В студа волана изщрака, тежка хидравлика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от streetz » 31 Яну 2012, 9:33

Добро утро, колеги. Голям студ, майката си е*ало.
Стана проблем сутринта - качвам се, паля някак едва едва и отначало се чу яко виене за около 3-4 секунди. Викам си Нормално е при -20С да се мъчи. Поседях 2-3 минути на място и тръгнах. Дойде време да правя малко по-сериозен завой и като завъртях волана наляво се чу щракане вътре в него. Така на няколко завоя и в крайна сметка изчезна почти. Обаче сега не знам внушавам ли си или просто заради студа, ама волана на моменти е адски тежък .. няма въртене. А на моменти олеква нормално. Според мен нещо във волана се е счупило - на пластмаса ми щракаше, може би е замръзнало или пък заради тежката хидравлика да е видяло зор нещо вътре. Идеи ?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от 00700 » 31 Яну 2012, 11:16

Като загря автомобила, пукането продължава ли?
Изображение

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от streetz » 31 Яну 2012, 11:41

Почти изчезна като загря ("загря" е доста относително - като стигнах на работа тъкмо беше застанала в идеалната среда, но термостата не беше отворил още). Но въпреки това волана се върти различно .. на моменти е лек, на моменти твърд.

EDIT : Одеве светна и лампата за еърбега .. чета в други теми, че лентов кабел имало отдолу, ама чудно как се е стигнало дотам, че да се потроши всичко. Баси студа ..
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: РВ1987ВР London
Пол: Мъж
Кара: БМВ 318i M43
Мечтае да кара: M4

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от BMW318 i-KOKO » 31 Яну 2012, 20:10

Това си е нещо нормално за тези студове -20 гр е, и моя волан също е така в момента
по някой път трябва да подам газ за да вдигне налягане помпата за да се завърти по леко
то по принцип на Е36 хидравликата е малко по тежка в сравнение на Е34 така че не се притеснявай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от русиабн » 31 Яну 2012, 22:19

При мен /316I/ сутринта се случи донякъде същият проблем! Колата беше цяла нощ на открито, при температура от - 22 градуса, и при паленето се чу някакво страшно "дерзане" от към хидравликата. В първият момент се стреснах, но оставих колата да поработи малко на място и след това тръгнах, нямаше никакви проблеми :driving:
Но честно казано и аз не знам от къде идва проблема :arrow: хидравличното масло дали замръзва :mhihi: :?:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от maxpower » 31 Яну 2012, 23:00

Колега счупил си едното ушо на спиралата. Това което я' законтря към кормилната колона- не питай от де знам :mhihi: След това е нямало какво да я' законтри и е почнала да си опъва кабелите и сега като ти е светнал бега вече и тях е скъсала. Предполагам, че като се затопли добре купето волана олеква? Свали кората отдолу под волана и ще видиш за какво говоря. А сега в тия студове спиралата просто е на камък и става точно това дето се е получило при тебе. На моята кола вече беше счупено, но кабелите се бяха оказали здрави и я хванах точно преди да ги скъса.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от kiky_7 » 01 Фев 2012, 0:56

При мен е същото. Сега на това време като запаля колата и като тръгна все едно карам лада. Казаха ми да ходя да ми сменят хидравличната течност и щяло да се оправи?
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от streetz » 01 Фев 2012, 11:43

maxpower написа:Колега счупил си едното ушо на спиралата. Това което я' законтря към кормилната колона- не питай от де знам :mhihi: След това е нямало какво да я' законтри и е почнала да си опъва кабелите и сега като ти е светнал бега вече и тях е скъсала. Предполагам, че като се затопли добре купето волана олеква? Свали кората отдолу под волана и ще видиш за какво говоря. А сега в тия студове спиралата просто е на камък и става точно това дето се е получило при тебе. На моята кола вече беше счупено, но кабелите се бяха оказали здрави и я хванах точно преди да ги скъса.

Благодаря , колега :) Ще я сваля кората тия дни да видя за какво става дума, но никак не ми звучи добре както го описваш.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

StanceWorks addicted
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със заключен:)

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от niko11 » 01 Фев 2012, 23:42

Тоя студ ни изпокъса лентовите кабели.Проблема ми е едно към едно с този на колегата :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от Dream_BMW » 02 Фев 2012, 0:12

Като свалиш волана и го обърнеш с долната част към теб,ще видиш една цилиндрична мантракулка в която е навит на спирала лентовия кабел.Той трябва да не е прегънат никъде и най-добре се разбира дали е дал фира като се прозвънят с мултицет 4-те му пътечки,две от тях за да клаксона и две за бега.Ако е тотално прекъснат кабела не трябва да имаш каксон ,както и бег.По-старите волани лентовия им кабел е само с две пътечки за бега а клаксона е като на ладите с постоянно контактуваща шина.Напиши лентов кабел в търсачката и ще намериш тема в която добре е описано какво представлява и как се ремонтира.
Иначе много от нас с Е36( за другите не знам) имаме проблем с хидравликата суртин,но това вероятно е от промяна на качествата на маслото в системата.Преди да го сменя на моята хидравлика с МОТУЛ АТF Dextron III сутрин тя не бе толкова тежка ,но след смяната определено имам усещането,че почти нямам хидравлика в студените зимни сутрини,поне до момента в който загрее мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 2.05.2010
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 M5

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от Nitrowalk » 02 Фев 2012, 0:26

И при мен е така от сутринта , даже си викам въобразявам си нещо.... то какво било :shock: изумен съм
При мен даже леко поскърцва ..... отвратително е , както каза колегата-все едно нещо руско шофирам :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от Dream_BMW » 02 Фев 2012, 0:36

Абе колко е зима бе 3-4 месеца,някой даже не се къпят докато не дойде лятото а ние сега ще вземем и маслото в хидравликата да сменяме,само защото не сме го улучили за зимата. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 xi e61

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от parabadabal » 02 Фев 2012, 1:07

Надявам се да не възразите, че използвам темата, но при моята кола волана се върти нормално, не е стегнат, но колата не беше карана от много време (1-2 месеца) и сега като въртя волана (дори и леко) се чува някакво скърцане сякаш иска да се смаже. Та въпросът ми е дали наистина трябва да пръсна малко WD-40 и къде точно да пръскам.
__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от streetz » 02 Фев 2012, 9:58

Аз клаксон все още имам, така че може и да не е прекъснат изцяло, или пък съм с 2-те писти и контактната шина. От оня ден не съм я карал, че да не се омаже допълнително положението, сега уикенда ще се позанимавам да сваля волана. А хидравликата наистина я няма в големите студове, но като позагрее се оправя .. аз мислех, че двата проблема са свързани, но явно не са :)
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.02.2010
Пол: Мъж

Re: В студа волана изщрака, тежка хидравлика

Мнение от arnny » 09 Фев 2012, 19:40

и при мене е така при - 20. Аз смених маслото, тъй като преди две години сменях рейката, втора ръка разбирасе, и в нея имаше останало някакво масло, наподобяващо на боза. За тожа бях принуден да го сменя, сега с чисто нова масло по малко старже на студеното, но пак се усеща слабо.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook