Проблем с хидравликата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Проблем с хидравликата
Здравейте колеги
Вчера бях на път когато изведнъж започна едно странно виене и стържене.
Забелязах че го прави когато се върти волана,спрях и отворих казанчето на хидравликата и за мой ужас щеката на самата капачка беше суха,изобщо не го хващаше маслото.Преди месец сменях маслото на скоростната кутия и в багажника имах около 200 грама останало масло в шишето,аз нялях около 100-150 грама.
Стърженето спря,прибрах се благополучно и сега въпроса ми е трябва ли да го сменям цялото масло??
На капачката на казанчето пишеше ATF OIL,а маслото и то си беше ATF.Има ли разлика между тях,може ли така да се кара или да го сменям??
Благодаря предварително.
Вчера бях на път когато изведнъж започна едно странно виене и стържене.
Забелязах че го прави когато се върти волана,спрях и отворих казанчето на хидравликата и за мой ужас щеката на самата капачка беше суха,изобщо не го хващаше маслото.Преди месец сменях маслото на скоростната кутия и в багажника имах около 200 грама останало масло в шишето,аз нялях около 100-150 грама.
Стърженето спря,прибрах се благополучно и сега въпроса ми е трябва ли да го сменям цялото масло??
На капачката на казанчето пишеше ATF OIL,а маслото и то си беше ATF.Има ли разлика между тях,може ли така да се кара или да го сменям??
Благодаря предварително.



- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Проблем с хидравликата
Biogame написа:Здравейте колеги
Вчера бях на път когато изведнъж започна едно странно виене и стържене.
Забелязах че го прави когато се върти волана,спрях и отворих казанчето на хидравликата и за мой ужас щеката на самата капачка беше суха,изобщо не го хващаше маслото.Преди месец сменях маслото на скоростната кутия и в багажника имах около 200 грама останало масло в шишето,аз нялях около 100-150 грама.
Стърженето спря,прибрах се благополучно и сега въпроса ми е трябва ли да го сменям цялото масло??
На капачката на казанчето пишеше ATF OIL,а маслото и то си беше ATF.Има ли разлика между тях,може ли така да се кара или да го сменям??
Благодаря предварително.
колега ,провери си системата за течове(няма как да се изпари това масло)от щуцерите на казанчето,маркучите,рейката или помпата,и тогава си сложи маслото,най-добре атф д2 или атф д3

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с хидравликата
Става си маслото. Но както подчерта колегата преди мен - открии причината за загубата. Може да е от рейката, от помпата, от казанчето, от някоя връзка. Да не са ти сменяли и това масло скоро, и да наляли просто без да обезвъздушат?
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Проблем с хидравликата
Не маслото не е сменяно.
Открих че и двата мъркуча от казанчето са омаслени.Хубаво ги забърсах но така и не се омаслиха повече.Но е явно че от там се губи маслото.
Рейката и помпата са чисти,нямат никакво масло по тях.
Скоро ще я направя тая процедура и ще сменя маслото заедно с казанчето,че то сигурно е оригиналното.
Значи няма проблем че съм сипал масло за скоростната кутия.
Открих че и двата мъркуча от казанчето са омаслени.Хубаво ги забърсах но така и не се омаслиха повече.Но е явно че от там се губи маслото.
Рейката и помпата са чисти,нямат никакво масло по тях.
Скоро ще я направя тая процедура и ще сменя маслото заедно с казанчето,че то сигурно е оригиналното.
Значи няма проблем че съм сипал масло за скоростната кутия.



- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с хидравликата
Biogame написа:Скоро ще я направя тая процедура и ще сменя маслото заедно с казанчето,че то сигурно е оригиналното.
Значи няма проблем че съм сипал масло за скоростната кутия.
Ами нормално е - от температурните разлики пластмасата остарява, и се появяват пукнативи главно около щуцерите на казанчето. Иначе за маслото няма грижи - то си е ATF - за скоростни кутии и хидравлични системи. Гледай да е някакво хубаво, без това се сменя рядко.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани