Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 19.08.2009

Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от morafeta » 24 Фев 2012, 17:24

Здравейте колеги проблемът ми е следният : от около седмица оборотите на празен ход взеха да играят стабилно и на бензин и на гас като на гас положението е доста по сериозно , разхода ми на гас стана 20-25 на 100км.Отивам на диагностика и изскача грешка Ламда сонда - забила в долна граница и почти не мърда, обаче показанията и и на гас и на бензин едни и същи и съответно ми обясниха че дори и да била заминала сондата показанията и на гас трябвало да бъдат различни понеже газовия компютър лъжел бензиновия и чартаел друга графика .Отивам при газаджиите и споделям изказаното мнение закачиха я и те и ми казаха че давала бедна смес но сондата не била от такова значение и нямала общо .Попреминиха и малко настройките но без ефект .
Колата е 1,8ис м42 ,газовата система е прозиводство на Tamona Elektronics слагана е в Пловдив до новата сграда на ПУ
Споделете компетентно мнение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от patkana1 » 24 Фев 2012, 18:12

morafeta написа:Здравейте колеги проблемът ми е следният : от около седмица оборотите на празен ход взеха да играят стабилно и на бензин и на гас като на гас положението е доста по сериозно , разхода ми на гас стана 20-25 на 100км.Отивам на диагностика и изскача грешка Ламда сонда - забила в долна граница и почти не мърда, обаче показанията и и на гас и на бензин едни и същи и съответно ми обясниха че дори и да била заминала сондата показанията и на гас трябвало да бъдат различни понеже газовия компютър лъжел бензиновия и чартаел друга графика .Отивам при газаджиите и споделям изказаното мнение закачиха я и те и ми казаха че давала бедна смес но сондата не била от такова значение и нямала общо .Попреминиха и малко настройките но без ефект .
Колата е 1,8ис м42 ,газовата система е прозиводство на Tamona Elektronics слагана е в Пловдив до новата сграда на ПУ
Споделете компетентно мнение

И аз съм със 1.8 ис м42 със ГИ,и като ходих на диагностика(още като беше на бензин) нямаше никакви грешки,след като сложих ГИ-то и отидох на диагностика,ми казаха че ламбдата давала грешка(че не работи)но това е от Газовия инжекцион,както на теб са ти обяснили,лъжело системата,и ламдата дава грешка,но всъщност може и да работи...Незнам защо така е вдигнало разхода но може и да не е от сондата може и да е....на бензин разхода какъв е,а ти със Газов Инжекцион ли си или??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от BiTurbo » 24 Фев 2012, 18:41

morafeta написа:............ обясниха че дори и да била заминала сондата показанията и на гас трябвало да бъдат различни понеже газовия компютър лъжел бензиновия и чартаел друга графика .


съветът ми е тва който ти го е казал, да не се връщаш повече при него. Няма как газовия комп да подава на бензиновия стойности на ламбдата. Единственото, което газовия комп прави е да изчислява времената за газовите дюзи, кога да обръща на газ или на бензин, останалото го регулира бензиновия. Не работи ли ламбдата, ще имаш проблеми и на газ и на бензин. Щом при теб и на бензин стойността не се променя, вероятно става въпрос за скапана ламбда ;)

Не знам как са ви направени инжекционите, но когато колата работи на газ трябва като се гледат живи данни от бензиновия комп да няма никаква промяна от показанията, които са когато работи на бензин. Не се поставят никакви устройства за лъжене или квото и да било.

Съвета ми е да си оправите колите да работят префектно на бензин, лабда и всичко останало да е в норми и после при газаджиите ви да я направят да работи като на бензин, иначе само са ви взели парите и вие си карате компромисно мислиейки си, че всичко е ок с колата. Добре, че е36 няма check engine като при е46, щото като ви слушам при вас тая лампа няма да има гасене :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от jdl » 24 Фев 2012, 18:52

BiTurbo написа:
morafeta написа:............ обясниха че дори и да била заминала сондата показанията и на гас трябвало да бъдат различни понеже газовия компютър лъжел бензиновия и чартаел друга графика .


съветът ми е тва който ти го е казал, да не се връщаш повече при него. Няма как газовия комп да подава на бензиновия стойности на ламбдата. Единственото, което газовия комп прави е да изчислява времената за газовите дюзи, кога да обръща на газ или на бензин, останалото го регулира бензиновия. Не работи ли ламбдата, ще имаш проблеми и на газ и на бензин. Щом при теб и на бензин стойността не се променя, вероятно става въпрос за скапана ламбда ;)


Точно казано! :yes:

А с бъзикането на картата на ГИ, което газаджиите са правили при неизправна ламбда сонда, вероятно са осрали може би добре настроения до тогава ГИ. :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от patkana1 » 25 Фев 2012, 12:52

BiTurbo написа:
morafeta написа:............ обясниха че дори и да била заминала сондата показанията и на гас трябвало да бъдат различни понеже газовия компютър лъжел бензиновия и чартаел друга графика .


съветът ми е тва който ти го е казал, да не се връщаш повече при него. Няма как газовия комп да подава на бензиновия стойности на ламбдата. Единственото, което газовия комп прави е да изчислява времената за газовите дюзи, кога да обръща на газ или на бензин, останалото го регулира бензиновия. Не работи ли ламбдата, ще имаш проблеми и на газ и на бензин. Щом при теб и на бензин стойността не се променя, вероятно става въпрос за скапана ламбда ;)

Не знам как са ви направени инжекционите, но когато колата работи на газ трябва като се гледат живи данни от бензиновия комп да няма никаква промяна от показанията, които са когато работи на бензин. Не се поставят никакви устройства за лъжене или квото и да било.

Съвета ми е да си оправите колите да работят префектно на бензин, лабда и всичко останало да е в норми и после при газаджиите ви да я направят да работи като на бензин, иначе само са ви взели парите и вие си карате компромисно мислиейки си, че всичко е ок с колата. Добре, че е36 няма check engine като при е46, щото като ви слушам при вас тая лампа няма да има гасене :winky:

Е на мен това за лъженето на компа ми го казаха във Варна карс,и те ли си нямат хабер от тия работи.......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от BiTurbo » 26 Фев 2012, 18:10

няям представа кво са ти правили по колата газаджиите, но щом си с ГИ и е направена като хората, то нямаш никви неща дето да ти лъжат бензиновия комп.

Има по принцип някви ламбда емулатори ли са симулатори ли са не знам некви глупости, които са абсолютен шит и такива се слагат на обикновените газови понякога.......... ама на ГИ не бях чувал до сега за такова. Ако все пак са измислил и са ти сложиши някъв такъв шит, значи не използваш по никакъв начин преимуществата на ГИ-то.

Са ако кажеш, че и кихалка са ти сложили........ :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от patkana1 » 26 Фев 2012, 20:24

BiTurbo написа:няям представа кво са ти правили по колата газаджиите, но щом си с ГИ и е направена като хората, то нямаш никви неща дето да ти лъжат бензиновия комп.

Има по принцип някви ламбда емулатори ли са симулатори ли са не знам некви глупости, които са абсолютен шит и такива се слагат на обикновените газови понякога.......... ама на ГИ не бях чувал до сега за такова. Ако все пак са измислил и са ти сложиши някъв такъв шит, значи не използваш по никакъв начин преимуществата на ГИ-то.

Са ако кажеш, че и кихалка са ти сложили........ :mhihi:

Колега,чесно ти казвам ГИ-то ми го слагага пълни олигофрени,мога да кажа на ЛС даже къде да не ходят други хора там,после ходих при друг човек който е много добър със тези системи,и той ми оправи Колата на газ,също той ми каза че като цяло тази марка изпарители и компи за газови са добри по принцип,просто не ми беше сложена както трябва, тук ставаше въпрос за взаимодействието между сондата и ГИ-то,на мен ми казаха че сондата получава грешки от газовия комп,не мога да го обесня аз точно,и че се залъгва,но ако се кара примерно 1 седмица само на бензин и се отиде пак на диагностика може и да си работи,това ми обясниха във Варна карс на мен.... :dunno: :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Взаимодействие между ГИ и Ламда сонда

Мнение от BiTurbo » 26 Фев 2012, 23:09

ами кажи каква е грешката поне, и да, може да пробваш чистене на грешки, после 1 седмица само на бензин и ако няма грешки начи почваш газаджиите наред с големите шамари....
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook