Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Малко Upgrade в моята кола.
От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно 


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
liloff написа:Изглежда красиво като самостоятелен детайл, но не ти ли идва натоварваща, съчетана с целия интериор.
Аз прецених, че ще стане прекалено кожено и ги направих с алкантара. Много пасва с изолациите на вратите.
Предните ще ги правиш ли?
Те отадвна са направени и предните и задните и стоят много добре. Преди време обаче сменях задните лампи със черни, защото бяха сиви и тогава без да искам счупих една щикла на задна лява кора, която сега стои грозно отворена в корния край към тавана. Не бях публикувал до сега снимки от процеса и реших да го направя сега, като претапицирам новите. Дали е прекалено кожено или не ми е трудно да кажа, но по отношение на поддръжката е много добре. Една микрофибърна кърпа е достатъчна и всичко светва.
Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно
От години са ми претапицирани с кожа и не са мръднали. Нищо не се разлепя, поне при мен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
arr0gance написа:Спец си станал брее трябва да ме научиш.
Станало е супер.
Хващай пътя за Бургас и ще ти проведа един бърз курс, а в междучасията ще отскачаме в някоя бирария за по бира.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Браво, трябва да те вземат в Мюнхен за изработката на е36-2012г., такива като теб поддържат духа на ентусиаста и ни "зарибяват" да продължаваме да влагаме средства в любимата кола.
Относно претапицирането с кожа мога да кажа, че пролетта на 2011г. претапицирах корите на вратите с черна изкуствена кожа и лятото издържаха без проблем, ще видим резултата след няколко години живи и здрави

Относно претапицирането с кожа мога да кажа, че пролетта на 2011г. претапицирах корите на вратите с черна изкуствена кожа и лятото издържаха без проблем, ще видим резултата след няколко години живи и здрави
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно
Точно тапицерския плат с дунапрена има по-голям шанс да се разлепи пред кожата.

Ще дам прост пример да не спорим,кое се сменя по-често и кое се намира по-лесно оригинално и незасегнато-таваните от плат или кожени кори на вратите ?
При кожата лепилото храща самата кожа,при тапицерията хваща само дунапрена и след време самия плат просто се отлепя и увисва,не че съм пробвал лично,но то си се вижда с времето.Аз купих колата с перфектен таван,т/е като я купувах тамън дойде от тапицер,сега има проблемни места,които се чудя как да лепя.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Правилно, дунапрена става на гъз, особено ако е мацан много с четката. Със спрей има по-голям шанс да не се разлепи.
Иначе ако се ползва хубаво лепило, и се лепи правилно, алкантара, кожа, плат и всички материали, които имат твърда повърхност отдолу, стават доста трайни.
Иначе ако се ползва хубаво лепило, и се лепи правилно, алкантара, кожа, плат и всички материали, които имат твърда повърхност отдолу, стават доста трайни.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Малко Upgrade в моята кола.
arr0gance написа:Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно
Точно тапицерския плат с дунапрена има по-голям шанс да се разлепи пред кожата.![]()
Ще дам прост пример да не спорим,кое се сменя по-често и кое се намира по-лесно оригинално и незасегнато-таваните от плат или кожени кори на вратите ?
виж сЯ... прав си тавана се разлепва по-често от корите... да си забелязал, че коли с разлепен таван са предимно от Италия... причината е проста пече много слънце и дунапрена изгаря, а не че плата се отлепя ей така от дунапрена


- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Bavarcho написа:arr0gance написа:Smoocki написа:От жегата лятно време се разлепва ,пробвано е вече ...истината е в тапицерския плат със дунапрен отдолу където става вечно
Точно тапицерския плат с дунапрена има по-голям шанс да се разлепи пред кожата.![]()
Ще дам прост пример да не спорим,кое се сменя по-често и кое се намира по-лесно оригинално и незасегнато-таваните от плат или кожени кори на вратите ?
виж сЯ... прав си тавана се разлепва по-често от корите... да си забелязал, че коли с разлепен таван са предимно от Италия... причината е проста пече много слънце и дунапрена изгаря, а не че плата се отлепя ей така от дунапрена
Причината за мен е съвсем друга, когато вкарат хората колите тука в автокъща или вънка в автокъща... Много хора дори и частници решават да изперът мръсотията от тавана с тези парните машинки и тая пара като се набие във вече изгорелия дунапрен става каша и от там разлепяне, те на 15-20години всичките тавани като влезеш вътре свети та бяло ще стане, ари да не са прани...
Съжелявам за офтопика в темата на колегата.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Cosworth написа:Причината за мен е съвсем друга, когато вкарат хората колите тука в автокъща или вънка в автокъща... Много хора дори и частници решават да изперът мръсотията от тавана с тези парните машинки и тая пара като се набие във вече изгорелия дунапрен става каша и от там разлепяне, те на 15-20години всичките тавани като влезеш вътре свети та бяло ще стане, ари да не са прани...
Съжелявам за офтопика в темата на колегата.
Е за някой си прав, ама голяма част си идват с разлепени...
като свалиш тавана и дунапрена си личи как е изгорял.
Спирам с



- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Стига с тези тавани. Моя си беше супер и ужасно мръсен. Не съм го прал никога и на третата година започна да се разлепя. Проблема не е в прането а в стареенето на материала. За 15 години дунапрена става на ....
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Bavarcho написа:Cosworth написа:Причината за мен е съвсем друга, когато вкарат хората колите тука в автокъща или вънка в автокъща... Много хора дори и частници решават да изперът мръсотията от тавана с тези парните машинки и тая пара като се набие във вече изгорелия дунапрен става каша и от там разлепяне, те на 15-20години всичките тавани като влезеш вътре свети та бяло ще стане, ари да не са прани...
Съжелявам за офтопика в темата на колегата.
Е за някой си прав, ама голяма част си идват с разлепени...
като свалиш тавана и дунапрена си личи как е изгорял.
Спирам с![]()
Май не четете,само чешате.Като ги пече слънцето е Италия колите директно в дунапрена ли ги пече,отделно има изолация между тавана и тапицерията.Та причината не е точно в печенето,ако беше толкова до печенето нямаше да увисват на едни и същи места ами изцяло.Пък ти и кола от Антрактида да докараш пак ще е нагорял дунапрена вас като ви грее слънцето на морето 2 часа нагаряте пък ако ви пече 10-20г какво става.Пък пак казвам моя таван го взех току що налепен от тапицер преди 4г на 2-3тата година почна да се разлепя на места,чак пък толко топло да е в тая България,бах го.
Въпроса е повече в самия плат как е залепен за самия дунапрен,вече това никой не го знае,на едни увисва на други не ,кой как го оцели.Явно аз съм от тия дето не са уцелили,самия дунапрен си е залепен,но плата се е изпънал,а лепене-трудно.Нещо, което е цяло е най-добре-кожа и тн,в комбинация с хубаво лепило в дъжд студ и пек все тая,бмв са лепили кори преди 15г средно и пак на някой коли са перфектни,просто знаят с какво и как да лепят,ние сме проба грешка + матерялите, които намираме повече е грешка,защото всичко в БГ вече си е боклук,защото 90% от продуктите са чуджи,пък и отделно са най-долнопробния и евтин внос.
Ако някой има някакъв опит с алкантара да сподели Моля,лепене,тънкости и тн,че там е интересно,трябва да има прогрес.

Аре да не съм офф.......


Оригинална с червена подсветка,скоро може би с оранжева,кой знае.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Получи се цвета, който исках:




и докато топката съхне след няколко слоя лак, реших да се позанимая с конзолата около скоростния лост:










и докато топката съхне след няколко слоя лак, реших да се позанимая с конзолата около скоростния лост:






Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Топката е станала идеално, но не си центрилал бутона за аварийните и ми се струва, че стои малко хлътнала рамката му в конзолата, иначе евала за бутона от е46, някой ден и аз ще се вкарам в това приключение

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Бутонът за аварийните наистина не е центриран, но това го направих нарочно. Сега ми е трудно да обясня защо е точно така понеже снимките на задната страна на конзолата не са на компа ми. Хлътналото ще се оправи, когато сглобя целия бутон. На снимката е сложен, за да видя как стои и дали има нужда от още пилене.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
А захващането на бутона/рамката му/ към конзолата еднакво ли е, и предполагам, че не си го центрирал защото пиленето ще е повече.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани