Съхранение на амортисьори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Съхранение на амортисьори
Ще изпъкна с един странен въпрос, но породен от неприятни обстоятелства.
Зимата на 2009 си купих Кони Спорт Кит - 4 регулируеми амортисьора и 4 пружини.
Идеята беше това окачване да е "лятно" и така го карах три лета, а зимите си слагах стандартното окачване, за да повдигна малко колата.
Обаче тази есен като свалих Конито се оказа, че единия заден амортисьор си стои прибран. Реглажа по твърдост работи обаче буталото си стои прибрано. А по стеблото имаше и избиваше масло като движех буталото. Другия амортисьор също е с работещ реглаж, но като го прибера и рагъна пак избива масло.
Та първо си викам тия са занижили качеството, после обаче ми се струва странно и двата амортисьора да започнат да изпускат по едно и също време след само 12хил.км. без грам тормоз, писта или нещо подбно. А и в колата не е ползвана за товарна или за превоз на пътници...освен тоя до мен.
Започвам да си мисля как ги съхранявам.
Та въпроса ми е компресирани или некомпресирани се съхраняват амортисьорите?
Аз мойте ги държа декомпресирани в стая ми. Предните ги съхранявам направо комплект с пружините и опорните лагери.
Някой знае ли някакви слухове или още по-добре опит със съхранение на амортисьорите, знам че не съм единствения
, който зимата и лятото сменя амортисьори
Не ми се вярва, но възможно ли е причината да е, че амортисьорите са купени от Руди и просто за нашия трети свят да са пратили трето качество...?
Зимата на 2009 си купих Кони Спорт Кит - 4 регулируеми амортисьора и 4 пружини.
Идеята беше това окачване да е "лятно" и така го карах три лета, а зимите си слагах стандартното окачване, за да повдигна малко колата.
Обаче тази есен като свалих Конито се оказа, че единия заден амортисьор си стои прибран. Реглажа по твърдост работи обаче буталото си стои прибрано. А по стеблото имаше и избиваше масло като движех буталото. Другия амортисьор също е с работещ реглаж, но като го прибера и рагъна пак избива масло.
Та първо си викам тия са занижили качеството, после обаче ми се струва странно и двата амортисьора да започнат да изпускат по едно и също време след само 12хил.км. без грам тормоз, писта или нещо подбно. А и в колата не е ползвана за товарна или за превоз на пътници...освен тоя до мен.
Започвам да си мисля как ги съхранявам.
Та въпроса ми е компресирани или некомпресирани се съхраняват амортисьорите?
Аз мойте ги държа декомпресирани в стая ми. Предните ги съхранявам направо комплект с пружините и опорните лагери.
Някой знае ли някакви слухове или още по-добре опит със съхранение на амортисьорите, знам че не съм единствения


Не ми се вярва, но възможно ли е причината да е, че амортисьорите са купени от Руди и просто за нашия трети свят да са пратили трето качество...?
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Re: Съхранение на амортисьори
Най-вероятно са се скапали, по твоя вина, като си ги държал декомпресирани. Аз каквито нови съм поръчвал, винаги са идвали свити, завързани с пвц лента.
Re: Съхранение на амортисьори
Уплътнението или изпуска или неизпуска, какво значение има дали е събран амортесьора?
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Съхранение на амортисьори
Като пуснах темата се сетих, че имам снимка на конитата...та на нея ясно се вижда, че са доставени в напълно отворено състояние.

Предните са били свити и застопорени с някави метални куки...
Май ще се окаже, че просто амортисьорите са си били дефектни или просто тази партида е била с дефектни уплътннения.

Предните са били свити и застопорени с някави метални куки...
Май ще се окаже, че просто амортисьорите са си били дефектни или просто тази партида е била с дефектни уплътннения.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Съхранение на амортисьори
Joro_Paveto написа:Като пуснах темата се сетих, че имам снимка на конитата...та на нея ясно се вижда, че са доставени в напълно отворено състояние.
Предните са били свити и застопорени с някави метални куки...
Май ще се окаже, че просто амортисьорите са си били дефектни или просто тази партида е била с дефектни уплътннения.
Потърсих инфо от чичко Гугъл...масов проблем с течащи конита. Край с мита за неразрушимия амортисьор.
В няколко щатски форума четох, че Кони били с доживотна гаранция и процедурата била да си изпратиш амортисьорите за твоя сметка в завода. Там ги отварят виждат какъв е проблемът, ако е уплътнение и е проблем в самия амортисьор ги поправят безплатно и пак ти ги пращат за твоя сметка. Другия вариант е откъдето си ги купил, носиш и хората решават дали да ти дадат нови амортисьори или да ти ги пратят за ремонт.
Тук казаха една година каранция...сори!
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Re: Съхранение на амортисьори
Явно не съм прав, просто 2-3 чифта, от по-евтините съм виждал нови и са прибрани и завързани в кутията. Язък за цифрата дето си им броил...
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Съхранение на амортисьори
Явно някаква дефектна партида си оцелил, на предното купе бях отзад с Кони, просто перфектни, колата стоеше като залепена на пътя, за трите години с който бях с тях не бяха мръднали, а ги карах и зимата.

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Съхранение на амортисьори
Dpy написа:Явно не съм прав, просто 2-3 чифта, от по-евтините съм виждал нови и са прибрани и завързани в кутията. Язък за цифрата дето си им броил...
За съжаление е така. Въпреки, че ги взех с голяма отстъпка, все пак чувството да свалиш скапан амортисьор на толкова малко киломтери е кофти.
димитър_81 написа:Явно някаква дефектна партида си оцелил, на предното купе бях отзад с Кони, просто перфектни, колата стоеше като залепена на пътя, за трите години с който бях с тях не бяха мръднали, а ги карах и зимата.
На предишната ми кола (опел вектра) купих предни Кони на старо. Амортисьорите ги купих 2003, а на тях пишеше че са произведени 89г. Работеха отлично и даже нямаха толкова корозия колкото мойте карани само лятото.
Задните ми в горния край бяха целите в ръжда, а самото бутало в най-горния край, там където стои прашника е цялото в ръждиви язви и като свия амортисьора да го регулирам, започва да избива яко масло. Пръстена не може да уплътни около язвите и започва да тече масло. А ако свивам до язвите няма масло и не изпуска. Тая вечер се заиграх със здравия амортисьор и установих това. Обаче докато установявам разликите между него и изпуснали и докато го настройвах изтекоха поне 10мл масло ако не и повече. Та ще трябва да мисля някакви други прашници за това лято.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съхранение на амортисьори
А не ги ли свиват с ленти, за да са по лесни за транспортитране и да не взимат много място 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Съхранение на амортисьори
maxpower написа:А не ги ли свиват с ленти, за да са по лесни за транспортитране и да не взимат много място
И аз винаги съм си мислил така като колегата,няма логика да им става нещо като стоят разпънати...По-скоро като проблем може да е това дали са прави или легнали,но и това не им пречи....


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Съхранение на амортисьори
Не си първия изревал от Руди
Мойте дойдоха сгънати и все още нямам яд с тях. Кони все още са в топ 3 на масовите амортисьори откъм качество. Далеч, далеч напред от японските марки.

Мойте дойдоха сгънати и все още нямам яд с тях. Кони все още са в топ 3 на масовите амортисьори откъм качество. Далеч, далеч напред от японските марки.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Съхранение на амортисьори
На работа имаме някой амортисьори .... стоящи с години /за някъкви марки автомобили спрени от производство 90-те.И ми прави впечатление, че най масово неставащите са задните.Стоят на сухо а предните с макферсоните пружините на вън под сняг дъжд слънце и нямат грижи.Конитата на работа които имаме 1 няма изпуснал има само 1 крив.Незнам може би се дължи на това, че са от немско всички до един
.За мойта кола бях си взел жълто кони за отзаде от колега от форума прати ми ги с стоковата кога ги е купувал /2007-ма аз ги купих 2008/ ... а 2009-та си сложих нормални, понеже единия беше заминал.Явно тука качеството е друго поне до тоя извод стигам с такъв тип части.


- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Съхранение на амортисьори
за е30ката преди 2г си бях купувал регулируеми конита за отзад и понеже доста време търсих кое как накрая реших да са такива. отивам в руди (заради отстъпката) плащам и пичовете викат гаранция 1г. щото за бг не признавали повече. нищо че в сайта на различните производители пише 2-3-5г в бг се дава само 1г щото такива ни били пътищата. та по въпроса - мисля си че щом производителя ги е пакетирал разгънати могат да си седят и така, все пак са си направили сметка че може да седят и на склад някво време 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Съхранение на амортисьори

Ся виждате ли що е по-добре за ежедневката на обикновенния човек FK/Street style/JOM за 450 лева комплекта 4ри пружини + 4ри амортисьори с 2 години гаранция, отколкото прее*ано кони за една маса пари и тема във форума ...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Съхранение на амортисьори
ogata написа::OT:
Ся виждате ли що е по-добре за ежедневката на обикновенния човек FK/Street style/JOM за 450 лева комплекта 4ри пружини + 4ри амортисьори с 2 години гаранция, отколкото прее*ано кони за една маса пари и тема във форума ...
Еее, не си прав тука. Когато сравняваме подобни неща вземаме под предвид, че са истински. Както bum_bum каза Кони са една от доказалите се марки що се отнася до качество. А специално за Руди не за първи път чувам за ядове с техните Кони-та.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани