Лампичката на маслото свети постоянно !-решено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BlueBlod
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.12.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко на колела
- Мечтае да кара: Служебно BMW 740 I
Лампичката на маслото свети постоянно !-решено
Здравейте колеги,
Предисторията на проблема е следния : в събота си сменявам маслото на БМВ 318 тдс 97г. слагам му 10 в-е 40 Репсолл. Всичко е ок сменявам масло филтър горивен . Паля колата огасва лампата за маслото и продължавам да си карам .На другия ден към обяд както си работеше и светна лампичката за маслото ( червената лейка ) и не угасва. Отварям капачката на двигателя хвърля масло като лудо, дори леко ме оплиска. ( помислих да не е маслена помпа). Качих я на канала и видях че от снеговете най вероятно кабелите на датчика под картера са скъсани. Продължих да си я карам в очакване нещо да се случи, но нито се промени начина на работа на мотора нито нищо освен че свети постоянно въпросната лампичка…
ТА въпросът ми е възможно ли е да е от датчика за масло, който е забит в главата зад филтъра? Или нещо от този датчик под картера със скъсаните кабели ?Или защото не съм занулил ревизията и е натрупало някакви грешки ? ( По принцип никога до сега не съм занулявал ревизията и не е имало проблеми)
Моля за вашите компетентни мнения !
Предисторията на проблема е следния : в събота си сменявам маслото на БМВ 318 тдс 97г. слагам му 10 в-е 40 Репсолл. Всичко е ок сменявам масло филтър горивен . Паля колата огасва лампата за маслото и продължавам да си карам .На другия ден към обяд както си работеше и светна лампичката за маслото ( червената лейка ) и не угасва. Отварям капачката на двигателя хвърля масло като лудо, дори леко ме оплиска. ( помислих да не е маслена помпа). Качих я на канала и видях че от снеговете най вероятно кабелите на датчика под картера са скъсани. Продължих да си я карам в очакване нещо да се случи, но нито се промени начина на работа на мотора нито нищо освен че свети постоянно въпросната лампичка…
ТА въпросът ми е възможно ли е да е от датчика за масло, който е забит в главата зад филтъра? Или нещо от този датчик под картера със скъсаните кабели ?Или защото не съм занулил ревизията и е натрупало някакви грешки ? ( По принцип никога до сега не съм занулявал ревизията и не е имало проблеми)
Моля за вашите компетентни мнения !
Последна промяна BlueBlod на 28 Фев 2012, 20:51, променена общо 1 път
България е страната на мечтите-всички си мечтаят да избягат от тук !
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
Здравей колега значи червената лампа е за налягането на маслото и не е хубаво да я караш щом свети, защото е възможно да нямаш налягане датчика отдолу на картера ти е за нивото на маслото когато има проблем с нивото ти светва жълтата лампа
теб лично те интересува датчика който стой до филтъра той е за налягането може да се е пре–л може и наистина да нямаш налягане, а зануляването може да го направиш с една жичка на кръглата букса която стой от пред 


- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
много се пре.....т тия датчици за налягането на маслото(не визирам бмв а всички коли),мен деуто на жена ми ми изкара акъла тоя датчик за налягането,но при мен светеше само на ниските обороти точно след смяна на масло светна лампата,свалих картера ,видях пробката (ниското налягане на маслото обикновенно води кофти неща със себе си,примерно пробката става като таралеж от стружки от обелени лагери
,та на колата на жена ми нямаше нищо смущаващо ,освен че имаше една цедка която беше почти запушена от гняз
,от хубаво масло
,та изчистих я ,затворих картера с надеждата ,че няма да свети ама к.р
,та после сваляне на датчика ,видимо изглеждаше здрав ,смисъл като се прецакат текват,но като го смених всичко се оправи
),моят съвет е да не караш колата със светеща лампа,ако има сервиз със механичен манометър да ти измерят налягането на маслото ,и тогава ако всичко е наред си купи един датчик и си реши проблема,дано да е датчик ,щото аз дадах 10 лв,ама за справка питах за помпа та за деуто беше към 150лв маслената помпа,и 150 основни и биелни лагери+сигменти и гумички и става
,на един познат ауди а6 миналата седмица същата работа ,само ,че на него му беше датчик със 2 букси за лампата и за манометъра ,и беше 70 лв и то афтър маркет






Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
Спри да караш колата, да не стане за основен ремонт.
Отиваш в сервиз. Свалят ди датчика за налягането на маслото и си закачат техен. Мерят налягането и преценяват дали маслената помпа е за смяна или датчика се е развалил.
Аз до сега не съм чул за развален датчик за налягането на маслото.
Отиваш в сервиз. Свалят ди датчика за налягането на маслото и си закачат техен. Мерят налягането и преценяват дали маслената помпа е за смяна или датчика се е развалил.
Аз до сега не съм чул за развален датчик за налягането на маслото.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
Другия вариант е да се е "развалила" маслената помпа изведнъж и то точно,когато е сменил маслото и филтрите ?!?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
BlueBlod написа:Качих я на канала и видях че от снеговете най вероятно кабелите на датчика под картера са скъсани.
Според мен може и от това да има някакво окъсяване и да свети лампата, но за всеки случай най- добре да я проверят в сервиз, тъй като ако наистина проблема не е в датчика, или кабелите му изобщо не е препоръчително да работи мотора, докато не се отстрани проблема.
Никой не мое ма връне на селу!
- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
BlueBlod написа:Здравейте колеги,
Предисторията на проблема е следния : в събота си сменявам маслото на БМВ 318 тдс 97г. слагам му 10 в-е 40 Репсолл. Всичко е ок сменявам масло филтър горивен . Паля колата огасва лампата за маслото и продължавам да си карам .На другия ден към обяд както си работеше и светна лампичката за маслото ( червената лейка ) и не угасва. Отварям капачката на двигателя хвърля масло като лудо, дори леко ме оплиска. ( помислих да не е маслена помпа). Качих я на канала и видях че от снеговете най вероятно кабелите на датчика под картера са скъсани. Продължих да си я карам в очакване нещо да се случи, но нито се промени начина на работа на мотора нито нищо освен че свети постоянно въпросната лампичка…
ТА въпросът ми е възможно ли е да е от датчика за масло, който е забит в главата зад филтъра? Или нещо от този датчик под картера със скъсаните кабели ?Или защото не съм занулил ревизията и е натрупало някакви грешки ? ( По принцип никога до сега не съм занулявал ревизията и не е имало проблеми)
Моля за вашите компетентни мнения !
както казах при мен се получи по абсолютно същия начин,така,че аз залагам на датчик за налягането на маслото , да не стряскаме колегата ,че миналата седмица бях свидетел как един смени лагерите (биелни и основни) на ауди А6(ц4),тестваха маслена помпа и сглобиха всичко и сурпрайс








- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
Датчик
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BlueBlod
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.12.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко на колела
- Мечтае да кара: Служебно BMW 740 I
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !
Мерси на всички за съветите !!!
Проблемът е отстранен ( поне за сега ) Майсторчето ми каза, че проблема е в тези жички под картера които излизат от датчика за налягането се били оголили и закъсали ( както предполагате от сняг, коловози, лед и т.н и т.н простотии по пътищата на милата ни Родина) та по този начин подавала грешна инфо и на другия датчик, тъй като били последователно свързани
( това е инфото на човека който ми спря светещата черена лампичка на маслото) И така майсторчето ги изолира и пооправи, но ми каза да си търся въпросния датчик и за припоръчване да си сложа кора под двигателя
И така ако имате още мнения по темата пускайте , ако ли не модераторите могат да я закрият
Отново 10Х на всички със синя кръв
Проблемът е отстранен ( поне за сега ) Майсторчето ми каза, че проблема е в тези жички под картера които излизат от датчика за налягането се били оголили и закъсали ( както предполагате от сняг, коловози, лед и т.н и т.н простотии по пътищата на милата ни Родина) та по този начин подавала грешна инфо и на другия датчик, тъй като били последователно свързани

И така ако имате още мнения по темата пускайте , ако ли не модераторите могат да я закрият
Отново 10Х на всички със синя кръв

България е страната на мечтите-всички си мечтаят да избягат от тук !
Re: Лампичката на маслото свети постоянно !-решено
Според мен, или те е метнал, или не иска да му вземаш хляба. И моите жички са накъсани, ама не ми свети лампата за маслото /не дай боже/ Аз поне имам кора, но отдолу въпросните жички бяха откъснати и вместо запойка, залепени с нещо подобно но тесто. Предстои ми да ги правя, ако не искам преди всяко тръгване да меря нивото, като на Жигула. Моят майстор каза че няма връзка м/у датчика на нивото и този за налягането на маслото. Последния го смени, защото беше взел да тече - от това вече може да вземе да мига, макар че нормално си гаснеше след старта на двг., преди тази на акумулатора. Като ти свети постоянно тази закономерност не може да се види.
ПП. Има и фантастичен вариянт при мене - лампата е светнала при ръчка, щото датчика е щрялкал само на високи обороти, а на ниски - не, и са скъсали нарочно жичките /ако твоят майстор е прав/ за да продадат колата. Но тогава би трябвало да ми свети и като смених датчика, а то си загасва по описания по - горе начин.
ПП. Има и фантастичен вариянт при мене - лампата е светнала при ръчка, щото датчика е щрялкал само на високи обороти, а на ниски - не, и са скъсали нарочно жичките /ако твоят майстор е прав/ за да продадат колата. Но тогава би трябвало да ми свети и като смених датчика, а то си загасва по описания по - горе начин.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани