Спортни филтри

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Спортни филтри

Мнение от Turbo-Lag » 13 Май 2006, 13:32

Дилемата е следната, просто конусен филтър, или с двоен конус ?
http://www.knfilters.com/universal/univcustcap.htm
първия или третия модел? И ако е така ЗАЩО? 10х предварително

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.05.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от БМВ фенка » 14 Май 2006, 18:31

няма зна4ение модела важното е да отговаря на кубатурата на двг.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 28 Май 2006, 20:28

БМВ фенка написа:няма зна4ение модела важното е да отговаря на кубатурата на двг.
Аз пък миля че освен да отговаря на кубатурата по добре е с двоен конус.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: София - Дъблин

Мнение от prj57 » 28 Май 2006, 20:43

Виж тези.... ЦЪК ТУКА

Аз карам със SF300 серията, моя е син, не е с вата а със фина стоманена мрежа, няма пране или смазки, само сваляш и духаш и си готов....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 29 Май 2006, 8:57

Тези които си ги дал са същите като тези които се предлагат на пазара в БГ за по 30лв.
Аз не бих карал с такъв филтър без да е напръскан с масло ;)

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook