Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
TvoyBoy написа:Благодаря колега!Сега поне няма да изтръпвам! Ас така или иначе веднъж дваж си проверявам нивото на маслото седмично, тей че няма да е голям ШОК
Най ми допада варианта да не го пипам, щото 200 кинта ... по-добре да сложа до горе бенз, пък да го изключвам, няма смисъл щото ако нещо не дай си боже стане поне ще се опита да го покаже. А защо е оранжева а не червена лампата
![]()
Мерси за изчерпателността и безаварийно![]()
По принцип на всички коли индикациите в ЖЪЛТ цвят по таблото означават ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ и са с цел
да заострят вниманието по даден параметър ,но не са от първостепенна важност като ЧЕРВЕНИТЕ индикатори.
Тука действа принципа на цветовете на сфетофара .
Относно жълтата лампа за маслото - въпрос на време е да и свикнеш ,сигурно 90% от форума сме така заради
скапан датчик в картера . По важното е че имаме нивомерна щека за маслото - дето се вика "око да види".

- TvoyBoy
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.


Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
някои може ли да каже какви са тия грешки?
171 - Pruefung Kraftstoff Versorgungssystem
153 - control Lamdba probe heating afrer KAT
143 - control unit self-test
171 - Pruefung Kraftstoff Versorgungssystem
153 - control Lamdba probe heating afrer KAT
143 - control unit self-test
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Isys написа:някои може ли да каже какви са тия грешки?
171 - Pruefung Kraftstoff Versorgungssystem
153 - control Lamdba probe heating afrer KAT
143 - control unit self-test
171 - грешка при теста за снабдяване с гориво
153 - ламбда сонда след катализатора
143 - ЕКУ - грешка при самодиагностика.
Ти сега кажи с какво я четеш тази кола ??
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
nikolae написа:тази вечер ръчках малко
при adapt, camshaft sensor, inlet и други показва тези двете снимка 1 и 2, какво ще рекат ?
направих 4 теста на ваноса и на vanos solenoid valve exhaust
едната реакция беше 1100 ms а диапазона е до 1000 вследствие, на
което снимка номер 3 извади тежко заключение :-)
Все пак някакви предположения ?
снимките от края на 15 стр.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dimitroff чета я с Инпата утре ще видя с диса какви грешки ще излязат...
но немога да разбера каква е първата грешка за горивната система,много неща може да не са наред което ме кара да си мисля че доста неща трявба да се сменят и ако имаш късмет ще улучиш каде е промлема
Благодаря Dimitroff за информацията
но немога да разбера каква е първата грешка за горивната система,много неща може да не са наред което ме кара да си мисля че доста неща трявба да се сменят и ако имаш късмет ще улучиш каде е промлема

Благодаря Dimitroff за информацията

- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги ако може малко
че направо ми изписа цялата менделеева таблица
трия ги и отново се връщат мотора е насаден в е36 м52б25ту само тая за ЕВС няма да я броим защото не съм вързал стартера към него някой ако има таблица какво означават съкращенията освен ABS/ASC и AIRBAG са ясни 



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега, google в това отношение доста би ти помогнал - BMW+"съкращението" и веднага ще ти стане ясно кое кой модул означава, макар цялата тая работа да не ти е нужна според мен, просто е програмирана да си търси модулите, а не ги намира, щото същите в Е36 не са вградени или изобщо не се вграждат поради времевия период, зависи и от е36цата де... та нема комуникация дет се вика 

- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
slitter написа:Колега, google в това отношение доста би ти помогнал - BMW+"съкращението" и веднага ще ти стане ясно кое кой модул означава, макар цялата тая работа да не ти е нужна според мен, просто е програмирана да си търси модулите, а не ги намира, щото същите в Е36 не са вградени или изобщо не се вграждат поради времевия период, зависи и от е36цата де... та нема комуникация дет се вика
Ами търсих в гуглето ама нищо не намирам а мен друго ме притеснява, то ясно че повечето неща са модули но искам да разбера ако ми дава грешка за нещо по сериозно да видя какво да го правя защото мотора на място като работи има леки вибрации и на високите обороти понякога глъхне, мотора не е каран близо една година утре ще сваля да му изчистя дюзите. Та все пак някой ако ги знае какво означават съкращенията нека сподели


Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
DME-ти е ЕКУто Inst. Cluster- е таблото ZKE-е модула на централното и стаклата HKL-е климатика, това са модулите в които имаш грешки. Трябва да ги прочетеш по отделно за да разберш какви са грешките
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Намерих точно каквото ми трябва благодаря за инфото все пак ето го файла даже е на български
щрак


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Войводата написа:Намерих точно каквото ми трябва благодаря за инфото все пак ето го файла даже е на българскищрак
Спрете да си диагностицирате колите с Карсофт най-напред



И все пак - за тези, който не смятат да спират - да ви дават по 5 лева на вас за всяко закачане на колата с Карсофт...от мен да знаете

П.с. В самата програма - Карсофт - има всички съкращения и указания кое съкращение кой модул всъщност представлява.
- relogin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.05.2011
- Местоположение: Asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci e46
- Мечтае да кара: X5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги имам следните грешки :
DME -> EA/B1 - Cat.-conv. efficiency, bank 2
6A/B8 - Control VANOS, position, exhaust camshaft
68/B8 - Control VANOS, end-pos. fault, exhaust camshaft
EE/B3 - Misfire, cylinder 1
F2/B3 - Misfire, cylinder 5
F0/B3 - Misfire, cylinder 3
F3/B3 - Misfire, cylinder 6
EF/B2 - Misfire, cylinder 2
F1/B3 - Misfire, cylinder 4
Датчика на разпределителния вал попринцип е сменен с нов от бмв оригинален.Сондата или катализатора ще ги чета с инпа тези дни та общо взето ме интересува
6A/B8 - Control VANOS, position, exhaust camshaft
68/B8 - Control VANOS, end-pos. fault, exhaust camshaft
Какво може да бъде?
DME -> EA/B1 - Cat.-conv. efficiency, bank 2
6A/B8 - Control VANOS, position, exhaust camshaft
68/B8 - Control VANOS, end-pos. fault, exhaust camshaft
EE/B3 - Misfire, cylinder 1
F2/B3 - Misfire, cylinder 5
F0/B3 - Misfire, cylinder 3
F3/B3 - Misfire, cylinder 6
EF/B2 - Misfire, cylinder 2
F1/B3 - Misfire, cylinder 4
Датчика на разпределителния вал попринцип е сменен с нов от бмв оригинален.Сондата или катализатора ще ги чета с инпа тези дни та общо взето ме интересува
6A/B8 - Control VANOS, position, exhaust camshaft
68/B8 - Control VANOS, end-pos. fault, exhaust camshaft
Какво може да бъде?
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги,
в блока за управление на климатика имам записана следната грешка:
IHKA: AUC heating -short circuit to negative
някой има ли представа за какво става въпрос и какво трябва да поправям?
в блока за управление на климатика имам записана следната грешка:
IHKA: AUC heating -short circuit to negative
някой има ли представа за какво става въпрос и какво трябва да поправям?
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
alexsch написа:Колеги,
в блока за управление на климатика имам записана следната грешка:
IHKA: AUC heating -short circuit to negative
някой има ли представа за какво става въпрос и какво трябва да поправям?
Да, аз имам същата грешка.
Става въпрос за датчик, който отчита когато има мръсен въздух и спира да дърпа въздух от вън, когато си включил режим за автоматична ре-циркулация на въздуха.
"AUC when active (LED on) will close the car for outside air when it detects smog or pollution, to open again when it thinks the air is clean enough OR the passenger compartement has had the same air for too long."
Ето и 2 много полезни теми:
www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?p=5532757
http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=884216
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани