Някой знае ли това дали трябва да бъде така?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
значи свалих кората.. там имаше и други такива щекери.. или както им се вика.. тия пласмаси дет се виждат не ми е ясно с тази дупка .. общо взето някак си нещат да стоят в дупката.. или нещо е счупено или.. просто се е деформирало и стои малко на едн страна.. те са като траби такива.. и вазниква въпрос.. от там някак си не може ли да се стигне до филтъра без да се сваля цялата джабка?
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Без да разглобиш половината джабка НЕ може да смениш филтъра на климатика. Зор е да смениш филтъра дори като си разглобил джабката, без разглабяне трябва да си магьосник
Малко тъпо са го направили, но е така. Много е забутан, някъде имаше тема с картинка точно къде е.
Утре и аз ще ида да снимам под джабката и ще сложа снимка

Утре и аз ще ида да снимам под джабката и ще сложа снимка

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Здравей! Значи това са въздуховодите на климатика/парното. Като се разглоби джабката, за да смениш филтъра на климатика се налага да се махне една тръба, която се разделя на две и точно тея два отвора са от нея. Това трябва да е така, но не ти е паснало точно или се е разместило малко. Слагам снимка на мойто и при мен едната тръба не беше точно на дупката, скоро сменях филтъра и явно не сме го напаснали както трябва. За щекера не мога да ти кажа къде трябва да е включен, при мен май нямаше свободно висящ такъв.
Виж дали като включиш климатика/парното и пуснеш да духа отдолу, дали духа през тея дупки. Ако духа е ОК, ако не, значи вътре е разместено.
Виж дали като включиш климатика/парното и пуснеш да духа отдолу, дали духа през тея дупки. Ако духа е ОК, ако не, значи вътре е разместено.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- ivo gazcom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
ако искаш ела при мен ште ти го сменя да не се мъчиш първия път колко ядове брах докато го разконспирирам 0887792695
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
Току що прибрах колата и забравих пак да проверя но обещавам утре сас сигурност да ти кажа за какво точно става вапрос. Пак се извинявамKiIIeR написа:това май е логично.. сигурно е така. ще съм ти много благодарен ако погледнеш и кажеш как е при теб. благодаря на всички !
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
Значи проверих какво става с тази букса която ти виси! При мен до трабите под джапката има мьжка и женска който са свързани и си имат точно определено място до снопа кабели които идват от кам компа и отиват навътре в таблото. В мъжкате влизат два кабела <кафяв и червен> а от женската пак излизат два <кафяв и червен>
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- stoni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 21.05.2006
- Местоположение: madrid
- Пол: Мъж
- Кара: F31
на мене там ми АБС (свръзката) имам такива бели клеми,а въздухопровода ти се е откачил на пласт масове щифтове е. преди филтъра на климатика пада много лесно като слагаш кората
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани