Загрява в задръстванията!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
Е ако си сложил парното на ЖЕГА па пак си духа студено сигурен да си че охладителната ти система има въздушна възглавница. Между другото това може да докара такъв проблем на мотора че свят да му се завие на човек! АИ!!!
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
a3 написа:Здравейте, нивото на антифриза ми е над оная дългата черта може ли от това да прави проблем със загряването ?
Не абсурд от тва не може

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Ico_Bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: ico-bmw
- Кара: E30 M62B44
Re: Загрява в задръстванията!
ви6 да ли ниама те4ове от радиатора или ниакаде другаде застото системата работи под налиагане
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
Абе момчета не се излагайте с глупости. Аз си смених силиконовия включвател и вече нямам проблеми с загряването. Ако не ти работи тоя включвател перката си се върти без да охлажда. Така че който иска да си реши тоя проблем вади 130 или 160 лв и нема повече да му се пържат краката от загрелия двигател.
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- kazakoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 9.12.2004
- Местоположение: София, спя в Перник :)
90% проблемът е в силиконовия пръстен... или - обезвъздушаване (по-малко вероятно) според мен
. Аз лично имах същия проблем... смених силикончето... о.к. 



Здравейте пак колеги! Още не съм оправил проблема със загряването и тъкмо мислех да купувам виско съединител и събота или неделя да го сменявам. Но днеска вечерта пуснах парното на топло и на 2 докато се прибирах и гледам минавам вече десетина километра, а стрелката на температурата не е стигнала до средата, а е 4-5мм преди средата. Като видях това спрях парното и го сложих на синьо и стрелката застана много бързо на средата. След което пак пуснах парното на 2-3 и стрелката почна да се връща с 2-3мм към синята зона
Какво може да е пък това? Дали е от виското?

a3 написа:Здравейте пак колеги! Още не съм оправил проблема със загряването и тъкмо мислех да купувам виско съединител и събота или неделя да го сменявам. Но днеска вечерта пуснах парното на топло и на 2 докато се прибирах и гледам минавам вече десетина километра, а стрелката на температурата не е стигнала до средата, а е 4-5мм преди средата. Като видях това спрях парното и го сложих на синьо и стрелката застана много бързо на средата. След което пак пуснах парното на 2-3 и стрелката почна да се връща с 2-3мм към синята зонаКакво може да е пък това? Дали е от виското?
Колега, ходи в Дару или в Камор да ти измерят налягане и да ти прегледат цялата охладителна система. На мен много ми прилича да имаш проблем с термостат и водна помпа. И двете съм ги сменял в Дару не е чак толкова скъпо, но поне ще ти я оправят. Стига сте ходили по някакви майстори, които само ще ви съсипят колите. БМВ-то е малко каприз в това отношение. Всичко е доста прецизно направено в него, мислено е като са я проектирали и майстор който разбира от всякакви коли нали се сещаш ... Ако на теб не ти е ясно нещо и гледаш недоверчиво на майсторите ходи поне при хора, които са лицензирани от БМВ за тая дейност.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Термостата не затваря добре. Решението е смяна с изправен. Във виското се съмнявай, ако ти загрява в задръстване. В момента си карам колата с електрическа перка с ЦК-ключе и почти не я включвамa3 написа:...пуснах парното на 2-3 и стрелката почна да се връща с 2-3мм към синята зона ...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

ivantchoG написа:Термостата не затваря добре. Решението е смяна с изправен. Във виското се съмнявай, ако ти загрява в задръстване. В момента си карам колата с електрическа перка с ЦК-ключе и почти не я включвам
Абе кофтито е, че хем загрява в задръстванията хем от вчера почна и да не иска да стига средата като е студено с пуснато парно!
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan




Абе колега нали тука толко хора се опитват да ти помогнат ама ти тва...онова...и пак тва...иди на сервизче да я погледнат ако неможеш пусни лична и аз ще я погледна

НЕВОЛЯТА УЧИ........




furnata написа::OT: Карай я към моргата![]()
![]()
![]()
Абе колега нали тука толко хора се опитват да ти помогнат ама ти тва...онова...и пак тва...иди на сервизче да я погледнат ако неможеш пусни лична и аз ще я погледна
Еми нали за тва ... онова е форума бе колега



- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
a3 написа:furnata написа::OT: Карай я към моргата![]()
![]()
![]()
Абе колега нали тука толко хора се опитват да ти помогнат ама ти тва...онова...и пак тва...иди на сервизче да я погледнат ако неможеш пусни лична и аз ще я погледна
Еми нали за тва ... онова е форума бе колегаИзлиза че трябва да сменя и виското и термостата, за да ми е мирна главата. А на майстор за такава дреболия не ми се ходи ето вие ме напътихте чудесно (за което съм повече от благодарен) и мисля да се оправям сам от тук на татък. Иначе на моменти верно ми иде да я засила некаде колицата ...
Поздрави и мерси за офертата


НЕВОЛЯТА УЧИ........




52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани