Поредното заключено БМВ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от Le Transporteur » 19 Фев 2012, 13:03

Не трябва да се оставят ключовете в автомобила, особено ако нямате дубъл.
Друг вариант на самозаключване е при чистене, ключа метнат на седалката или в гнездото (има и по-лоши варианти), чистиш вратите една по една отворени, при минаването на прозорците неволно натискаш палеца, понеже си улисан и не ти прави впечатление, хлопваш вратата да преминеш на следващата и дотук... :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Варна
Кара: 320 M50B20
Детайли за колата: Е36 М50Б20

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от zorobg » 19 Фев 2012, 23:07

Това ми прозвуча малко като изказването на колега по друга тема, как включил на 1-ва и слязъл да бута колата, която била заседнала в снега ... После, колата фантом :)
Май обичаме да си правим живота по-сложен :)
Моята също има наклонности (много рядко ) да се заключва, когато е запалена и НЕ дозатворя шофьорската врата - зимата докато чистя стъклата. За щастие ( в случая ) централното напоследък се еб.ва и една от вратите се заключва/отключва , когато си иска. За мой късмет, в тези ситуации остава отключена :lalala: . Нямам идея на какво се дължи това своеволие със заключването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от bmw325tds » 20 Фев 2012, 9:13

То хубаво пишете какво не трябва да се прави, но колегата ///Maximalniq все още не е отключил колата (към мемента не е написал, че проблема е решен).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от Делян » 20 Фев 2012, 9:37

Едно обаждане на ключар, -50 лв. и щеше да е забравил вече. То е ясно, че никой няма да отвори колата онлайн :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от nelim » 20 Фев 2012, 14:15

stony1 написа:...........

Само едно нещо не ми се вързва. Какви са тези аларми дето си слагате и кой ги свързва? Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.



Нещо неможах да те разбера, заключваш си колата и си отиваш в офиса, обаче си забравил пуснати габарити или плафон (макар че цвили на умряло като ги забравиш ми се е случвало)

и като се върнеш после колата на паркинга с отключени врати и паднал акумулатор ?

Така ако ми се отключи сама колата докато ме няма, щото е решила че тока и пада, направо ще я засиля тази аларма в Марица, честно :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.02.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 М43 седан 95 г.
Мечтае да кара: BMW;ACURA

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от hsv » 21 Фев 2012, 18:55

Пробвайте да развиете плафончето за осветлението на задния номер,сваляш батерията на GSM-а и подаваш ток по кабелите на осветлението,до една от вратите да има човек който веднага да отвори когато подадеш тока.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от ///Maximalniq » 21 Фев 2012, 23:33

С отверка изкарахме прозореца от уплатнението, огънахме го леко и с ръка отключихме. Как лесно се отключват тия БМВ-та ... :nono:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от stony1 » 22 Фев 2012, 0:52

nelim написа:
stony1 написа:...........

Само едно нещо не ми се вързва. Какви са тези аларми дето си слагате и кой ги свързва? Аз съм си патил от скапан акумулатор. Уж беше чисто нов, но се оказа, че има една умряла клетка. Всеки път когато напрежението падне под определена стойност и колата се отключва сама. Пробвал съм и без модула на алармата и пак е същото.



Нещо неможах да те разбера, заключваш си колата и си отиваш в офиса, обаче си забравил пуснати габарити или плафон (макар че цвили на умряло като ги забравиш ми се е случвало)

и като се върнеш после колата на паркинга с отключени врати и паднал акумулатор ?

Така ако ми се отключи сама колата докато ме няма, щото е решила че тока и пада, направо ще я засиля тази аларма в Марица, честно :)


Това не е от алармата, а от комфорта. Така са го програмирали.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от nelim » 22 Фев 2012, 13:15

stony1:

ясно, иначе моята си е вързана към комфорт модула но явно не е програмирана така, а да ти кажа и не искам :)

алармата си е супер, вдига си прозорците като се заключва колата и т.н.

Да ти кажа предпочитам да си оставя една работеща ключалка и ако ми падне акумулатора да си отключа колата от там, отколкото да си пусна тази функция и колата да се отключва сама, докато ме няма защото нямала ток :)

Иначе полезно инфо, мерси :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Поредното заключено БМВ

Мнение от baitun » 17 Апр 2012, 12:36

Сори, че разбутвам стара тема, но имам следния проблем. След като оправих поразиите от алармаджиите/бяха рязали кабелите на централното, а не бяха я свързали през комфортмодула-само двойното заключване/, проблема се оказа, че алармата ми/първо бях с марк 1500, след като работи коректно една година, я смених със скорпион-същата като марк-а, и тя работи една година и при двете проблема беше, че спираше да се управлява централното от алармата/, след като свързах всичко както трябва, благодарение на темите на Методи80/ :bowdown: / се оказа, че след като съм карал колата , изгася мотора и включа алармата не ми функционира двойното заключване, при повторен опит/отключване и заключване/ сработва. Другото, което забелязах е, че се отваря с ключа от шофьорската врата и се чудя дали това е проблем-така ли трябва да функционира двойното заключване
PS: Сигнала за двойното заключване, който се подава на пин 13 на комфорта съм го взел от пина на алармата, който подава сигнал за заключване -25-30 секунден за вдигане на стъклата/през реле за време предполагам/ и това ме притеснява-да не се сбъгясва нещо от дългия импулс, защото имам още един пин на алармата/моментно подава +12волта за заключване/ и се чудя дали да не свържа към него двойното заключване. Въпроса най-вече ми е след като се включи алармата и се задейства двойното заключване, може ли да се отвори колата с ключ-при мен от вътре от палче и лостче не се отключва, но отвън с ключа-да

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook