Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Мондео от последните комби
- след 20-тата мивка предна и задна емблема се люпят
- шоферската седалка с ел регулиране по височина , пасажерската няма регулиране
- Задните високи тапи за кучкарник на комбито , в някъв момент не се закрепват при видимо не деформирани капачки,
ама те май си го знаят тва щото тия тапи са вързани с въженца да не се затрият
- Джантите са кашкавал за сметка на тазовете,джантата става на осморка ама таза си седи
- смяна на предни светлини само след демонтаж на фара който обаче е на 2 щипки и 2 винтчета
- след 20-тата мивка предна и задна емблема се люпят
- шоферската седалка с ел регулиране по височина , пасажерската няма регулиране
- Задните високи тапи за кучкарник на комбито , в някъв момент не се закрепват при видимо не деформирани капачки,
ама те май си го знаят тва щото тия тапи са вързани с въженца да не се затрият
- Джантите са кашкавал за сметка на тазовете,джантата става на осморка ама таза си седи

- смяна на предни светлини само след демонтаж на фара който обаче е на 2 щипки и 2 винтчета
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
всичките по-нови мерцеси
караш си и ти светва "брейк уеър" (износване на спирачките). ама кои? предни... задни? никой не казва. и в компа не пише. трябва да гледаш/ мериш на ръка.
... а може да искам да знам за да поръчам без да трябва предварително да вдигам и да меря или да го нося да го вдигат и мерят...
караш си и ти светва "брейк уеър" (износване на спирачките). ама кои? предни... задни? никой не казва. и в компа не пише. трябва да гледаш/ мериш на ръка.
... а може да искам да знам за да поръчам без да трябва предварително да вдигам и да меря или да го нося да го вдигат и мерят...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
alx написа:всичките по-нови мерцеси
караш си и ти светва "брейк уеър" (износване на спирачките). ама кои? предни... задни? никой не казва. и в компа не пише. трябва да гледаш/ мериш на ръка.
... а може да искам да знам за да поръчам без да трябва предварително да вдигам и да меря или да го нося да го вдигат и мерят...
нали е бенц, ще му смениш и предните, и задните

No bling at the Ring
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
кой ти сменя задни освен ко не е амг 

- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Rufas написа:Рено Меган Сценик 99г.
Акумулатор под седалката на пасажера![]()
Клаксон на лоста за мигачи (+ и светлини, халогени)
педалите много гадно са разположени
Колега кое му е "тъпото решение" на акумулатора под пасажерската седалка?
Вместо да вдигаш капаци най-спокойно за някакви секунди местиш седалката назад и си сваляш акумулатора без проблем.

Клаксона си е на волана

А на педалите какво да им е гадното?Данеби да са ти къси краката?



- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
АУДИ и автоматична кутия 

ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
r19 написа:Rufas написа:Рено Меган Сценик 99г.
Акумулатор под седалката на пасажера![]()
Клаксон на лоста за мигачи (+ и светлини, халогени)
педалите много гадно са разположени
Колега кое му е "тъпото решение" на акумулатора под пасажерската седалка?
Вместо да вдигаш капаци най-спокойно за някакви секунди местиш седалката назад и си сваляш акумулатора без проблем.![]()
Клаксона си е на волана![]()
А на педалите какво да им е гадното?Данеби да са ти къси краката?(шега, да не се засегнеш колега
)
Не знам дали си се качвал на такъв сценик,пак да не говорим,че и си карал..
Явно си мислиш,че говоря за фейслифта,да ама не..говоря за първия модел на Меган Сценик.
Клаксона е на ръчката за мигачите!!!
Не знам дали си вадил акумулатор от Сценик,за да ти е лесно,особено с ваденето на предпазната пластмаса и после поставянето й.
То е трудно да дадеш ток на някой,пак...да го извадиш...пфф..
- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ми сигурно баща ми го има точно същия 99та година
..
Явно тоя, за който говориш е с най-старото табло защото на бащата е с новото и няма грешка.
А то нали знаеш, че всеки ден се налага да даваш ток на някой..

Явно тоя, за който говориш е с най-старото табло защото на бащата е с новото и няма грешка.
А то нали знаеш, че всеки ден се налага да даваш ток на някой..


- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
На Рено 5,9,11 също е там клаксона 

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
r19 написа:Ми сигурно баща ми го има точно същия 99та година..
Явно тоя, за който говориш е с най-старото табло защото на бащата е с новото и няма грешка.
А то нали знаеш, че всеки ден се налага да даваш ток на някой..
случва се..както аз съм на 19 и много приятели карат стари коли и сега през зимата поне месеца по 3-4 пъти давам

А за педалите са много близко разположени 1 до друг и с единия крак удряш спирачката и газта..и мн странно разположени..

- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Това с клаксона не го знаех, но определено е тъпо решение.





- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Rufas написа:...А за педалите са много близко разположени 1 до друг и с единия крак удряш спирачката и газта..и мн странно разположени..
ти с какви обувки ходиш- аз съм с 48-ми номер плавници и грижи с карането на Сценик нямам

ПС: Масово на френските чикии клаксона им е на лоста с мигачите

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Задния мост на Е46 преди фейса - кво е тва фолио с претенции за ламарина 

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
acho.rs написа:Задния мост на Е46 преди фейса - кво е тва фолио с претенции за ламарина
Между другото най-първите Е46-ци(които още в самото начало за изтеглени от пазарите) са го имали тоя момент с продънени ламарини на скрепителните точки на моста към купето или дори срязване на ламарините. В по-късното производство проблема е отстранен, но все пак наистина си е тънка ламарина

- lopiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: във е36-цата
- Пол: Мъж
- Кара: ///М40Б16
- Мечтае да кара: ///M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
смяна на заден лагер на Е36 доста работи трябва да отстраниш да смениш задния лагер 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани