Проблем с АСЦ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Проблем с АСЦ
Здравейте колеги,имам проблем с колата ми,та като запаля примерно сутринта когато е студена и ако не и дам газ след като я запаля ще угасне моментално и трябва да задържа на 1000-1200 за секунда две за да не угасне след това проблеми няма пали без да гасне но при първия старт винаги гасне не е палена известно време,другия проблем е след като тръгна и примерно асц-то като не ми свети на таблото демек е включено и се усеща като му дам по рязко газ се усеща как ми отнема газта като затвори клапата,следователно святка и на таблото че е подеиствало,а иначе като запаля и изключа асц-то при тръгването до 2 оборота немога да му натисна по смело газта защото пък започва да прекъсва едно такова но ако подмина 2000 оборота и му смачкам газта тръгва да набира без проблеми но под тези обороти ако дам по рязка газ и започва да прекъсва имам чуството че некои вакум го спира защото само до 2000 оборота го прави това от там нагоре проблеми няма.
Мотора е м52б25 не съм сигурен но мисля че е с чип просто не съм карал до момента толкова вървежна м52б25
карал съм м52б28 нищо общо с м52б25 в ниските и в високите е прекалено бързо се стряска другия въпрос е как да разбера дали е чипосана,защото наскоро като трябваше да ходя да минавам преглед по магистралата се захапах с едно ауди а6 3.0 тди от последния модел и му бях залепен зад гъз* 250км 6100 оборота бях готов да го изпреварвам но трябваше да слизам от магистралата за прегледа и неможах
Само да добавя колата има клапата която е на гърнето инсталирана попринцип но като минавах прегледа се наложи да я премахна за да си преправя генерацията и сам махнал само краината клапа и попринцип нали има вакумен маркуч които влиза в самата клапа и сам го прегънал и е захванато с свинска опашка каква е вероятноста то да ми бърка колата да прекъсва при рязко подаване на газта в ниските?защото ако не и подавам рязко газ в ниските си върви без проблеми
Дано не съм бил много изчерпателен
Мотора е м52б25 не съм сигурен но мисля че е с чип просто не съм карал до момента толкова вървежна м52б25


Само да добавя колата има клапата която е на гърнето инсталирана попринцип но като минавах прегледа се наложи да я премахна за да си преправя генерацията и сам махнал само краината клапа и попринцип нали има вакумен маркуч които влиза в самата клапа и сам го прегънал и е захванато с свинска опашка каква е вероятноста то да ми бърка колата да прекъсва при рязко подаване на газта в ниските?защото ако не и подавам рязко газ в ниските си върви без проблеми
Дано не съм бил много изчерпателен

- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Проблем с АСЦ
Kris написа:От това което си написал проблем с АСЦ-то не видях.
Аз пък не можах да разбера за ко иди реч. На мен като е много студено АСЦ то ми не се вкл. тря загаза и пак да пална и тогава всичко е ОК. АСЦ мн хора мърморят че спъва, но за кола евридей в много добре.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани