Спортни филтри
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Спортни филтри
Дилемата е следната, просто конусен филтър, или с двоен конус ?
http://www.knfilters.com/universal/univcustcap.htm
първия или третия модел? И ако е така ЗАЩО? 10х предварително
http://www.knfilters.com/universal/univcustcap.htm
първия или третия модел? И ако е така ЗАЩО? 10х предварително
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Аз пък миля че освен да отговаря на кубатурата по добре е с двоен конус.БМВ фенка написа:няма зна4ение модела важното е да отговаря на кубатурата на двг.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Виж тези.... ЦЪК ТУКА
Аз карам със SF300 серията, моя е син, не е с вата а със фина стоманена мрежа, няма пране или смазки, само сваляш и духаш и си готов....
Аз карам със SF300 серията, моя е син, не е с вата а със фина стоманена мрежа, няма пране или смазки, само сваляш и духаш и си готов....
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Тези които си ги дал са същите като тези които се предлагат на пазара в БГ за по 30лв.
Аз не бих карал с такъв филтър без да е напръскан с масло
Аз не бих карал с такъв филтър без да е напръскан с масло

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани