Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
незнам дали колата е дизел или бензин, ама случаино да имаш газова уредба?
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
четете малко де....
по темата..
разгледай много хубаво пътищата на маркучите и топлата и студената вода.. много ме съмнява да няма нещо объркано..
иначе такива управления има доста варианти (поне 5 мисля) та гледайте номерата да са еднакви, ако пробвате с друго.. мен ме съмнява управление да прави проблем в обороти..
по темата..
разгледай много хубаво пътищата на маркучите и топлата и студената вода.. много ме съмнява да няма нещо объркано..

иначе такива управления има доста варианти (поне 5 мисля) та гледайте номерата да са еднакви, ако пробвате с друго.. мен ме съмнява управление да прави проблем в обороти..


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Колега,за да си сигурен в тези клапани на парното за които говори Преслав,или си вземи чисто нови или ги отвори и сам ги почисти.Набиват се с много утайки вътре и клеясват,така,че втора употреба не е решение за тези клапи и не можеш да ги отхвърлиш на 100% процента.Отваря се и се почиства много лесно ! Пробвай! 

Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
ivoo написа:http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=271221&p=2999182&sid=e0f94b7f05afadcdb4ddc50c833a3b97
viewtopic.php?f=8&t=282051&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE
Благодаря за полезните темички ще ги полирам и ще опитам пак да видим ... но колегата в първата темичка пише че, няма парно на празен ход ... а аз на празен ход си имам идеално парно ... но ще опитам

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Колега, преди да правиш каквото и да е, провери управлението на климата. По някаква причина то ти затваря клапаните за парното при обороти 2000 и ги отваря на 5000. Мисля, че проблема при теб е електрически.
Последна промяна stony1 на 20 Фев 2012, 11:56, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Вързало се е към оборотомера явно !
Стига глупости сме писали, ами колегата досега да ги е шунтирал вентилите отпред и да ни е казал какво се получава...И пак ви казвам следете циркулационния поток на топлата вода при различните обороти....
Аз досега да съм ти извадил цялото табло и прегледал и клапите отвътре.
Я като почне да ти духа студено, го натисни оня бутон за размразяването на предното стъкло и кажи кво става
Стига глупости сме писали, ами колегата досега да ги е шунтирал вентилите отпред и да ни е казал какво се получава...И пак ви казвам следете циркулационния поток на топлата вода при различните обороти....
Аз досега да съм ти извадил цялото табло и прегледал и клапите отвътре.
Я като почне да ти духа студено, го натисни оня бутон за размразяването на предното стъкло и кажи кво става
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Лично мое мнение е, че проблема се дължи на:
1. Заяли, клапи на парното.
2. Въздух в системата.
3. Счупен от преди импелер на водна пома и останало парче някъде по системата.
4. Затлачен радиатор на парното (ей това най-ме съмнява)
Всички симтоми говорят за запушена система. На празен ход имаш парно, зашото няма нужда от силна циркулация и малкото което минава е достатъчно да топли. Със заслилването на оборотите, циркулацията през радиатора на парното става крайно недостатъчна.
1. Заяли, клапи на парното.
2. Въздух в системата.
3. Счупен от преди импелер на водна пома и останало парче някъде по системата.
4. Затлачен радиатор на парното (ей това най-ме съмнява)

Всички симтоми говорят за запушена система. На празен ход имаш парно, зашото няма нужда от силна циркулация и малкото което минава е достатъчно да топли. Със заслилването на оборотите, циркулацията през радиатора на парното става крайно недостатъчна.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Така де, но след 5000 оборотра се оправя. Ако е запушена системата няма да има парно и на празен ход, защото циркуацията е слаба и количеството течност, което преминава през радиаторчето няма да може да го затопли. Дори и да го затопли след включването на вентилатора на парното, ще духа (а може и изобщо да не се усети) топло само в началото, след това - студено.
И каква е логиката след повишаване на оборотите над 2000 да спира да духа топло, а над 5000 да започне пак да духа топло?
И каква е логиката след повишаване на оборотите над 2000 да спира да духа топло, а над 5000 да започне пак да духа топло?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Именно и на обороти си има парно супер горещо изчезва между 2000 и 4000 дори да карам с 120 като ми стане много студено я пускам по инерция веднага става горещо .... днес ходих Бургас - Варна .... по пътя пуснах тайните менюта .... карам с 100км\ч температурата я показва 94-96градуса по менютата... става студено в купето.... пускам я на обороти по инерция с 100-120 температурата по таините менюта моменталически пада на 82-3градуса и парното почва да духа жега както трябва! Пак набивам 5-та пак 2500оборота моментално се качват градусите до 96 и изчезва парното ..... това на стрелката не се отразява тя си стой на 12часа .... това е от днес ...stony1 написа:Така де, но след 5000 оборотра се оправя. Ако е запушена системата няма да има парно и на празен ход, защото циркуацията е слаба и количеството течност, което преминава през радиаторчето няма да може да го затопли. Дори и да го затопли след включването на вентилатора на парното, ще духа (а може и изобщо да не се усети) топло само в началото, след това - студено.
И каква е логиката след повишаване на оборотите над 2000 да спира да духа топло, а над 5000 да започне пак да духа топло?

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Колега това прилича или на въздушна възглавница или проблем в самото управление на климатроника. Пробвай с други модули.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
ALFA155Ts написа:...Пускам таините менюта показва 94градуса с 2000оборота .... пускам по инерция градусите почти моментално падат до 80 и парното почва да духа ....... ... Спирам колата .... пускам rest-a жега ...... не знам вече ....
аз ще ти кажа какво да направиш - тест за наличие на газове в охладителната система.
става и с нова оригинална капачка от бмв, слагаш и ще установиш повишено налягане в охладителната система.
Сори, дано не съм прав...

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
mad_presley написа:Лично мое мнение е, че проблема се дължи на:
1. Заяли, клапи на парното.
2. Въздух в системата.
3. Счупен от преди импелер на водна пома и останало парче някъде по системата.
4. Затлачен радиатор на парното (ей това най-ме съмнява)![]()
Всички симтоми говорят за запушена система. На празен ход имаш парно, зашото няма нужда от силна циркулация и малкото което минава е достатъчно да топли. Със заслилването на оборотите, циркулацията през радиатора на парното става крайно недостатъчна.
съсредоточи се на номер 4 от поста на колегата
Барай шишарката Минкеее ....
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
anzak написа:mad_presley написа:Лично мое мнение е, че проблема се дължи на:
1. Заяли, клапи на парното.
2. Въздух в системата.
3. Счупен от преди импелер на водна пома и останало парче някъде по системата.
4. Затлачен радиатор на парното (ей това най-ме съмнява)![]()
Всички симтоми говорят за запушена система. На празен ход имаш парно, зашото няма нужда от силна циркулация и малкото което минава е достатъчно да топли. Със заслилването на оборотите, циркулацията през радиатора на парното става крайно недостатъчна.
съсредоточи се на номер 4 от поста на колегата
Това го елеминираме с цитата, който съм посочил аз.
Не може да е запушен, после да отпушва и после пак да запушва.
Като една жена днеска да е бременна, утре да не е е, вдруги ден отново да е бременна


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е39 бургаски кош няма и няма парно .....
Stanchev написа:ALFA155Ts написа:...Пускам таините менюта показва 94градуса с 2000оборота .... пускам по инерция градусите почти моментално падат до 80 и парното почва да духа ....... ... Спирам колата .... пускам rest-a жега ...... не знам вече ....
аз ще ти кажа какво да направиш - тест за наличие на газове в охладителната система.
става и с нова оригинална капачка от бмв, слагаш и ще установиш повишено налягане в охладителната система.
Сори, дано не съм прав...
Това с газовете добре, ама като вдигне 5000 оборота налягането да не би да се понижава и това да е причината за оравяне на нещата? Нещо не ми се вързва, няма как в диапазона 2000-5000 оборота да няма парно и да има повишено налягане в охладителната система, а над 5000 парното да си работи нормално.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани