Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Smoocki » 19 Фев 2012, 3:46

От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 19 Фев 2012, 9:55

liloff написа:Изглежда красиво като самостоятелен детайл, но не ти ли идва натоварваща, съчетана с целия интериор.
Аз прецених, че ще стане прекалено кожено и ги направих с алкантара. Много пасва с изолациите на вратите.

Предните ще ги правиш ли?


Те отадвна са направени и предните и задните и стоят много добре. Преди време обаче сменях задните лампи със черни, защото бяха сиви и тогава без да искам счупих една щикла на задна лява кора, която сега стои грозно отворена в корния край към тавана. Не бях публикувал до сега снимки от процеса и реших да го направя сега, като претапицирам новите. Дали е прекалено кожено или не ми е трудно да кажа, но по отношение на поддръжката е много добре. Една микрофибърна кърпа е достатъчна и всичко светва.

Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно 8)


От години са ми претапицирани с кожа и не са мръднали. Нищо не се разлепя, поне при мен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 19 Фев 2012, 10:42

arr0gance написа:Спец си станал брее трябва да ме научиш.
Станало е супер. :yes:


Хващай пътя за Бургас и ще ти проведа един бърз курс, а в междучасията ще отскачаме в някоя бирария за по бира.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от baitun » 19 Фев 2012, 11:13

Браво, трябва да те вземат в Мюнхен за изработката на е36-2012г., такива като теб поддържат духа на ентусиаста и ни "зарибяват" да продължаваме да влагаме средства в любимата кола. :bowdown:
Относно претапицирането с кожа мога да кажа, че пролетта на 2011г. претапицирах корите на вратите с черна изкуствена кожа и лятото издържаха без проблем, ще видим резултата след няколко години живи и здрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от arr0gance » 19 Фев 2012, 11:51

Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно 8)


Точно тапицерския плат с дунапрена има по-голям шанс да се разлепи пред кожата. :yes:
Ще дам прост пример да не спорим,кое се сменя по-често и кое се намира по-лесно оригинално и незасегнато-таваните от плат или кожени кори на вратите ?
При кожата лепилото храща самата кожа,при тапицерията хваща само дунапрена и след време самия плат просто се отлепя и увисва,не че съм пробвал лично,но то си се вижда с времето.Аз купих колата с перфектен таван,т/е като я купувах тамън дойде от тапицер,сега има проблемни места,които се чудя как да лепя.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от kdl » 19 Фев 2012, 12:39

Правилно, дунапрена става на гъз, особено ако е мацан много с четката. Със спрей има по-голям шанс да не се разлепи.
Иначе ако се ползва хубаво лепило, и се лепи правилно, алкантара, кожа, плат и всички материали, които имат твърда повърхност отдолу, стават доста трайни.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Bavarcho » 21 Фев 2012, 13:51

arr0gance написа:
Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно 8)


Точно тапицерския плат с дунапрена има по-голям шанс да се разлепи пред кожата. :yes:
Ще дам прост пример да не спорим,кое се сменя по-често и кое се намира по-лесно оригинално и незасегнато-таваните от плат или кожени кори на вратите ?


виж сЯ... прав си тавана се разлепва по-често от корите... да си забелязал, че коли с разлепен таван са предимно от Италия... причината е проста пече много слънце и дунапрена изгаря, а не че плата се отлепя ей така от дунапрена :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Cosworth » 23 Фев 2012, 0:44

Bavarcho написа:
arr0gance написа:
Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно 8)


Точно тапицерския плат с дунапрена има по-голям шанс да се разлепи пред кожата. :yes:
Ще дам прост пример да не спорим,кое се сменя по-често и кое се намира по-лесно оригинално и незасегнато-таваните от плат или кожени кори на вратите ?


виж сЯ... прав си тавана се разлепва по-често от корите... да си забелязал, че коли с разлепен таван са предимно от Италия... причината е проста пече много слънце и дунапрена изгаря, а не че плата се отлепя ей така от дунапрена :winky:

Причината за мен е съвсем друга, когато вкарат хората колите тука в автокъща или вънка в автокъща... Много хора дори и частници решават да изперът мръсотията от тавана с тези парните машинки и тая пара като се набие във вече изгорелия дунапрен става каша и от там разлепяне, те на 15-20години всичките тавани като влезеш вътре свети та бяло ще стане, ари да не са прани...
Съжелявам за офтопика в темата на колегата.
ИзображениеИзображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Bavarcho » 23 Фев 2012, 10:19

Cosworth написа:Причината за мен е съвсем друга, когато вкарат хората колите тука в автокъща или вънка в автокъща... Много хора дори и частници решават да изперът мръсотията от тавана с тези парните машинки и тая пара като се набие във вече изгорелия дунапрен става каша и от там разлепяне, те на 15-20години всичките тавани като влезеш вътре свети та бяло ще стане, ари да не са прани...
Съжелявам за офтопика в темата на колегата.



Е за някой си прав, ама голяма част си идват с разлепени...
като свалиш тавана и дунапрена си личи как е изгорял.

Спирам с :OT: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 23 Фев 2012, 11:40

Стига с тези тавани. Моя си беше супер и ужасно мръсен. Не съм го прал никога и на третата година започна да се разлепя. Проблема не е в прането а в стареенето на материала. За 15 години дунапрена става на ....
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от arr0gance » 13 Мар 2012, 23:38

Bavarcho написа:
Cosworth написа:Причината за мен е съвсем друга, когато вкарат хората колите тука в автокъща или вънка в автокъща... Много хора дори и частници решават да изперът мръсотията от тавана с тези парните машинки и тая пара като се набие във вече изгорелия дунапрен става каша и от там разлепяне, те на 15-20години всичките тавани като влезеш вътре свети та бяло ще стане, ари да не са прани...
Съжелявам за офтопика в темата на колегата.



Е за някой си прав, ама голяма част си идват с разлепени...
като свалиш тавана и дунапрена си личи как е изгорял.

Спирам с :OT: :yes:


Май не четете,само чешате.Като ги пече слънцето е Италия колите директно в дунапрена ли ги пече,отделно има изолация между тавана и тапицерията.Та причината не е точно в печенето,ако беше толкова до печенето нямаше да увисват на едни и същи места ами изцяло.Пък ти и кола от Антрактида да докараш пак ще е нагорял дунапрена вас като ви грее слънцето на морето 2 часа нагаряте пък ако ви пече 10-20г какво става.Пък пак казвам моя таван го взех току що налепен от тапицер преди 4г на 2-3тата година почна да се разлепя на места,чак пък толко топло да е в тая България,бах го.
Въпроса е повече в самия плат как е залепен за самия дунапрен,вече това никой не го знае,на едни увисва на други не ,кой как го оцели.Явно аз съм от тия дето не са уцелили,самия дунапрен си е залепен,но плата се е изпънал,а лепене-трудно.Нещо, което е цяло е най-добре-кожа и тн,в комбинация с хубаво лепило в дъжд студ и пек все тая,бмв са лепили кори преди 15г средно и пак на някой коли са перфектни,просто знаят с какво и как да лепят,ние сме проба грешка + матерялите, които намираме повече е грешка,защото всичко в БГ вече си е боклук,защото 90% от продуктите са чуджи,пък и отделно са най-долнопробния и евтин внос.
Ако някой има някакъв опит с алкантара да сподели Моля,лепене,тънкости и тн,че там е интересно,трябва да има прогрес. ;)
Аре да не съм офф.......
Изображение
Изображение
Оригинална с червена подсветка,скоро може би с оранжева,кой знае.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 16 Апр 2012, 22:21

Получи се цвета, който исках:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
и докато топката съхне след няколко слоя лак, реших да се позанимая с конзолата около скоростния лост:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от baitun » 17 Апр 2012, 7:25

stony1 написа:Получи се цвета, който исках:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
и докато топката съхне след няколко слоя лак, реших да се позанимая с конзолата около скоростния лост:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

Топката е станала идеално, но не си центрилал бутона за аварийните и ми се струва, че стои малко хлътнала рамката му в конзолата, иначе евала за бутона от е46, някой ден и аз ще се вкарам в това приключение :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 17 Апр 2012, 7:55

Бутонът за аварийните наистина не е центриран, но това го направих нарочно. Сега ми е трудно да обясня защо е точно така понеже снимките на задната страна на конзолата не са на компа ми. Хлътналото ще се оправи, когато сглобя целия бутон. На снимката е сложен, за да видя как стои и дали има нужда от още пилене.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от baitun » 17 Апр 2012, 8:16

А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook