Идентичен проблем при м52 в студено време
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Идентичен проблем при м52 в студено време
Проблема се изразява в следното при работа на мотора в студено време при подаване на газ се се форсира трудно до към 2500-3000 оборота мине ли ги няма проблеми .Излезе ли от синия сектор се оправя .
При движение понякога се получава и припукване .
Пру диагностика не излиза никаква грешка ,единсветното което се наблюдава ,че стъпковият мотор държи прекалено отворен .
Възможно ли е да запича стъпковия ?
Онзи ден при запален двигател пипнах без да искам пипнах датчика на дроселовата клапа и промени оборотите .
Какви са възмножните проблеми ,понеже колега сподели абсолютно същия дефект .
При движение понякога се получава и припукване .
Пру диагностика не излиза никаква грешка ,единсветното което се наблюдава ,че стъпковият мотор държи прекалено отворен .
Възможно ли е да запича стъпковия ?
Онзи ден при запален двигател пипнах без да искам пипнах датчика на дроселовата клапа и промени оборотите .
Какви са възмножните проблеми ,понеже колега сподели абсолютно същия дефект .

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
При мене е същия проблема, до тук съм сменил на добра воля:
Свещи, лули, стъпково момотче, чистене на дюзи, проба със сигурен дебитомер.
абсолютно никва промяна!
Всички маркучи са си ок!
Никакви грешки от диагностика!
Остава клапана на картерните газове, май проблема е в него.
Не знам вече какво да правя, мине ли синьото и е екстра до тогавa обаче..........
П.С. Говорим за М52Б20 от последните (с пластмасовия капак)
Свещи, лули, стъпково момотче, чистене на дюзи, проба със сигурен дебитомер.
абсолютно никва промяна!
Всички маркучи са си ок!
Никакви грешки от диагностика!
Остава клапана на картерните газове, май проблема е в него.
Не знам вече какво да правя, мине ли синьото и е екстра до тогавa обаче..........
П.С. Говорим за М52Б20 от последните (с пластмасовия капак)
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Smoocki написа:Онзи ден при запален двигател пипнах без да искам пипнах датчика на дроселовата клапа и промени оборотите .
Замери го тоя датчик, може да е извън нормите. За точните стойности може да има писано някъде, ако няма - нека знаещите колеги ти кажат и действай.
ПП: А първо все пак виж буксата на въпросния датчик (TPS - throttle positioning switch) - дали е добре наместена, дали няма окисляване по пиновете и т.н. Според мен е показателно, че при допир е имало промяна в работата на двигателя.
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Dirty M5 driveR написа:Smoocki написа:Онзи ден при запален двигател пипнах без да искам пипнах датчика на дроселовата клапа и промени оборотите .
Замери го тоя датчик, може да е извън нормите. За точните стойности може да има писано някъде, ако няма - нека знаещите колеги ти кажат и действай.
ПП: А първо все пак виж буксата на въпросния датчик (TPS - throttle positioning switch) - дали е добре наместена, дали няма окисляване по пиновете и т.н. Според мен е показателно, че при допир е имало промяна в работата на двигателя.
аз съм мерил моя ТПС, както и абсолютно всички възможни датчици, просто при мен специално остана клапана за картерните газове, няям представа кво друго може да е.......
- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
същите симптоми ,ходене по мъките 2 диагностики ,майстори всякъкви и тн.,се оказа клапан на картерните газове 80 лв нов и това е при 43мотор 

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Smoocki написа:Онзи ден при запален двигател пипнах без да искам пипнах датчика на дроселовата клапа и промени оборотите .
и аз те саветвам да го измериш. Освен тези стойности от снимката, трябва да провериш как се изменя съпротивлението от 1000 до 3500-5000 след като бавно отваряш дросела

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Според мен май и аз съм за клапан картерни газове понеже целия е омаслен и изсъска при промяната на оборотите .....възможно е да някакво съвпадение знам ли ...но както колегата написа понагоре никакви грешки не записва ,а нивото на моторчето за празен ход на постъпваъщия въздух е завишено ....щом колега с м43 та казва че при него е бил същия проблем вероятно и при нас е същото ...

- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
както казах обиколих доста сервизи и накрая един диагностик (но човека наистина си разбираше от работата,)като прочете калата и нищо не излезе почна да тъпси проблема не софтуерно а хардуерно
,пръска с някъв спрей дебитомера,стъпковия и клапана на картерните и ,оо чудо като пръсна срещу него на растояние 20см и как то работеше уж равно(щото беше загряла
) промени обороти и зе да се закашля все едно е на първо палене сутрин . ето и ситуацията преди да се открие проблема:
при мен проблема беше колата не е палена от предния ден ,паля сутринта 900-0 оборота и гасне,2ро палене същата работа ,3то със малко задържане на газта около 2000 оборота за 1 мин примерно,и не гасне но ги мени от 400 до 1500 и тресе мотора така 4 -5 мин докато мине синия сектор,после няма дерт ,ако я паля след час два си пали и държи обороти,ако стои над 12 часа и повече пак така първите паления гасне и тресе като загрее няма дерт .дано съм бил полезен


при мен проблема беше колата не е палена от предния ден ,паля сутринта 900-0 оборота и гасне,2ро палене същата работа ,3то със малко задържане на газта около 2000 оборота за 1 мин примерно,и не гасне но ги мени от 400 до 1500 и тресе мотора така 4 -5 мин докато мине синия сектор,после няма дерт ,ако я паля след час два си пали и държи обороти,ако стои над 12 часа и повече пак така първите паления гасне и тресе като загрее няма дерт .дано съм бил полезен
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
При нас няма гаснене ,няма неравномерна работа ...просто докато е в синия сектор колата до 2500-3000 оборота е зле все едно си я хванал за гърлото ..при мен като задържа на 1500 оборота за 30-40 сек се оправя .
Това е само на студен двигател през другото време работи на часовник .
Може и температурен датчик да е тръгнал по друга температурна крива ,но би трябвало да го даде на диагностиката
Това е само на студен двигател през другото време работи на часовник .
Може и температурен датчик да е тръгнал по друга температурна крива ,но би трябвало да го даде на диагностиката

- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Smoocki написа:При нас няма гаснене ,няма неравномерна работа ...просто докато е в синия сектор колата до 2500-3000 оборота е зле все едно си я хванал за гърлото ..при мен като задържа на 1500 оборота за 30-40 сек се оправя .
Това е само на студен двигател през другото време работи на часовник .
Може и температурен датчик да е тръгнал по друга температурна крива ,но би трябвало да го даде на диагностиката
Не е темп. датчик, гаранция. Моя съм го гледал на живи данни, мерил съм го с мултицета, в средата на толеранса е, просто е всичко е ок. Освен това този датчик е същия датчик, който дава инфо на таблото, така че ако е от него и там ще го забележиш.
Щом и колегата с м43-то се обади за тоя клапан, вече съм на 99% сигурен, че е от него. Това със спрея смятам и аз да го пробвам първо и тогава да сменям. Всичко възможно е проверено в тая кола и освен това съм сменил всички неща, които биха могли да са освен клапана. Също така аз съм с газов инжекцион и той обръща още на 25 градуса на изпарителя, а тогава проблема се долавя още слабо и като обърне на газ пак го има, така че изключвам да е нещо по снабдяването с бензин

- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
колеги като се смени клапана сменети си и маркуча или го почистете защото предполагам че е пълен с гняс(както беше при мен
),за м50 незнам дали е от него но нищо не ви коства да проверите за 1 мин работа е
,но докато не го откри човека ми се бяха образували мноооо нерви
(незнам на колко км се сменя този клапан ,но моят май беше свършил заради редовната смяна на маслото от страна на италянеца който е карал колата,тва дет го имаше в маркуча на клапана, като свалях капака на клапаните го имаше същото л.й.о, грес направо
)




- parabadabal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 xi e61
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Колега, а някой може ли да ми обясни или да покаже къде се намира този клапан на 320-ка Vanus ?
__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
mpowered написа:Smoocki написа:При нас няма гаснене ,няма неравномерна работа ...просто докато е в синия сектор колата до 2500-3000 оборота е зле все едно си я хванал за гърлото ..при мен като задържа на 1500 оборота за 30-40 сек се оправя .
Това е само на студен двигател през другото време работи на часовник .
Може и температурен датчик да е тръгнал по друга температурна крива ,но би трябвало да го даде на диагностиката
Не е темп. датчик, гаранция. Моя съм го гледал на живи данни, мерил съм го с мултицета, в средата на толеранса е, просто е всичко е ок. Освен това този датчик е същия датчик, който дава инфо на таблото, така че ако е от него и там ще го забележиш.
Щом и колегата с м43-то се обади за тоя клапан, вече съм на 99% сигурен, че е от него. Това със спрея смятам и аз да го пробвам първо и тогава да сменям. Всичко възможно е проверено в тая кола и освен това съм сменил всички неща, които биха могли да са освен клапана. Също така аз съм с газов инжекцион и той обръща още на 25 градуса на изпарителя, а тогава проблема се долавя още слабо и като обърне на газ пак го има, така че изключвам да е нещо по снабдяването с бензинТрябва да е нещо, което вляе и на газ и на бензин и тва е само тоя тъп клапан.
Температурните датчици са два колега, ако му е повреден този, който подава информация на ЕКУ-то симптомите, могат да са подобни

- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
И при мен го има същия проблем докато стигне края на синия сектор. Карам с изолиран клапан на картерните газове вече повече от година и половина и си е все така.
Мен ме съмнява датчика дето мери температурата на постъпващия въздох след дроселовата клапа.
Него също би трябвало да го хване диагностика...
Мен ме съмнява датчика дето мери температурата на постъпващия въздох след дроселовата клапа.
Него също би трябвало да го хване диагностика...
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани