проблем с оборотите на Е36 М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем с оборотите на Е36 М40
колата е Е36 М40 1.6 проблрема е че оборотите играят много и понякога эагасва смених маркуча между дебитомера и дросела но пак същото въпроса ми е някои энае ли дали стъпковото моторче става от М40 1.8 эащото го имам чисто ново благодаря предварително эа одговорите колеги ако някои энае да каэва
- SpaRk0
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.08.2009
- Местоположение: София, Суходол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
- Мечтае да кара: BMW G Power
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
Проблема може да не е един, за това е най-добре на диагностика ;]]


Re: проблем с оборотите на Е36 М40
а все пак стъпковото моторче от 1.8 става ли и какви други причини може да има
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
1.6 и 1.8 са идентични моторчетата.Слагал съм на кола 1.8 моторче от 1.6 /м40/.Слагай го, но както колегите казаха може да е от доста неща.

Re: проблем с оборотите на Е36 М40
сложих го но проблема си остана а и макуча е друг но нищо някои энае ли какво още да проверявам че моите идеи се иэчерпаха
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
Колата ми е Е36 118и имам проблем сас оборотите от време на време ги мени и някои пат гасне. смених дебитомера но сие саштото. ниакои може ли дами каже нешто по вапроса. И понякога като карам се полу4ава нешто като придарпване.
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
Здравейте колеги,
Основния проблем е, че диагностиката не винаги отчита неработещите елементи и не разрешава случая. На мен показа ланда, смениях и нищо /това ми подобри разхода но не и оборотите
/
Въпреки студеното време Ви предлагам да направим среща и да разменим дебитомери, ст. моторчета и мнения за да установим дали на някой от нас няма да се разреши проблема.
Аз също съм с Е36 М40 1.8. Уверявам колегата с 1.6 , че частите за въздушната система са идентични, така, че да установим евентуалната причина.
Поне едно е сигурно. Ако се окаже, че проблемите ни не са от дебитомер, ст. моторче, ще знаем да се насочим към останалите евентуално проблемни неща, а те наистина са доста. Ланда, датчици /колянов, разпр. вал/, термо датчик, свещи и кабели /на тях е датчик раз. вал/, вакууми, маркучи, вакум регулатор, бенз. помпа, абе много са.
Идеята ми е поне да сме сигурни за тези две неща, които са най-лесни за проверка и евентуално отстраняване.
Предлагам Събота или Неделя /18-19.02.2012/ на паркинга на Арена Запад да направим една среща...
Ако има желаещи да кажат за да уточним деня и часа.
Аз лично съм сменил: свещи, ланда сонда и съм чистил дебитомер и ст. моторче. Иначе проблема ми е идентичен с вашите, по някога придърпва и глъхнат оборотите на празен ход, като играят в ниския диапазон /500-800.
Успех
Основния проблем е, че диагностиката не винаги отчита неработещите елементи и не разрешава случая. На мен показа ланда, смениях и нищо /това ми подобри разхода но не и оборотите

Въпреки студеното време Ви предлагам да направим среща и да разменим дебитомери, ст. моторчета и мнения за да установим дали на някой от нас няма да се разреши проблема.
Аз също съм с Е36 М40 1.8. Уверявам колегата с 1.6 , че частите за въздушната система са идентични, така, че да установим евентуалната причина.
Поне едно е сигурно. Ако се окаже, че проблемите ни не са от дебитомер, ст. моторче, ще знаем да се насочим към останалите евентуално проблемни неща, а те наистина са доста. Ланда, датчици /колянов, разпр. вал/, термо датчик, свещи и кабели /на тях е датчик раз. вал/, вакууми, маркучи, вакум регулатор, бенз. помпа, абе много са.
Идеята ми е поне да сме сигурни за тези две неща, които са най-лесни за проверка и евентуално отстраняване.
Предлагам Събота или Неделя /18-19.02.2012/ на паркинга на Арена Запад да направим една среща...
Ако има желаещи да кажат за да уточним деня и часа.
Аз лично съм сменил: свещи, ланда сонда и съм чистил дебитомер и ст. моторче. Иначе проблема ми е идентичен с вашите, по някога придърпва и глъхнат оборотите на празен ход, като играят в ниския диапазон /500-800.
Успех
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
стъпковите мотор4ета и дебита би трябвало да са разли4ни и настрени за разли4ен дебит въздух все пак едното 1.6 а другото 1.8 това са разли4ни кубатури,разли4ен обем,разли4на по съотно6ение горивна смес.
един проблем на който не му се обр6та много внимание:провери си дали не ти изпуска капа4ката на маслото,от там съ6то може да има играене на обороти.
дат4ик на колянов вал:едва ли е за6тото ако не е изправен няма да запали6 изоб6то-проверено
дат4ик на разпр.вал: специално за М40 аз съм карал и без него няма никаква промяна с него и без него колата се държи нормално разход и обороти без промяна-проерено поне на моето м40 1.6
ламда:от нея има вероятност да игрят обороти,но ако е тя задължително 6те има6 промяна в разхода на гориво
дебитомер:много възможна при4ина,но на диагностика се хва6та много трудно по4ти невъзможно,трябва да е тотално неработе6т.За да го провери6 наи добре със същия като твоя да се направи проба
стъпково мотор4е:Също може да е при4ина или блокирало или пред блокирване.по съ6тия на4ин с проба от друго 1.6 м40
вакумното мърку4е към клапана за гориво:това е малко вероятно като при4ина(аз като го сваля оборотите малко се променят но не играят)
другото за което се се6там на първо 4етене е някаде да сму4е въздух от където не трябва да го прави:връзки,скоби,понацепени мърку4и.
на твоят мотор би трябвало да работи функцията за съмодиагностика на мотора,пробвай я и нея макар 4е там се записват гре6ки само когато има напълно неработе6т елемент за кратко време или за постоянно в зависимост от дефекта
ти каза 4е се опитва да загасне на моменти аз съм патил такова не6то от стъпково мотор4е след смяна се оправи
един проблем на който не му се обр6та много внимание:провери си дали не ти изпуска капа4ката на маслото,от там съ6то може да има играене на обороти.
дат4ик на колянов вал:едва ли е за6тото ако не е изправен няма да запали6 изоб6то-проверено
дат4ик на разпр.вал: специално за М40 аз съм карал и без него няма никаква промяна с него и без него колата се държи нормално разход и обороти без промяна-проерено поне на моето м40 1.6
ламда:от нея има вероятност да игрят обороти,но ако е тя задължително 6те има6 промяна в разхода на гориво
дебитомер:много възможна при4ина,но на диагностика се хва6та много трудно по4ти невъзможно,трябва да е тотално неработе6т.За да го провери6 наи добре със същия като твоя да се направи проба
стъпково мотор4е:Също може да е при4ина или блокирало или пред блокирване.по съ6тия на4ин с проба от друго 1.6 м40
вакумното мърку4е към клапана за гориво:това е малко вероятно като при4ина(аз като го сваля оборотите малко се променят но не играят)
другото за което се се6там на първо 4етене е някаде да сму4е въздух от където не трябва да го прави:връзки,скоби,понацепени мърку4и.
на твоят мотор би трябвало да работи функцията за съмодиагностика на мотора,пробвай я и нея макар 4е там се записват гре6ки само когато има напълно неработе6т елемент за кратко време или за постоянно в зависимост от дефекта
ти каза 4е се опитва да загасне на моменти аз съм патил такова не6то от стъпково мотор4е след смяна се оправи
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
Колега Piperkov, човека казва, че е сложил чисто ново ст. моторче но не се е оправило.
Съмнявам се, че ако сложи дебитомер от 1.8 само за проба и ако дебитомера му е бил проблема, то ще стане нещо, оборотите поне ще спрат да играят и ще се установи повредата. Иначе е възможно както казваш при постоянното му използване да има разлика в автомобила поради различни настройки, но пак не съм сигурен защото настройките са според компютъра и той диктува поведението на дебитомера /съгласен съм, че и дебитомера се реголира/. Както и да е поне ако се разбере при смяната то ще се търси подходящата част след това.
Според мен за проба само е напълно нормално. Аз също бих пробвал с различен дебитомер, например от 1.6 ако имам възможност, ако е там проблема поне ще се стопират оборотите.
Съмнявам се, че ако сложи дебитомер от 1.8 само за проба и ако дебитомера му е бил проблема, то ще стане нещо, оборотите поне ще спрат да играят и ще се установи повредата. Иначе е възможно както казваш при постоянното му използване да има разлика в автомобила поради различни настройки, но пак не съм сигурен защото настройките са според компютъра и той диктува поведението на дебитомера /съгласен съм, че и дебитомера се реголира/. Както и да е поне ако се разбере при смяната то ще се търси подходящата част след това.
Според мен за проба само е напълно нормално. Аз също бих пробвал с различен дебитомер, например от 1.6 ако имам възможност, ако е там проблема поне ще се стопират оборотите.
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
Стъпковия мотор, както и всички останали елементи от схемата по-долу са 100% еднакви за 1.8 и 1.6
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
BFM написа:Стъпковия мотор, както и всички останали елементи от схемата по-долу са 100% еднакви за 1.8 и 1.6
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
+1

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
BFM написа:Стъпковия мотор, както и всички останали елементи от схемата по-долу са 100% еднакви за 1.8 и 1.6
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Колеги не се подвеждайте!!!
Дебитомерите на М40Б16 и 18 са различни!
Също и всмукателните кулетори и т.н...
2 пъти съм пробвал с дебитомер от 1.8 на 1.6 и не става!
Най-малкото гофрирания маркуч е различен, въздушния дебит и той.
Това са немски машини, а не руску, където всичко е еднакво....
Има доста разлики, да не пропуснем и ЕКУ-то, което е направено да работи със съответния дебитомер и останалата периферия....
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
jakson написа:BFM написа:Стъпковия мотор, както и всички останали елементи от схемата по-долу са 100% еднакви за 1.8 и 1.6
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Колеги не се подвеждайте!!!
Дебитомерите на М40Б16 и 18 са различни!
Също и всмукателните кулетори и т.н...
2 пъти съм пробвал с дебитомер от 1.8 на 1.6 и не става!
Най-малкото гофрирания маркуч е различен, въздушния дебит и той.
Това са немски машини, а не руску, където всичко е еднакво....
Има доста разлики, да не пропуснем и ЕКУ-то, което е направено да работи със съответния дебитомер и останалата периферия....

- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: проблем с оборотите на Е36 М40
Признавам си не съм пробвал да ги разменя, но сигурни ли сме, че си ползвал дебитомери от коли от една и съща година, напр. 93 да са и 1.6 и 1.8 и да са м40. Защото аз не виждам разлика.
Пак казвам може и да греша.
Разгледах устройството на м40 1.6 мотора и да ви призная не виждам разлики с моя 1.8 по отношение на въздушната система, а и като цяло. Колега сподели какви са разликите между двете, да не си пробвал от 1.8 м42, м43 ?
Ето снимка на двигател м40 1.6, за мен видимо дебитомер, ст. моторче и гофрето са еденакво разположени със същите размери и долемина.
Пак казвам, не съм правил опит за разменя.
По отношение на руските автомобили, да не забравяме по чии патент са направени всички руски автомобили.
Жигула и Лада - по патент на ФИАТ
Москвич - по патент на ФИАТ, БМВ /зависиост от модела/
В наши дни по патент на Рено-Нисан и Шевролет на ДЖ.М. и т.н.
Така, че не може да ме убедиш, че нещата са страшно различни като цяло. Съгласен съм, че те са изостанали страшно много с еволюцията и развитието на автомобилите си, но в крайна сметка всички продукти са преписани от Германските първи автомобилни прототипи. След първите продукти на заводите Даймлер всичко е реплика. Да не забравяме за нашите любими БМВ-та, че все пак първото е направено по патент на една дребничка количка на ФИАТ. Но да не изпадам в размишления
и да не се отвличам от темата
, моето мнение е, че за годината си на производство автомобила е добър, стига да се развие и еволюира

Пак казвам може и да греша.
Разгледах устройството на м40 1.6 мотора и да ви призная не виждам разлики с моя 1.8 по отношение на въздушната система, а и като цяло. Колега сподели какви са разликите между двете, да не си пробвал от 1.8 м42, м43 ?
Ето снимка на двигател м40 1.6, за мен видимо дебитомер, ст. моторче и гофрето са еденакво разположени със същите размери и долемина.
Пак казвам, не съм правил опит за разменя.
По отношение на руските автомобили, да не забравяме по чии патент са направени всички руски автомобили.
Жигула и Лада - по патент на ФИАТ
Москвич - по патент на ФИАТ, БМВ /зависиост от модела/
В наши дни по патент на Рено-Нисан и Шевролет на ДЖ.М. и т.н.
Така, че не може да ме убедиш, че нещата са страшно различни като цяло. Съгласен съм, че те са изостанали страшно много с еволюцията и развитието на автомобилите си, но в крайна сметка всички продукти са преписани от Германските първи автомобилни прототипи. След първите продукти на заводите Даймлер всичко е реплика. Да не забравяме за нашите любими БМВ-та, че все пак първото е направено по патент на една дребничка количка на ФИАТ. Но да не изпадам в размишления





Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани