преминаване от полу,към пълна синтетика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
преминаване от полу,към пълна синтетика
здравейте колеги.след търсене с търсачката бая време,не намерих точен отговор на въпроса,а той е:наумил съм си да сменям маслото на печката...до сега карах с 10/40,доволен съм,не го гори и т.н...изпадна ми обаче 5 / 40-Кутенкьолер,С-троник,внесено директно от Германия ако има значение...да въпроса е,освен смяната на маслен филтър,налага ли се и някаква промивка на двигателя и как става това ако се налага??? благодаря на всички отговорили предварително....п.с-колата е 325 тдс
- азззз
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.11.2008
- Местоположение: софия
- Кара: тук там
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
Според мен няма нужда от нищо. Точиш старото и слагаш новото. Но все пак нека и другите споделят.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
Сменяй си без никакви промивки, с тия промивки може само негативен ефект да има.
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
просто срещнах няколко мнения от други теми,че неможе да се смесват два вида масло,та затова...а при източването нали остава малко все пак.....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
благодаря на всички за мненията,значи ще се точи старото,и-новото вътре! мисля може да се заключва темата
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
Не е лошо да смениш новото по-скоро, защото от синтетиката ще отмие бая помия и колкото по-рано го смениш толкова по-добре.
Поради същата причина те съветвам да си вземеш и оригинален филтър ама оригинален от БМВ, а не оригинален МАН, Мале и т.н. от разни знайни и незнайни продавачи.
Поради същата причина те съветвам да си вземеш и оригинален филтър ама оригинален от БМВ, а не оригинален МАН, Мале и т.н. от разни знайни и незнайни продавачи.
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
ще взема и оригинален филтър(или поне ще поискам да е такъв),щото аз нямам идея примерно как мога да различа ментето или неоригиналния да кажем,от оригиналния?? достатъчно е да има надпис БМВ ли??
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
Достатъчно е да го вземеш от Дару, Вари, Камор или дори от някои от хората във форума, които продават оригинални части. В бяла кутия е с надписи и номер. Вътре на филтъра има щампи.
Ако го вземеш от Вари може и да не е оригинален БМВ, но със сигурност е истински.
Ако го вземеш от Вари може и да не е оригинален БМВ, но със сигурност е истински.
- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
От доста време ползвам само филтри с клапан и т.нр сифонен клапан......колкото по бързо се разциркулира маслото по системата, толкова по добре......
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
ФЕРАРИСТ написа:От доста време ползвам само филтри с клапан и т.нр сифонен клапан......колкото по бързо се разциркулира маслото по системата, толкова по добре......
ми те м10 и м30 от масовите мотори са с външни метални филтри. всички други са елементи, тия клапани не съществуват в тях, а са в стойката на масления филтър.


- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
Stanchev написа:ФЕРАРИСТ написа:От доста време ползвам само филтри с клапан и т.нр сифонен клапан......колкото по бързо се разциркулира маслото по системата, толкова по добре......
ми те м10 и м30 от масовите мотори са с външни метални филтри. всички други са елементи, тия клапани не съществуват в тях, а са в стойката на масления филтър.
да де,и аз затова се чудех,щото като гледам тоя елемент дето се сменя,незнам къде има клапан на него или нещо подобно...
- momicheto
- Принцеса
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 6.11.2010
- Местоположение: Пазарджик-София
- Пол: Жена
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: кипра бамбина...
Re: преминаване от полу,към пълна синтетика
сменяй без да се притесняжаш,няма никакъж проблем 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани