Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Тук идеята е колко е мощностната разлика в тези условия и примерно нормален летен ден ака 28-32 градуса по морето,защото терминалната е ужасно ниска.Пък и не четеш-написах ти ,че в момента в София,налягането е над 1атмосфера ,тоест логиката за загубите във височина е условна,защото зависи от много други фактори.Пък и друг въпрос има-какво е челното на това камаро,сравнено например с Кадилака със същия мотор
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:steeN написа:OPASNO LUD написа:Нищо не е консервативно при хамериканците
http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_ ... 31820e.pdf
Обяснението за ниската терминална е във високата надморска височина от 432м хаха.Иначе ,че завива завива и цената за Щатите е ниска,въпросът е ,че мен това не ме топли тъй като тука тая кола няма да е поф 130хиляди лв.Въпросът е ,че за живея на 600м хаха
добро пдф-че. честно казано очаквах по-добри числа.
само една поправка, 4440 фута са доста повече от 432 метра1300 метра някъде и 7 градуса. тия в някой планински курорт ли са тествали хаха?
едно нещо не схващам, защото турбото ще е на по-голяма далавера от компресора при тия условия.
Защото турбото надува докато си стигне налягането и уейст гейт-а започне да изпуска. Демек - колкото трябва- толкова... Ако трябва ще се върти по- бързо но до определена надморска височина ще успее да компенсира по- ниското налягане от височината с повече обороти за да постигне зададеното налягане.
Компресора от своя страна свива в някакво съотношение в зависимост от оборотите. Примерно 50%. Такъв компресор при морско ниво ще направи 14.7 паунда на квадратен инч (psi) + 7.35 = 22.05 psi бууст. При 4400 фута налягането е 12.7 psi (от таблици за атм. налягане и височина) + 50% свиване от компресора = 12.7 + 6.35 = 19.05 psi. На 4400 фута надморска височина този компресор губи 3 psi бууст.
Не е за пренебрегване факта, че откъм изхода двг-то на морското равнище ще натиска срещу 14.7 psi, а на 4400 фута срещу 12.7 psi. Тоест при равни други условия бекпрешъра в генерацията ще е 1.5 psi по-нисък на по-високото място. Нали така?
Това естествено няма да компенсира напълно пада в пауъра от по-ниския бууст..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Тук идеята е колко е мощностната разлика в тези условия и примерно нормален летен ден ака 28-32 градуса по морето,защото терминалната е ужасно ниска.Пък и не четеш-написах ти ,че в момента в София,налягането е над 1атмосфера ,тоест логиката за загубите във височина е условна,защото зависи от много други фактори.Пък и друг въпрос има-какво е челното на това камаро,сравнено например с Кадилака със същия мотор
не, не е това идеята. идеята идва от това че се заговорихме за гтр-а и за камарото на 1300 метра надморска.
чакай да ти го напиша по-простичко. на 0 градуса температура на морско ниво ще направиш ххх бууст. на 1000 метра надморска на 0 градуса ще направиш процент от тоя бууст с компресор и всичкия бууст с турбо.
турбото компенсира. компресора не. идеята беше кой колко страда от тия 1300 метра.
и друго. ако си пилот ще знаеш че повечето висотомери на малки самолети не са активно компенсирани за температура- и въпреки това са изкючително точни. идеята е че е прието на определена височина да е определена температура на въздуха и това е "вложено" във сметките.
"Fall of temperature with altitude
Under the ISA temperature at sea level is assumed to be 15 degrees celsius and decreases at a constant rate of 1.98 degrees celsius per 1000 ft (-6.5 degrees celsius per 1000m) up to 36089ft (11000m) standard tropopause, above which the temperature remains constant at 56.5 degrees celsius."
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
аха... то било толкова очевидно, не съобразих, че компресора винаги се върти с едни и същи обороти, защото е вързан с ремък към двигателя. ще чакам да ги тестват на някакво "нормално място" като laguna seca или streets of willow тогава.
edit:
още малко видео материали с други резултати на същото място.
camaro zl1
http://youtu.be/FygVmlmhrO4
a quarter mile in under 12... that's more like it
тия 12.9 секунди наистина не отговаряха на тази машина...
междо другото 2013 ford mustang gt500 ще е 650 коня. тогава ще стане вече страшно мазало
и бонус...
Corvette Grand Sport Vs Porsche 911 Carrera S
http://youtu.be/24MFkUnpY6s
edit:
още малко видео материали с други резултати на същото място.
camaro zl1
http://youtu.be/FygVmlmhrO4
a quarter mile in under 12... that's more like it

тия 12.9 секунди наистина не отговаряха на тази машина...
междо другото 2013 ford mustang gt500 ще е 650 коня. тогава ще стане вече страшно мазало

и бонус...
Corvette Grand Sport Vs Porsche 911 Carrera S
http://youtu.be/24MFkUnpY6s
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:междо другото 2013 ford mustang gt500 ще е 650 коня. тогава ще стане вече страшно мазало
и бонус...
Corvette Grand Sport Vs Porsche 911 Carrera S
http://youtu.be/24MFkUnpY6s
няма страшно- тия компресирани ковани мотори в камарото и форд-а са готови да понесат 800 коня и да си запазят надеждноста и 160к км фабрична гаранция... така- както са си в момента... (на 2012 форда само болтовете на мотовилките/ буталата са слаби, но предполагам че за 2013 ще ги оправят).
та... сега ще гледаме как всяка година просто ще им слагат по-малки шайби на компресорите...
проблема е със слагането на тия коне на асфалта... 600 коня само на задно със 335мм гуми отзад нямат слагане до към 140км/ч...
... а да ги имаш тия коне само за да ти мига дсц-то на магистрални скорости- досадна раота...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Мамка му... много ми харесва това Camaro
Само да не беше тоя гаден интериор 




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Мамка му... много ми харесва това Camaro![]()
![]()
Само да не беше тоя гаден интериор
при тази цена.. интериора е превъзходен
много по-хубав в сравнение с мустанга примерно
No bling at the Ring
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Мамка му... много ми харесва това Camaro![]()
![]()
Само да не беше тоя гаден интериор
Ако не се лъжа ти си човек,оскубал Е36 М3,за да му подобри спортните характеристики...та щом си съгласен на "варел" (разбирай кола без интериор) с подходящ мотор на адекватно шаси що недоволстваш интериора на американките?
Нали те тва предлагат?Силна ( и красива...субективно)кола без излишни глезотии......
Ако толкова са ми важни комфорта,интериора и "усещането за качество" ще си взема 520d и няма да споменавам думата "спорт"...
А за разликата в цената до М5 мога да си взема и Камаро и да знам,че ще ми треперят краката,когато го прибирам след каране....,а при каране предполагам,че нямаш време/желание да се наслаждаваш на уникалния интериор....?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Щото, да ме поправи ако греша, ама това М3 път не е виждало...Или най-много до пистата да е помирисало 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Всъщност е точно така. М3ката се караше само до пистата и обратно и то след като ни откраднаха платформата. Колата беше отвратителна за каране по пътищата, особено по магистралата
На равни участъци ставаше само за гаври с разни "състезатели" дето си мислят, че пътя е писта и са много бързи в лявата лента с мигащи дълги
Така че, аналогията тук е напълно безпредметна 
Ако исках бърза кола за пътя със сигурност нямаше да има нищо общо с бегачката, камоли да е оглозгана отвътре. А Камарото специално скърца вътре повече от старо Е36, а използваните материали са като в Chevrolet Aveo
Пусто е адски красива и със чудесен мотор в ZL1 версията 



Ако исках бърза кола за пътя със сигурност нямаше да има нищо общо с бегачката, камоли да е оглозгана отвътре. А Камарото специално скърца вътре повече от старо Е36, а използваните материали са като в Chevrolet Aveo


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Камарото отвътре е приемливо за цената си а купето доста монолитно и тихо отвътре откъм скърцане, хлопане и тн.
Форда е същия.
Форда е същия.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз друго чух за скърцането
Все пак за нормално Камаро де, както и за стария Форд... Знам ли 


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:Камарото отвътре е приемливо за цената си а купето доста монолитно и тихо отвътре откъм скърцане, хлопане и тн.
Форда е същия.
Колко странно беше за мен , като се качих да карам Део Круз и вътре отрких волан от Камаро

Това ще го отречете ли ?
Re: Американските VS Европейските спортисти
ами аз всъщност точно днес разгледах доста подробно едно чисто ново камаро в ликвидационния център на булинс
мотора беше 6.2 В8, т.е. обикновенно камаро
след всичко изчетено изобщо не бях с големи очаквания, но колата си е добре, даже мога да кажа, че е доста гот основната линия на таблото, която се прелива във вратите
няма рамки на стъклата на вратите, което е много яко
предния капак... няма край както се казва
сравнително висок е, макар че гумите му бяха ниски (20 цолови джанти)
широка следа, абе мъсъл кар
не знам кво толкова го критикувате, при условие, че тази кола е 90 000 лв. като чисто нова тук..
толкова струва опел инсигния ?!
мотора беше 6.2 В8, т.е. обикновенно камаро
след всичко изчетено изобщо не бях с големи очаквания, но колата си е добре, даже мога да кажа, че е доста гот основната линия на таблото, която се прелива във вратите
няма рамки на стъклата на вратите, което е много яко
предния капак... няма край както се казва
сравнително висок е, макар че гумите му бяха ниски (20 цолови джанти)
широка следа, абе мъсъл кар
не знам кво толкова го критикувате, при условие, че тази кола е 90 000 лв. като чисто нова тук..
толкова струва опел инсигния ?!
No bling at the Ring
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Колко странно беше за мен , като се качих да карам Део Круз и вътре отрких волан от Камаро![]()
В McLaren F1 има копче от Опел!
Е,и?
Що издребнявате до степен да се чудите за к'во да се хванете не мога да разбера?

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани