Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Проблем не пали !!Ок проблема е решен!!!
Здравеите колеги преди 2 дни без да искам дадох на късо плюса на корпус( а самата кутйка от пред беше стопена) от тогава не пали стартера върти но не пали!След като дам на контакт стрелката на темпетратурата отива във червеното все едно е прегряла и DSCто свети постоянно !!!!
Та какво може да бъде не са бушоните това е единственото дето съм проверил !!!
Та какво може да бъде не са бушоните това е единственото дето съм проверил !!!
Последна промяна narcosan на 03 Мар 2012, 11:45, променена общо 2 пъти
Re: Проблем не пали !!!е46 330д
изгоряло е нещо по всяка вероятност , наи добре посети някои диагностик
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д
kokoko написа:изгоряло е нещо по всяка вероятност , наи добре посети някои диагностик
това е ясно колега но какво ?!? проблема е че съм в Италия а тука не са много много маистори ,даже вече ходих до един и ми каза че съм за нов комп моя бил изгорял без да е виждал колата!!!!
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д
kokoko написа:тоя явно има магически способности , отиди при друг маистор
не само този такъв много са,да не кажа всички !!!
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
За начало откачи акумулатора за 30 минути- за рестарт на компютъра. По колата има много електроника- при късо съединение може да гръмне какво-ли не. Ако не се оправи с рестарт няма да се оправиш без диагностика в сервиз.
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
NikVanov написа:За начало откачи акумулатора за 30 минути- за рестарт на компютъра. По колата има много електроника- при късо съединение може да гръмне какво-ли не. Ако не се оправи с рестарт няма да се оправиш без диагностика в сервиз.
и това го пробвах но не помогна !!!утре ще я придвижа до един сервиз
- Maxmadness
- ентусиаст
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
Ами колега според мен имаш тайно бутончe,дане пали колата някъде скрито по купето.Аз имам такова,и като го цъкна колата не пали и става точно това което описваш прегряла все едно и ДСЦ свети...
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
а провери ли бушоните нали те пазят от токов удар или късо
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
bmw-maximilian написа:Ами колега според мен имаш тайно бутончe,дане пали колата някъде скрито по купето.Аз имам такова,и като го цъкна колата не пали и става точно това което описваш прегряла все едно и ДСЦ свети...
но каде е това бутонче колега ??? ако някои знае да казва че не ми се кара при майстори без да знам какво и е !!!
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
unikalen88 написа:а провери ли бушоните нали те пазят от токов удар или късо
колега бушоните бяха първото нещо което проверих 3пъти !!!тези дето са във жабката и от пред в една кутия има още 4 5 бушона и те са здрави !!!а имали бушони на друго място по колата ???казаха ми че имам и бушони от зад при акомулатора но нямам
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
NikVanov написа:Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.
ония ден отворих капака и видях че от пред дето е плюсовия кабел в една черна кутйка е леко стопена (от какво е стопена незнам) реших да погледна какво става при опита ми да го издарпам кабела се допря на корпус но за няма и секунда !!!след това започна проблема !!!един приятел ми каза че било някакво електромагнитно реле/бобина дето стояла на стартера от горе !!!
а за тайното копче каде да го тарса и дали от това късо е възможно то да се задеиства ??!!??
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
narcosan написа:NikVanov написа:Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.
ония ден отворих капака и видях че от пред дето е плюсовия кабел в една черна кутйка е леко стопена (от какво е стопена незнам) реших да погледна какво става при опита ми да го издарпам кабела се допря на корпус но за няма и секунда !!!след това започна проблема !!!един приятел ми каза че било някакво електромагнитно реле/бобина дето стояла на стартера от горе !!!
а за тайното копче каде да го тарса и дали от това късо е възможно то да се задеиства ??!!??
Колега ако има тайно ключе трябва да си го сложил ТИ, така че ако не си не се занимавай с глупости...никой производител неслага тайни ключета...преди това колата е палела коректно нали? Наистина направи една диагностика просто иначе ще е тъпо гадаене във форум...логиката е да е изгоряло някое съпротивление някъде което е предназначено да запази електрониката от такива къси съединения...но при толко електроника е трудно да се каже ..така чепросто закачи колата дори и в Италия ще ти кажат какво е чак толко малоумни не ми се вярва да са... успех
- narcosan
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
Re: Проблем не пали !!!е46 330д КОЛЕГИ ПОМАГАИТЕ!!!
choio написа:narcosan написа:NikVanov написа:Едва ли някой ще знае къде е точно твойто бутонче, вземай фенерче и се завирай в купето да го търсиш, също като седнеш на седлката почвай да пипаш последователно отдолу всичко, дано го намериш. И напиши как и защо даде на късо, може да има и друго обяснение.
ония ден отворих капака и видях че от пред дето е плюсовия кабел в една черна кутйка е леко стопена (от какво е стопена незнам) реших да погледна какво става при опита ми да го издарпам кабела се допря на корпус но за няма и секунда !!!след това започна проблема !!!един приятел ми каза че било някакво електромагнитно реле/бобина дето стояла на стартера от горе !!!
а за тайното копче каде да го тарса и дали от това късо е възможно то да се задеиства ??!!??
Колега ако има тайно ключе трябва да си го сложил ТИ, така че ако не си не се занимавай с глупости...никой производител неслага тайни ключета...преди това колата е палела коректно нали? Наистина направи една диагностика просто иначе ще е тъпо гадаене във форум...логиката е да е изгоряло някое съпротивление някъде което е предназначено да запази електрониката от такива къси съединения...но при толко електроника е трудно да се каже ..така чепросто закачи колата дори и в Италия ще ти кажат какво е чак толко малоумни не ми се вярва да са... успех
то че ще я закарам във сервиз ще я закарам !проблема е че не става въпрос че са малоумни а са измамници, един бог знае какво ще измислят че са сменили а може да бъде нещо елементарно и ако горе долу знам какво е ще им кажа направо какво да се провери,не да я оставя и да се учат по мойта кола ебаси !!!
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани