Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

ина4е бая премиум клас е двайска от 93

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ShibinG написа:Convertible написа:ShibinG написа:е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.
защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва
на Е39 може да се дава ток на мотора.... а отварянето му е механично, след като отвориш вратата с ключалка
да и да предположим че имам акумулатор под ръка , слагам го , имам и кабели , но къда са те ? в багажника , а той заключен
Колега как ще сложиш акумулатора, като И той се намира в багажника


edit : Никога до сега не бях виждал


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
аз съм срещал
само за италия са ги правели едно време.. беше ми станало смешно, като един джамбаз на горубляне се опита да ме убеди че неговата корса комби е внос от германия
някаква пречка в законодателството там в средата на 90те години е принудило опел да я пуснат тая колиба
но се оказва успешна, по-нататък повечето ЕУ производители правят комби версии на градските си коли
само за италия са ги правели едно време.. беше ми станало смешно, като един джамбаз на горубляне се опита да ме убеди че неговата корса комби е внос от германия

някаква пречка в законодателството там в средата на 90те години е принудило опел да я пуснат тая колиба
но се оказва успешна, по-нататък повечето ЕУ производители правят комби версии на градските си коли
No bling at the Ring
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Другото е мисля, че на Citroen C3 - волана се върти, а конзолата му не мърда
Поне на мен ми беше доста странно като се качих 


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
u`F`o написа:Аре т'ва че скоростния лост като давам газ и ми шава в ръката, го преживявам някак си.
Че натискам спирачките по два пъти докато се сетят да хванат, иди-дойди...
Че въртя волана и след 2 секунди колата се сеща да реагира, щото е с обикновено окачване и високи гуми... също...
Ама как може тея да изхакат интеркулера до стъклото на колата
Преди време - взех си Е30, вдигнах някакси 80 и щях да се метна в канавката - предните амортисьори след 20 години взели че изпуснали и ходи накъдето си иска.
Напомпаш спирачките и усещаш как само предните действат и колатата се пързаля като шейна към близките дървета
Лоста се клати не мога да нацеля първа 10 секунди
...коя турбо-дизелова кола изобщо НЯМА КУЛЕР - Е30

Всичко това го преживявам, ама как може тоя М40 да е толкова скапан че да се износва само на 7-800000км

Признай си че мразиш Пижо и се чудиш какъв недостатък да му измислиш. Щом подобието на кулер е там, явно някой е сметнал, че на 90 коньовия мотор толкова му стига

По темата: Интересно е защо на радиатора на 02ките има пробка (от която евентуално да се източи антифриза), при положение че не може да се ползва - под радиатора има метална греда и при опит за източване антифриза се стича по цялата предница на колата, което води до стабилно оливане на източващия

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Рено Меган Сценик 99г.
Акумулатор под седалката на пасажера
Клаксон на лоста за мигачи (+ и светлини, халогени)
педалите много гадно са разположени
Акумулатор под седалката на пасажера

Клаксон на лоста за мигачи (+ и светлини, халогени)
педалите много гадно са разположени
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
на ц4,2л хди пробката на ск кутия е на два пръста над моста и пак става оливка 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
M10 написа:u`F`o написа:Аре т'ва че скоростния лост като давам газ и ми шава в ръката, го преживявам някак си.
Че натискам спирачките по два пъти докато се сетят да хванат, иди-дойди...
Че въртя волана и след 2 секунди колата се сеща да реагира, щото е с обикновено окачване и високи гуми... също...
Ама как може тея да изхакат интеркулера до стъклото на колата
Преди време - взех си Е30, вдигнах някакси 80 и щях да се метна в канавката - предните амортисьори след 20 години взели че изпуснали и ходи накъдето си иска.
Напомпаш спирачките и усещаш как само предните действат и колатата се пързаля като шейна към близките дървета
Лоста се клати не мога да нацеля първа 10 секунди
...коя турбо-дизелова кола изобщо НЯМА КУЛЕР - Е30![]()
Всичко това го преживявам, ама как може тоя М40 да е толкова скапан че да се износва само на 7-800000км![]()
Признай си че мразиш Пижо и се чудиш какъв недостатък да му измислиш. Щом подобието на кулер е там, явно някой е сметнал, че на 90 коньовия мотор толкова му стига
По темата: Интересно е защо на радиатора на 02ките има пробка (от която евентуално да се източи антифриза), при положение че не може да се ползва - под радиатора има метална греда и при опит за източване антифриза се стича по цялата предница на колата, което води до стабилно оливане на източващия
По принцип не мразя никоя марка, само се майтапя със собствениците, ама тая кола направо ме разбива с "оригинални" решения. Иначе и т'ва за е30ската звучи яко


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ти намери на Е34 М5 какво пише в книжката за маслото и ще си промениш мнението 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
liloff написа:Ти намери на Е34 М5 какво пише в книжката за маслото и ще си промениш мнението
Прави разлика между спортен автомобил и кола

За М5 са се застраховали, защото знаят, че когато юркаш колата тя гори и масълце. А за Пежо не виждам логична причина ако караш нормално, да гори масло, ама явно така е направена самата кола


- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Това го правят ако протече мотора да не е гаранционен проблем, а нещо "нормално".
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Jim Beam написа:Това го правят ако протече мотора да не е гаранционен проблем, а нещо "нормално".
Още повече ми падна мнението за тия производители


- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
cod-cdbp написа:liloff написа:. А за Пежо не виждам логична причина ако караш нормално, да гори масло, ама явно така е направена самата кола
Ми нормално е като мине един автомобил през 20 човека,всеки да сипва каквото намери като масло.е на жената пежото не "пипа" маслото,но винаги с пълна синтетика,2002 година е колата,1.4 HDI
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Jim Beam написа:Че те всички така пишат в упътването.
Аз на опел съм гледал опътване и не пише нищо за доливане. Пише, че нормалната загуба на масло на 1 000км е около 50 грама, максимално допустимата е 70 грама, а над 100 вече е за ремонт.
На БМВ-то никъде не съм видял да пише нещо такова за доливане на масло. Упътването е еднакво за всички е36ци, ако не се лъжа (без ///М).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани