Да махна ли катализатора?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: Сандански

Да махна ли катализатора?

Мнение от Synthesis » 26 Май 2006, 21:36

Понякога, като подам рязко газ, се чува едно пукане отдолу и двигателят глъхне и не качва обороти. Казаха ми че е от катализатора. Бил задръстен. Някои казват да го махна, други да го сменя. Някой има ли опит? Благодаря!
LACK OF CHARISMA CAN BE FATAL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 26 Май 2006, 22:09

маха се и се слага резонаторно гърне на негово място
потърси има подобни теми ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 29.12.2004

да става резачка

Мнение от zaks » 26 Май 2006, 22:21

не се замисляи. махни го колата по леко набира и намалява разхода

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Мнение от mr_petroff » 26 Май 2006, 22:52

бързо махай,без угризения ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 27 Май 2006, 9:42

само че като слагаш резонатор, някъде тук четох че се слагали 2 , аз сложих само 1 и бучи много.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: Сандански

Мнение от Synthesis » 27 Май 2006, 9:51

А откъде се купуват тези резонатори?
LACK OF CHARISMA CAN BE FATAL

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 27 Май 2006, 11:47

Не е нужно два резонатора, може и резонатор и след него едно средно гърне (по-добрия вариянт), защото по принцип в корубата на катализатора има и гърне, не е само катализатор. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Re: да става резачка

Мнение от bavareza » 27 Май 2006, 14:35

zaks написа:не се замисляи. махни го колата по леко набира и намалява разхода


При задръстен катализатор може и да има нещо такова, в тоя случай колата се мъчи, логично педала се натиска повече и оттук по-големия харчлък. ;) Но да изкорубиш катализатора без конкретната причина, си е чиста глупост. Вярно, че освобождаваш юздите в известен смисъл, но разхода не пада а се качва :idea: /пак казвам: ако НЕ Е ЗАПУШЕН/. Много пъти е говорено за това, не е зле да се попрочете оттук-оттам как се "държи" кислородния датчик /ламбдата/ в такъв случай. А разходът зависи и от нея.
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Май 2006, 14:53

Бе той кислородния е преди КАТа на тия стари кочини и няа ядове :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 27 Май 2006, 15:25

:lol: Абе ядове няма, колата си ДРЪПА :mhihi: Но без значение дали е преди него или върху него, ламбдата работи в оптимален режим, когато го има ;). Ма на кой му пука... :confused:
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 27 Май 2006, 19:36

Аз на моята го махнах /дизел съм/ и колата страшно се отпуши!Не съм слагал никакво гърне защо дизела малко по различен от бензина - първо не се променя звука и второ томпературата на изгаряне е доста по-ниска от колкото при бензина! Но при всички положения го махни тоя катализатор и ще усетиш подобрение !!! А иначе гърнетата са между 60 и 120 лв !!!
::: vankata™ :::

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: Сандански

Мнение от Synthesis » 27 Май 2006, 23:36

Ламбда сондата я смених преди 2 седмици. Сложих чисто нова BOSCH. Колата няма нищо общо с преди, но явно има какво още да се желае.
LACK OF CHARISMA CAN BE FATAL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 28 Май 2006, 18:42

Мини на диагностика и ако всичко по газоразпределителната система ти е в ред, тогава го махни. Имай предвид че рано или късно може да си ги търсим обратно :evil: Виж колко струва един нов, хубав процент от цената на колата :mhihi:.
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 31 Май 2006, 15:35

И аз взех дизела без катализатор. Има права тръба отдолу. Засега нямам проблеми с вървежа, звука и разхода 8) както казва vankata
stay tuned
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Мнение от bELiAr » 01 Юни 2006, 21:41

я да изпозвам темата ... а как може да се направи да си припуква като пуснеш газта от по високи обороти някви специални гърнета? че не ми се слага система от врц само за звука :mhihi:
иначе по темата катализатора е напълно непотребен :shock: даже е гаден - се едни имаш тапа на ауспуха ...разхода дига върви малко по гадно и не пръцка толкова
или поне засега .. след някоя година ако пуснат данъци за ЦО ще стане лошо
п.с. И още нещо да изплолзвам .. абе тия 6-таци като им се махне катализатора ли почват да дрънкат на ламарина ...кадето чуя БМ някой да даде газ и един специфичен звук се едно тенджура

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook