стрелкaта на температурата
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- 
				  
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- ToHuTo
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 48
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Благоевград
- Кара: под налягане
Смени си кабела (или го притегни) за масата , който свързва купето
с двигатела
			с двигатела

Обичам боба,обичам хлеба, и обичам да е.а
		В събота на село свалих кората , която прикрива кабелите(отпред при двг) и гледах и се чудих кои кабели идват от датчика. Накрая ми писна и си закачих кората. Газаджиите ми бяха прекарвали кабелите за газта точно под нея и явно не я бяха захванали както трябва. Бая се озорих докато щракнат щипките. На другия ден си тръгнах от село и по едно време забелязах, че стрелката си функционира нормално, явно кабела, който прекъсва при стягането на кората е дал контакт и са си работи.
Дано да е за по-дълго.
			
		Дано да е за по-дълго.

- RP///M.cenitel.org
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 40
- Регистриран на: 12.05.2006
A уе Ицооооо ,кво стаа уеее  Таа работа на червена-та кола ли става,нали знаеш ,че аз съм ги измислил БМВ-тата ,що не казваш да помагам
 Таа работа на червена-та кола ли става,нали знаеш ,че аз съм ги измислил БМВ-тата ,що не казваш да помагам  
 
Стъпка първа проверка на масите ,който са захванати на един Болт М6 близо до кормилния прът-развиване зачистване на боята и стягане.
Стъпка втора проверка за "студени спойки".Имаш със сигурност,всички е-30 в Бг имат,поне аз от стотиците разглобени табла не съм видял едно без,причината са пътищата и здраво натискане и дърпане при вкарване на 3-те букси.Та точно там са и спуканите спойки.Поглеждаш пиновете на гърба на бялата,синята и жълтата букси от към зелената страна на платката,на хубава светлина и...след това ги презапояваш,щото гаранция много от тях са спукани .
Стъпка трета ,която не е задължителна ,но аз ти я препоръчвам.Проследявайки пътя на управляващия сигнал от сензора,ще откриеш изненадващо ,че той не ходи напрао в уреда ,а се разджитква из платката,после из дънната платка(тази с батерийте и ойл сервиза) и... изневиделица се пръква на клема 30 на едно мънзарко реленце и раотата засмърдява адски ,ми така е направено за да ги посещаваш по-често и да не се забравяте .Какво има на 85,86 и 87б ти го оставям за домашно
 .Какво има на 85,86 и 87б ти го оставям за домашно  
 
Аз като едно просто българче сигнала го карам директно на уреда и нещата заспиват на 3 без коз 
 
Можеш да провериш и самия уред ,въпреки че проблема не е в него 100%.В свалено състояние духайки леко зад стрелката по посока на червената зона не трябва да задира никъде особено на връщане.
			
		 Таа работа на червена-та кола ли става,нали знаеш ,че аз съм ги измислил БМВ-тата ,що не казваш да помагам
 Таа работа на червена-та кола ли става,нали знаеш ,че аз съм ги измислил БМВ-тата ,що не казваш да помагам  
 
Стъпка първа проверка на масите ,който са захванати на един Болт М6 близо до кормилния прът-развиване зачистване на боята и стягане.
Стъпка втора проверка за "студени спойки".Имаш със сигурност,всички е-30 в Бг имат,поне аз от стотиците разглобени табла не съм видял едно без,причината са пътищата и здраво натискане и дърпане при вкарване на 3-те букси.Та точно там са и спуканите спойки.Поглеждаш пиновете на гърба на бялата,синята и жълтата букси от към зелената страна на платката,на хубава светлина и...след това ги презапояваш,щото гаранция много от тях са спукани .
Стъпка трета ,която не е задължителна ,но аз ти я препоръчвам.Проследявайки пътя на управляващия сигнал от сензора,ще откриеш изненадващо ,че той не ходи напрао в уреда ,а се разджитква из платката,после из дънната платка(тази с батерийте и ойл сервиза) и... изневиделица се пръква на клема 30 на едно мънзарко реленце и раотата засмърдява адски ,ми така е направено за да ги посещаваш по-често и да не се забравяте
 .Какво има на 85,86 и 87б ти го оставям за домашно
 .Какво има на 85,86 и 87б ти го оставям за домашно  
 
Аз като едно просто българче сигнала го карам директно на уреда и нещата заспиват на 3 без коз
 
 
Можеш да провериш и самия уред ,въпреки че проблема не е в него 100%.В свалено състояние духайки леко зад стрелката по посока на червената зона не трябва да задира никъде особено на връщане.
			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
  
 
