Колата стои на контакт и не гасне!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: Пловдив

Колата стои на контакт и не гасне!

Мнение от vase F1 » 19 Фев 2012, 20:03

Колеги, проблема е следният,
Независимо, че съм извадил ключа от таблото, колата остава на контакт, в смисъл общият пробег на колата и моментния светят, понякога и айрбега също свети! Колата е Е36 M42B18.
Днеска разглобих пласмариите под волана и свалих, оффф не знам как се казва точно, но е закачено точно след патронника на ключа, след това закачих акумолатора и ШОК - пак на контакт стои, къде може да е проблема?

Ето това свалих:

Изображение


Изображение
България над всичко
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Колата стои на контакт и не гасне!

Мнение от Dream_BMW » 20 Фев 2012, 21:46

Чувал съм от колеги които са имали подобен проблем,че клемореда е проблема,но уви не съм се сблъсквал лично с това и дори не знам как изглежда този клеморед и дали това което си показал на снимката не е точно той.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Колата стои на контакт и не гасне!

Мнение от stony1 » 20 Фев 2012, 21:57

Колега, след като си извадил кюча и го пъхнеш отново, може ли да завъртиш, за да запали? Често се случва да се прецака патрона и когато върнеш ключа, колата остава "на контакт", но ключа се вади. После и да пъхнеш ключа може и да не може да се завърти, за да запали.
Може обаче проблемът да е в клемореда. Тогава няма да има никакво значение в какво положение е ключът. Колата винаги ще е "на контакт"
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: Колата стои на контакт и не гасне!

Мнение от marto7067 » 21 Фев 2012, 0:08

...ама като го свали това-откачи ли го от черната букса или просто го издърпа от към патрона??? :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Колата стои на контакт и не гасне!

Мнение от doktormik » 21 Фев 2012, 12:33

това е клемореда точно...на старата ми кола(Ауди)имах проблем с него,и го свалях....голяма история беше..ако проблема е от него-нов,няма начин за някаква поправка..(не откривам топлата вода де...)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: Пловдив

Re: Колата стои на контакт и не гасне!

Мнение от vase F1 » 21 Фев 2012, 12:34

Колеги, благодаря, намерих отечката, оказа се , че проблема е в механизмите на чистачките и мигачите, от тях някъде отича ток,
утре ще ги свалям :no:
Благодаря, за вниманието :yes: :bchug:
България над всичко
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook