замръзнала нафта????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: замръзнала нафта????

Мнение от stony1 » 08 Фев 2012, 21:31

Ето малко инфо от последните тестове:
1. Ромпетрол - колата пали лесно и върви добре, нафтата не се желира. Двигателят не се чува как работи.
2. Еко - от обикновената им нафта в БГ не съм доволен. Колата върви добре, но тази сутрин на -10 запали трудно. Не съм пробвал нафтата им, която е с добавки, но ще я тествам като се прибера от Боровец.
3. Шел V-power - доста добре върви колата и двигателят не се чува как работи. На тихи обороти мърка като коте :mhihi: Утре ще видя как ще запали, но и преди съм карал с нафта от Шел и съм нямал проблеми.
В предният си пост написах, от кои бензиностанции вече не зареждам. Само да поясня, че когато казвам, че проблема е в горивото то е защото съм проверил. Колата е изправна и в добро състояние.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: замръзнала нафта????

Мнение от S7 » 12 Фев 2012, 0:57

Вие какво очаквате от Бг бензиностанциите :kuku:


Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 8.02.2012
Пол: Мъж

Re: замръзнала нафта????

Мнение от Бързакаa » 12 Фев 2012, 2:18

Затиснал си филтара

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: замръзнала нафта????

Мнение от vaykisss » 12 Фев 2012, 11:46

S7 написа:Вие какво очаквате от Бг бензиностанциите :kuku:

ми аз очаквам горивата да са на ниво,както европейските щом цената им е европейска :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: замръзнала нафта????

Мнение от bum_bum » 12 Фев 2012, 12:07

На предната страница има палене на кола без добавки с 15 литра нафта в резервоара и непалена от 2 дни при минус 11,5.

Това, че някой сипва шанаджийска нафта или не си поддържа колата си е негов проблем.

Има в България и качествена нафта и качествени части. Докато зареждате от къде да е и купувате "термостат ама да не е повече от 30лв, филтър ама да не е повече от 10лв" няма да стане.

Всяко едно непалене за мен е резултат от немърливост на собственика.

Горивен филтър за 318тдс струва точно 95лв, маслен- 42, водна помпа- 200лв, термостат- 70лв и т.н. На който са му много не би трябвало да си купува БМВ. Който си ги е купил от друго място на половин цена и колата му не пали, не харчи или не върви както му се иска също да търси проблема в себе си.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: замръзнала нафта????

Мнение от vladobate » 12 Фев 2012, 15:27

bum_bum написа:На предната страница има палене на кола без добавки с 15 литра нафта в резервоара и непалена от 2 дни при минус 11,5.

Това, че някой сипва шанаджийска нафта или не си поддържа колата си е негов проблем.

Има в България и качествена нафта и качествени части. Докато зареждате от къде да е и купувате "термостат ама да не е повече от 30лв, филтър ама да не е повече от 10лв" няма да стане.

Всяко едно непалене за мен е резултат от немърливост на собственика.

Горивен филтър за 318тдс струва точно 95лв, маслен- 42, водна помпа- 200лв, термостат- 70лв и т.н. На който са му много не би трябвало да си купува БМВ. Който си ги е купил от друго място на половин цена и колата му не пали, не харчи или не върви както му се иска също да търси проблема в себе си.

Доказал си се във времето и се вслушвам в съветите ти обаче точно с това мнение което се повтаря доста чест не мога да се съглася напълно. А именно кво значи да се зарежда шанаджийска ( или там квато й викате нафта ) отивам си на бензиностанцията като пич ( български гражданин на българска земя на българска бензиностанция ) и зареждам за колкото искам обаче и плащам колкото си пише че трябва да платя. В следващия момент колата не пали поради замръзнала нафта ей на тва не му викам немърливост на собственика . Наистина мойте уважения към всички ама като се продава някакъв продукт да си ма написано черно на бяло за какво става и за какво не , щото е ясно че при определена темп. всяко гориво може да замръзне ама де го пише да си го прочетат потребителите и да си решат дали ще зареждат или ще си се сърдят после на себе си или пък у дома на топло. Аз палих на -17градуса със 60%нафта и 40% изгоряло масло , с горивен филтър от 25лв , въздушен от 20 и накой , маслен от 14лв и така нататък ( не се хваля щото и на мен ми е замръзвала нафтата преди години ) и при тия данни ако може пак така некой да ми обясни що аджеба паля въпреки че уж не са качествени продуктите ( и има чоляк от форума който ми знае дериджето на двигателя не съвсем розово ) . Писал съм го много пъти не сме детективи да разследваме кои горива са качествени ( и пак гаранция няма ) или пък части нито пък всичко що кара БМВ чете тоя форум за да сме в час с правилните консумативи ( като марки и качество ) нито пък е редно и правилно да ме лъжат след като спазвам правилата на търговеца , а той на мен ми го нахаква. И да ида да си взема от официалния преставител на БМВ тези консумативи , ами никога ( с малки изключения ) щото досега нищо хубаво не съм видял оттам само компрометираща ( за тях иде реч) информация и никва гаранция за къв да е продукт да не кажа че половината консумативи които излизат за мойта кола нямат нищо общо с действителността. Та по-нагоре във темата колега е изнесъл данни за калпава нафта ( в Пловдив ) която други я хвалят много ама май няма кой да му повярва, що ли . Да напълно нормално е и да не пали от лоши консумативи или недобро състояние на колата обаче тва че ще дам 90лв за филтър не би ми гарантирало нищо ама абсолютно нищо щото дори и да не запаля няма как да му докажа на търговеца че от този точно консуматив не ще да откъне или да се метна на някоя бензинджийница да им правя скандали и да доказвам с експертни оценки и пред съда как им била келява нафтата. Да няма да го няправя щото нито имам ресурса нито връзките и познатите или правилния адвокат за да постигна някакъв положителен резултат и мисля доста сме така. Такива теми бол и пиша всичко това защото ми е болно и обидно да съм немарлив собственик при всичката кал в държавата ни или да ми идва подръжката на БМВ 20годишно ( примерно ) по-скъпо от на некой немец щото виждаш ли трябва да си купувам от скъпо прескъпо за да може с молби и псувни да пали колицата кат застудее. Ама нали цените уж паднали щото много прдлагане и не знам кво си та защо трябва да се взима най-скъпото възможно , нали така се говори от известно време че минало времето на скъпите масла и консумативи и може нормално да си поддържаш колата и що БМВ нима има някоя марка кола дет може да се каже че й е много евтина поддръжката ли. Ами айде кажете че аз я не виждам досега от четири марки коли на БМВ ми е най-евтинко ако щете ми вервайте ( говоря за качество-цена-комфорт и дълголетие . Нека не се уличава само собственика че бил немърлив или квото там има ред други фактори които са обсъждани многократно и са факти. Живи и здрави .ПС: И нищо конкретно към колегата Bum Bum цитирах го за да стане ясно какво точно като тип изказване визирам иначе съм си купувал от него консумативи и съм доволен ама и цената беше доста под тая на официалния дилър , ей те за това иде реч.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: замръзнала нафта????

Мнение от bum_bum » 12 Фев 2012, 18:50

Не е редно, прав си. Таквава е обаче реалноста. За да получиш читава нафта към момента трябва да платиш 2,89 за литър. За да получиш качествени консумативи трябва да ги вземеш от дилър.

Защото ако си в нормална страна може да вземеш афтърмаркет филтър Ман примерно и знаеш, че ще е произведен от Ман по условия и стандарти отговарящи на установените от производителя.

Афтърмаркет филтъра не е лош ама ако е истински. Това вече няма кой да ти го гарантира, щото в една друга тема казах колко струва истинския и цената далеч не е тая, която сме свикнали да плащаме тук.

Колата като си я поддържаш добре тя ще ти се отплати. Другите тарикати ще седят затънали в снега или ще им замръзва нафтата в движение, а ти ще си караш. Лятото ще им кипва чайника на някой баир, а ти ще си караш... Това са нормални неща. Не се опитвай да калкулираш колко влагаш в колата за качествена поддръжка. Това няма как да се избегне, ако искаш да караш добра кола.

Един оригинален термостат кара 10 години, много ли са 40лв отгоре за 10 години? Една помпа пак толкова, много ли са 100лв за 10 години?

При филтрите и маслата сроковете са далеч по-малко, но от опит знам, че си струва.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ

Re: замръзнала нафта????

Мнение от JORO_86 » 12 Фев 2012, 19:24

Малко съм оф топик на темата с нафтата, но няма как да не се включа тук с пример за наистина некачествени консумативи и по конкретно маслен филтър, все си мислех че колкото и да е некачествен най-много да не спира боклуците от маслото, но се убедих че това не е единствено. Пример:
Автомобил Митцубиши старичък 94г дизел, но двигател в що годе добър вид. Маслен филтър купен от интернет търговец за около 15 лева/корейски/ щото ми се видяха много 50 тина лв. от официален представител, и какво става. Сменям консумативи - масло, филтри и тн, подкарвам колата всичко ОК на пръв поглед и така една седмица. След около 15 дена почивка на автомобила паля и лампата за налягане на маслото не загасва, няма нужното налягане, и се почват едни проверки на датчици, сваляне на картер, проверка на маслена помпа абе филми големи се вкарах. И след никакъв резултат реших накрая да го сменя този филтър, въпреки че нито за момент не съм си мислел че в него е вината и хоп оказа се че той не е пускал никакво масло. И сега вече съм убеден какви боклци има на пазара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: замръзнала нафта????

Мнение от arr0gance » 12 Фев 2012, 20:33

Съгласен съм с някой мнения, с някой не съм,като цяло какво излиза:Държавата ни ем продава най-скапаните горива и сигурно възможно най-небрежно разредените,ем цената е Ехеее...Все пак с шанаджииските горива пак ще го кажа,зареждал съм нафта на 1.50лв директно от колонка така ,че има нафта и нафта,ако човека който е дърпал смукача през камиона си е редовен няма да има проблем човек,но ако се смесва с битова нафта и тая от бдж...вече хавата е 1.70-2.00лв литър нафта-100л= на една смяна на филтри + чистене помпа+не се знае дали подкачващата ще издържи като го обърнем в пари става един готин списък.За филтрите и тн мисля,че не е точно така,карал съм ман доста време закупени всички от ауто+(маслени горивни възд комплект на куп взимам попр) и не мога да бъда по-доволен,купих 1 път мейле поради липса на средства след първия месец,като отворих беше като е*ана кокошка,просто беше станал на парцал,от там колата се спъна много,същата работа и с горивния на тази фирма.Утре сутринта ще видя колко градуса е и ще направя едно клипче,да видим как ще е с 3-5л нафта.
Да спомена марката мейле,понеже ги поначуках ,купих си свещи подгревни на тази фирма преди 2 зими и до момента са супер,преди това бях с бошовски,бяха си в ред 1 зима и на втората 2 от 6 подгряваха нормално,паленето беше 10тина мин и 20тина мин остатъчна псувня.Бошовските свещи са си били закупени от италия и карани там,та явно ментаци има навсякъде, та дали ще си поръчаш от ибей и ще си мислиш ,че са читави,а дефакто идват от където са тръгнали. :mhihi:
п.п. интересно ми е идеята с разреждане на бенз в нафтата,цялата работа ми се вижда о.к., но като цяло се чудя,бензина не изсушава ли още повече помпата,от гледна точка за смазването говоря?
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: замръзнала нафта????

Мнение от bum_bum » 12 Фев 2012, 21:23

Тъй де, но заради горивния пуска малко повече боклук в мотора, заради масления държи малко по-ниско налягане, заради въздушния пълни с прах, заради термостата работи извън предвидената температурна граница, заради водната помпа не циркулира добре охлаждащата течност и т.н. и т.н.

Всичко това в малки граници. Малко и незабележимо, ден след ден. След това- защо харчи толкова, защо на 200к е за ремонт, защо голф 1,4 ме направи смешен.. ми ето затва. :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: замръзнала нафта????

Мнение от vaykisss » 12 Фев 2012, 22:29

:OT: тя темата отиде в друга посока ама не е лошо да се кажат тези неща в по горните постове и всеки 1 колега е прав
има значение сигурно за консумативите от къде са аз примерно на 2рия ми компакт само водната помпа и шарнирите май ми са мейле,иначе всичко всичко друго ми е от официалния представител,и дано да съм напрайл рожден ден на колата щото италянеца дет я е карал 15 години (аз съм 2ри собственик :lalala: )само маслото и е сменял(и за него несъм сигурен де )начи квото съм сменил по колата си беше оригиналното:термостат,накрайници,шарнири,клапан на картерните,водна помпа ,филтър на купето или на климатика както се води там ,смисъл аз незнам в наща държавица дали има такъв индивид да ама колата от вътре свети салона ,таблото,а ве сичко е като ново,волан и тн,колата е без удари и ръжди гарантирам(и нали се сещате ква ще е следващата му кола :mrgreen: аз залагам на е92 ),ама силно ме съмнява да е на 160хиляди км :mhihi: ,щото от извесно време работя в Словения и си живея на Италиянската граница и ги знам що за мърлячи са и как карат новите 5тици и е-класи и други нови яки коли коли(и тва е северната част дет уж е цивилизацията ,а наще коли са от южната част от ботуша ,там си представям за какво става въпрос ) дето след 5 години ще са по наще автосалони .
стария компакт ми беше от Германия гол като пушка (седалки и волан само ) ми и аз за 4 години го карах като италянеца от който си купих сегашната(ама поне маслото си сменях и само 1 датчик на абс-а ми се прецака,и тогава написах в гуглето бмв е36 датчик абс и ми излезе форума де :lalala: та него му навъртях сумати км,и съм го облужвал където намеря,и с масло и филтри квито ми сложат и никъде не ме беше оставял ,та вие ми кажете къде е истината за афтър маркет консумативи и части или оригинални и колко хора зареждат на2,89нафта или100октана на всяко зареждане или ай тая година 1 път пък догодина по рядко

пс1 за мейлето във форума има доста хора дето го хвалят :dunno: и се доверих и аз :bchug:
пс2 за обслужване във скъпи сервизи;ето пример в пловдив аз си обслужик колата+диагностика във един от най скъпите сервизи и всички като чуят цените и ти казват колко си :dummy: ,а скоро си сменях маслата на хидравликата,скорости и дифа,сам ги сменях с помоща на приятел,а познайте колко са маслата 135лв (а можеше да мина и с 50 -60)ама имал съм дал съм ,ако нямах възможност за такива нямаше да ги взема ,ама на старата кола с масло от 7лв литъра(тогава квото вадех се даваше само за бенз,дискотеки,и пичоци,нестигаха и за колата не оставаше много ама и тя не си искаше де :mhihi: ) и навъртях почти 200к и нищо и нямаше

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: замръзнала нафта????

Мнение от arr0gance » 13 Фев 2012, 1:42

http://vbox7.com/play:4fd4d46019
http://vbox7.com/play:f9c3b69d82
още не са обработени,та на момента няма да излезнат,едното палене в 6 е първото за деня,другото е преди 10 мин и температурата не е променена почти ?! :paranoid:
Започвам да се съмнявам във външния термометър,все пак,паленето над -15 е същото,с единствената разлика,че дига оборотите почти до 1000,а нафтата,дано замръзне най-накрая,карам с около 5л вече 2ри ден.Изненадата ми е,точно поради промяната от полувин градус между часовете 18:00 и 00:30.Ще направя още един тест като е по студ
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325TDS Touring
Мечтае да кара: BMW M6

Re: замръзнала нафта????

Мнение от smokar » 13 Фев 2012, 2:46

Колега все едно палиш мойто BMW с този светещ лост и примигващите сини лампи на климатроника :Д. По темата мойто 325тдс не го бях палил от понеделник и във петък демек оня ден реших да го запаля да поработи като е седяло със макс 4литра нафта Ромпетрол. Паленето беше от първият път без да се замисля. Просто за мен от Ромпетрола няма по добра нафта в БГ. Карах и със еко пълна помия,на лукойл същата работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: замръзнала нафта????

Мнение от Nasko_325TD » 13 Фев 2012, 8:21

bum_bum написа:Не е редно, прав си. Таквава е обаче реалноста. За да получиш читава нафта към момента трябва да платиш 2,89 за литър. За да получиш качествени консумативи трябва да ги вземеш от дилър.

Защото ако си в нормална страна може да вземеш афтърмаркет филтър Ман примерно и знаеш, че ще е произведен от Ман по условия и стандарти отговарящи на установените от производителя.

Афтърмаркет филтъра не е лош ама ако е истински. Това вече няма кой да ти го гарантира, щото в една друга тема казах колко струва истинския и цената далеч не е тая, която сме свикнали да плащаме тук.

Колата като си я поддържаш добре тя ще ти се отплати. Другите тарикати ще седят затънали в снега или ще им замръзва нафтата в движение, а ти ще си караш. Лятото ще им кипва чайника на някой баир, а ти ще си караш... Това са нормални неща. Не се опитвай да калкулираш колко влагаш в колата за качествена поддръжка. Това няма как да се избегне, ако искаш да караш добра кола.

Един оригинален термостат кара 10 години, много ли са 40лв отгоре за 10 години? Една помпа пак толкова, много ли са 100лв за 10 години?

При филтрите и маслата сроковете са далеч по-малко, но от опит знам, че си струва.

Така е клега,затова и повечето неща си ги взиммам от Мкар.Всичко става 1към1.Няма такива от рода:не абе тва е малко подълго,ама ще стане-отрежи го! :lol:
Или що ми тропат повдигчите,звънти ми мотора!Оригиналните части са по здрави!Но всеки сам решава как да поддържа колата си!Аз затова и написах,че не във всички случаи е виновна нафтата!Макар и в много да е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: замръзнала нафта????

Мнение от Nasko_325TD » 13 Фев 2012, 8:29

vaykisss написа::OT: тя темата отиде в друга посока ама не е лошо да се кажат тези неща в по горните постове и всеки 1 колега е прав
има значение сигурно за консумативите от къде са аз примерно на 2рия ми компакт само водната помпа и шарнирите май ми са мейле,иначе всичко всичко друго ми е от официалния представител,и дано да съм напрайл рожден ден на колата щото италянеца дет я е карал 15 години (аз съм 2ри собственик :lalala: )само маслото и е сменял(и за него несъм сигурен де )начи квото съм сменил по колата си беше оригиналното:термостат,накрайници,шарнири,клапан на картерните,водна помпа ,филтър на купето или на климатика както се води там ,смисъл аз незнам в наща държавица дали има такъв индивид да ама колата от вътре свети салона ,таблото,а ве сичко е като ново,волан и тн,колата е без удари и ръжди гарантирам(и нали се сещате ква ще е следващата му кола :mrgreen: аз залагам на е92 ),ама силно ме съмнява да е на 160хиляди км :mhihi: ,щото от извесно време работя в Словения и си живея на Италиянската граница и ги знам що за мърлячи са и как карат новите 5тици и е-класи и други нови яки коли коли(и тва е северната част дет уж е цивилизацията ,а наще коли са от южната част от ботуша ,там си представям за какво става въпрос ) дето след 5 години ще са по наще автосалони .
стария компакт ми беше от Германия гол като пушка (седалки и волан само ) ми и аз за 4 години го карах като италянеца от който си купих сегашната(ама поне маслото си сменях и само 1 датчик на абс-а ми се прецака,и тогава написах в гуглето бмв е36 датчик абс и ми излезе форума де :lalala: та него му навъртях сумати км,и съм го облужвал където намеря,и с масло и филтри квито ми сложат и никъде не ме беше оставял ,та вие ми кажете къде е истината за афтър маркет консумативи и части или оригинални и колко хора зареждат на2,89нафта или100октана на всяко зареждане или ай тая година 1 път пък догодина по рядко

пс1 за мейлето във форума има доста хора дето го хвалят :dunno: и се доверих и аз :bchug:
пс2 за обслужване във скъпи сервизи;ето пример в пловдив аз си обслужик колата+диагностика във един от най скъпите сервизи и всички като чуят цените и ти казват колко си :dummy: ,а скоро си сменях маслата на хидравликата,скорости и дифа,сам ги сменях с помоща на приятел,а познайте колко са маслата 135лв (а можеше да мина и с 50 -60)ама имал съм дал съм ,ако нямах възможност за такива нямаше да ги взема ,ама на старата кола с масло от 7лв литъра(тогава квото вадех се даваше само за бенз,дискотеки,и пичоци,нестигаха и за колата не оставаше много ама и тя не си искаше де :mhihi: ) и навъртях почти 200к и нищо и нямаше

Всеки знае,че колите от Италия са кошници!Въпроса е да е по-малко кош като я купиш,че иначе става като при мен! :lol:
Но колата си я харесвам и карам!Поддържам си я с къде оригинални къде части от колеги от форума!Понеже за накрайници със шарнири не ми се дават 600-700лв при условие че в наще пътища ще изкарат по-малко и от година!Просто не си заслужава.Иначе другите неща е хубаво да са оригинални!Масла,ролко,ремъци,филтри и т.н.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook