Проблем с зоните на парното/климатика
Модератор: Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Проблем с зоните на парното/климатика
Имам проблем с двузоновия климатроник на колата '88 е34 535i. Едната половина (за съжаление тази от страната на шофьора) независимо от настройките на температурата и дали е включен или не климатика, работи в режим на максимално парно - крайно неподходящо за летния сезон  ; другата половина работи коректно - при изключен климатик работи според указаната температура; при включен климатик изстудява. Къде е проблема?
; другата половина работи коректно - при изключен климатик работи според указаната температура; при включен климатик изстудява. Къде е проблема? 
Мерси за помощта!
			
		 ; другата половина работи коректно - при изключен климатик работи според указаната температура; при включен климатик изстудява. Къде е проблема?
; другата половина работи коректно - при изключен климатик работи според указаната температура; при включен климатик изстудява. Къде е проблема? 
Мерси за помощта!
- turieca
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
наи вероятно е залепнала една котвичка която се намера под капака
проследи маркучите и двата влизат в един блок които спира топлата вода това са 2 електромагнитни клапана на единия котвата е залепнала
разглоби почисти и няма да има проблем
			
		проследи маркучите и двата влизат в един блок които спира топлата вода това са 2 електромагнитни клапана на единия котвата е залепнала
разглоби почисти и няма да има проблем
.
мисля 4е бяха в ляво горе близо до бу6оните... за тях е хванато и едно 4ерно мотор4е...
			Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

 
 
Части за Е34 - тел.0899 828 626
		
 
 Части за Е34 - тел.0899 828 626
Само ми се ще да питам, че и аз го имам същия проблем. Са радост при мен духа само топло на пасажера, но пак е гадно.
Изчетох всичко ипсано по темата.
Най-доброто според мен е това
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=33151&sid=373ea5a6b966aeb0562afa91f753a3ca
Исках да направя това по описанието, но ми се видя много сложно и се отказах. 
 
Да кажа, че за нов елекромагнитен клапан ми поискаха 270лв.
За първи път обаче чувам, че с почистване нещата се оправят.
За това моля колегите, ако може да дадат повече инфо какво точно се сваля и какво се чисти.
Благодаря
			
		Изчетох всичко ипсано по темата.
Най-доброто според мен е това
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=33151&sid=373ea5a6b966aeb0562afa91f753a3ca
Исках да направя това по описанието, но ми се видя много сложно и се отказах.
 
 
Да кажа, че за нов елекромагнитен клапан ми поискаха 270лв.
За първи път обаче чувам, че с почистване нещата се оправят.
За това моля колегите, ако може да дадат повече инфо какво точно се сваля и какво се чисти.
Благодаря

- маречков
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Приятелю, първо тока провери!!!  
 
На клапаните има един куплунг с 3 жълти кабела, вземаш мултицета, нагласяш го за измерване на 12в., в средна клейма слаш "-", а в другите две мериш като поставяш вътре на 16, съответно 28 градуса. Ако и в двете клейми стойностите от мултицета се променят еднакво - значи тока ти е О.К. и тогава тръгваш да правиш клапаните. Виж ми темата във "важни и полезни"
  и тогава тръгваш да правиш клапаните. Виж ми темата във "важни и полезни"  
Хайде със здраве .
 .
			
		 
 
На клапаните има един куплунг с 3 жълти кабела, вземаш мултицета, нагласяш го за измерване на 12в., в средна клейма слаш "-", а в другите две мериш като поставяш вътре на 16, съответно 28 градуса. Ако и в двете клейми стойностите от мултицета се променят еднакво - значи тока ти е О.К.
 и тогава тръгваш да правиш клапаните. Виж ми темата във "важни и полезни"
  и тогава тръгваш да правиш клапаните. Виж ми темата във "важни и полезни"  
Хайде със здраве
 .
 ./
да виж го ако не аз имам един и ако го иска6 само кажи..
			Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

 
 
Части за Е34 - тел.0899 828 626
		
 
 Части за Е34 - тел.0899 828 626
iskam go
iskam go - zvanni mi da se razberem 0888 639943
____________________________________________________________
Пиши на КИРИЛИЦА!
			
		____________________________________________________________
Пиши на КИРИЛИЦА!
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 Колега благодаря за подсещането, определено не бях се замислил, че може до клапана да не ходи ток и затова да не сменя. Ще почерпя
  Колега благодаря за подсещането, определено не бях се замислил, че може до клапана да не ходи ток и затова да не сменя. Ще почерпя  
 
