климатика умря........
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
климатика умря........
значи миналия месец го допьлних и работеше супер,компресора си вкл/изкл. и си духаше яко студ. а сега компресора работи постоянно и не духа студено ама грам. само се чува едно сьскане през вьздуховодите и каточели едвам охлажда нешто.
като го допьлваха сичко беше ок нямаше изпускане.
даите сьвет че идат жеги
като го допьлваха сичко беше ок нямаше изпускане.
даите сьвет че идат жеги

Re: климатика умря........
Колега климатика не ти е (умрял) а е изтървал фреон.Дори и 150-200гр са от значение за правилната работа. При загуба на известно количество компресора не включва.Сега като го зареждаш пак искай да ти сложат оцветител да локализирате пропуска.Ако е по външната система ще се види (със специални очила) и по принцип може да се отстрани пропуска. Обаче ако е в купето едно че няма да видите нищо друго че там ще ти излезе много дебело.Или да надуят системата на 25bar.и ако пада налягането и немогат да ти отстранят повредата по добре не го пълни защото само се набутваш.Провери си игличките (там от където се пълни) дали не изпуска от там. Много често проблема е от тях понеже са на принципа като на автомобилната гума. Желая ти късмет.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
принципно си прав ама компресора включва,а за тая боя ведньж я слагаха и всичко беше ок. и друго при колеги с нормално работещ климатик чува ли се едно тихо сьскане ? защото може от там да идва проблема.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
при мен съскане се чува понякога ,в режим на натоварване - да речем току що го пускам в нагорещена кола(моята е черна
) но фреон по принцип не губя ,макар че на 2 години профилактично ходя на майстор да го прегледа и допълни ако има нужда .. сега ако съскането е силно може и да не е нормално ...

.
аз пък оня ден го пуснах моя 4е бе6е жега и свали само до 22-23 градуса а на вън бе6е 25-26 ... и много се изнервих ... незнам така нормално ли е .. мин година братми бе6е замръзнал лятото като го пуснал аз не бях пробвал но са ме разо4арова .. а като се вклиу4и да върти само въздуха в купето и е на 4 степен вентилатора нали 6те изтруди по-бързо или е по добре да дърпа от вън въздух..?
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
Re: .
При теб може би иска малко да се допълни системата.Както бях казал по горе няколко стотин милилитра са от значение за добрата работа на клим.Ккато върти въздуха в купето ефекта е по голям защото ако навън е 35градуса (при работищ клим.) в купето ще е 28-примерно. Едно е да охлади въздух с темп.35 друго е 27-28
По темата
Момчета, така и така сте отворили тема, дайте направо адрес на читав сервиз за климатици, че и моя не е "като хората". Омръзна ми от аматъори.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- Новини
-
Re: климатика умря........
ivoo написа:искай да ти сложат оцветител да локализирате пропуска.Ако е по външната система ще се види (със специални очила) и по принцип може да се отстрани пропуска.
Няма такова нещо като оцветител


Joro2004 написа:Момчета, така и така сте отворили тема, дайте направо адрес на читав сервиз за климатици, че и моя не е "като хората". Омръзна ми от аматъори.
Тръгваш по бул. "Черни връх" по посока Околовръстно шосе. От дясната страна ще видиш сграда на ЛукОйл, караш още стотина метра и от ляво ще видиш магазин Импас56, подминаваш магазина и веднага в ляво има уличка по която свиваш. Караш 30 метра и от ляво ще видиш една бариера. Спираш и тичкаш в халетата на сервиза... там търси Иво.
Дано съм ти бил полезен

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
значи днес реших да пробвам по бабешкия начин
запалих колата, пуснах климата и
с една гьба и много пяна, по всички сврьзки и стигнах до вентилите за пьлнене, единия беше толкоба стегнат,че се наложи да развия пластмасовата капачка с клещите
,
като я развих видях некво зеленикаво като течност и ясно си личеше че е пресно. а уплатнителната гумичка на капачката се беше скьсала защото смотания маистор я е пренатегнал, та вьзможноли е да пуска от винтила и как се поправя?

с една гьба и много пяна, по всички сврьзки и стигнах до вентилите за пьлнене, единия беше толкоба стегнат,че се наложи да развия пластмасовата капачка с клещите

като я развих видях некво зеленикаво като течност и ясно си личеше че е пресно. а уплатнителната гумичка на капачката се беше скьсала защото смотания маистор я е пренатегнал, та вьзможноли е да пуска от винтила и как се поправя?
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здарве да е
Фреона може да се изгуби от доста места,
наи често е пукане на изпарителя, които ти се намира в купето.
Пукат се нормално е.
Теча се установява с халонова лампа или прибор за утечки.
По принцип на работа широко разпространение са получили 2 вида компресори.
Със съединител и такива без.
твоия тъи като е стандартен има ел.магнитен съединител, а на по новите каки и главно на ВАГ групата се използват такива които се въртвт винаги а им се пира фреона на входа.
Проверки преди сервиз са лесни, просто провреи дали отова ток до него и дали включва.
За утечките казах наи точно с прибор, или търси където има омасляване по системата фреона овлича маслото и влагата от системата.Там от кудето ти бега има омасляване
Good luck
Фреона може да се изгуби от доста места,
наи често е пукане на изпарителя, които ти се намира в купето.
Пукат се нормално е.
Теча се установява с халонова лампа или прибор за утечки.
По принцип на работа широко разпространение са получили 2 вида компресори.
Със съединител и такива без.
твоия тъи като е стандартен има ел.магнитен съединител, а на по новите каки и главно на ВАГ групата се използват такива които се въртвт винаги а им се пира фреона на входа.
Проверки преди сервиз са лесни, просто провреи дали отова ток до него и дали включва.
За утечките казах наи точно с прибор, или търси където има омасляване по системата фреона овлича маслото и влагата от системата.Там от кудето ти бега има омасляване
Good luck
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
bat Jeko,компресора ми се вклучва и всичко е ок, но за 1 месец явно от някьде е изпуснал малко, а вьпросното сьскане докато работеше нормално климата се чуваше от време на време, а сега е постоянно.
и ако изпуска от някьде как може да изпусне малко и да остане на сегашното положение,нетрябва ли да изтече всичкия фреон ако има утечка?
и ако изпуска от някьде как може да изпусне малко и да остане на сегашното положение,нетрябва ли да изтече всичкия фреон ако има утечка?
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
напълно е възможно да остане малко , но и то ще излезне с времето.
като имаш повече фреон , компресора ти прави по голямо налягане, в системата (номиналното за единитца време)и през дадения отвор излиза с по голямо налягане, после сиостава същия дебит за излизане самоче с по малко налягане.
Казах ти как се търсят отечки с прибор или по омасляване.
Провери го и този изпарител,мисля че трябва да ти е в купето , ако некои знае къде е да ти каже.
Там се пукат наи много, просто там става преобразуването на фреона от една в друга фаза и за това .
Може и да не съм прав,винаги има изненади
Провери си за омасляване преди да пълниш фреон отново.
Good luck
напълно е възможно да остане малко , но и то ще излезне с времето.
като имаш повече фреон , компресора ти прави по голямо налягане, в системата (номиналното за единитца време)и през дадения отвор излиза с по голямо налягане, после сиостава същия дебит за излизане самоче с по малко налягане.
Казах ти как се търсят отечки с прибор или по омасляване.
Провери го и този изпарител,мисля че трябва да ти е в купето , ако некои знае къде е да ти каже.
Там се пукат наи много, просто там става преобразуването на фреона от една в друга фаза и за това .
Може и да не съм прав,винаги има изненади

Провери си за омасляване преди да пълниш фреон отново.
Good luck
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани