпа и също толкова бърза европейска. И в двата случая ще и давам цялата газ по много от европейските писти

А ако както казваш искам да съм истински бърз на трак дей, си купувам кола подготвена за трак дей, а такава не е задължително да е супер кола, за да е адски бърза


Това за лукса и лексуса ще го пропусна, щото ме избива на смях



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Заглавието на темата е "спортисти". Не можеме да говориме за суперспортисти защото американците нямат коли на такава цена. Ако имаха изобщо нямаше да има място за дискусия защото както знаеш щом за 120к са направили по- бъзия спортист нали знаеш за 400к къв интериор ще направят? 

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Добре, че Драйвинг го спомена, че съвсем се бях отчаял... Че като чета в едно изречение думите F40 и трак дей тръпки ме побиват и си мисля, че това трябва да го направи човек, дето няма никакво, ама НИКАКВО уважение към автомобилизма. Защото тя, F50, Enzo, F1, CGT и още много зверове са се превърнали в парченца история - но за разлика от Корвет и Вайпър, те са много ограчени и аз никога, никога не бих жертвал такава реликва заради собствените си егоистични пориви. Да я разтрия някой път като просто и дам малко газ на писта - да, но да я карам близо до лимита - забравете. Нали искам моите деца и внуци да видят ако може на живо за какво аз съм си мечтал като дете - но какво, да се показват снимки и да се казва "това бяха колите преди електрическите, но един куп богаташи ги потроши по пистите" ? От това колкото пъти ( 2-3 ) съм виждал единственото F40 в България ( онова с английския номер ) направо се възхищавам на това и го гледам като музеен експонат, не като автомобил. Корвети, Вайпъри, 458-ци и 911-ки бол, нека ги трошат тях хората. Ала екзотиките според мен трябва да се пазят, защото са част от историята.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:Заглавието на темата е "спортисти". Не можеме да говориме за суперспортисти защото американците нямат коли на такава цена. Ако имаха изобщо нямаше да има място за дискусия защото както знаеш щом за 120к са направили по- бъзия спортист нали знаеш за 400к къв интериор ще направят?
За мен лично между спортна кола и състезателна/пистова кола има голяма разлика

Супер спортна кола не е тази, която е много скъпа, а тази, която е супер бърза

Скъпите коли са скъпи по други причини и на няколко пъти и аз и ти, а и другите стигнахме до заключението какви са те.
А за 400к няма как да знам какъв интериор ще направят, защото от америка никога не е имало хубав интериор

А това за "по-бързия спортист" го говорихме - винаги е относително



Американците бият европа само по цена за секунда

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Не разбра че щом нещата са опряли до това кой има по- хубав интериор- европейците вече са загубили... Особено при разликите в цените.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не, ти не ме разбра... за мен нещата опират до нещо много повече
Ама това явно се отнася само за мен
Просто ако оправят интериорите нещата ще са по-равностойни, защото имат потенциал за хората чиито вкус е в тази посока


Просто ако оправят интериорите нещата ще са по-равностойни, защото имат потенциал за хората чиито вкус е в тази посока

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Само да оспоря няколко абсурдни "факти" :
- понеже спомена , че говоря за пилоти камикадзета
Вайопър АЦР - трак изпълнението на Вайопър , първо дава едно време на ринга и след това мистериозно го подобрява с 10 секунди - както тука хамериканца казва - колата направи няколко много сериозни опита да убие пилота . Гимите ест. на въпорсната кола са трак дот сликове , които поради някаква извънземна причина се водят за стриит лигъл , кутията е малко модната .
След това - АЦРх - забранено за движение по пътищата , дало там малко над 7:00 - ами Зонда Р 6:47 ???
АМи Енцо ФХХ Ево - който е 110кс по-мощен ??? И има и стриит лигъл хомологация - предполагам към 6:35-6:40 ще дойде .
Но всеки опит за смислен пост в темата е опорочен , щот се обръща на - АМА ГОУФУ Е ПО-ЕВТИН .
Запомнете ей - нискобюджетни галоши , тип пластик-фантастик и тн са всичко друго , но не и по-автомобили и заради това са по-евтини . Не защото хамерикантие не са алчни , а защото знаят че за колите им НИКОЙ НЯМА ДА ДАДЕ ПОВЕЧЕ
Казаха го и по-горе - тва е като да имаш някаква смотана стара кола и като поради някакви стечения на обстоятелства ,да се доближаваш до нов автомобил и да си мислиш , че оня е балък та е дал повече пари пък ти си само на 100 метра зад него на магистралата . Ами не е балък! И хамериканите никой не ги слага при супер колите , щот НЯМАТ . Пък в тоя форум , нека 3 типа да се убеждават в някавки глупости в стил Бързи и Яростни , ПСП , междучасието в гимназията и ще натрия носа на оня Ламбото с тунингованата си супра и ще съм най-бързия супер спортист на света .
ПС:Аз опит в шофиране на супер коли нямам , но съм и силно резервиран в достоверността на опита и всеобхватите познания на някои писали в темата , имащи се за гурута в моторния спорт и констуирането на супер коли , пфффф
- понеже спомена , че говоря за пилоти камикадзета
Вайопър АЦР - трак изпълнението на Вайопър , първо дава едно време на ринга и след това мистериозно го подобрява с 10 секунди - както тука хамериканца казва - колата направи няколко много сериозни опита да убие пилота . Гимите ест. на въпорсната кола са трак дот сликове , които поради някаква извънземна причина се водят за стриит лигъл , кутията е малко модната .
След това - АЦРх - забранено за движение по пътищата , дало там малко над 7:00 - ами Зонда Р 6:47 ???
АМи Енцо ФХХ Ево - който е 110кс по-мощен ??? И има и стриит лигъл хомологация - предполагам към 6:35-6:40 ще дойде .
Но всеки опит за смислен пост в темата е опорочен , щот се обръща на - АМА ГОУФУ Е ПО-ЕВТИН .
Запомнете ей - нискобюджетни галоши , тип пластик-фантастик и тн са всичко друго , но не и по-автомобили и заради това са по-евтини . Не защото хамерикантие не са алчни , а защото знаят че за колите им НИКОЙ НЯМА ДА ДАДЕ ПОВЕЧЕ

Казаха го и по-горе - тва е като да имаш някаква смотана стара кола и като поради някакви стечения на обстоятелства ,да се доближаваш до нов автомобил и да си мислиш , че оня е балък та е дал повече пари пък ти си само на 100 метра зад него на магистралата . Ами не е балък! И хамериканите никой не ги слага при супер колите , щот НЯМАТ . Пък в тоя форум , нека 3 типа да се убеждават в някавки глупости в стил Бързи и Яростни , ПСП , междучасието в гимназията и ще натрия носа на оня Ламбото с тунингованата си супра и ще съм най-бързия супер спортист на света .
ПС:Аз опит в шофиране на супер коли нямам , но съм и силно резервиран в достоверността на опита и всеобхватите познания на някои писали в темата , имащи се за гурута в моторния спорт и констуирането на супер коли , пфффф
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:АМи Енцо ФХХ Ево - който е 110кс по-мощен ??? И има и стриит лигъл хомологация - предполагам към 6:35-6:40
не, няма
дори и в топ гиър го обсъждаха този абсурд, да си купиш кола и да не ти я дават да си я возиш до вас
да не говорим, че предишния път като извадихте шпаги с това фхх и ми показахте снимка с некви номера
ви обясних, че червените номера в германия са номера със специален статут на движение и не са перманентни регистрации
вайпъра си е улична кола, има много такива по улиците, регистрирани, застраховани и т.н.
ходят си до пистата на собствен ход, карат си и се прибират
ацр-ха си е обикновен ацр, който просто има ролкейдж и някой други тунинги.. така както е ГТ3 РС примерно
няма какво да ритате, че АЦР-х вайпъра е пистова кола, защото пистовите вайпъри могат много повече

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
С какво ходят на работа бе - с АЦР със трак сликове ли
Те сигурно и децата си карат на детска градина с АЦР .
АЦРх имали разрешение за движение по пътищата
Или за СРТ10 говориш че последните 5 години кои го не хване , той няма да го сцепи на квото се не сетиш .
Енцото си мислиш че си казал нещо за червени номера , които си нямаш на идея за какво са , но си е факт че има и с черни номера и каквито искаш и официални данни за хомологацията и квото щеш

АЦРх имали разрешение за движение по пътищата

Или за СРТ10 говориш че последните 5 години кои го не хване , той няма да го сцепи на квото се не сетиш .
Енцото си мислиш че си казал нещо за червени номера , които си нямаш на идея за какво са , но си е факт че има и с черни номера и каквито искаш и официални данни за хомологацията и квото щеш

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани