Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Не искам да ми са бели символите. Цялата кола е черно, червено и махагон. Така топката се вързва по-добре с интериора. Другата ще я пробвам с малки лампички, но проблема при двукомпонентните топки е, че няма къде да се оформи нещо като рефлекторна част. Другата топка така я понадупчих, че чак се уплаших. Сега ще и бая да стане нещо по-културно.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2012, 22:56, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Аз също си взех оригинално прозорче от Камор ауто в София,но нито цифрите,нито емблемката с М-чето бяха прозрачни.Бяха си хромирани,но от хрома има нужната светопропускливост.Даже ми бе интересно,че на оригиналното прозорче задната му част имаше двойноподлепващо явно пригодено да го монтирам на обикновенна стокова топка която не свети.Наложи ми се да го отстраня.Сарото ми бе с прозрачни цифри и емблемка свалено от оригинална светеща топка.А бялата подложка я изработих от кофичка за кисело мляко.Получи се доста добре.Всичко друго ми е направено както на снимките,но изпозлвах само един оранжев светодиод и определено светлината му е достатъчна.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
SuPeR_FLY написа:Да не са ти объркали емблемата, трябва да са прозрачни цифрите?
Знам ли,важното е че поне пропускат светлината на светодиода а и когато е ден не можеш да разбереш че топката е от светещия тип,защото на светещите (с прозрачните цифри ) се вижда бялата пластамска под прозорчето.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Едната топка вече е светеща, но винаги съм искал да си направя махагоновата топка. Понеже не бях сигурен какво има под плочката и дали няма да прецакам нещо при направата, реших да потърся друга топка и да пробвам върху нея. Във форума намерих цял махагонов комплект от Е36. Колегата беше много коректен и аз се сдобих с още една топка, която определено беше подходяща за начинанието ми. За да стане добра топка се наложи да се свали лаковото покритие, което на места беше паднало. Реших да сваля лака с по-едра шкурка, а след това да полирам дървото с фина шкурка. При обработката на топката установих, че дървото е сравнително светло и е байцвано, за да се получи необходимия цвят. След това е лакирано. Ето снимки от днешното търкане:












След като свалих лака и слоя байц оставих топката с идеята утре да я шлайфам с фина шкурка и да я погготвя за лакиране. Аз разполагам с байц - палисандър. Тъмен е но добре контрастират линиите на дървото, открояват се прекрасно. Идеята ми беше да го използвам, а след това няколко слоя лак. След известно време забелязах, че топката е потъмняла, а в момента има прекрасен канелен цвят. Ето така изглежда:






Утре ще продължа заниманията, като първо ще се опитам да изравня цвета и повърхността на топката, а след това ще започна подготовката на местото където ще бъде монтиран оранжев светодиод с повишен интензитет. Идеята е да се използва един диод, но крайния резултат ще бъде ясен след разпробиването на топката.












След като свалих лака и слоя байц оставих топката с идеята утре да я шлайфам с фина шкурка и да я погготвя за лакиране. Аз разполагам с байц - палисандър. Тъмен е но добре контрастират линиите на дървото, открояват се прекрасно. Идеята ми беше да го използвам, а след това няколко слоя лак. След известно време забелязах, че топката е потъмняла, а в момента има прекрасен канелен цвят. Ето така изглежда:






Утре ще продължа заниманията, като първо ще се опитам да изравня цвета и повърхността на топката, а след това ще започна подготовката на местото където ще бъде монтиран оранжев светодиод с повишен интензитет. Идеята е да се използва един диод, но крайния резултат ще бъде ясен след разпробиването на топката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ето резултата от днешното шлайфане:




Утре шлайфането просължава. Идеята е да се изравни цвета, защото Гюнтер е използвал накакъв тъмен байц, който е проникнал на различна дълбочина в дървото. Някой участъци са по-светли, а други по-тъмни. Ще видя какво точно ще се получи и какъв байц ще използвам аз. Сега си търся лак на водна основа. В момнета топката е почи полирана и дървото изглежа много добре. Ако успея да запазя този вид ще супер.




Утре шлайфането просължава. Идеята е да се изравни цвета, защото Гюнтер е използвал накакъв тъмен байц, който е проникнал на различна дълбочина в дървото. Някой участъци са по-светли, а други по-тъмни. Ще видя какво точно ще се получи и какъв байц ще използвам аз. Сега си търся лак на водна основа. В момнета топката е почи полирана и дървото изглежа много добре. Ако успея да запазя този вид ще супер.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- krustev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Поздравявам автора за сръчността му!!!
ПС: Някой да има идея от къде да намеря разглобяема топка за скоростен лост на Е34?
ПС: Някой да има идея от къде да намеря разглобяема топка за скоростен лост на Е34?
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Не е задължително байца да ти е тъмен - може да го направиш с тъмен лак просто 


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
krustev написа:Поздравявам автора за сръчността му!!!
ПС: Някой да има идея от къде да намеря разглобяема топка за скоростен лост на Е34?
Във форума има много топки. Аз дори си взех още една разглобяема, за да я направя светеща. Няма да казвам как новата идея за разположението на диодите удари на камък и сега се чудя как да я оправя

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
SuPeR_FLY написа:Не е задължително байца да ти е тъмен - може да го направиш с тъмен лак просто
Прав си може и с лак. Само да намеря подходящия цвят лак на водна основа. А с байц пробвах да подчертая линиите на дървото. После падна голямо шлайфане. Оказа се че самото дърво е твърдо и като го шлайфам с дребна шкурка се полира. Там където се полира, байца не хваща

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ето какво се получи до момента:




Ще потъркам още малко а после с лак. Преди това обаче ще направя топката да свети.
Сега отивам да си оправя подгрева на пръскалките, защото ми се откачиха ръцете от шлайфане.




Ще потъркам още малко а после с лак. Преди това обаче ще направя топката да свети.
Сега отивам да си оправя подгрева на пръскалките, защото ми се откачиха ръцете от шлайфане.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2012, 23:00, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Защо държиш лака да е на водна основа? И друг би ти свършил същата работа
Отиди в някой магазин за автобои да ти тонират едни 100гр какъвто лак искаш с какъвто нюанс ти харесва, но задължително двукомпонентен и вярвай ми няма да мръдне повече тая топка 



- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
SuPeR_FLY написа:Защо държиш лака да е на водна основа? И друг би ти свършил същата работаОтиди в някой магазин за автобои да ти тонират едни 100гр какъвто лак искаш с какъвто нюанс ти харесва, но задължително двукомпонентен и вярвай ми няма да мръдне повече тая топка
Лака за дърво е специфичен и много по-различен от автолаковете. Вярно е, че всеки лак за дърво ще свърши работа. Аз обаче се съобразявам с времето и това, че работя в затворено помещение. Лаковете на водна основа не миришат и при стайна температура съхнат по-бързо, а и се работи по-лесно с тях. Лаковете като нитроцелулозни, полиуретанови, паркетни и други подобни не са подходящи за работа в затворени помещения. Съответно има и температурни изисквания. След като се нанесе няколко слоя лак със съответния нюанс, може топката да се запечата с двукомпонентен лак. Дори си мисля, че ако се използва лак със сатен ефект и после са запечата с двукомпонентен лак ще стане супер.
Докато си почивам от работата по топката реших да претапицирам едни задни кори с черна кожа. Ето резултата:












Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Изглежда красиво като самостоятелен детайл, но не ти ли идва натоварваща, съчетана с целия интериор.
Аз прецених, че ще стане прекалено кожено и ги направих с алкантара. Много пасва с изолациите на вратите.
Предните ще ги правиш ли?
Аз прецених, че ще стане прекалено кожено и ги направих с алкантара. Много пасва с изолациите на вратите.
Предните ще ги правиш ли?
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:SuPeR_FLY написа:Защо държиш лака да е на водна основа? И друг би ти свършил същата работаОтиди в някой магазин за автобои да ти тонират едни 100гр какъвто лак искаш с какъвто нюанс ти харесва, но задължително двукомпонентен и вярвай ми няма да мръдне повече тая топка
Лака за дърво е специфичен и много по-различен от автолаковете. Вярно е, че всеки лак за дърво ще свърши работа. Аз обаче се съобразявам с времето и това, че работя в затворено помещение. Лаковете на водна основа не миришат и при стайна температура съхнат по-бързо, а и се работи по-лесно с тях. Лаковете като нитроцелулозни, полиуретанови, паркетни и други подобни не са подходящи за работа в затворени помещения. Съответно има и температурни изисквания. След като се нанесе няколко слоя лак със съответния нюанс, може топката да се запечата с двукомпонентен лак. Дори си мисля, че ако се използва лак със сатен ефект и после са запечата с двукомпонентен лак ще стане супер.
Докато си почивам от работата по топката реших да претапицирам едни задни кори с черна кожа. Ето резултата:
Спец си станал брее трябва да ме научиш.
Станало е супер.

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани