МЛ>Х5?
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sisqou
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: Х5
МЛ>Х5?
Здравейте, колеги! Доскоро нямах работа въобще тук, защото бях заклет фен на Мерцедес, но ето че сега завъртях гъз.. и се оказах в този форум.
Карам Мерцедес от 1993г. насам и досега всичко беше ок, но от две години насам движех с един МЛ 350 2006г., който развали и тотално промени мнението ми за любимата ми марка. Няма да ви разправям за перипетиите, които имах с двигател, автоматик и еърматик, както и с амортисьори(2 пъти), защото ще стане дълго, но с две думи, за новите Мерцедеси, където вика един майстор: Само емблемата им отпред е Мерцедес, вече.
Факт е, че в един свят, където всичко се определя от капитала, няма как да се прави нещо вечно вече, да не говорим за здрави коли. Не че не могат, но това е друга тема...
Та... Оттървах се навреме от МЛ-а и един приятел ме запали много по Х5, като ми показваше постоянно предимствата пред Мерцедес. Неговият е Х5 3.0Д 2003г. Понякога човек сляпо се доверява на една марка и пропуска наистина съществени неща за друга. С изненада разбрах, че Е53-ките имали ТВ и ДВД още от 2001г, и наистина нямат нищо общо с МЛ от същите години, като лукс и надежност на пътя. То може би и затова цената е оправдано по-висока. С риск да се повторя, колкото и да ми хвалят моделите след 2006-2007г. всеобщото мнение вече е, че големите немски производители на автомобили са променили политиката си за сметка на резервните части и ги правят по-трошливи, осъзнавайки стратегията на японците, че повече се печели от частите отколкото от продажбата на самата кола. Реших да взимам Х5, защото както много от вас тук, предполагам вече знаят, качиш ли се един път на джип(СУВ) не ти се слиза в кола. Питането ми след толкова дълъг ферман(ако някой е издържал до тук:) е към кой точно модел да се насоча. В момента съм заделил около 20 000лв за посочения джип и се колебая дали бензин или дизел 3.0. Виждам че има доста добри оферти и за по-малко в и-нет, така че може и да го свия, но не да се изхвърлям нагоре(все пак е криза!). Знам и за проблема на тези преди фейслифта със скоростната кутия, но не много. Ако може някой да помогне със съвет.
Благодаря предварително.


Факт е, че в един свят, където всичко се определя от капитала, няма как да се прави нещо вечно вече, да не говорим за здрави коли. Не че не могат, но това е друга тема...
Та... Оттървах се навреме от МЛ-а и един приятел ме запали много по Х5, като ми показваше постоянно предимствата пред Мерцедес. Неговият е Х5 3.0Д 2003г. Понякога човек сляпо се доверява на една марка и пропуска наистина съществени неща за друга. С изненада разбрах, че Е53-ките имали ТВ и ДВД още от 2001г, и наистина нямат нищо общо с МЛ от същите години, като лукс и надежност на пътя. То може би и затова цената е оправдано по-висока. С риск да се повторя, колкото и да ми хвалят моделите след 2006-2007г. всеобщото мнение вече е, че големите немски производители на автомобили са променили политиката си за сметка на резервните части и ги правят по-трошливи, осъзнавайки стратегията на японците, че повече се печели от частите отколкото от продажбата на самата кола. Реших да взимам Х5, защото както много от вас тук, предполагам вече знаят, качиш ли се един път на джип(СУВ) не ти се слиза в кола. Питането ми след толкова дълъг ферман(ако някой е издържал до тук:) е към кой точно модел да се насоча. В момента съм заделил около 20 000лв за посочения джип и се колебая дали бензин или дизел 3.0. Виждам че има доста добри оферти и за по-малко в и-нет, така че може и да го свия, но не да се изхвърлям нагоре(все пак е криза!). Знам и за проблема на тези преди фейслифта със скоростната кутия, но не много. Ако може някой да помогне със съвет.
Благодаря предварително.

- bituv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: МЛ>Х5?
здравей колега и честито, че вече си тук.аз ще ти говоря пристрастно,защото както ти си бил с мл така аз от 1992 сам с марката бмв.за 20 години осъзнах много неща първото е че имаше здрави и стойностни коли до 2000г от тогава се правят много компромиси във всички марки.с тези системи и глупости се губи тръпката от шофирането.единственото сигурно което мога да ти кажа е че никога до сега бмв не ме е оставало на пътя никога,а съм сменил доста от всички серии.темата дизел или бензин е дълга моето мнение е както беше казал един приятел нафтовите печки са за камиони,трактори и валяци.дизела е за по спокойно каране не екстремно,да съгласен съм че е по ефтино.но до сега не сам карал дизел който да не ми е правил проблеми.купих си vw файтон v10tdi на 80000 прогори масло през двете турбини и т.н.та на въпроса последната ми кола е х5 2006 4.8is купих си го от германия и ми го доработиха до 400к.с на динотест.взех го на 45000км сега съм на 140000км и вярвай ми че такова каране и ръчкане няма влизам в сервиз само за консумативи.това животно върви прекрасно и на пътя и offroad и то без никакво задъхване.значи от2000-2004 кутиите са на GM след това са си на бмв и вече нямат проблеми.така че преди 2004 не си купувай кола отделно старите дизели3.0 бяха 184к.с после 218 и се усеща разликата.бензина 3.0 става,здрав е но не върви ,но му слагаш газ и си о.к.двигателя 4.4 и той не върви само гори вече е осмак,4,6 и 4.8 са ги направили но ако питаш мен 4.8 върви доста по добре.все пак една х5 е 2500кг нали се сещаш че трябват коне да раздвижиш тези килограми,но пък разхода е по висок.другото е че 4.6 и 4.8 са на въздушно окачване и са бъкани с екстри.стана дълго ти сам си прецени за какво ще го ползваш не забравяй,че дизелите са на половин милион км нафтата в бг е буклук и почват проблемите.ако имаш въпроси питай.желая ти успех
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: МЛ>Х5?
С няколко малки доуточнения:
1. GM-ските скоростни кутии се заменят със ZF-ски, а не с такива на БМВ.
2. Х5 е всичко друго, но не и 2500 кг.
3. Идивидуалното оборудване на всяко едно Х5 (без значение Е53 или Е70) зависи единствено от това колко щедър в поръчването е бил първия собственик.
1. GM-ските скоростни кутии се заменят със ZF-ски, а не с такива на БМВ.
2. Х5 е всичко друго, но не и 2500 кг.
3. Идивидуалното оборудване на всяко едно Х5 (без значение Е53 или Е70) зависи единствено от това колко щедър в поръчването е бил първия собственик.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: МЛ>Х5?
cww написа:С няколко малки доуточнения:
1. GM-ските скоростни кутии се заменят със ZF-ски, а не с такива на БМВ.
2. Х5 е всичко друго, но не и 2500 кг.
3. Идивидуалното оборудване на всяко едно Х5 (без значение Е53 или Е70) зависи единствено от това колко щедър в поръчването е бил първия собственик.
Колегата преди това се изказа правилно-големите моторозации включват в серийното оборудване доста повече неща по дефолт и затова са "бъкани" с екстри....

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- bituv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: МЛ>Х5?
колега cww моят джип съм го теглил на моят кантар който е дигитален 18000кг с точност до 10кг и празен с малко бензин е точно 2580кг.ако можеш да ми покажеш и дизел с 4възглавници на колелетата/ниво регилация/ ще ти бъда благодарен.за мен 4.6 и 4.8 нямат много общо с другите :спирачките са различни,обурудване,дори и броните са различни.
- sisqou
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: Х5
Re: МЛ>Х5?
Колега bituv, и аз предполагам, че 4.6 и 4.8 нямат много общо с другите, тъй като са коли, направени за по-богати хора(не отчитащи разхода) и по тая причина логично си мисля, че са по-здрави от по-базовите модели. Сигурно си прав, колега, но за момента джип, който харчи повече от 20/100л бензин за мене е трудно изхраним
Чета и чувам доста добри отзиви за мотора 3.0D и както казваш ти, бензиновият му еквивалент 3.0i хем харчи, хем не върви, та май клоня към дизела. В малко по-друго време бих се хвърлил на 2006-2007г модел, но тая криза става все по-трудна и съобразявайки се с нея съм склонен вече да орежа бюджета за автомобил, да не говориме че напоследък се чува че страшно много се крадяли Х5-ците специално. Бих искал да попитам още един път за предимствата и недостатъците на модела преди фейса, и този след, като съм запознат донякъде с проблема със чупещия се автоматик. Нямам идея и колко може да струва ремонта все пак ако се счупи, но в момента ми предлагат един Х5 3,0Д 2003г, като собственика ми твърди, че е сменил скоростната кутия с нова за около 19 000лв.

- bate koko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 18.07.2007
- Местоположение: на 5 -то авеню,ама не точно....
- Кара: ....ЖЪЛТО ТАКСИ....
Re: МЛ>Х5?
..аз само 4е,не съм съгласен с колегата,4е 4.4мотора не върви..,вероятно сравнена с 4.8 ,просто върви по-малко,ама 4ак пък да не върви.....доста по-бързае е доста "бига4ки"..
,а ина4е си горе нормално...12-22,зависи как я караш...горещо препоръ4вам....
/ако можеш да я поддаржаш.... гумите и са 2-2500 лева/









- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: МЛ>Х5?
bituv написа:колега cww моят джип съм го теглил на моят кантар който е дигитален 18000кг с точност до 10кг и празен с малко бензин е точно 2580кг.ако можеш да ми покажеш и дизел с 4възглавници на колелетата/ниво регилация/ ще ти бъда благодарен.за мен 4.6 и 4.8 нямат много общо с другите :спирачките са различни,обурудване,дори и броните са различни.
Заповядай колега. От няколко различни източника:
http://www.autoevolution.com/engine/bmw ... 0-30d.html
http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=247
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=113300
http://www.eurodb.com.au/used-car-Speci ... 05/DDM05A/
Прави си, че при 4.6 всичко е в повече, но въпреки това 2500 кг ми се виждат прекалено много.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- bituv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: МЛ>Х5?
колега тук виждам само параметри на 3000куб. аз карам 4.8is който е осмак.според теб 6 цилиндъра и 8 дали тежът еднакво.сега за колегата който беше пуснал темата фейслифта обикновено се пуска с отстранените проблеми на модела,сиреч за 4 години/1999-2003/ се вижда какво не е направено добре,подобряват го и пускат фейс.не е само проблема в кутията колега и мотора 184к.с не е стока.този със сменената кутия ако има документи че е сменена о.к и зависи преди колко км е сменена,проблемите започват след 80000км така съм чел,тази кутия не съм карал.търси 2004 218к.с навън ги има тънко вече.успех
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: МЛ>Х5?
bituv написа:този със сменената кутия ако има документи че е сменена о.к и зависи преди колко км е сменена,проблемите започват след 80000км така съм чел,тази кутия не съм карал.
Нещо си чел през редовете

Като човек който е сменил 3-4 такива Хикса ,и на всичките съм сменял кутии,мога да ти кажа,че кутията хвърля кърпата от 180000 до 220000км.
Напълно рециклирана такава кутия с една година гаранция тук е 2500лв. без монтаж и масло.
Взел съм доста такива кутии и за мои коли и за коли на клиенти и рекламации до сега не е имало.
bituv написа:и мотора 184к.с не е стока.
Колкото до мотора 184к.с. да те попитам - Ти колко такива си карал ,че даваш такива категорични заключения ???
Или се позоваваш само на " ама той така ми каза "
Аз пък мога да ти споделя за доста проблеми по твоя мотор 4.8 is

До автора на темата - Колега,ако този Х който ти предлагат наистина е с нова кутия,и ти харесва като кола, го взимай без да се съобразяваш с глупостите които ти пише колегата с IS-ката

- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: МЛ>Х5?
cww написа:bituv написа:колега cww моят джип съм го теглил на моят кантар който е дигитален 18000кг с точност до 10кг и празен с малко бензин е точно 2580кг.ако можеш да ми покажеш и дизел с 4възглавници на колелетата/ниво регилация/ ще ти бъда благодарен.за мен 4.6 и 4.8 нямат много общо с другите :спирачките са различни,обурудване,дори и броните са различни.
Заповядай колега. От няколко различни източника:
http://www.autoevolution.com/engine/bmw ... 0-30d.html
http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=247
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=113300
http://www.eurodb.com.au/used-car-Speci ... 05/DDM05A/
Прави си, че при 4.6 всичко е в повече, но въпреки това 2500 кг ми се виждат прекалено много.
bituv написа:колега тук виждам само параметри на 3000куб. аз карам 4.8is който е осмак.според теб 6 цилиндъра и 8 дали тежът еднакво.сега за колегата който беше пуснал темата фейслифта обикновено се пуска с отстранените проблеми на модела,сиреч за 4 години/1999-2003/ се вижда какво не е направено добре,подобряват го и пускат фейс.не е само проблема в кутията колега и мотора 184к.с не е стока.този със сменената кутия ако има документи че е сменена о.к и зависи преди колко км е сменена,проблемите започват след 80000км така съм чел,тази кутия не съм карал.търси 2004 218к.с навън ги има тънко вече.успех
Ти май сам не помниш какво пишеш един пост по-назад.

Пожела данни за дизела - дадох ти няколко различни линка. По-голямо доказателство от това здраве му кажи.
Или пък аз не разбрах, ти какво искаше да ти покажа - килограмите на дизела или пък дизел с екстри като на бензиновия?

Относно бензина - караш такъв, теглил си го, какво има да говорим повече.
Може пък и да си прав относно килограмите.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- aleks.ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0D
- Мечтае да кара: 5GT ; 760Li
Re: МЛ>Х5?

- sisqou
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: Х5
Re: МЛ>Х5?
Благодаря на всички, които ми помагат в избора. Колеги, явно доколкото разбирам от коментарите, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, трябва да отделя повече пари за фейслифта, за да се огранича от проблема със скоростите и да забравя за тази от преди 2004г. Нямам идея дали има документ този, който ми казва че е сменил цялата кутия, ще трябва да попитам.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: МЛ>Х5?
Проблема не е в скоростите а в подържането им, аз карам 4.6, 2003 от 3 год., сега съм на 192 хил. км и нямам никакви проблеми със скоростите, а тук е доста по-топло от БГ. Имам приятели тук със пред фейслифтови X5, V8 на 320, 260 и 240 хил. км и те без проблеми. Просто на 60 хил. се сменят маслото и филтъра на скоростите, затова отиди до нормална страна /мое предложение Германия или Швейцария/, намери си свястна Х5 със сервизна история от дилъра, но не забравяй, че във всичко, включително и покупката на автомобил трябва да има и малко късмет
! Бензиновите V8 висок разход + невероятно удоволствие и много екстри, дизелите - по-малко разходи и екстри + доста удоволствие от един от най-добрите според мен SUV. Скачай смело и късмет!

- sisqou
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: Х5
Re: МЛ>Х5?
vlado6669 написа: Бензиновите V8 висок разход + невероятно удоволствие и много екстри, дизелите - по-малко разходи и екстри + доста удоволствие от един от най-добрите според мен SUV. Скачай смело и късмет!
Благодаря ти! И при Мерцедес беше така със подръжката на скоростите-масло на правилните километри и караш смело. Лошото е, че на тези години трудно някъде ще има пълна информация за подръжката на амтомобила. Но както каза-всичко е на късмет. За бензиновите мотори-Да, с две ръце. Винаги съм предпочитал бензин пред дизел, но тук цените не са както при теб и с очакваното нападение от евреите над Иран се очаква да ни ударят цените в невъобразимото, така че засега ще се придържам към дизела.

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани