Ако решите-посъветвайте ме!

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53
Мечтае да кара: Вече съм го карал!
Детайли за колата: 4,4i

Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от flogger23 » 05 Фев 2012, 15:47

Като добронамерен мераклия за Х5 не бих се отказал от Вашите съвети, макар че този форум ми дава доста подробна информация! Харесал съм 4.4i 2001г. Направих няколко огледа и като че ли „нещо” привлече вниманието ми. Има козметични забележки:
- Шофьорската врата не се отваря (някаква пеперуда под кората...). предлагат ми я за 100лв втора ръка. Това нормална цена ли е?
- Копчетата за регулиране темп. на климата са спукани, но и те май се сменят.
- Няма никакви светещи сигнализации по таблото.
- Има монтирана извън БГ газова уредба (макар че това не е много за хвалба съдейки по отношението Ви към подобни пишман фенове на БМВ).
- Маслото на ск.кутия е сменено преди 12000км.
- Има само един ключ, но се убедих, че така е внесена преди 8мес.
Кажете, ако не Ви е досадно, какво конкретно и къде да сменя по машината. Зная, че сервизи и цени дал Господ, но споделете по нещо ако Ви присърбят ръцете!
.... и не на последно място какви блокировки и защити са за предпочитане. Все пак автоджамбазите не спят...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 26.11.2010
Пол: Мъж
Кара: E53 4.6

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от bobiE38 » 05 Фев 2012, 19:38

Започни от това от къде си ,от къде е колата,дай някакъв линк към обявата и т.н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от stilko » 05 Фев 2012, 22:16

bobiE38 написа:Започни от това от къде си ,от къде е колата,дай някакъв линк към обявата и т.н.
____________________________________________________________________________________________
Дизелът е по-съвършенният агрегат, защото там където има пуяек значи има огън:)



А ти си оправи подписа, че е... :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53
Мечтае да кара: Вече съм го карал!
Детайли за колата: 4,4i

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от flogger23 » 06 Фев 2012, 15:06

bobiE38 написа:Започни от това от къде си ,от къде е колата,дай някакъв линк към обявата и т.н.

Колега, от София съм. За съжаление не мога да пусна линк, тъй като колата не е обявявана. Вземам я от познат. Пропуснах нещо към описанието. Има възд. възглавници отзад и по време на помпане се чува работата на компресора и се усеща вибрация в купето. Това нормално ли е?

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 9.03.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 4,4i

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от Niki10 » 15 Фев 2012, 21:29

Здравей колега,
насочил си се към чудесен автомобил. И аз карам същия. Нормално е да се чува като помпа задницата. Дължи се на това, че при монтажа на газовото, (компресора стои нормално под изолиран капак под резервната гума) се изнася странично под пластмасите и тогава не е вече изолирано и се чува, но това е нещо което не го прави непрекъснато колата, така че не смущава. А за вибрациите не е нормално.
За панела на климата, сменя се целия панел с бутоните и в БМВ съм чувал че струва около 200 лв, но не знам до колко е вярна цената.Провери го.
За това че не светят разни лампи по добре отиди в някой читав сервиз да ти кажат, щото познат или не за да тръгне да я продава след 8 месеца, много е вероятно да е нещо по сериозно.(е така един приятел си купи от познат кола уж на 130000, а се оказа че е на 230000 и е врътната).
Успех от мен.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 10.05.2008

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от Насов » 16 Фев 2012, 10:38

Вратата и копчетата са бели кахъри, колкото и да е се оправят и нищо сериозно не зависи от тях.
"Няма никакви светещи сигнализации по таблото", това как да го разбирам, че няма индикации за проблеми, или че таблото е "мъртвец"? Ако е второто, аз не бих я купил, но ако много ти е мерак, трябва да и се направи подробна диагностика да се види дали всичко е ок, а ремонта на индикациите ще ти струва няколко стотака или направо ново табло...
Газовта няма да я обсъждам, щот не бих си сложил /освен на лада.../, а и къде и как е сложена е отделен въпрос, ти си преценяваш.
Аз бих сменил маслото в скоростите, каквото и да ти казват за него. Специфично е, реално най-доброто е само едно, сменя се и филтър и гарнитура, които много вероятно да не са сменени заедно с маслото. Моята кутия се "успиваше" много сериозно в завой, след смяната с правилното масло и филтъра няма никакви грижи, инак твърдяха, че е сменено преди 2000 км. Сменя се на 60 -100 000 км и си струва парите /400-500 лева/.
Ключ можеш да си купиш, нарежеш и програмираш, повечето са така, а най-ценното мини ключе така и на съм видял някой да го продава...
Колата си има вградена аларма и имобилайзер, а джамбазите такива неща не ги спират. Не е ясно и Каското до колко помага. Не е лесно да имаш готина кола в Бг...
Компресора изобщо не би трябвало да му се налага да работи видимо, щото не е нормално да спада задницата. И аз имам такъв проблем, но го прави само под 0 градуса, предполагам изпуска от някъде като се свие от студ.
130 или 230 000 км не са от особено значение за тая кола, особено с този двигател. По-важното е състоянието, в което се намира, защото ако е изтормозена ще глътне повечко за да се възстанови в нужните норми. После си седи здрава :).
Разрови се из форума и си избери сервиз или сервизи и я заведи да ти я прегледат и да ти кажат реалното и състояние, не би следвало да е проблем, особено ако е от познат, покарай я да усетиш как седи на пътя, как спира, как набира и прочее. Като цяло може да се ремонтира и за нормални пари, а битува мнението, че е много скъпо. Може и много скъпо да е, ако не знаеш къде и не разбираш, само дето това важи за повечето коли, ако си абдал, те правят луд по сервизите /от личен опит и доста наблюдения/...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53
Мечтае да кара: Вече съм го карал!
Детайли за колата: 4,4i

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от flogger23 » 16 Фев 2012, 16:16

Благодаря Ви, колеги. Вече се сдобих с въпросното возило. Очарован съм..... Говорейки за лампите на таблото имам предвид, че не светят, защото системите функционират нормално. Единствено системата за спускане на наклони не се включва. Въобще не светва лампата. Утре смятам да я закарам на диагностика.
Имам усещането, че дясната въздушна възглавница (лявата е сменяна) изпуска от време на време. Ако компресорът не успее да възстанови нивото на таблото се появява надпис "Niveauregal inactiv". Надписа изчезва след рестартиране на двигателя. Не се появява постоянно, но се случва от време на време.
На Oil inspection ми светят две зелени лампи. Да сменям ли маслото на двигателя при това положение или да чакам жълта лампа?
Подскажете ми също сменя ли се маслото на Раздатката и Диференциала? Извинете ме за лаишките въпроси, но за сефте карам кола със задно предаване и автоматична ск.кутия.
И като за капак на (предполагам) абсурдните въпроси кажете къде ще ми изперат качествено салона? Кожата е светла и има нужда от "един сапун"!
Благодаря за отговорите предварително! И ако не възразявате ще продължавам да питам докато не вляза поне малко "в час"!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53
Мечтае да кара: Вече съм го карал!
Детайли за колата: 4,4i

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от flogger23 » 16 Фев 2012, 16:21

Пропуснах да попитам за ключа. Казаха ми, че не е проблем да се направи за около 160лв, но бутоните на ключа нямало да функционират. Само чипът щял да работи т.е. ще става само за стартиране на двигателя?! Ако искам всичко да работи трябвало да се обърна към Камор или Дару кар за около 300лв? Така ли стоят нещата наистина?

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 10.05.2008

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от Насов » 17 Фев 2012, 14:28

Eто ти една снимка как да си спестиш 140 лева :):
07012012028.jpg



Инак и аз мисля за втори ключ, но и 160 ми се струва малко множко. От къде това?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53
Мечтае да кара: Вече съм го карал!
Детайли за колата: 4,4i

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от flogger23 » 17 Фев 2012, 17:52

Колега Насов, благодаря. Имали възможност да ми пратиш някакъв тел. на лични и да се чуем?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от stankata777 » 17 Фев 2012, 18:07

Обърни се към този колега - memberlist.php?mode=viewprofile&u=2574 ,освен че може да я диагностицира има и автокозметичен център,а и е голям фен на хикс петиците :yes: !
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 10.05.2008

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от Насов » 17 Фев 2012, 18:49

stankata777 написа:Обърни се към този колега - memberlist.php?mode=viewprofile&u=2574 ,освен че може да я диагностицира има и автокозметичен център,а и е голям фен на хикс петиците :yes: !


Факт, аз вече се възползвах и съм много доволен!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53
Мечтае да кара: Вече съм го карал!
Детайли за колата: 4,4i

Re: Ако решите-посъветвайте ме!

Мнение от flogger23 » 25 Фев 2012, 10:17

stankata777 написа:Обърни се към този колега - memberlist.php?mode=viewprofile&u=2574 ,освен че може да я диагностицира има и автокозметичен център,а и е голям фен на хикс петиците :yes: !

Така и не успявам да вляза във връзка с колегата с авто-козметичния център. Ще каже ли някой къде се намира?!

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook