Настройка на D2 койлоувъри
Модератор: bum_bum
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Настройка на D2 койлоувъри
Скоро ще слагам комплект D2 койлоувъри на Е36-цата. Тези, стрийт версията.
Моля да помогнете с препоръки и съвети за монтажа, ако има някакви специфики. И най-вече дайте насоки какви са правилните стъпки за настройка. Има едни врътки за дампинга на амортисьора, настройка на камбъра и тем подобни... Не ми ясно в какъв ред се прави и в какво се състои: подготовка за монтаж, монтаж, настройката, тестването, настройка пак... Колкото по-детайлно обясните толкова по-малко ще питам пак
Колата ще се кара основно градско евридейка и не ми трябва да е особено натегнато. Дори ми препоръчаха да е на най-слабото...
Моля да помогнете с препоръки и съвети за монтажа, ако има някакви специфики. И най-вече дайте насоки какви са правилните стъпки за настройка. Има едни врътки за дампинга на амортисьора, настройка на камбъра и тем подобни... Не ми ясно в какъв ред се прави и в какво се състои: подготовка за монтаж, монтаж, настройката, тестването, настройка пак... Колкото по-детайлно обясните толкова по-малко ще питам пак
Колата ще се кара основно градско евридейка и не ми трябва да е особено натегнато. Дори ми препоръчаха да е на най-слабото...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Никой ли не е настройвал койлоувъри, макар и да не са били D2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Re: Настройка на D2 койлоувъри
колега то си е до стил на каране примерно с мойте настройки на теб няма да ти е добре
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Настройка на D2 койлоувъри
street_force написа:колега то си е до стил на каране примерно с мойте настройки на теб няма да ти е добре
Това ясно, но все пак е важен принципа... Например - първо настройваме височината, после твърдостта, ребаунда, камбъра и т.н. Или е друг реда...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Е кажете му нещо примерно и той вече ще си го настройва според него..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Настройка на D2 койлоувъри
повечето карат с койлоувъри, които нямат никаква настройка, освен височината...
така че..
иди при дуневи в ст.град за настройката...
монтажа...сериозно ли трябва да се обяснява как се слага окачване?!?!?
Успех, и да се похвалиш после как е 36цата с тез де-двойки
така че..
иди при дуневи в ст.град за настройката...
монтажа...сериозно ли трябва да се обяснява как се слага окачване?!?!?
Успех, и да се похвалиш после как е 36цата с тез де-двойки
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Louis написа:...
Успех, и да се похвалиш после как е 36цата с тез де-двойки
Е как може да е с Д2... перфектно...
Карай ги на най-меко,средна височина за градско... Така че да те кефи визията на колата,но на най-меко... И не навивай твърдоста на макс. Демек ако си на най-меко оставяй една степен преди края и обратното,ако си на най-твърдо пак така...
За евридейка най-добре според мен. По-меко отзад примерно на 30та степен отзад и 25та или 20та отпред... За да не ти подскача много задницата по дупките...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Попитай колегата Тоо Cool дали е доволен от настройките на неговото д2 ,и вярно настройва се според стила на каране.Както и да я нагласиш после задължително реглаж на стенд за сходимостта.Успех
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Седя и си гледам D2 камбър плейтовете... И се разрових из нета, как изглеждат монтирани на Е36... И установих, че ги има и двата варианта:
- надлъжно регулиране (успоредно на двигателя) - кастър регулировка:
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 0DQ&zoom=1
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 0DQ&zoom=1
- напречно регулиране (перпендикулярно на двигателя) - камбър регулировка:
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... =107&ty=44
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 4DQ&zoom=1
Все си мисля, че монтажа трябва да се направи така, че да регулирам камбъра... Какви са предимствата на кастър регулировката пред камбъра? Всъщност така като гледам, при мен няма как да го монтирам така, че да регулирам кастър , но просто питам, че ми е любопитно
- надлъжно регулиране (успоредно на двигателя) - кастър регулировка:
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 0DQ&zoom=1
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 0DQ&zoom=1
- напречно регулиране (перпендикулярно на двигателя) - камбър регулировка:
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... =107&ty=44
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 4DQ&zoom=1
Все си мисля, че монтажа трябва да се направи така, че да регулирам камбъра... Какви са предимствата на кастър регулировката пред камбъра? Всъщност така като гледам, при мен няма как да го монтирам така, че да регулирам кастър , но просто питам, че ми е любопитно
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Няма предимства на кастъра спрямо кембъра. Съвсем различни са. Все едно да питаш кои са предимствата на джантата пред гумата Много зависи къде ще се кара колата и как и по това се правят настойките. Едно е за дрифт друго е за ралиджийка. Съвсем различно е дали ще се кара на къса писта с по остри завои с по малка скорост или на по дълга и по скоростна писта. Тези настройки се правят преди всяка писта и спрямо нея. Когато се кара една кола по агресивно ти е ясно че по завоите тя се накланя леко и тогава се променя и ъгъла на гумата спрямо настилката и тя започва да ляга на по мала площ и съответно сцеплението е по малко. Точно заради това се правят и кембър наклоните за да може при такова накланяне гумата да ляга на по голяма площ и да има по голямо сцепление. За кастър наклоните пък там е още по сложно и трябва да пробваш за да видиш че не ми се обеснява. Аз също имам доста кастър наклони на моята но ми се иска още малко и ще видя напролет какви ще ги мисля защото много по лесно се кара при дрифт с правилните кастър наклони. Ама ако питаш мен ако колата ти е евридейка не трябват много големи нито на едните нито на другите щото хем ще почне да ти яде гуми неравномерно хем хиляда дфуги неща. Иди в някой качествен сервиз да ти направят сходимост и там ще ти регулират и наклоните до някаква приемлива граница за да е хем вълкът сит хем агнето цялоNickelback написа:Все си мисля, че монтажа трябва да се направи така, че да регулирам камбъра... Какви са предимствата на кастър регулировката пред камбъра? Всъщност така като гледам, при мен няма как да го монтирам така, че да регулирам кастър , но просто питам, че ми е любопитно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Nickelback написа:- надлъжно регулиране (успоредно на двигателя) - кастър регулировка:
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 0DQ&zoom=1
http://www.google.bg/imgres?q=coilover+ ... 0DQ&zoom=1
Заглерай още малко и ще видиш, че на тези се регулира и камбър, и кастър
Re: Настройка на D2 койлоувъри
На две лични коли карах с Д2 стрийт версията,различни от БМВ, на най-твърдото карах и нямах аболютно никакви проблеми с подскачане и с неравностите като цяло(почти всеки ден минавах по маршрута Надежда-Балкан стар-Казичене по околовръстното).
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Ами то колкото повече охлабиш амортисьора толкова повече подскача. Реглажа на твърдоста е на самият амортисьор и като го охлабиш и почва да не удържа на пружината и подскача Специялно Д2-тата ги правят с доста твърди пружини и не е особенно добре да охлабиш многоdani90 написа:На две лични коли карах с Д2 стрийт версията,различни от БМВ, на най-твърдото карах и нямах аболютно никакви проблеми с подскачане и с неравностите като цяло(почти всеки ден минавах по маршрута Надежда-Балкан стар-Казичене по околовръстното).
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Настройка на D2 койлоувъри
Някой може ли да разясни малко за регулировката отзад...?
В момента съм я направил средно висока, а ми се ще да вкарам малко гумата под калника (225/40/R18) - да стане по-ниска. Явно трябва да навия шайбата, която регулира пружината. Но проблема е колко да навия долната част на амортисьора в стеблото му за да го скъся като цяло... Не ми е ясно въобще отправната точка на регулирането отзад Как се започва - втулката се регулира на средата ли първоначално, и според търсения ефект се навива/развива в желаната посока ли...?
Съответно ми се ще и да стане по-твърдичка отзад, предполагам това ще се получи с регулиране на врътките за дампинга само...
Имате ли някаква "рецепта" или на принципа на Нагоденко да търся своята
В момента съм я направил средно висока, а ми се ще да вкарам малко гумата под калника (225/40/R18) - да стане по-ниска. Явно трябва да навия шайбата, която регулира пружината. Но проблема е колко да навия долната част на амортисьора в стеблото му за да го скъся като цяло... Не ми е ясно въобще отправната точка на регулирането отзад Как се започва - втулката се регулира на средата ли първоначално, и според търсения ефект се навива/развива в желаната посока ли...?
Съответно ми се ще и да стане по-твърдичка отзад, предполагам това ще се получи с регулиране на врътките за дампинга само...
Имате ли някаква "рецепта" или на принципа на Нагоденко да търся своята
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани