Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- docento
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.06.2011
- Местоположение: Правата - София-Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 320d
- Детайли за колата: Тъмно син металик ,320 d ,136 ps;
Тъмно сив металик,320 Diesel 150 ps
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте колеги,
До преди 6 месеца имах BMW E46 320d 136к.с., но за съжаление се превърна в тоталка (не по моя вина естествено).
Налага се и аз да се оборудвам с нещо по-ново.
В тази връзка искам да ви попитам какво мислите за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ?
Мерси предварително!
До преди 6 месеца имах BMW E46 320d 136к.с., но за съжаление се превърна в тоталка (не по моя вина естествено).
Налага се и аз да се оборудвам с нещо по-ново.
В тази връзка искам да ви попитам какво мислите за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ?
Мерси предварително!

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
docento написа:Здравейте колеги,
До преди 6 месеца имах BMW E46 320d 136к.с., но за съжаление се превърна в тоталка (не по моя вина естествено).
Налага се и аз да се оборудвам с нещо по-ново.
В тази връзка искам да ви попитам какво мислите за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ?
Мерси предварително!
На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
xerial написа:docento написа:Здравейте колеги,
До преди 6 месеца имах BMW E46 320d 136к.с., но за съжаление се превърна в тоталка (не по моя вина естествено).
Налага се и аз да се оборудвам с нещо по-ново.
В тази връзка искам да ви попитам какво мислите за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details ?
Мерси предварително!
На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти
+1 заблизо 11к. поне един мулти волан да имаше или едни седалки

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
не съм гледал снимките на колата, но е 2004-та година, 6 скорости. Ако е читава, цената си е ОК според мен.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
UBAH5 написа:Аз не бих заложил на този мотор. С тази валветроник система... Трудно ще намериш кой да го ремонтира. Не е толкова разпространен и забравяш за втора ръка. Ако държиш да е 4 цилиндров, по-добре 115 коньовия
Ако е в перфектно здраве няма какво толкова да му мисли, и какво значи трудно ще намери кой да го ремонтира, като в България има хора които ремонтират ванкелов двигател камо ли този


- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
latrel написа:UBAH5 написа:Аз не бих заложил на този мотор. С тази валветроник система... Трудно ще намериш кой да го ремонтира. Не е толкова разпространен и забравяш за втора ръка. Ако държиш да е 4 цилиндров, по-добре 115 коньовия
Ако е в перфектно здраве няма какво толкова да му мисли, и какво значи трудно ще намери кой да го ремонтира, като в България има хора които ремонтират ванкелов двигател камо ли тозиВтора ръка какво ? Двигател??? Сравни малко данните на двата 4 цилиндрови и тогава му препоръчвай по-малкия
Това което ме притеснява е, че е доста рядък и има много малко инфо за него. Изрових целия форум и намерих единици хора с такъв.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Nikolay VT
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 19.01.2012
- Местоположение: V.Tarnovo
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd avtomat
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Не е лоша.Пускай му мейл че имаш 9500 и го оставяй да мисли.
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
xerial:
"На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти "
не съм съгласен и аз с това, че цената е висока...напротив, заслужава си да се види и пробва и ако е читава технически, направо си е оферта
"На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти "
не съм съгласен и аз с това, че цената е висока...напротив, заслужава си да се види и пробва и ако е читава технически, направо си е оферта
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ivan83 написа:xerial:
"На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти "
не съм съгласен и аз с това, че цената е висока...напротив, заслужава си да се види и пробва и ако е читава технически, направо си е оферта
11k без 1 екстра ли...хмм
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:11k без 1 екстра ли...хмм
и докато я наредим колата стана 16-17 лв.

а после ще я продаваме след 2 години за 12-13, ама нямааааа

жестоката истина

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги,
прочетох отначало до край темата за "пеперудите" на входящия колектор при дизелите, която е много добра и хубаво развита и затова моля да прецените, дали да я добави Димитров към тези, които е описал в началото или да се набира от тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=195055
Темата засяга живота на повечето дизелови двигатели и е уместно повече хора да са запознати с проблема.
Соча като резюме на мненията: "пеперудите"от входящия колектор се махат/изрязват/, защото попадат в двигателя, който ги засмуква от създаденото налягане и се предизвикват тежки и скъпи повреди. Това е неоправдано и неподходящо решение на БМВ с цел екологичност, поддръжка на налягане и закупуване от производителя на входящ колектор на 90 000 километра, колкото издържат осите на "пеперудите". Няма шаване! Махането не е страшно и скъпо, а е полезно.
Отнася се за дизеловите мотори от 150 к.с. В едно от мненията се посочва, че не се отнася за бензинови двигатели. Обсъждат се дизелите.
Ще доведе до там, че още при закупуването на дизел ще се проверява дали има "пеперуди" за махане?
прочетох отначало до край темата за "пеперудите" на входящия колектор при дизелите, която е много добра и хубаво развита и затова моля да прецените, дали да я добави Димитров към тези, които е описал в началото или да се набира от тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=195055
Темата засяга живота на повечето дизелови двигатели и е уместно повече хора да са запознати с проблема.
Соча като резюме на мненията: "пеперудите"от входящия колектор се махат/изрязват/, защото попадат в двигателя, който ги засмуква от създаденото налягане и се предизвикват тежки и скъпи повреди. Това е неоправдано и неподходящо решение на БМВ с цел екологичност, поддръжка на налягане и закупуване от производителя на входящ колектор на 90 000 километра, колкото издържат осите на "пеперудите". Няма шаване! Махането не е страшно и скъпо, а е полезно.
Отнася се за дизеловите мотори от 150 к.с. В едно от мненията се посочва, че не се отнася за бензинови двигатели. Обсъждат се дизелите.
Ще доведе до там, че още при закупуването на дизел ще се проверява дали има "пеперуди" за махане?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
гумата написа:Колеги,
прочетох отначало до край темата за "пеперудите" на входящия колектор при дизелите, която е много добра и хубаво развита и затова моля да прецените, дали да я добави Димитров към тези, които е описал в началото или да се набира от тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=195055
Темата засяга живота на повечето дизелови двигатели и е уместно повече хора да са запознати с проблема.
Соча като резюме на мненията: "пеперудите"от входящия колектор се махат/изрязват/, защото попадат в двигателя, който ги засмуква от създаденото налягане и се предизвикват тежки и скъпи повреди. Това е неоправдано и неподходящо решение на БМВ с цел екологичност, поддръжка на налягане и закупуване от производителя на входящ колектор на 90 000 километра, колкото издържат осите на "пеперудите". Няма шаване! Махането не е страшно и скъпо, а е полезно.
Отнася се за дизеловите мотори от 150 к.с. В едно от мненията се посочва, че не се отнася за бензинови двигатели. Обсъждат се дизелите.
Ще доведе до там, че още при закупуването на дизел ще се проверява дали има "пеперуди" за махане?


- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
vicho написа:Gqbriel написа:11k без 1 екстра ли...хмм
и докато я наредим колата стана 16-17 лв.![]()
а после ще я продаваме след 2 години за 12-13, ама нямааааа, защото Е90-тките ще са по 9-10
жестоката истина
"жестоката истина" никой(или поне аз) не я оспорва, с всички модели на всички марки е така

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:ivan83 написа:xerial:
"На мен нещо не ми допада особено... Италианка с доста бедно оборудване.. КМ е безмислено да се обсъждат.. и най-важното е че за тия пари има по-добри екземпляри и варианти "
не съм съгласен и аз с това, че цената е висока...напротив, заслужава си да се види и пробва и ако е читава технически, направо си е оферта
11k без 1 екстра ли...хмм
На кое викаш без 1 екстра, че те не разбраУ

На... без парктроник, без бяла оптика, без лети 'жанти, без БК, без халогени, без СД, без 4 ел. (да, точно така... никак не са малко 4 вратите е46ци с 2 ел., колкото и абсурдно да е

За толко пари - толко

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ако е читава технически,след време си сменяш волана и салона примерно и си готов.Повечето хора гледат техническото състояние,не се блазнят от копченца по волана или подгрев на седялките.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани